LSA

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: LSA

Beitrag von derphysiker2k »

salve.@equeril: du hast vergessen wie man atmet? du bist der 3. von dem ich das höre.

als meine damalige das erstemal pilze nahm machte sie ca nach ner stunde ganz komische geräusche, rot an und fasste sich panisch auf die brust:"i..ich...kra...kram...n...atm...ähn!",so oder ähnlich klang das.
ich musste sie von diesen "gedanken" NUR abbringen.das hat fast ne stundegedauert bis sie "verstand" dass das nur n schlechter gedanke war.
(sorry,n bissl an der thematik vorbei)



mfg
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Re: LSA

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

was die holzrose mit deinem körper anstellen KANN, grenzt an vergewaltigung. warum das nur manchmal so ist, kann ich nicht sagen. aber jeder, der das einmal erlebt hat, der wird die finger davon lassen. habe mich auch schon gefragt, ob das eine allergische reaktion sein könnte auf einen der inhaltsstoffe, der vielleicht nicht immer in konstanter menge vorhanden ist...

zugegeben, ich kenne die positiven wirkungen, die ihr beschreibt, durchaus. und ich war auch mal sehr begeistert von den samen...

wen es interessiert, es gibt haufenweise trip-berichte im netz. an denen sieht man, dass die wirkung sich derart unterschiedlich gestaltet, wie es unterschiedlicher kaum sein kann. aber es zieht sich ein roter faden durch beinah alle berichte: die starke wirkung auf den körper. von "stundenlangem erbrechen" und "alkoholähnlicher unkontrolliertheit" bis hin zu "schönstem körpergefühl, das ich je hatte" und "gemütlich wie ein gebackenes zimthörnchen" ist alles zu finden....

: )

naja, jedem das seine, ich geh lieber auf die wiesn .... und sammel zipfelmützen *ggg*
Benutzeravatar
Equirel
dj
dj
Beiträge: 512
Registriert: Fr 13. Okt 2006, 16:24
Wohnort: Berikon AG

Re: LSA

Beitrag von Equirel »

derphysiker2k hat geschrieben:salve.@equeril: du hast vergessen wie man atmet? du bist der 3. von dem ich das höre.
Ja, und auch ich kenne welche denen das schon passiert ist. Ich musste mich auch nur ablenken doch da ich das wusste versuchte ich mich krampfhaft abzulenken was ja sozusagen genau das Gegenteil bewirkt :n55
Vielleicht versteht jemand was ich meine hehe
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: LSA

Beitrag von derphysiker2k »

ja das ist wie nicht an eisbären denken [-( #-o .geht halt nicht wenn mans versucht.
fakt ist: alles was nicht mal durchs labor ging ist definitiv uneinschätzbar. da kann ein samen,pilz oder what ever, schon zuviel sein.
das heisst auch nicht das chem. drogen weniger schädlich sind.



mfg
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: LSA

Beitrag von Goa_Meitli »

inre heilige nacht hani mi mit de inahm vo woodrose uf reise gmacht. i ha einiges duregmacht, isch nöd eifach xi. uf so reise chunt mer halt mängisch a sini gränze. und das wo nöd agnähm isch, isch oft das, wo eim mit sine theme witerbringt, will mer cha ufrume mit sine problem, wämmer si erchännt und d lösig dezue findet und im herze gspürt. nachdem ich dur das schwirige dure bi, hani es erläbnis gha wie no nie vorher (und das wil doch einiges heisse), es isch für mich xi wie d erlüchtig, obwohl ich vorher nöd het chöne säge, was ich mir unter erlüchtig vorstelle. au jez isches praktisch unmöglich, das mit worte z beschribe. es isch die heiligi nacht xi, nöd nur vom datum her. es hät sich grundlegends i mir inne gänderet.
aho hermanos, ahe hermanas. gracias
Zuletzt geändert von Goa_Meitli am Mo 28. Dez 2009, 14:49, insgesamt 2-mal geändert.
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
pilztraum
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 173
Registriert: Do 28. Aug 2008, 07:02
Wohnort: Hinter dem Hügel

Re: LSA

Beitrag von pilztraum »

Lsa han ich bis jetzt au sehr ruhig empfunde. User bie de Ipomoea det isch mer echt schlächt worde,

wo ich bie de wood rose eigentlich chum was gmerkt (churz e chli schumrig im mage). Aber de Trip

isch immer schön abglofe mit viel lache und urmystische gfühl. Würs aber au nöd umbedingt aner

Party usprobiere da ich au scho ghört han das es echt übel laufe chan. Bild
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!

Go G.O.(H).
cannabliss
Beiträge: 15
Registriert: So 7. Dez 2008, 21:34

Re: LSA

Beitrag von cannabliss »

morning glory samen sind extrem grusig. Brrr.... nie mehr. Ich habe ein wenig Erfahrung damit und habe keine allzu extreme Sachen erlebt. Man muss von der Psyche her aufpassen und aufrichtig mit sich selbst sein.
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Re: LSA

Beitrag von meli »

Equirel hat geschrieben: Irgendwo existiert noch ein Video "sehrpeinlichaussieht".
das würde ich gerne sehen... :-D
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: LSA

Beitrag von Goa_Meitli »

kinetic hat geschrieben: Isch ja bi Flügepilz au ähndlich:
die einte liebeds die andere erläbets als absoluti horror flash und bi de einte bliibt d`würkig sogar uus!!!
heyhey
aso miner meinig na isch flügepilz schamanemedizin und sött nöd "eifach so" (das sött mer ja bi keiner droge, abr s git halt glich nomal nuance unterschied) inä. und i bi mer nöd sicher, ob i nöd sogar wür säge, au inre vo schamane begleitete reis sind flügepilz nüt für d kliänte, sondern nur für d schamane (abr da isch jedem heiler überla, wie er arbeite will, isch eifach so en idruck und au das, wo i vo mir bekannte heiler ghört ha und mir uf mine reise begägnet isch).
bi woodrose xeni das andersch. i has gno in begleitig vonre schamanin. und das isch wunderbar xi. wämmer en "horrortrip" hät, dänn chamer drus lärne (vorusgsetzt, s setting stimmt). i ha da zwar bi woodrose nöd gha (im gegeteil!), abr i dänkes, wänn das uf eim zuechunt, wür mer sich am beschte dem higä und aneluege, was das mit eim z tue hät. en "horrortrip" chunt nöd eifach so. und mir händ die gränzerfahrige en enorme ruck gä, s hät sich nacher jewils so vil veränderet (ine gueti richtig).
allgemein dänki, so substanze ghöred nöd id finger vo "afänger", usser si sind kompetänt begleitet. i wür die substanze nöd allzu theoretisch vergliche. es sind doch alles unglaublichi potential dehinter und jede spirit hät sini eigeheite (ob pflanzlich, us pflanzeextrakt, chemisch hergstellt, pilz oder was au immer). miner meinig na chamer das ganze spektrum vom rägeboge mit respäkt nutze und drus lärne. s einte schlüsst s andere nöd us.
wünsch oi vilsiitigi und erlüchtendi erfahrige... (und für die, wo en schamanische tod erläbed natürli wunderbari uferstehig, wäns ja scho oschtere isch... /bigs )
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
Namaste
Beiträge: 38
Registriert: Mi 23. Dez 2009, 22:32
Wohnort: Ich lebe in meiner eigenen Welt; das ist OK, man kennt mich dort.

Re: LSA

Beitrag von Namaste »

Nach mehreren guten HBWR Trips hatte ich vor drei Tagen einen schlechten Trip:

Nach der Einnahme von 8 Samen war ich 11 Stunden lang gut drauf, genau gleich wie bei meinen bisherigen HBWR Trips.
Dann wollte ich mich hinlegen um zu pennen und irgendwann rollte ich mich auf den Bauch – das war ein grosser Fehler – zu erst kamen mir komische Gedanken dass es, obwohl ich vorher gelüftet hatte, in meinem Zimmer nicht genug Sauerstoff hat.
Ich atmete ich immer tiefer und schneller, ich hatte seltsame sehr starke Schmerzen, wechselte in die merkwürdigsten Positionen und dachte ich werde jetzt sterben, die Augen hatte ich die meiste Zeit geschlossen, obwohl ich immer wieder versucht sie zu öffnen.
Auf einmal konnte ich die Augen für eine längere Zeit öffnen und erkannt nicht sofort wo ich war, dann merkte ich dass ich zusammengekauert in der Ecken sass, keine Ahnung wie ich dort hin kam.
Meine Atmung hatte sich dann beruhigt und ich konnte dann ziemlich schnell einschlafen.

Mein Fazit: Ich werde in Zukunft das LSA mit Ethanol und Waschbenzin extrahieren.

Habe dazu eine Anleitung im Azarius Forum gefunden, ist glaube ich die gleiche wie bei Erowid einfach auf Deutsch:

Code: Alles auswählen

Wirkstoff - Extraktion aus HBWR-Samen

- 150 Samen der hawaiianischen Holzrose
(Keine Hüllen, nur Samen)
- eine 50ml Braunglas-Flasche
- eine Flasche Benzin (aus der Apotheke)
- Ethanol
- ein Trichter (bestenfalls aus Metal)
- Gläser mit luftdicht-schließenden Deckeln
- Kaffeefilter

Und so geht's:
Man zermahle 150 Samen in einer Kaffeemühle. Das erhaltene Pulver in ein Glas füllen.
und mit Benzin bedecken, zuschrauben, schütteln. Eine Stunde stehen lassen und an-
schliessend durch einen Kaffeefilter in ein Glas filtern. Den Samenbrei auf einem Teller
trocknen lassen. Man darf nichts mehr vom Benzin riechen. Diesen Vorgang mehrmals
wiederholen. Das Benzin kann hinterher (bitte "vorschriftsmässig") entsorgt werden.

Das trockene Pulver in ein Glas füllen und 50ml Ethanol darüber gießen. Das Glas ver-
schließen und 3 Tage stehen lassen, ab und zu vorsichtig schütteln. Nach den 3 Tagen
wieder durch einen Kaffeefilter abfiltern, vorsichtig ausdrücken. In die Braunglas-Flasche
füllen, über Nacht stehen lassen und bei Bedarf noch den Bodensatz rausfiltern. Also,
das Ethanol vorsichtig aus der Flasche gießen und den Bodensatz entfernen. Danach die
Lösung wieder einfüllen und mit soviel Ethanol aufgiessen, wie man ursprünglich weggetan
hat (nur ein paar Millimeter im Normalfall).

Eine HBWR-Dosis beträgt 3-9 Samen. Dies entspricht bei 1ml, 3 Samen. Also einer
Dosierung von 1-3ml der Lösung. Abmessen kann man dies mit einer 10ml-Spritze,
dann einfach in Wasser oder Fruchtsaft geben... Vóila Wink

Die Lösung bitte umbedingt gut verschlossen im Kühlschrank aufbewahren.
Hat jemand von euch schon mal auf diese weise LSA extrahiert?
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: LSA

Beitrag von Individuum »

also i hans 2mol gnoh... serste mol 4 und s'zweite mol 8. also erbreche hani beidi mal müesse, und s'zweite mol häts mi zämegleit. also wänn, de wöri acid neh! esch vell klarer, agnehmer und weniger "vergiftigsmässig" :)
Benutzeravatar
Namaste
Beiträge: 38
Registriert: Mi 23. Dez 2009, 22:32
Wohnort: Ich lebe in meiner eigenen Welt; das ist OK, man kennt mich dort.

Re: LSA

Beitrag von Namaste »

Ja Acid isch viel besser, mis problem isch das de vo dem ich früener acid gholt han, nüme ume isch und han au suscht kei acide connection mer...scheisse
Benutzeravatar
_INTER_
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 126
Registriert: Do 10. Dez 2009, 13:08

Re: LSA

Beitrag von _INTER_ »

Ich han zimli bösi Erfahrige mit dem Züüg gmacht und werd zukünftig d'Finger devo lah. Ich und en Kolleg hend ois informiert und scho gwüsst, dass es ois de Mage umdreie chan usw. Drum hemmer au vorher no en beruhigende Kamilletee hinderegleert, abers schele hemmer den si lah will d'Kerne z'hert gsi sind. In Wasser ilegge hemmer au nöd chöne, will mer nur 3 Stück gha hend. Druffabe sind mer denn in nöche Wald, jede 1 1/2 intus. Im Wald simmer den en halbstund umeghockt ohni Würkig. Denn hett min Kolleg über liechti Übelkeit klagt, aber süsch seg nüt los. Mir sind chli enttüscht so richtig sim Huus glascht, mir isch denn langsam au chli "gschmuch" worde. Aber no effects und es isch scho en Stund ume gsi. Mir sind ufs Wegli ghockt und hen no es paar Preussens vertruckt, bis sich d'Übelkeit verflüchtigt hett. Ich han agfange chrums Züüg schnurre, begleitet mit emne üble Lachflash ("haha, mir triped da die ganz Strass ihh, haha"). Mit der Ziit hanis gar nüm luschtig gfunde, im Gegesatz zu mim Fründ, ich han nüm chöne ufhöre lache und s'Gurgeli hett mer scho mächtig wehtah :-( Er hetts denn no en gueti Idee gfunde zu ihm heizgah und chli mit sinere PS3 z'game. Wo mer aber bi ihm dihei acho sind, hett bi ihm en Würkig langsam igsetzt und er isch ufs WC (also nöd go abchiese) und ich han i sim Zimmer gwartet: Bin ufem Bode gsässe, han liecht zitteret, s'Grätli i de Hand und de schwarz Bildschirm agstarrt. Ich han kein Plan meh gha wie mer e PS3 istellt. Denn isch min Kolleg cho und hett gseit, dass er ufeinisch en wahnsinns Müedigkeit verspürt und ich han mi denn uf de Heiweg gmacht... Ab jetzt isch mer nüm so klar was alles passiert isch... Unglaublichi Kopfschmerze sind welleartig cho und gange. Vor mim geistige Auge hend die Schmerze regeborgefarbig /color usgeh und irgendwie hends d'Form gha wie en Tannebaum. Jedefalls zimli schräg. S'denke selber hett mega Chraft brucht bzw. ich han denkt ich chönt nüm recht denke : /frage Us dem Grund hani au de Weg zum Bahnhof nüm gwüsst, nüm checkt wenn de nächst Zug chunt usw. Woni irgendwenn endlich dihei gsi bin natürlich sofort is Bett, aber ischlafe ersch nach öppe 1 h. Zum Glück isch am nächste Tag entege miner schrecklicher anahm alles OK gsi. Nur chli gmüetliche Afterglow... puuhh
Coookieees!
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Re: LSA

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

_INTER_ hat geschrieben:Ich han zimli bösi Erfahrige mit dem Züüg gmacht und werd zukünftig d'Finger devo lah. Ich und en Kolleg hend ois informiert und scho gwüsst, dass es ois de Mage umdreie chan usw. Drum hemmer au vorher no en beruhigende Kamilletee hinderegleert, abers schele hemmer den si lah will d'Kerne z'hert gsi sind. In Wasser ilegge hemmer au nöd chöne, will mer nur 3 Stück gha hend. Druffabe sind mer denn in nöche Wald, jede 1 1/2 intus. Im Wald simmer den en halbstund umeghockt ohni Würkig. Denn hett min Kolleg über liechti Übelkeit klagt, aber süsch seg nüt los. Mir sind chli enttüscht so richtig sim Huus glascht, mir isch denn langsam au chli "gschmuch" worde. Aber no effects und es isch scho en Stund ume gsi. Mir sind ufs Wegli ghockt und hen no es paar Preussens vertruckt, bis sich d'Übelkeit verflüchtigt hett. Ich han agfange chrums Züüg schnurre, begleitet mit emne üble Lachflash ("haha, mir triped da die ganz Strass ihh, haha"). Mit der Ziit hanis gar nüm luschtig gfunde, im Gegesatz zu mim Fründ, ich han nüm chöne ufhöre lache und s'Gurgeli hett mer scho mächtig wehtah :-( Er hetts denn no en gueti Idee gfunde zu ihm heizgah und chli mit sinere PS3 z'game. Wo mer aber bi ihm dihei acho sind, hett bi ihm en Würkig langsam igsetzt und er isch ufs WC (also nöd go abchiese) und ich han i sim Zimmer gwartet: Bin ufem Bode gsässe, han liecht zitteret, s'Grätli i de Hand und de schwarz Bildschirm agstarrt. Ich han kein Plan meh gha wie mer e PS3 istellt. Denn isch min Kolleg cho und hett gseit, dass er ufeinisch en wahnsinns Müedigkeit verspürt und ich han mi denn uf de Heiweg gmacht... Ab jetzt isch mer nüm so klar was alles passiert isch... Unglaublichi Kopfschmerze sind welleartig cho und gange. Vor mim geistige Auge hend die Schmerze regeborgefarbig /color usgeh und irgendwie hends d'Form gha wie en Tannebaum. Jedefalls zimli schräg. S'denke selber hett mega Chraft brucht bzw. ich han denkt ich chönt nüm recht denke : /frage Us dem Grund hani au de Weg zum Bahnhof nüm gwüsst, nüm checkt wenn de nächst Zug chunt usw. Woni irgendwenn endlich dihei gsi bin natürlich sofort is Bett, aber ischlafe ersch nach öppe 1 h. Zum Glück isch am nächste Tag entege miner schrecklicher anahm alles OK gsi. Nur chli gmüetliche Afterglow... puuhh
sowas tut echt weh beim lesen. eigentlich meide ich seit geraumer zeit diese drogen-rubrik im forum, weil es hier von leuten wimmelt, die ganz offensichtlich nicht den leisesten verstand dafür haben, was es bedeutet mit pflanzen/pilzen oder von mir aus auch chemisch-synthetischen stoffen zu arbeiten... in wald gehen, mal schnell was einwerfen, was nicht mal richtig vorbereitet wurde und dann nach hause ins kinderzimmer gehen zum playstation spielen? naja du wusstest es scheinbar nicht besser und aus fehlern wird man hoffentlich klug. ich hoffe die erfahrung hat dir gezeigt, dass weder die lsa-samen noch sonst irgendeine psychotrope substanz der welt spielzeuge sind!

und ganz allgemein muss ich sagen: in diesen drogen-threads hier, da schreit die dummheit, eagl wo ich reinklicke...
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: LSA

Beitrag von abraxas »

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben: und ganz allgemein muss ich sagen: in diesen drogen-threads hier, da schreit die dummheit, eagl wo ich reinklicke...

boah, harte worte alter! du warst doch auch mal jung und brauchtest den kick :)

ich verstehe zwar was du meinst, finde das aber doch zu harsch.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Antworten