25trips... an einem abend...?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 242
Registriert: Mo 11. Dez 2006, 12:19
Wohnort: jona Sg

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von bloodflower_of_psy »

Filter hat geschrieben:
bloodflower_of_psy hat geschrieben:
Filter hat geschrieben:da wär ich an seiner stelle schon lange auf tröpfchen umgestiegen #-o

bringt ja eh nix. bei lsd variert die dosis individuell doch recht stark, aber ab 1000 mics kommts dann nimmer drauf an.
hab lieber 150 als 300 mics und wenn schon richtig dann reichen für mich 600. mehr als volkommene aufösung ist auch mit der doppelten dosierung nicht drin. wie gesagt, gewisse menschen würden den unterschied noch wahrnehmen. aber 25 pappen...

die dauer des trips ist auch individuell ziemlich unterschiedlich und korreliert schon mit der menge. lsd wirkt sowieso nachdem es schon ausgeschieden wurde. es ist nur eine art input ans gehirn. irgendwann ist der trip eineweg vorbei, egal welche dosis. würde auch sagen, dass bei 48h normalerweise die grenze sein sollte (falls es diese überhaupt gibt).

wer 25 trips frisst hat meiner meinung nach lsd nicht wirklich verstanden. und auch noch an ner party. mit dieser menge ist die umgebung eh nicht mehr von einem badezimmer zu unterscheiden.

die 'goa-sagas' stimmen zum teil schon. hab auch solche sachen erlebt (bzw. gesehen/gehört). aber noch niemanden, der einer dosis >1mg noch ernsthaft etwas positives abgewinnen konnte.

kenne selber leider keine bad trips, aber die verzauberndsten kamen immer ganz unerwartet und meist bei erstaunlich vernünftiger dosierung /color
soo en en scheiss weisch wie chlöpft en mit 25 ich ken eine der het 30 kno an aner kontrolle de hesch 2 wuche nem chöne bruche
klar. nach 60 filz bisch demnach 4 wuche druff...

halbwertsziit vo lsd blibt 3 stund au wänn alli rezeptore abgsättiget sind.

wie gseit, isch nur en input. wänn's z'vill isch gheit s'hirn halt chli übere und spinnt villicht au mal paar wuche. das hät meh mit em mensch z'tue als mit de dosis. känn eine de hät mal 20'000 mics gnah und gmeint, dass en bruchteil devo genau glich vill gnützt het. nix 2 wuche däne und so...

s'gliche bi bad trips. lsd isch neutral, de trip chan nur so 'bad' wärde wie de won en nimmt...
nei das wet i demit net sege du hesch scho recht es chunt seh uf psyche vom einzelne mensch druff a!!! es wirkt ja bie jedem andersch nur i sim fall isch es eh so gsie!!!
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Benutzeravatar
Filter
Beiträge: 21
Registriert: Do 29. Mai 2008, 19:07

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von Filter »

Lila hat geschrieben:
Filter hat geschrieben: känn eine de hät mal 20'000 mics gnah
ned din ernscht?? was sell au so öpis?? #-o /frage
1. weiss nöd obs min ernscht isch. müesstisch ihn fröge. ich has nöd kontrolliert, halts aber durchus für wahrschinlich...
und nebedbi für ernsthaft (physisch) gföhrlich. besser die 25 trips als das.

2. kei ahnig. wär froh wänn i amigs nur scho wüssti was ich söll ;) aber ich vermuete das so öpis jenseits vo sölle und ähnliche kategorie sin lauf findet.
nöd bös gmeint, isch dini formulierig gsi. jetzt no betreffend inhalt vor frag: känn de mensch eigentli nöd sehr guet, no sympathisch aber mer gsehnd eus selte. chönt natürlich nafröge wänn, was, wieviel, wieso... känn en aber so guet zum versichere das er gar nöd so en typische drogegschichteprahlbock isch. han ihn eifach als bispiel zitiert, dass nöd mal so ne mängi no meh nützt...
aber ebe, würkli kei ahnig wozu. sorry



@ bloodflower_of_psy:

glaub i sofort. kei frag.

es sind scho lüt ab weniger überegheit. dänn isch evtl. no für vill längeri ziit alles andersch als vorher (das isch es zwar irgendwie sowieso, ich meine jetzt aber so richtig scheisse.)
han nur gmeint, dass sich das au nöd dur d'substanz (also lsd) und dosierig allei erchläre laht. aber handkehrum isch es ohni lsd und bis 100 mics huere schwierig 'hangezblibe'. ich gib dir also au recht. 25 trips haued sicher andersch ine. wer's würkli wüsse möcht...

easy, ich glaub mer verstönd eus eineweg. han nöd welä so besserwisserisch tue. und s'gägetil hät sowieso au öpis :mrgreen:



@werauchimmermeinegedankennacheinemlangenwochenendelesenmag

ich gsehs eifach irgendwie so: nimmsch 1 gramm koks bisch druff, nimmsch 2 bisch voll druff, bi 3 isch nur no z'heftig und bi 5 buztz di. gaht au mit mdma usw. was passiert aber bi lsd wo so komplett andersch wirkt? wür säge öpe s'gliche, nur chasch au no vill meh näh (natürlich proportional) ohni de löffel abzgäh. also was passiert wänn jetzt 10 gramm koks nimmsch? wahrschinlich immerno s'gliche... bezoge uf lsd? glaub ebe au immerno s'gliche...

usserdäm würed di einte lüt bi dem koks-verglich säge, dass entweder 1 gramm ufs mal scho z'vill wär oder ebe, dass 10 gramm doch gar nöd so krass seged. ghöre zum glück zu de erschte. was aber bim lsd glaub nöd grad de fall isch. find das eigentli alles anderi als cool, aber so bis 200 mics am ne schöne tag isch für mich momentan eifach e higab as läbe, d'natur und d'kunscht. vom ne trip chan i da (meistens...) nüm würkli redä. und wie lang das es gaht chan i au nöd säge. es chan schnell oder langsam ifahre, oder au gar nöd echt bemerkbar. und ufhöre tuets für mich nöd (feststellbar). villicht müed oder hunger aber immerno chli n-smile_102.gif .
de effekt laht dänn über stunde und tag langsam nah und dänn :-" (ja, ich weiss sälber das de inflationär umgang mit dem heilige züg nöd grad sinnvoll isch, aber es git ziite da bruchts das eifach...)

en liebe mensch vor churzem zum erschte mal lsd gha. ca. 75 mics. bin dermasse (positiv) gflasht gsi vo dere wirkig. das chan me no trip nänne. nach es paar stund isch alles formale wieder rächt normal gsi, de inhalt aber für die nächschte 24 stund no voll da. söll nomal eine öpis vo 8 stund oder so säge :lol: (selte öpe so wär natürlich vernünftigs konsumverhalte...)

was ich jetzt mit dem ganze gelaber säge möcht isch eigentli rächt simpel. es het täg gäh wo mir 25 filz voll kei angscht gmacht heted. ich hets scho gfrässe wänn öper u freud gha het dra und au no spendiert (zum so chrank druff z'sii bruchts nöd vill: wuche ferie, immer lsd und kontinuierlich dosis ufefahre). 5 oder 15 oder 25 chan unter umständ rächt a bedütig verlüre...

het mini kollegin bim erschte mal anstatt en halbe 25 trips ineloh wär sie definitiv irgendwie überegheit. sehr sehr sicher. und wänn ich dänn mal nächscht früehlig langsam ufhöre di ganz ziit em morge früh id berge z'stresse und wieder mal a lsd tänke, dänn müesst i das mit de 25 filz echt nöd ha. flüge mit me bruchteil dänn eh scho allne pillechöpf um d'ohre. glaub 25 wär dänn eifach ca. zwei täg z'vill und e wuche hinüber... (wie vorher scho gseit, s'formale gaht meischtens innerhalb vo 48h wäg während de inhalt so lang macht was er wott bis dämit klar chunsch. wür behaupte, dass d'längi vom trip öpe mit em kontrast 'nüechtern/volli wirkig' korreliert. also wenig erfahrig und hochi dosis sind gueti vorussetzige wänns dure söll #-o

au us eigener erfahrig wür ich mal devo usgah, dass ab ere gwüsse mengi eifach nüm meh drin isch. han bis zum zweifache gnoh vo de dosierig won ich eigentli gar nüm für überbietbar halte. und es het au echt nix bracht (het mi halt eifach wunder gnoh). wird glaub kaum je no meh näh i mim läbe. (meine da jetzt aber 2 wuche clean und alles ufs mal).

so so sorry für die wenige wos bis da ane gschafft hend. isch meh es persönlichs ordne von es paar gedanke worde. möcht eu nöd unbedingt vo mir verzelle, gaht au überhaupt nöd um mich... aber rational wüsseschaftlichli konzept zu dem thema wäred glaub no um einiges unbruchbarer. will ich die substanz zimli guet känne, über alles (naja, vieles) liebe und vor allem scho lang begriffe han das DAS niemals in so wortbuechschriftstabe z'fasse isch, drum schrib i wänn luscht halt eifach drüber oder drumume ohni ziel und sinn. jetzt merk i au grad das i echt nüt z'säge han. sölled sich doch mal die melde wo scho 25 filz gfrässe hend. wür mi scho no wundernäh, han villicht ja null ahnig... :-k
piraña

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von piraña »

Bild
Benutzeravatar
Gurgel
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Mo 5. Mai 2008, 17:35
Wohnort: Shan'gri-La

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von Gurgel »

Ihr spinnet doch alli ;)

Hend ihr all scho so hööchi tolleranze? /yo
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
Benutzeravatar
pashanti
Beiträge: 14
Registriert: Mo 8. Okt 2007, 08:26
Wohnort: basel

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von pashanti »

/aaahh /pille /aaahh
jeder soll so wie mann will.. /pille /pille /pille ..wenn du en bad trip bekonsch ..denn laufsch dafon sobald was dafon hörsch /bigs /bigs /bigs /color
princes of Abraxax
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von bestia_climae »

naja, mer chas eben au übertriebe... ich glaub jedefalls nöd, dass es im sinne vo hoffmann isch, wenn sich öper 25 oder meh trips innert kürzeschter ziit inehaut /aaahh
und mal so nebedbi; wer hets scho gern, wenn er/sie e wuche oder länger völlig verpeilt durs lebe gaht... wenn nöd gar lebeslang? :-s

gnüsse, nöd schlinge /grim /bigs
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
u.s.l.

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von u.s.l. »

25 a eim abig?

was für e verschwändig...


















































































































































































i meine vom obig
Benutzeravatar
Juanita
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 66
Registriert: Do 22. Mai 2008, 09:43
Wohnort: Zürich

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von Juanita »

will ja nicht klugscheissen, aber ihr habt Hofmann schon gelesen, oder? Was der bei seiner Velofahrt intus hatte, da würde manch drogenerprobter Goaner kreidebleich vor ehrfurcht /bigs

steht aber auch gleich drin in dem buch, dass das definitiv zuviel war. die dosierungen in den trips sind über die jahre kleiner geworden, da man gemerkt hat, dass das reicht - auch konsumenten sind lernfähig /happy [natürlich mit ausnahmen].

Und nicht nur beim LSD (habe mir letztens den berühmten uralten BBC LSD report wiedermal angeschaut - sooo druff wie die 70er hippies a dä acid-parties willsch und muesch nöd sii :-# ) auch beim hasch sind die dosierungen der alten meister schockierend. Siehe Baudelaire... die mengen die da gegessen wurden hätten wohl die entdeckung des LSD überflüssig gemacht. Zum glück haben die beiden herren nicht gleichzeitig gelebt O:)
Aschehäufchen freuen sich, wenn man sie für erloschene Vulkane hält [Wieslaw Brudzinski]
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von bestia_climae »

ebe, wie du seisch - geschter isch nöd hüt ;)

ich meine nur, wie andere schon erwähnt haben, ab ner gewissen menge, die du eingenommen hast, merkst du dann wohl nicht mehr nen wahren unterschied bzw. eben gar nichts mehr weil zu tüdelü. wenn du dir in diesem zustand aber trotzdem nochmal so viel reinhaust, dann viel spass /pille /pille /pille /aaahh
ist doch wahnsinn, wenn man mit solchen unmengen das floating oder wie ihr es gerne nennen wolltet steigern oder beibehalten will und sich schlussendlich selber ausknockt...
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
association
Beiträge: 12
Registriert: Do 19. Jun 2008, 20:25

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von association »

es isch kei Problem an einem Obe 25 Fötzel zfrässe,
d Problem lige eher im psychische Bereich..

d LD vo LSD ligt extrem hoch, vo däm här isch das für dr Körper aunid ungsund.


aber ich finds extrem unnötig uf einmol, totali verschwändig. #-o
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von feriraver »

he aso da ich gib dir di beschti lösig....
friss doch eifach es paar ganze böge filz den weisch sicher ob 25 vertreisch aso so wür ichs mache..... /doof


gruess dream team büro drogeberatung i jedem fall und immer die beschti lösig.... /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) /doof /doof /doof /doof
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von bestia_climae »

the doors... düdelüü... of perception.... :-"
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von feriraver »

bisch den scho dezue cho das zmache wür gern es föteli gseh.....
seg nur pille sind geiler nimm lieber 50 vo dene.... /doof /doof /doof /pille /pille /pille /pille /pille
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von feriraver »

nene lass das mal si.... /pille
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: 25trips... an einem abend...?

Beitrag von feriraver »

und vorallem mer wet ja party in gueter erinerig ha und wen das machsch den hesch sicher kei erinerig meh...
Antworten