XTC

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Dragonfly

Re: XTC

Beitrag von Dragonfly »

Jo das mit de Blitz im Chopf kenni...hani au gha nachere Überdosis und zwar öbbe 2 Wuche lang...
Nei auso i mues säge, MDMA isch scho e extrem mächtigi Droge vo mir us gseh!!! Mues allerdings säge, dasis no nie so gno ha wieme müesst oder besser: wies am wenigste risikobehaftet isch. 8-[ S erste mou hani gmischt mit Alkohol und Hanf und s zwöite mou hani viu z viu gno. Vilicht sötti mou e normali Dosis näh und nid mische, wär vilicht e ganz neui Erfahrig. :lol:
Tribalis
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 204
Registriert: Mi 1. Mär 2006, 14:47
Wohnort: Affoltern a.A

Re: XTC

Beitrag von Tribalis »

I han 3 Persönlichi Grundregle bi Konsum vo Droge, an die halti mi jetzt sicher scho 10 joor:
(I weiss es tönt lustig und unverständlich, ebe ganz persönlich)

1. Nid i dr Schwiiz. Well i kei bock uf falschi vorurteil han vo lüüt wo kei ahnig hän und i se trozdäm mag und nid wot verlüre.

2. Dr Ort muess mr passe. Also sicher nid in masse vo lüt, indoor, oder neume wo mi igspert fühle

3. D Droge vo öperem wo da scho ewigs konsumiert und immer d hälfti vo dr Portion vo sonere Person

Es söll eifach was speziels si und so blibe. Chan au guet si das me de halt 1-2 joor nüt konsumiert. Was me de konsumiert
spielt eigentlich kei rolle me, wens mr mit de grundregle überihstimmt.
Eso hani die wunderbahrste erfahrige mit diverse substanze chönne mache uf all mine reise /bigs

Zrug zum Thema :-) Sin letscht wuche mit eme super trüppli am ozora in ungarn gsi.
Der perfekti platz für mi zum wiedermal was z konsumiere. 2 mol mdma, es isch geil gsi, han huere freud ka und chönne abtanze wie scho lang nüm, es het eifach risig spass gmacht uns s smile hani nüm us em gsicht becho. Vo de näbewürkige hani gwüsst, hät aber nie dänkt dases eim würklich nu 3 tag nochhär beiflusst. Depro und e lääri hän sich breit gmacht, derzu nu nach de ferie wieder go schaffe und schlächts wätter. Het mi rächt abezoge. Im nochhinein bi mr nid sicher öbs die 3 tag nochwehe wärt gsi isch, aber uf jedefall e hammer-geili-erfahrig well eifach alles gstumme het.

Drum min tip: Machet eu au es paar regle und haltet eu dra. Es macht meh spass und s risiko für e schlächte trip isch minimiert /yo
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: XTC

Beitrag von 0x1d »

hihi jap das mit dä persönliche regle findi guet =)
mini sind:
1. nur konsumiere wenns mir psychisch und physisch guet gaht
2. nur züüg vo vertrauenswürdige (wa ischn da wieder für es wort o.O) lüüt näh / am beschte vome kolleg wo bestätige chan das es guet isch
3. es söll öpis speziells sii und bliibe, d.h. nöd meh als 1x im moment (wobi ich meischtens gad mehreri mönet ussetze)
4. bewusst und ä "normali" dosis inäh

das hani aber au zersch möse lerne, han am afang eifach züüg inegschmisse ohni die 4 pünkt im gringschte z beachte... ha zwar scho paar geili erfahrige gmacht, aber au es paar komischi und unagnähmi..

sit ich das beachte ischs mer immer guet gange =)

mag vilicht sii das di einte eifach so chönd inelah und das verträged.. mer sind halt all chli verschiede ^^
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: XTC

Beitrag von Melliandra »

Tribalis hat geschrieben:...Vo de näbewürkige hani gwüsst, hät aber nie dänkt dases eim würklich nu 3 tag nochhär beiflusst. Depro und e lääri hän sich breit gmacht, derzu nu nach de ferie wieder go schaffe und schlächts wätter. Het mi rächt abezoge. Im nochhinein bi mr nid sicher öbs die 3 tag nochwehe wärt gsi isch...
/bigs jo also bin scho gad chli verschrocke, aber ich dänke es spielt halt au "denach" en Rolle wies eim gad.
Drum immer no a die Täg dena dänke und luege dass mer's sich au denn gmüedlich chan mache. Hoffe es hed
nid all zu schlächdi Erinnerige hinderlah? ;o)
*poink*
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Re: XTC

Beitrag von Waldgnurpf »

Super tipps wo ihr do füre traumtänzer heit ! :-D
I säuber xsehs au eso, für mi isch die droge e türe woni 3-4 mau i johr ufmache und chli gange go umeluege dinne, wases de auses so schöns git .... denn machsch die türe wider zue und nimmsch villicht es paar gueti sache mit für dis normale läbe. zb dases ganz eifach isch mit angerne lüt z'komuniziere wo ufem gliche level sind ou ohni droge. /happy

Wie scho erwähnt isches ganz normal das nachen höch es töif chunnt, i säge mir immer das weni höch flüge dasi ou glich wit abeflüge nächer.... u das it's the real life /doof


Es söu nie e flucht si vor öppisem sondern e bericherig vom momänt !



stay tuned waldi /bigs
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Tribalis
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 204
Registriert: Mi 1. Mär 2006, 14:47
Wohnort: Affoltern a.A

Re: XTC

Beitrag von Tribalis »

Von 20min kopiert:

Gepanschte Ecstasy-Pillen überfluten Kanton Bern


An einem Rave in Roggwil stellte Daniel Allemann vom Kantonsapothekeramt Bern Ende Oktober bei Drogentests Erschreckendes fest: Fast jede zweite Ecstasy-­­Pille enthielt unerwartete oder unbekannte Substanzen. «Diese Anzahl ist ungewöhnlich hoch», so Allemann.

Nun warnt das Labor im Internet vor den gepanschten Pillen. Denn diese sind gefährlich: Je nach Mischung drohen Krämpfe, Herzrasen, Todesangst und Hirnschäden. Die in Roggwil als Ecstasy verkaufte Substanz TFMPP, die sonst in der Pharmaindustrie zur Herstellung von Medikamenten verwendet wird, kann in hohen Dosen zum Atemstillstand und zum Tod führen.

Aus Angst vor Nebenwirkungen wenden sich immer mehr Leute an die mobilen Drugtester. «Unser zwölfköpfiges Team aus Labormitarbeitern und Präventions­experten ist total ausgelastet», so Streetworker Alwin Bachmann. Er verweist auf die Safer-Use-Regeln: Mischkonsum mit anderen Drogen vermeiden und auf Alkohol verzichten. Ebenfalls empfohlen wird, Pillen in kleinen Mengen anzutesten: In Roggwil kollabierte ein junge Frau nach zwei ungewöhnlich hoch dosierten Pillen.

Bild

Im Internet warnen Drogeninformationsstellen wie Eve & Rave und Streetwork vor falschen Ecstasy-Tabletten: Statt der Droge enthalten die Tabletten Wirkstoffe von Medikamenten. «Diese Pillen sind sehr gefährlich», warnt Alexander Bücheli von der städtischen Beratungsstelle Streetwork. Weil die Medikamente keine psychoaktive Wirkung hervorrufen, bestehe eine grosse Wahrscheinlichkeit, dass Konsumenten mehrmals nachdosierten, so Bücheli. Eine zu hohe Dosierung kann zu Krampfattacken oder Hautausschlägen führen – und sogar tödlich enden.

Ein häufig entdeckter Wirkstoff bei Pillen, die in Zürcher Clubs in Umlauf sind, ist Buflomedil. Diese Substanz ist etwa im Medikament Loftyl enthalten, das bei Durchblutungsstörungen angewendet wird und rezeptpflichtig ist. Wegen den Nebenwirkungen ist Buflomedil in Frankreich gar verboten. Die Zürcher Stapo hat in diesem Jahr bereits mehrmals gefälschte Ecstasy-Pillen sichergestellt, bestätigt Sprecher Marco Bisa. Beim Toxikologischen Zent­rum ist das Problem bekannt. Chefarzt Hugo Kupferschmidt: «Verheerend ist, dass Drogenhersteller meist einfach die Substanzen in vermeintliche Ecstasy-Pillen mischen, die gerade auf dem Schwarzmarkt erhältlich sind.»
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Re: XTC

Beitrag von meli »

genau der grund, warum ich schon seit jahren keine pillen mehr spicke... die gefahr, dass mir einer gepanschtes zeugs verkauft ist mir einfach zu hoch!! aber das die chance jetzt schon fifty-fifty ist finde ich krass...

passt auf euch auf leutz!!
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Benutzeravatar
Bloodhound
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 442
Registriert: Do 12. Jun 2008, 10:33

Re: XTC

Beitrag von Bloodhound »

Gut, eigentlich kann ja alles gespickt sein, ob nun Pille, Pulver oder Flüssigkeiten...Garantien gibt's da keine...höchstens eben die chemische Analyse vor der Einnahme, aber dazu hat man halt selten die Möglichkeit.
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Re: XTC

Beitrag von meli »

Bloodhound hat geschrieben:Gut, eigentlich kann ja alles gespickt sein, ob nun Pille, Pulver oder Flüssigkeiten...
wo du recht hast hast du recht... :-D

sieht dann in etwa so aus:

/pille /pfeil /color /pfeil /pille /pfeil /doof /pfeil /pille /pfeil /aaahh


:lol: :lol: :lol:
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
rizraz
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 22. Jan 2007, 15:05

Re: XTC

Beitrag von rizraz »

Ich hans mier anderst überleit, mues glaub glich nüt ha. schliesslich han ich au scho vill vo dem zeugs konsumiert und jedesmol han ich müesse feststelle das es mich immer e bits meh veränderet het.... :?
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
Benutzeravatar
Cellar_Door
Beiträge: 40
Registriert: Mo 4. Aug 2008, 09:22
Wohnort: Bülach

Re: XTC

Beitrag von Cellar_Door »

Veränderig chan au öppis guets si...
Benutzeravatar
Ka
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 118
Registriert: Mo 14. Feb 2005, 16:16

Re: XTC

Beitrag von Ka »

..kommt immer drauf an in welche Richtung ;)
Revolution is Evolution!
Benutzeravatar
Ka
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 118
Registriert: Mo 14. Feb 2005, 16:16

Re: XTC

Beitrag von Ka »

ach du hast ja geschrieben "...kann auch was gutes sein..." sorry :-"
Revolution is Evolution!
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: XTC

Beitrag von bestia_climae »

ich han xtc etz siit guet eme jahr nüm aglangt, au kei md(m)a. ich muen säge, ich ha die euphorische höheflüg sehr gnosse, aber wie scho erwähnt wurde, wend z churzi pause machsch oder zvil konsumiersch, chunts eifach nöd guet use. muen säge, dass mich die einte substanze zudem au recht verwirrt hend - ich meine, ide täg nachm konsum. ha eich guet mit dere substanz chönne umgah, han au glueget, i wellem gemüt ich mich befinde, um mich nöd scho vo afang a id scheisse zreite. aber ich ha die ziit, wo eim als pause grate wird, nöd immer ighalte und ebe, han es paar wenigi male au die unagnehmere nebewürkige därfe erfahre; nachm höch ines tüüf iegrasslet, konfusion. de zustand het bi mir bis ca. 2-3 täg nachm konsum aghalte. die situation hani 2 mal erlebt. ha mich eifach dem graue und fahle alltag nöd welle füege, sondern han mich nach dem beruuschende und beglückende gfühl der innersten extase gesehnt. daher etwaiges suchtpotential. manchmal ist weniger eben mehr...
bim letschte mal voreme jahr also hani mir gseit, ich mach e pause mit dere substanz. bin mir selber zu wichtig, drum ischs mir au nöd schwer gfalle, bis hüt nöd.

aber luscht hetti scho mal wieder :-#

hm, letschti sind sogar pilleli, u.a. gepanscht mit 2CB, im umlauf gsi... finds e frechheit vomne dealer, wenner das züg denn als 'xtc' vertickt... ](*,) [-X
ide kulti zwetzike ade biomechanika, lescht jahr, hets mal type umegha, wo roti pharmazeutischi tablette als irgedwas vertickt hend. hend damit 2 (oder waren es drei?) fast-tode provoziert, will irgedwelli lüüt das halt konsumiert hend ide anahm, s seged luschtigi leckerli... zum kotze sowas!
ich meine, minre grossmuetter, wo a diabetis leidet, streck ich au keis zuckerts guezli ane und säg, es wür nur süessstoff enthalte. ](*,)
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Antworten