LSD: Konsmum vs Folgen

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

Hey Oli mal e frag...
Wieso wetterisch du immer über speed und allgemein über alli amphetamin aber stellsch LSD als so e Art Gottes Elixier dar??? Ich findes schade das du grad so wertend über e droge redsch wo nöd 1 mal probiert hesch! Klar wird Speed vill "missbrucht" aber richtig agwendet chan au das en Segä si. Und minere meinig nah isch de LSD Missbruch a Goas genauso present wie s übermässige gerupfe. was seisch dadezue?
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

nei. lsd-missbruch isch nöd anähernd so präsent wie speedmissbruch.

ich gseh uf jede fall viel meh speed-"gschädigti" als lsd gschädigti. villicht grad deswege, well speed nöd so bombastisch isch wie lsd und die negative siite weniger düütlich sind. während bem lsd relativ schnell merksch, worad ungefähr bisch oder zumindest, dass das en relativ krasse igriff i dis hirn isch, hanichs gfühl, was du mir ja sicher bestätige wirsch, dass das bem speed meh richtig zigis gaht.... das heisst lüüt rupfed und rupfed, ohni de ifluss vo dem ganze wahrznäh chönne. logisch gids usnahme, wie villicht en hugo oder so... aber die meiste wo ich gseh, fanged mit de ziit a, sich ständig über hippys und alli andere ufzrege, wo irgendwie mal swort liebi is muul nähmed usw.. die verbisseheit, über diemer grad letschtin churz glacht händ, staht eifach vielne in verbindig mit speed id auge gschriebe- de einte meh, de andere weniger. die verbisseheit isch nimmi a scho vorher da gsi, aber de speedkonsum fördered die ja definitv, oder? und ich ha no nie öper gseh, wo speed positiv igsetzt hät, usser letschtin de roger. be de meiste isches doch eifach "ich mach so lang bisses mi nonid grad völlig umhaut"

ich han müeh, mit dere selbstzerstörerischi haltig vo vielne speedkonsumente (welli irgendwie da sii muess, zum da die ganz ziit zrupfe und so wachheitsmarathon durezzieh zwelle). 50 stunde wach, 5 pack zigis, mega viel bier.... ich finds churz gseit eifach zimli behindert oder eher truurig, dass viel lüüt so wie du i dere bezieig sone scheissdurf-haltig händ, und sich nöd drum scheered, die ganz ziit negativ uf ihres wese mit ebe dene zigis, em speed und blablabla ifluss znäh. ja du merksch es viellicht nümm, aber als nichtraucher merksch, dass di nur scho zigis zimli verneblet.... und dann das ganze ebe irgendwie uf dsiite schiebe mit "scheiss druf", "ich bin süchtig und somit uf e art wehrlos" oder "irgendwann sterbemer all", isch für mich eifach zimli gwühnigsbedürftig. vor allem dann wenn ich d'unusgeglicheheit i miine nahe kollege gspühre (welli ja au nöd schwer zgspühre isch).

bem lsd isch das nunmal andersch. klar, wenns da eine übertriibt, dann isch das gnau so schlimm wie wenners mit zb. speed übertriibt und au das isch furchtbar nervig. doch bem lsd isches meh so, dass du vor dwahl gstellt wirsch und dich entscheide muesch.

entweder sich mit siini gfühl befasse - oder ufhöre - oder eskalation. wenn über längere ziitrum lsd näh wilsch ohni überezgeihe, dann musch wohl a dir arbeite und dich sozäge kompatibel mache. alli wo ich kenne inkl. dir, mir oder em patrick, checked das zimli schnell. s'lsd red eifach e millione mal klareri sprach als so speed, alk oder zigi brunz.

nebebii hanich eifach sgfühl, dass eim speed eher verschlüsst als öffned. apkapslig vo all dene "gstörte hippys und andere lüüt wo glaubed sie wäred glücklich" (was ja es mega verbreche isch :roll: ) im rümli für 60 stund isch z.b. es guets biispiel (oder wennich das völlig missdüüte dann e gueti agriffsflächi für die diskussion :-D ). ich red jetz nöd vo irgendwelche pubertierende wo s'erschtmal was nähmed (be dene chunnts bem lsd zuegegebenermassne meistens min. so schlimm) sondern vo lüüt, vo dene ich scho chli meh erwarte und wo das ganze scho uf enere andere ebeni stattfindet.

ich han uf jede fall scho viel lüüt gseh, be dene s'lsd eidütig be postive entwicklige mitghulfe hät - bem speed hanich das no nie gseh. wenni bem speed was gseh han, dann uf dlängi nur negativs ode neutrals. und da speed ja e droge isch, womer über längeri ziit nimmt, bliib ich be miinere speed abneigig (was ja nöd heisst dass ich speedkonsumente irgendwie arschlöcher finde oder so, überhaupt nöd, ich han eifach chli müeh - zum dich no chli nerve druck is mal so us - dass ihr speedies eu irgendwie weigere wennd, oder dmöglichkeit nöd gsehnd, voll und ganz de weg vom liecht zgah :-D :-D :-D :-D (was nöd heisst, dass ihr de überhaupt nöd gönd, eifach isch da in eu oft viel z w i e -spalt)

:-D
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

jaja die böse speedkonsumente, und die heilige lsdianer. sorry kollegoli aber du begrifgsches gloub echt nid (oder vellech noni, besch jo auä au noni so alt).
in es paar johr wersch vellech vo dinere lsd romantik obenabechoo und gseeh das das au nur schwärmerei isch und denn wirsch gseeh das au lsd um kei deut besser isch als jedi ander droge.

du gisch nur gschmacksurteil ab und seisch nid meh us als das dir lsd missbruch sympahthischer isch als der speedmissbruch.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

altered hat geschrieben: in es paar johr wersch vellech vo dinere lsd romantik obenabechoo und gseeh das das au nur schwärmerei isch und denn wirsch gseeh das au lsd um kei deut besser isch als jedi ander droge.
:)

wir werden alle mal älter
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

@altered

so stimmt das einfach nicht...ich kann (kolleg)oli aussagen unterstreichen, obwohl ich älter bin (so e saublödi ussag @alter, sorry)... LSD kann man nicht mit Amphi vergleichen... und es hat bestimmt nichts mit LSD romantik zu tun, wenn man sagt, dass die droge speed sicherlich mehr schaden anrichtet als LSD... körperlich gesehn sowieso, da brauchen wir nicht drüber diskutieren... und psychisch gesehn ist es nicht das geeignete mittel für jedermann, zugegeben... aber zu behaupten LSD sei kein deut "besser" wie all die restlichen drogen, und sie somit alle in einen topf zu werfen ist ziemlich ...naja...hehe...diese aussage erwarte ich also nicht von einem so alten fuchs wie dir :P ... wenn du LSD (oder anderi halluzinogene) kennst, dann kennst du auch das potential das zweifellos darin steckt... nun zeig mir im vergleich dazu ein ähnliches potential im amphi...

jaja jetzt geht gleich die diskussion los, was denn das "potential" ist, aber da diskutier ich dann nicht mehr weiter...

greeetz :-)
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

@oli

es ist aber auch nicht so, dass speed zwangsweise "zumacht" oder abkapselt... ich hab auch schon speed konsumiert (4-5 mal) und muss sagen, dass ich sogar überraschend "erleuchtende" momente damit erlebt habe... diese art von wachheit ist schon was besonderes und im gegensatz zu den meisten anderen usern entspannt mich das eher... ich mag diese konzentrierte wachheit, es fühlt sich für mich an wie nach einer tiefen meditation... voll präsent im augenblick... und ich empfinde es sogar als ein wenig empathogen... aber ich weiss, mit dieser beschreibung der amphi wirkung steh ich ziemlich alleine da... denke es kommt auch bei speed auf die erwartungshaltung drauf an... und das bwusstsein mit dem man es konsumiert...

hab aber nicht mehr damit weitergemacht weil mir der preis für diese schönen momente einfach zu hoch war...die nebenwirkungen find ich abartig... zu krass für mich ...hehe... ausserdem hab ich den beinah gleichen effekt von ephedra-tee...
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

wenn du LSD (oder anderi halluzinogene) kennst, dann kennst du auch das potential das zweifellos darin steckt...
also das esch sicher es problem, dass du dir zweifellos sicher bisch das lsd irgendwelchi potenzial het

eg schribe do nümm vill, wott au kein ewige striit afange. aber mini meinig isch: nid der stoff sondern s mass möched s gift us. und lsd het do kei sonderrolle.

villicht söttet dir wo s lsd so hochlobed und über anders stelled mol überlegge was denn LSD objektiv betrachtet für potenzial het und was das es euch scho brocht het (wo der ohni lsd nid heit chönne bechoo) usser es paar glücklechi moment?

d antworte uf die frag chömmed meistens folgenderwiis use:

entweder heissts: "probiers und du wirsch gseeh"

oder: "bla bla esoterische quatsch bla bla"

beidi antworte sind sehr unbefriedigend und subjektiv.

s einzig vernünftige wo eg scho bi dere frag als antwort ghört han esch die medizinisch verwendigsmögl vo LSD. aber das het nüt mitem konsum a parties z tue und medizinischi verwendige für speed, koks, heroin gits genauso.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben:ich han müeh, mit dere selbstzerstörerischi haltig vo vielne speedkonsumente (welli irgendwie da sii muess, zum da die ganz ziit zrupfe und so wachheitsmarathon durezzieh zwelle). 50 stunde wach, 5 pack zigis, mega viel bier.... ich finds churz gseit eifach zimli behindert oder eher truurig, dass viel lüüt so wie du i dere bezieig sone scheissdurf-haltig händ, und sich nöd drum scheered, die ganz ziit negativ uf ihres wese mit ebe dene zigis, em speed und blablabla ifluss znäh. ja du merksch es viellicht nümm, aber als nichtraucher merksch, dass di nur scho zigis zimli verneblet.... und dann das ganze ebe irgendwie uf dsiite schiebe mit "scheiss druf", "ich bin süchtig und somit uf e art wehrlos" oder "irgendwann sterbemer all", isch für mich eifach zimli gwühnigsbedürftig. vor allem dann wenn ich d'unusgeglicheheit i miine nahe kollege gspühre (welli ja au nöd schwer zgspühre isch).
Hey Oli, da muss ich mich doch auch mal wieder in eine Drogendiskussion einklinken... nur kurz und mit zwei Randbemerkungen. Ich will mich nicht dazu äussern, ob nun Speed oder LSD die bessere, oder eben die bösere Droge ist. Ich kann aber kritische Antworten auf deinen Post sehr gut nachvollziehen, da gerade du in vielen Forumsdiskussionen Verteufelung von Drogen verurteilt hast. Sorry, aber genau das tust du hier mehr als wehement. Das musste ich einfach rasch loswerden, ohne dich angreiffen zu wollen... halt einfach mal wieder etwas Senf loswerden :wink:
abraxas hat geschrieben:
das_auge_gottes hat geschrieben: das nennst du "sich ernsthaft informieren"?
hochmut kommt vor dem fall ;)
Weiss jemand, ob das Auge bereits gefallen ist, oder immer noch über uns wacht? :lol: :twisted: :lol:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

Hier gehts doch um die Frage vom Suchtpotential von Speed etc. und LSD.

Wipikedia sagt zu LSD:

LSD hat zwar kein körperliches Abhängigkeitspotential, es besteht aber die Gefahr einer psychischen Abhängigkeit durch das Verlangen, das Erlebte zu wiederholen, bzw. den „Trip“ wiederzuerleben.
http://de.wikipedia.org/wiki/LSD#Abh.C3 ... spotential

Wipikedia sagt zu Speed:
Das Suchtrisiko hängt von genetischen Faktoren sowie von der psychosozialen Situation der Person ab. Im Tiermodell konnten manche Individuen ihren Amphetaminkonsum lebenslang flexibel regulieren, bei 50 % dagegen trat nach einer gewissen Zeit eine Abhängigkeit mit massiver Dosissteigerung und Erwerb einer Toleranz auf, die auch nach erzwungenem Entzug bestehen blieb.
http://de.wikipedia.org/wiki/Amphetamin ... uchtgefahr

Aus persönlicher Erfahrung sag ich dazu: Speed und seine Geschwister erzeugen bei mir grösseres Suchtpotential. Wenn ichs immer wieder nehme verändert sich die Menge des Konsums und meine Persönlichkeit.
Bei diesem erleben kanns dann eben kommen, dass man mehr und härters beginnt zu konsumieren, weil die Toleranz so hoch ist das der Kick fehlt. Und man beginnt abzustürzen.

Bei LSD erlebe ich nach gewisser Zeit eine Sättigung. Ich mag einfach nicht mehr. Brauch ne Pause oder so. Das passiert ganz automatisch. Klar verändert LSD mich und ich gehe anders durch die Welt. Genau so wie es mit anderen Drogen ist. Ich habe aber noch keinen erlebt, der nur auf LSD körperlich abgestürzt ist.

@altered: Ich geb dir da ganz recht. kein Gift ist Gift allein die Dosis macht das gift. Oder irgend wie so sagst ja scho der liebe Paracelsus.

@( (( {-_{-_-}_-} )) ): LSD hat ein Potential wie jedes Gift. Ich würd sagen jedes Gift ist Gift, allein der Umgang macht das Potential.

Peace, love and Happyness
the middel of a paradox is my favorite place
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@psymi

aso find eigetntlich nöd dass ich da vertüüfle, verzells nur so wie ich das so i mim umfeld wahrnimme. vertüüfle isch fü mich meh, wenn mer über öppis läschtered, ohni überhaupt was demit ztue ha oder ohni das zumindest es bizli zkenne. abgseh devo häsch da ja de falsch usschnitt quoted, well det hani ja eigentlich nöd gseit, dass speed de tüüfel seg, sondern nur, dass mir skonsumverhalte vo mine kollege zdenke gid und ichs scheisse find, dass sie glaubed, dass es ihne egal isch, was sie mit ihrem körper und geist mached.

@altered

aso 1. tümer da ja nöd striite oder? nu wellmer völlig anderi meinige händ chömer ja trotzdem euse senf dezue schriibe..

2. chanich dir bestätige, dass mich lsd düütlich wiiter bracht hät. ich han scho paar mal da verzellt, dass ich mal en trip gha hät, wo churz gseit so ne art erwache gsi isch. ich denk ich wär jetz au amene guete punkt, hetti das nöd erlebt, aber ich weiss, dass ich dur das wiiter bin, als ichs ohni gsi wär. ja du wirsch jetz wahrschiinli glaube, dass mich da miini wahrnemig tüscht, aber i dere bezieig bin ich mir 100% sicher, wells eifach offesichtlich isch fü mich. aber ich verstah guet, dass du mir das so nöd glaubsch und ich würd deswege nie mit dir striite welle, well ichs a diinere stell wahrschiinli au nöd glaube wür.

3. wenn mal würkli lsd unvoriigno gno häsch (was ich ja scho denk), dann chan ichs mir eifach nöd vorstelle, wie dus in frag stelle chasch, dass da prinzipiell meh potenzial drin isch, wie z.b. in alk oder speed?
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:... und es hat bestimmt nichts mit LSD romantik zu tun, wenn man sagt, dass die droge speed sicherlich mehr schaden anrichtet als LSD... körperlich gesehn sowieso, da brauchen wir nicht drüber diskutieren... und psychisch gesehn ist es nicht das geeignete mittel für jedermann, zugegeben... aber zu behaupten LSD sei kein deut "besser" wie all die restlichen drogen, und sie somit alle in einen topf zu werfen ist ziemlich ...
[...]
hab aber nicht mehr damit weitergemacht weil mir der preis für diese schönen momente einfach zu hoch war...die nebenwirkungen find ich abartig... zu krass für mich ...hehe... ausserdem hab ich den beinah gleichen effekt von ephedra-tee...
Dieser Ansicht (subjektiv, ohne Anspruch auf Objektivität) bin ich auch. Zudem bringt ein LSD-Trip für mich besondere Erfahrungen auf Open-Air-Goa-Partys. Ich habe das Gefühl als ob die ganze Umgebung zu einem viel intensiveren Leben erwachen würde, und dass der Wald zu einem spricht und die Musik dringt in die Windungen der Psyche ein ... :lol: :lol: :lol:

Ich sage nicht, das Amphi nicht schön ist, aber bei mir hat das wenig mit Spiritualität zu tun. Mein Körper reagiert viel krasser auf das Amphi, die Psyche bleibt zwar stabil (keine Bad-Trips), aber ich habe oftmals temporäre negative Entwicklungen innerhalb der Denkweise während des Amphikonsums beobachtet. Für mich persönlich (da ich mit LSD keine psychischen Probleme habe) ist Amphi bei weitem gefährlicher als ein Acid-Trip auf einer "Acid-Party", weil ein Hunger auf mehr entsteht.
Dazu kann ich auch folgendes bestätigen, auch durch viele Bekanntschaften:
sunshaker hat geschrieben: Aus persönlicher Erfahrung sag ich dazu: Speed und seine Geschwister erzeugen bei mir grösseres Suchtpotential.
[...]
Bei LSD erlebe ich nach gewisser Zeit eine Sättigung. Ich mag einfach nicht mehr. Brauch ne Pause oder so. Das passiert ganz automatisch. Klar verändert LSD mich und ich gehe anders durch die Welt. Genau so wie es mit anderen Drogen ist. Ich habe aber noch keinen erlebt, der nur auf LSD körperlich abgestürzt ist.
[...]
Und ich kenne einige Konsumenten und bind selber schon über 30.

Wie schon in diesem Forum öffters betont, ist es aber dann auch wichtig, dass der Sound entsprechend ist. Läuft ein unpsychedelischer 0815-düdel-full-on, kann man sich sogar etwas "komisch" fühlen auf Goa-Partys, denn auf LSD merkt man das sehr wohl, welche Absichten der Artist verfolgt. Will er nur das Tanzbein schwingen, oder will er mich zum Kosmos führen.

Als letztes will ich noch hinzufügen, dass man bei solchen Diskussionen (was ist für wen besser? und ähnliches) keine objektive Wahrheit finden kann, deswegen braucht man sie auch nicht unbedingt erzwingen wollen. Wir können lediglich Erfahrungen berichten.

Eine Sache kann ich aber nicht ganz nachvollziehen:
altered hat geschrieben:... und denn wirsch gseeh das au lsd um kei deut besser isch als jedi ander droge...
Ich will ja nicht sagen, dass du unrecht hast. Es kann ja sogar sein, dass lsd schlimmer ist. Aber wenn ich deinen Post so lese, kommt es bei mir so an, als wären alle Drogen gleich schlimm. Ein kleines Stimmlein in mir, das ich mit dem Namen rationale Vernunft getauft habe, sagt dazu: "Kann nicht sein!"
Es gibt so viele Drogen, die so viele unterschiedliche medizinisch nachweisbare Charakteristika in Hinsicht auf Suchtverhalten, Zerstörungspotential aufweisen, das es einfach nicht sein kann, dass alle Drogen für den Menschen gleich gut oder gleich schlecht sind. Deswegen finde eine Gleichsetzung von Speed und LSD ohne eine fundierte wissenschaftliche Begründung (nicht unbedingt Wikipädia) etwas voreilig.

@(Kollegolli):
Genauso ist es voreilig was anderes zu behaupten. Man kann nur Erfahrungen berichten, oder Ergebnisse vorlegen. Alles andere ist nur heiße Luft.

LSD kann wie gesagt hefiger und gefährlicher für den Menschen als Speed sein. Habe ich überhaupt kein Problem damit. Ich kenne beide Drogen seit vielen Jahren, und mir persönlich kommt es so vor, dass LSD reiner wirkt, die Tage danach gibt es keine "downs", man erlebt sie sogar bewusster und lernt die Natur noch mehr zu schätzen und und und - obwohl (und jetzt kommts!) ich bei einer Line Speed viel einfacher "JA" sage, als bei LSD; doch in mir steckt dann ein gewisses Unwohlsein dabei, ein schlechtes Gewissen. Vielleicht liegt es aber auch daran, dass man Speed meistens durch die Nase zieht, und dies Assoziationen zu anderen Drogen erzeugt, wie Kokain, das meines Wissens nach bei Langzeitkonsum toxisch im Gehirn wirkt.
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

aha :shock: :shock: aber amphi de öpe ned? :lol:
si beides neurotoxin, hingegä eschs speed ono hepatoxisch (läbergiftig)
ganz am afang esch vure empathogenä würkig no dred gsi. das chani für min teil bestätige u navollzieh. bi organischem kokain cha da o dr fall si. bi rotwii u bier o. hada so e luschdigi metaphere ufgstellt.
whärend us minere erfahrig, u die spricht ned für alli, d rotwii uf di seelbezogni würkig extrem vel parallelä zu mdma het, so erinnert mi wiiswi doch sehr a kokain u amphetamin. bier esch sones gmesch u soferns vel hopfä dinehet ähnlets ehner em hanf. schliesslich si die zwei ja usde gliche familiä.
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Tatzuwurm hat geschrieben:aha :shock: :shock: aber amphi de öpe ned? :lol:
Jep, Amphi ist es höchstwahrscheinlich auch. Hatte im letzten Herbst ne Dokureihe "Die Wirkung von Drogen auf das Gehirn" angeschaut, und zu dem Zeitpunkt haben sie über Speed etwas sanfter gesprochen, während bei Koks mehr oder weniger als erwiesen galt, dass bei chronischem Konsum Schäden im Gehirn entstehen. In der Dosis steckt das Gift .... :twisted:
Tatzuwurm hat geschrieben: si beides neurotoxin, hingegä eschs speed ono hepatoxisch (läbergiftig)
Zumindest nach einer kurzen Internet-Reschersche kann das Koks auch sein ...

http://www.thema-drogen.net/Drogen/Coca ... okain.html
Abgebaut wird die Droge in Leber und Nieren.
[...]
Bei Chronischem Missbrauch kommt es meist zu einem allgemeinen körperlichen Verfall und Verminderung der Abwehrkräfte aufgrund von Schlafmangel und Vernachlässigung der Ernährung. Häufig treten verschiedene Störungen des Nervensystems auf, die verschiedene visuelle, sensorische und motorische Störungen verursachen. Sehstörungen und Leberschäden können auftreten. Die Schädigung des Gefäßsystems kann zu Hirnblutungen und Hirninfarkten führen.
In einigen Ländern, darunter Niederlande und Deutschland, gelten Amphetamine als "weiche Drogen", obwohl von dieser Unterscheidung ("weich" oder "hart") inzwischen nicht mehr viel gehalten wird. Ich schätze, dass Koks ein viel größeres Suchtpotential hat, aber das mag auch von Mensch zu Mensch anders sein.
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

Psymäleon hat geschrieben:
abraxas hat geschrieben:
das_auge_gottes hat geschrieben: das nennst du "sich ernsthaft informieren"?
hochmut kommt vor dem fall ;)
Weiss jemand, ob das Auge bereits gefallen ist, oder immer noch über uns wacht? :lol: :twisted: :lol:
hosianna, brüder, das auge wachet immerdar, nur mag es nicht immer sprechen, denn das ewige "was ich mache ist ok und alles andere schlecht" gehet ihm gegen den strich, und nervet, und lasset ihm das augenwasser fliessen wie ein bergquell im frühling, denn niemand der keine ahnung hat solle richten über andere, jetzt und in ewigkeit, amen
thotem
Silver Member
Silver Member
Beitrag von thotem »

gopf oli heb doch mal de rand :-) Vor luter LSD bisch du ja scho so weise worde, dasd im Schnitt 1.5 Biträg pro Tag (und nöd grad churzi) i das Forum ergüssisch. Du hocksch z'vill am PC, gang doch mal use! Id Natur! Uf Indie oder so! Du nimsch doch nur LSD dasd die Erläbnis au während em Biträg verfasse chasch erläbe.

Speed isch en Scheiss, aber en geile Scheiss (wie so viles i dere Szene). Wänn jede Scheiss so geil wär, würdi nie me d'Spüelig betätige.

LSD söt jede Mänsch gno ha. Will de Mänsch isch defür gmacht mega usgliche z'si, guet z'si und d'Erlüchtig erlange. Und mit LSD chasch das alles erreiche. LSD konsumiert me nöd, sondern mit LSD schafft me. Das hät nüt mit Hedonismus z'tue, sondern es isch im Gägeteil sehr sälbschtlos und guet für all andere Mänsche wäme mit LSD schafft.
Danke Oli, viele dank. (trotz dere Dankbarkeit hass ich dich und dini ganze LSD Bruet aber ufs Bluet :-x , wil mi s'Speed zume schlächte Mänsch gmacht hät) Ich söt au wider mal LSD nä. Dänn wird alles guet werde.

Und wer motzt dänn über Hippies? Ich käne nur Lüt wo sich über si luschtig mached. Voll unfriedlich eigentlich... Und s'Wort Liebi isch ebe vode militante Chrischte scho zimli usglatscht worde und hät en negative Touch, weisch. Und mach der nöd z'vill Sorge um dini Kolege. Lüt wo sich ständig um anderi sorged tendiered au dezue für sie z'dänke und z'urteile. So und jetzt gangi go grilliere. Em Speed zu Ehre glasieri die erscht Bratwurscht mit Zucker.

:twisted: War Hate and Darkness zäme :twisted:
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Antworten