goa...droge???

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Clandestina
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 105
Registriert: Sa 10. Feb 2007, 12:46

Re: goa...droge???

Beitrag von Clandestina »

OT: Ui, interessant zu lesen, wer hier alles Hip-Hop erfahrungen hat... ich glaube, @ feriraver, auch mit 5 Pillen wäre diese Musik nix für mich /aaahh aber jedem das seine!

Für mich ist nicht die Menge entscheidend, sondern WAS dass konsumiert wird, mit welcher anschliessenden Stimmung. An Goa's bleibt die grosse Mehrheit friedlich, feiern und geniessen. Und an anderen Anlässen vermute ich mal und habe gehört, dass mehr rumgepöbelt und gestritten wird...

und ob öffendlich konsumiert wird oder nicht... eigendlich ja egal, die Wirkung sieht man sowiso crazyeye
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: goa...droge???

Beitrag von feriraver »

ja ebä da segi ja das hip hop züg chamer nid lose wen es chügeli gna hesch.....unmöglich...
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: goa...droge???

Beitrag von feriraver »

was weg isch ..isch weg... crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye
Zuletzt geändert von feriraver am Mi 27. Mai 2009, 11:37, insgesamt 1-mal geändert.
12345
Beiträge: 2
Registriert: Fr 2. Jan 2009, 15:08

Re: goa...droge???

Beitrag von 12345 »

ich bin 18 und sit emene halbe johr an goas mehr oder weniger ...
an goas werde eidütig am meiste droge konsumiert
aber zumindest für mich isch goa öpis spirituells es isch nit nur party sondern es isch au mehr drhinter ich cha mich mit droge eifach sehr guet in sound ihne versetzte ich mein ich los au im nüchterne zuestand goa aber es ghört für mich anere party eifach drzue öpis z neh
vowege kontrolle und umgoh mit droge find ich eh das me nit drmit umgoh chan wenn mes nimmt denne nimmt mes solang bis irgendöpis schlimms passiert wieso sött me au süscht drmit ufhöhre ich find uf jedefall kei grund ^^
daher isch es vo mir us eig. scheiss egal ob jetzte e hip hoper oder süscht irgend öper droge nimmt schlussentlich chunnts früener oder spöter uf s gliche use
was e goa usmacht sind nit droge genau so wie bim andere sound ¨
ich gang ane goa wegem sound wege de lüt und dr athmosphäre es git sicher au lüt wo anderi musik richtige lose und genau so denke wie ich und trozdem sache nemme

ich für mi finds ok wie ich mis lebe leb und ich bi dankbar für jede einzelne moment won ich leb
und wenn ich sound lose will und drzue abdenze will ufemene lichte lsd tripp oder emene bitzeli mdma isch das halt eso jede söt d möglichkeit ha das z mache woner gern wett.

ps: Happy new year allne /yo
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: goa...droge???

Beitrag von Goa_Meitli »

mag si, dass a goas mängemässig me droge konsumiert werded als anderschwo, aber es wird vil offner demit umgange. all wüssed, vili händ es tröpfli intus odr susch igendwas. also luegt mer enand. es wird klarer und diräkter drüber gredet. und a goas werded me psychedelischi substanze igno, fintsch vil sältener lüt uf cola odr mit wükli z vil alk intus (natürli, giz au... abr weniger). klar, i findes amig au krass, wie d lüt demit umgönd. ha mal dänkt, "goaner" wüssed di spirituelle site z achte. abr s git vil z vil kaputti lüt (mini meinig).
und dasses nur im amazonas odr so schamane git, sich en grosse irrtum. es git au da i de schwiz so vil therapeute und heiler, wo mit so substanze schaffed. me als mer wür dänke... s git au vil, wo bi schamane im usland glärnt händ und iniziiert worde sind und ihri arbet jez hauptsächlich da praktiziered.
i finde, es git en grosse spielruum zwüsched heilzeremonie-reise und kaputt-chranke lüt, wo nu wäg droge a partys gönd. i findes durchus in ornig, wänn mer mal öpis hauptsächlich dazue inimt, d reis z gnüsse. wämers achtet, lernt mer automatisch drus, das passiert eifach so. wichtig isch eifach, dass mer de respäkt nöd verlürt. und sich sälber guet kännt. vorher würi nie anre party öpis nä. abr jedem das seine, isch jede so andersch...
(git glaub da im mf scho so en ähnliche thread...)
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
The Dude

Re: goa...droge???

Beitrag von The Dude »

goa??? ... droge???

hääääää? crazyeye

WE WANT INFORMATION, INFORMATION, INFORMATION!

greez vom zivicop ^^
/doof

ps. proscht /grim
Antworten