ich meine, s isch doch normal, dass sich de mensch schwer dra tuet, vertraue zu anderne zfasse, oder e fründschaft izgah, oder ehrlich si - zu sich selber u de andre gegenüber -, oder direkt si... klar, fallts emne egoistisch-egozentrische wese schwer, sich emne zweite individuum voll u ganz zöffne... mir fahred eusi schutzwäll und eusi abwehrsyschtem ue, schaffed distanz, nur um dem andre nöd plötzlich znöch zstah und/oder öpis a sich oder am andre zentdecke, wo eus ängschtiged, wo eus verletzt, wo eus betrübt, wo eus i raserei verwandlet....
@ dalamascus: ich denke, bi dene persone, die dir würkli nöch stönd, gspührsches, dassd sympathie u dehrlichkeit vorhande sind. so dassd i öpe ide lag bisch, izschätze, wers ernscht meint und wer dich hinnenume eich nume verarscht.. bide obegnannte person hani hinterher gmerkt, dass i eich nüt meh mit ihre wot ztue ha... ha sie allerdings au nie viel besser kenneglernt als de eint oder ander stammgascht us minere stammbeiz - mer kennt sich vom gseh her oder so ähnlich nennt mer das dann...
sonnige grüsse!