öbs neus

Abteilung für Musiker oder welche die es werden wollen.
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

öbs neus

Beitrag von Mahakala »

hört mal rein (nur bei bedarf - soll kein zwang sein :wink: )

http://www.sendspace.com/file/4l99hy



all comments are welcome (hauptsache s gibt überhaupt welche... 8-[ )


greetz
Alex
---**schnöftepüppel**---
Benutzeravatar
i.dot
artist
artist
Beiträge: 571
Registriert: Mi 4. Jan 2006, 17:56
Wohnort: homesweethome

Beitrag von i.dot »

hab grad ein große smile auf dem gesicht...mag dein sound einfach und dieser hier isch voll humor und mystic irgendwie =D> hasch gut gmacht :-)

guter mix !
weita so

domi
facebook.com/twonezero
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

Beitrag von Mahakala »

hey domi

isch zwar no nid das gelbste vom ei (-dotter :lol: ?!?) aber trotzdem ganz passabel... hehe...


greetz dich und bis bald...
---**schnöftepüppel**---
Benutzeravatar
i.dot
artist
artist
Beiträge: 571
Registriert: Mi 4. Jan 2006, 17:56
Wohnort: homesweethome

Beitrag von i.dot »

jedenfalls weis ich nichts wo ich dir zur verbesserung vorschlagen könnte, ausser der Bass, ich weis ja welchen du benutzt, schau doch mal ob phase beim osc2 voll aufgemacht hast, des macht den ein bisschen stabiler !

ich würd sagen schicks mal an homega records denn hauts dem astrix und co die augen raus hehee das isch nämlich musig !! :kiff:
facebook.com/twonezero
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

Beitrag von Mahakala »

merci dir domi, werds mal testen



PS: nid übertreiben... brauch erst mal n exklusivvertrag mit Loreal haarschleimprodukten... :-#
---**schnöftepüppel**---
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

Beitrag von Mahakala »

ist jetz au im SwissPsy-MP3-Player...
---**schnöftepüppel**---
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

so allsooo

mir gfallts lied ehrlichgseit nöd würkli.

sounddesign und klagqualitäts technisch schiints top zsii (aso loses da nur uf pc böxli)

inhaltlich jedoch fähltmer da was, was mich emotional aspricht, mich in trance versetzt, mich schuubet oder suscht igendwas. es passiert jedoch nüt würkli mit mir. es hat paar mal en teil, wo mini ufmerksamkeit erregt, wie so zum teil d'übergäng id "offbeathihat-teil" oder die melodie wo be öpe 4:55 min chunnt.

d"grundenergie" vom lied seit mer nüt... es isch fascht (nöd ganz!) die gliich, wies i allne dene chalte fullon lieder hät, wo eifach nur da sind zum mache dass mini bei chli zabbled und ich beschtefalls mini händ id luft streck. du weisch, ich bi nöd en typ, dem das gfallt.

dmelodie sind asatzwiis zum teil no recht guet... eifach ischs problem, dass sie während em ganze lied nöd würklich en zämehang händ, sondern eifach mal da e melodie isch und da mal eini, eifach so, als wäreds nur da, zum de "abgehendi" beat und bass zbegleite.

was no was anders isch, isch, dasses mich eifach zu sehr as alltägliche erinnered. d'innovation fählt mir da (mi händ ja schomal churz darüber gred). ich sehne mich nach innovation... und wenn ich halt merk; "oh, scho wieder eine wo uf de punkt genau das macht, was 95% vo allne andere scho genau so mached" dann entüscht mich das igendwie (es sei denn, du würsch das, was anderi scho genau so gmacht händ, in geilheit überbüüte... was extrem schwer sii dörfti)



aso gell, tutmer leid, dass das da jetz relativ härt überechunnt, aber lieber bini ehrlich und wennmer dann mal würkli was gfallt, weisch au dass es vo herze chunnt... du machsch ja glaubs nonid so lang musig und fü das isches würklich top... rein technisch gseh chönntich das jetz nonid e so, obwohl ich wahrschiinli scho einiges länger musizier. vorallem ischs lied au sehr suuber und schön ufgruumt... nüt biist sich und es isch nirgens überlade (das isch e zimlichi kunst). miinere meinig nah, häsch du technisch längstens alles im griff, wasmer zum arschgeili musig mache brucht... ich persönlich wür mich a diinere stell ab jetz nur no rein ufs inhaltliche konzentriere und e intensiveri und evtl. au spezielleri grundenergie id lieder packe versueche. so dass mich nöd nur d'qualität und de "deftigi" beat beidrucked, sondern es i mir afangt chribbele und ich irgend en emotionale effekt verspühr oder es mich sogar "zu träne rührt", wennd weisch wasi mein

grüess
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

Beitrag von Mahakala »

salü oli,

also hart find ich dein text gar nicht... ist nämlich genau das was ich erwartet hab... ich hab ehrlich gesagt gehofft was von dir dazu zu hören, da der track eigentlich genau das wiederspiegelt was du bemängelst... :wink:

ich weiß aber genau was du meinst... die harmonie fehlt halt dann doch etwas...

ich persönlich muss halt au sagen, dass mich viele tracks die produziert werden langweilen und die leutz nix mehr besonderes schaffen wollen - ich glaub da kommen wir auf einen nenner... der meiste isra-fullon ist echt immer nur das gleiche... aber es lässt sich gut drauf tanzen - ist für mich einfach keine trance-musik sondern spass-musik und den hab ich aufem dancefloor... das ist au meine größte motivation (in erster linie): leute zum tanzen zu bringen - wenn ich damit no was spezielles schaffen würd an dass sich die leute no tagelang zurück erinnern, dann wärs echt was besonderes...

"(mi händ ja schomal churz darüber gred)"
wenn du damit auf die Fly to Psy anspielst sag ich nur: *lol* wodka!!! :-$


merci für deine worte!!!


PS: schau mal in deine PM
---**schnöftepüppel**---
Benutzeravatar
edoArdo
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 243
Registriert: Di 4. Nov 2003, 18:40
Wohnort: Aarau

Beitrag von edoArdo »

düdelüü,

hab den track zwar auch nur auf laptopböxli gehört, doch qualitativ scheint mir dein werk sehr gut gelungen. =D>

ich denke, dass Melodie und Bass nicht immer gut harmonieren (zb ab 6:30). Ansonsten kann ich eigentlich Kollegoli zustimmen. Setz nicht voll auf die Karte Bass! Das wird nie die Musik sein, die den Leuten noch Tage lang im Kopf rum schwirrt. Sie wirkt sicher im Moment sehr gut, aber wirklich berühren tut sie nicht. Das hast du ja auch selbst aus deinen Erfahrungen heraus so formuliert.

Aufgefallen ist mir das Intro, das gefällt mir sehr gut. Wobei ich hier diese nackte Bassline als einen zu harten und abrupten Einstieg empfinde.

Hab vor allem das negative angesprochen, deine Stärken kennst du ja ;) ich weiss nicht wie lange du schon Musik machst, aber klingen tuts wirklich sehr gut! Absolut dancefloortauglich 8) weiter so ..

lg edo
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

Beitrag von Mahakala »

servus edo...

"ich denke, dass Melodie und Bass nicht immer gut harmonieren (zb ab 6:30)."
hm, hast recht... hätt ich de bass scho wäng verändern können...

"Das wird nie die Musik sein, die den Leuten noch Tage lang im Kopf rum schwirrt."
die richtigen harmonien machen "sound" zu "musik" (und damit zu nem ohrwurm)...

"Aufgefallen ist mir das Intro, das gefällt mir sehr gut. Wobei ich hier diese nackte Bassline als einen zu harten und abrupten Einstieg empfinde."
hab ich eigentlich mit absicht gemacht - da das intro relativ sanft ist und der bass recht massiv daherkommt hätte der bass das intro total verschluckt... da war's mir dann lieber vorerst nur den beat spielen zu lassen und so mit n paar breaks in den track einzuführen... ist aber au wieder die berühmte sache mit dem geschmack :-D ...

"Absolut dancefloortauglich"
das find ich geil!!! merci :jumper: :De2


thanks @ edo


to be continued.........................................
---**schnöftepüppel**---
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

soo bin au wiedermal daa...

aso ich hamer dis andere lied abegladed und loses dann bald mal...
das ist au meine größte motivation (in erster linie): leute zum tanzen zu bringen - wenn ich damit no was spezielles schaffen würd an dass sich die leute no tagelang zurück erinnern, dann wärs echt was besonderes...
um dlüüt zum tanze zbringe gids aber viel möglichkeite... aso ich finde da mussme sich ja nöd konkret a genau de eini stil halte, wo eh scho immer lauft. zudem so richtig richtig gahts ja au nur würkli ab, wenn musig bzw lieder mit würklichem inhalt laufed. ich meine dlüüt hopsed scho umenand zu dem standardfullon wo meistens lauft... aber so richtig (liideschaftlich) tanze düends nur, wenn was speziells lauft. und aso ich finde, aso es isch natürli jedem selber überlah, me dörf sini ziil scho chli höher setze, als eifach dlüüt chli spassmässig ufem dancefloor umehopse zlah.

grüess
Benutzeravatar
Mahakala
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 530
Registriert: Mi 27. Apr 2005, 13:10
Wohnort: da, wo ich herkomm'...

Beitrag von Mahakala »

hey oli,

"zudem so richtig richtig gahts ja au nur würkli ab, wenn musig bzw lieder mit würklichem inhalt laufed"

das ist au "nur" subjektiv... was ich auf partys als beobachte ist: viele leute springen im dreieck, wenn der sound kommt wo dieser von dir oft kritisierte "killerbass" drin vorkommt... gerade bei vielem was aus israel kommt (leider)... mir gefällt die art von musik - aber das was mir gefällt grenzt sich wieder von dem "allgemeinen-isra-fullon" ab...
ne gewisse qualität brauch ich aber au um einen trance-ähnlichen zustand beim tanzen erleben zu können - um mich selber einfach vergessen zu können... wenn qualität und impressive melodien und harmonien aufeinander treffen, dann hast du (meiner subjektiven meinung nach) etwas besonderes - und genau das such ich bei den meisten neuen fullon-sachen umsonst... es gibt allerdings immer wiedermal tracks die zu liedern werden und die mir dann wochen/monate im kopf rumschwirren...

"aber so richtig (liideschaftlich) tanze düends nur, wenn was speziells lauft"

richtig, nur als was spezielles empfindet jeder mensch etwas anderes...

"me dörf sini ziil scho chli höher setze, als eifach dlüüt chli spassmässig ufem dancefloor umehopse zlah"

im grunde geb ich dir da recht... es stellt sich da halt die frage was für musik man produzieren will... musik die dich in trance versetzt, oda musik bei der du einfach nur ungezwungenen spass haben kannst... ["ungezwungener spass" hört sich ganz schön reudig an :lol: ]

hör dir mal de eskimo an - groß emotional ist sein sound ja nicht aber mir machts tierisch spass auf den sound zu tanzen weil er einfach sachen, breaks, ideen im sound hat die man sonst nirgends findet - dancefloor-fun-sound pur!!!


hm... alles recht kompliziert...


anyway - let's rock!!!

greetz
Alex
---**schnöftepüppel**---
Benutzeravatar
i.dot
artist
artist
Beiträge: 571
Registriert: Mi 4. Jan 2006, 17:56
Wohnort: homesweethome

Beitrag von i.dot »

liebe brüder, liebe schwestern *gg*

oder : hey leute...hihihi :p

okay spaß beiseite.

Olli ich versteh deine aussage , auch wenn ich sound mach wo oft auch dem knall bass prinzip entspricht.....aber ich mache ihn nicht einfach weil ich brunz bin sondern weil ich den track mitreissender gestalten will.

als ich anfangs auf goa parties ging, lief sound wo viel mehr emotionen hatte, und die basslines waren fett, aber nicht um an qualität zu überzeugen, sondern um dem track noch chli mehr fluss zu geben...um ihn einfach als mitreisender zu erleben....

ich denke die meisten artists versuchten sich darauf folgend einfach immer mehr an der qualität anstatt der emotionen ! das isch en resultat vom heutige sound.

das setzt sich aber niemals nicht durch weil die welt eine emotion an sich ist und nicht fett quali ehehee xD....eine nachgemachte kunst gedeiht nie, aber eigene emotionen schon.

ein artist braucht um auf dem markt vorranzukommen eine gute qualität, welche sich nur durch langes schrauben erreichen lässt, wobei die emotionen ersteinmal gerne in den hintergrund fallen : (
gepaart mit emotionen isch es für mich gute musik ! (für mich)

de alex hatt seine eigenen emotionen in seinem sound und ich höre sie sehr deutlich in meinem herzen ;) so wie ich dich kenne alex sitzt du auch nicht stundenlang an einem eq und versuchst dich an qualität oder?
sry if not !

gute qualität und inhalt ist eine gute mischung..daher ist die kritik auch sehr adäquat vo dir olli. wenn ich dich missverstehe denn sags mir bitte..glaub mir ich denk ich weis genau was du meinst aber es in worte fassen..... :S

ähm...mehr inhalt loos

*ggg*

dodlidö
facebook.com/twonezero
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

okee

ich vertah glaub wie du fühlsch.
das ist au "nur" subjektiv... was ich auf partys als beobachte ist: viele leute springen im dreieck, wenn der sound kommt wo dieser von dir oft kritisierte "killerbass" drin vorkommt...
das stimmt scho. es isch halt de "ungezwungeni spass" (guete usdruck), wo da zum zug chunnt. das isch au e grossi fähigkeit, so "ungezwungene" lockerflockige spass ufem dancefloor zha, be ~"""emotional primitiver"""~ musig.
ich denke das chunnt davo, dass vieli goapartygänger, nöd nach meh sueched, als nach dem eifache spass - de isch miinere meinig nah halt au verbunde, mitenere "ganz normaler partygängermanier"; me trinkt iisy chli bier oder isch chli bsoffe, me schreit chli, chli händ id luft, chli iisy umehüpf, paar witzigi bis gueti diskussione usw... halt so wie de "normali" mensch a partys gaht... uf die art unterscheided sich goas au nöd vo anderne partys. obwohl ich überhaupt nüt geg die partygängermanier han, findichs trotzdem schad, dass de "alti, spezielli goaspirit" immer meh dem muss weiche... und das hängt unweigerlich mit de musig zäme: lauft meh spassmusig werded au dpartys immer meh i richtig "simple" spass gah... uf e art isches seeehr schön simple spass zha und er söll au feste bestandteil vo mim lebe sii... doch schlussendlich suechich trotzdem nach meh.... nach extase, nach fortschritt, nach partys mit mensche und musig, wo emotional so tüüf gönd, dasses mich zum brüele bringe chönnd. nach partys, wo mer no mitenand es tüüfs psychedelisches erlebnis chan haa....
natürli muss nöd jedi party und au nöd jedi party nur so siii... aber ich finde, das sötti demnoch bestandteil vo de goas bliibe bzw. meh wieder ufchoo.

ich weiss nöd wie lang du scho a partys gasch. aber nach jetz öpe 6-7 jahr und 3-4 intensiv, möchtich ebe doch nöd jedes wucheend nur das eifach iisy schöne ha, sondern meh. de "killer"fullon, wod lüt so freu dra händ, hanich ja au iisy gfunde, ab und zue findis au jetz iisy, aber mis lebe aktiv dem zwidme, zwiespaltet mich. ich liebe goas und wird no lang gah, aber dmusig laht echt zwünsche übrig.

mit "zudem so richtig richtig gahts ja au nur würkli ab, wenn musig bzw lieder mit würklichem inhalt laufed" meinich zb. dass es was anders isch, wenn anere party würklichi tüüfgehendi musig lauft. es passiert eifach meh zwüsche de lüüt und dparty isch im endeffekt geiler und all händ meh devo, als eifach en suff i de birre, chli spass, chli hüpf und so...

beobachtmal was passiert, wenn zb alti lieder vom yahel laufed oder suscht emene artisch, wo würklich no was grossartigs gmacht hät. ich glaube die meiste lüüt kened swürkliche (i miinere definition) goagfühl gar nöd. ich meine sie kenned de richtigi goaspirit gar nöd und die tüüfe psychedelische erlebnis, wo es menschelebe ungemein verändere chönnd. das isch e chraft, die isch seeeehr starch.. sooo starch, dass jede, wo sie würklich mal so richtig kenneglernt hat, tüüf beidruckt vo ihre isch.... ich hans gfühl d'goaparty gänger werded dur immer nur de spassfullon abgstumpft und chönnd die chraft gar nüm würklich wahrnäh... mer gid ihne gar kei chance, anderi musig guet zfinde (wos in würklichkeit wahrschiinlich viel geiler finde würded), well eifach de spassfullon e musikalisch indoktrinierendi position igno hat. du seisch ja selber, du bruchsch gwüssi qualität, was ganz entfernt fü mich au e chliini uswürkig vo dere indoktrination isch... ohni e gwüssi lutschtärchi und gnueg bass fühled sich dpartygänger nackt.... igendwie hatme vergesse, sich nur vom inhalt verzaubere zlah, wieso au immer.... es gid mensche, die erlebed mit eifachste trummelrythme und so zäge brunziger qualität scho trance.... das "killersyndrom" und alles drum und dra entfernt eus i dere bezieig eifach immer meh vo eus selber.


tja und wenn so denksch wie ich und vo goaspirit und so redsch und no en unterschiid zwüsche halluzinogen und speed gsesch, dann wirsch schnell mal als mongo bezeichned, well was isch de goaspirit scho, a goas gahts ja eh nur um droge und darum das no dümmer chasch tue, als anderswo.... hmmm....

ich fänds eifach schön, wenn meh anderi au aktiver a dene intensive psychedelische und gmeinschaftliche erlebnis wäred... dann würs einiges anders usgseh und es wür ufem dancefloor, so ganz als wunderschööne nebeefekkt, no viiiel meh abgah (well... simer ehrlich, tänzerisch gahts, zumindest da ide schwiiz nöd würklich ab) und es wür au völlig anderi musig entstah... de killerfullon wär ei (goa)musigrichtig neb vielne andere und es wär voll geil so... aber so wies jetz isch stimmt eifach sverhältnis überhaupt nöd...
Zuletzt geändert von Kollegoli am Do 24. Mai 2007, 14:50, insgesamt 1-mal geändert.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

okee min post antwortet au no uf diine idot, obwohl ich nonid gseh han vorher...

uf jede fall chamers so säge wie du:

meh inhalt, looos, qualität hin oder her.
Antworten