welche drogen findet ihr scheisse ?
-
Kollegoli
- Platin Member

vor 6 jahr hani sogar mal öppe es halbs jahr graucht, aber halt meh so als buebestreich...
aso momentan kiffi siit 3 wuche nöd
überes jahr hani jetz gar kei tabak graucht. ich rauch nur puuri joints...
und öppe scho 4 jahr vorher hani au scho so guet wie gar kei tabak in joint ineta und nu mini eigene graucht, well mer die andere ztabakig gsi sind.
aber ja, aso de mitem zigirassischt, aso ich muess scho nöd brüele und ich han aso würkli gäg niemer öppis nu weller raucht. finde halt eifach dzigistängeli voll zum chörble, so shags störed mi scho nüm so fescht, det fählt de süürlichi giftgschmack wo ebe glaub usem überkünschtliche papier vo de stängelizigis chunnt. wennmer das ja im uvliecht aluegt gseht mer ja dufheller. wääähhh...
aber voll iisi, aso ich meine all mini kollege rauched, ich wirds sicher überläbe..... hoffi zumindescht...
vor 6 jahr hani sogar mal öppe es halbs jahr graucht, aber halt meh so als buebestreich...
aso momentan kiffi siit 3 wuche nöd
überes jahr hani jetz gar kei tabak graucht. ich rauch nur puuri joints...
und öppe scho 4 jahr vorher hani au scho so guet wie gar kei tabak in joint ineta und nu mini eigene graucht, well mer die andere ztabakig gsi sind.
aber ja, aso de mitem zigirassischt, aso ich muess scho nöd brüele und ich han aso würkli gäg niemer öppis nu weller raucht. finde halt eifach dzigistängeli voll zum chörble, so shags störed mi scho nüm so fescht, det fählt de süürlichi giftgschmack wo ebe glaub usem überkünschtliche papier vo de stängelizigis chunnt. wennmer das ja im uvliecht aluegt gseht mer ja dufheller. wääähhh...
aber voll iisi, aso ich meine all mini kollege rauched, ich wirds sicher überläbe..... hoffi zumindescht...
@oli
cool wie du da handhabsch. Isch ebe eini vo mine gröschte Sücht woni wott besiege, die cheibe zigis...
shags? da kenni nid
oder i säg dem anderscht...
also i wörd au puur rauche, aber da passt mer no viel weniger, als mit tabak drin...k/a wieso... usser chillum...vilicht lieds ebe dodra, chillum gnüssisch, machesch ned nonstopp... i gsehs ähnlich wie de subcon... sini fustregle isch guet wen me sich ebe dra halted ohni wenn und aber...kei usnahme....
cool wie du da handhabsch. Isch ebe eini vo mine gröschte Sücht woni wott besiege, die cheibe zigis...
shags? da kenni nid
also i wörd au puur rauche, aber da passt mer no viel weniger, als mit tabak drin...k/a wieso... usser chillum...vilicht lieds ebe dodra, chillum gnüssisch, machesch ned nonstopp... i gsehs ähnlich wie de subcon... sini fustregle isch guet wen me sich ebe dra halted ohni wenn und aber...kei usnahme....
-
Kollegoli
- Platin Member

aber isch voll iiiisy, schlimmer als zigirauch findi nämlich wenn sich dlüüt nacher andersch benehmed weg mir, es isch mer ja meh drum gange das eifach mal loszwerde, nöd igendöper zändere.
shags sind sälber drehti zigis --> shag-tabak=tabak im büteli
ja und ich halt mich würkli dra, ich wird i mim läbe ganz sicher nie meh freiwillig anere zigi zieh.... uuuuhuhu grossi tön
aber isch voll iiiisy, schlimmer als zigirauch findi nämlich wenn sich dlüüt nacher andersch benehmed weg mir, es isch mer ja meh drum gange das eifach mal loszwerde, nöd igendöper zändere.
shags sind sälber drehti zigis --> shag-tabak=tabak im büteli
ja und ich halt mich würkli dra, ich wird i mim läbe ganz sicher nie meh freiwillig anere zigi zieh.... uuuuhuhu grossi tön
-
Gast
Villicht wärs no gschid wemmer wür erwähne das mer in Mexico, Zentralamerika oder südamerika Kokain konsumiert wie in europa e stange am abig..tja isch hald wens bier und sgras zum teil tüürer isch als 90%igs kokain..
Anderi kulture..anderi sichte..anderi arte...
Wünsch euch en San Pedro und Tequilla:-)
Anderi kulture..anderi sichte..anderi arte...
Wünsch euch en San Pedro und Tequilla:-)
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

@gast
da irrst du ein bischen, denn es werden dort vor allem koka-blätter gekaut, kokain geschnupft wird genauso wenig oder viel wie bei uns...
das kauen von blättern hat tradition und ist zum schnupfen ein riesiger unterschied...es ist gesundheitlich weitgehend unbedenklich (im gegensatz zum koks) und von meiner seite aus genauso vertretbar wie ne stange bier am abend...
ich find im übrigen keine droge scheisse, alle die ich bisher probiert habe fand ich gut..
wobei ich "synthetisches" bisher ausgelassen habe...
da irrst du ein bischen, denn es werden dort vor allem koka-blätter gekaut, kokain geschnupft wird genauso wenig oder viel wie bei uns...
das kauen von blättern hat tradition und ist zum schnupfen ein riesiger unterschied...es ist gesundheitlich weitgehend unbedenklich (im gegensatz zum koks) und von meiner seite aus genauso vertretbar wie ne stange bier am abend...
ich find im übrigen keine droge scheisse, alle die ich bisher probiert habe fand ich gut..
-
Gast
Min Brüeder hät au so 'ne Regle, was Konsum betrifft:
Nie im erste Monät vom Jahr,
Nie i dä erste Wuche vom Monät und
Nie am erste Tag vo dä Wuche.
Er behauptet stiif und fest, wänn mer das iihalti bestöchi kä G'fahr süchtig z'werde. Wett das da ja niemertem als wahr verklickere, aber bi ihm würkt's aaschiinend. Ich cha da halt nöd so mitrede, ha nöd vil vo all dene Sache uusprobiert, wo-n-Ihr da ufzellt händ. Würkli schlächti Erfahrige, d.h. wie sich Mänsche schlächt veränderet händ i mim Umfäld, hani nu g'macht mit Cola und Alk. Villicht bini drum au zimli vehemänt gäge die 2 Droge.
Aber ebe g'seit, cha eigentli nöd sälber mitrede...
Er behauptet stiif und fest, wänn mer das iihalti bestöchi kä G'fahr süchtig z'werde. Wett das da ja niemertem als wahr verklickere, aber bi ihm würkt's aaschiinend. Ich cha da halt nöd so mitrede, ha nöd vil vo all dene Sache uusprobiert, wo-n-Ihr da ufzellt händ. Würkli schlächti Erfahrige, d.h. wie sich Mänsche schlächt veränderet händ i mim Umfäld, hani nu g'macht mit Cola und Alk. Villicht bini drum au zimli vehemänt gäge die 2 Droge.
Aber ebe g'seit, cha eigentli nöd sälber mitrede...
Haha, der ist gutAnonymous hat geschrieben:Min Brüeder hät au so 'ne Regle, was Konsum betrifft:
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.
H. Hesse
H. Hesse
-
zarina
- Silver Member

Schäiss Droge?
GHB
Alk
Cola
mit dene beidne chani ächt nüt aafa. i ha mehreri lüüt gse uf cola abstürze, drum probieris garnid ersch. und auk veränderti scho bir iinam.
droge und alk = übertrieben und hemmungslos. eis vo beidne geit ja no, (no viu lieber übertribe sii as hemmigslos) aber beides zäme isch nid nur närvig sondern ou tödlech.
GHB
Alk
Cola
mit dene beidne chani ächt nüt aafa. i ha mehreri lüüt gse uf cola abstürze, drum probieris garnid ersch. und auk veränderti scho bir iinam.
droge und alk = übertrieben und hemmungslos. eis vo beidne geit ja no, (no viu lieber übertribe sii as hemmigslos) aber beides zäme isch nid nur närvig sondern ou tödlech.

-
battlefairy
- Platin Member

schiis droge..
Min Senf zu 'beschissne Droge' :
Rang 1) ALKOHOL (warum isch de Scheiss nuni verbotte und bim Kiffe tüends eso blöd?...)
Rang 2) Zigarette (wäh, kotz, spei..
üü) (@kolleggoli: Jööö! Stängelizigarette! Findi es cools Wort!
Und mir gahts tupfgenau glich wie Dir! S-Zigis sind *würg*, aber dShagys gönd einigermasse..)
Rang 3) Heroin und allgm. wiisses Pulver (usser MDMA, i huuuchfiine Portiönli )
Aber klar isches würkli en Frag vom Mass. Kennt öpper Efedra? Das findi no guet, bisch fit, wach und aktiv und immerno voll debie und hesch quasi ke Näbewürkige für die nächscht Wuche. Usser bitzli müeder villicht, aber ke Depros, oder Suchtgebähre oder sowas.. (einzigs Problem: ich chönnt uf Efedra nach jedem Joint grad nu eine rauche
)
Rang 1) ALKOHOL (warum isch de Scheiss nuni verbotte und bim Kiffe tüends eso blöd?...)
Rang 2) Zigarette (wäh, kotz, spei..
Rang 3) Heroin und allgm. wiisses Pulver (usser MDMA, i huuuchfiine Portiönli )
Aber klar isches würkli en Frag vom Mass. Kennt öpper Efedra? Das findi no guet, bisch fit, wach und aktiv und immerno voll debie und hesch quasi ke Näbewürkige für die nächscht Wuche. Usser bitzli müeder villicht, aber ke Depros, oder Suchtgebähre oder sowas.. (einzigs Problem: ich chönnt uf Efedra nach jedem Joint grad nu eine rauche
*singhüpftrallalaa*
-
Shpongleyes
ja, ha bis iz o ca 5-10 me oder weniger starchi ephedra erfahrigä hinger mir, isch HAARGENAU zgliichä bi mir. voll guetä stoff, us dr reihä koffein, (meth)amphetamin, ephedrin etc. isch ephedrin eidütig das wo mir am beschtä flashet u am wenigstä nachwürkigä hetAber klar isches würkli en Frag vom Mass. Kennt öpper Efedra? Das findi no guet, bisch fit, wach und aktiv und immerno voll debie und hesch quasi ke Näbewürkige für die nächscht Wuche. Usser bitzli müeder villicht, aber ke Depros, oder Suchtgebähre oder sowas.. (einzigs Problem: ich chönnt uf Efedra nach jedem Joint grad nu eine rauche Confused )
mit dirä reihäfolg wäg dä "worst drugs": bi genau dirä meinig was dr alkohol u zigarettä betrifft, wöu a däm seich gö am meischtä mönschä kaputt u grosskonzärnä beriichere sich no am elend vo denä lüt. findä aber nid dasmä alk oder ziggis söt illegalisierä. findä es söt eifach weniger starchi soziologischi diskrepanz zwüschä alk u illegalä drogä gä. will heissen: alk söt chli weniger akzeptiert, beworbä u vermarktet wärdä, hingägä illegali drogä sötä nüm lenger illegal si u weniger vertüüflet wärdä. langfrischtig sötä illegali drogä u legali drogä wi alk dr gliich status ha.
z.b dasmä aui drogä (o der alk) numä no i drogeriä u aphothekä berchunt (legal u rein, natürlech). aus schutz chönt mä bispiuswiis aui lüt wo öppis wei choufä es zertifikat la erwärbä (so wiemä ä outoprüefig mues machä für mitemnä outo vernünftig chönnä umzga, müest mä äbä ä prüefig machä um mit drogä chönnä umzga. genau wi im strassäverkehr wärdes di meischtä lüt chönnä, angeri wärdä hingägä unfäll produzierä...)
üsi - us mirä sicht - schizophreni drogäpolitik treit derzue bi, das heroin würklech ä nächschter steu nach alk u ziggis chunt. di soziali vereländig vo viunä heroinkonsumäntä het aber vor auem mitem soziologischä status vo H ztüe. kennä lüt di si sit 20 jahr imnä kontriolliertä abgabeprogramm: denä geits gsundheitlech guet, si hei ä job, fründä...churz: es fasch normals, glücklechs läbä.
serigi bispiu zeigä mir, das ä drogä vo üserä gsellschaft cha gfährlech gmacht wärdä u di chemischä eigäschaftä vorä substanz allei nid alles über dgfährlechkeit vorä drogä ussägä.
drum hani o zgüäu das für ä sonä "worst drugs"-ranglischtä di soziologischä aspäktä sehr müessä beachtet wärdä.
vo däm här hätsch es nid besser chönnä träffä mit dirä ranglischtä!!
...vieleicht ist es auch ganz anders, als es ist, wie es ist...
Darum wisse: Wirklich ist was wirkt!
Darum wisse: Wirklich ist was wirkt!
- Dancingdevil
- Gold Member