ayahuasca

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Re: ayahuasca

Beitrag von juerg »

informationen und erfahrigsberiche sind sicher nicht schlecht,
aber da wir alle individuen sind ...aus wikipedia..."Unter einem Individuum (lat.: unteilbar, aber auch nicht zu Teilendes) versteht man etwas Einzelnes in seiner Gesamtheit mit allen …
dürfen auch persönliche erfahrungen,meineserachtens, nicht verallgemeinert werden...
es gibt doch auch immer "positive und negative" erfahrungsberichte,
dann kommt es drauf an mit welcher man in resonanz tritt...entweder abschreckend oder anziehend...
aber letzten endes doch immer erfahrungen eines anderen Individuum :-k

kenne auch einige menschen die ohne etwelche substanz, tiefgreifende und erleuchtende O:)
erfahrungen erleben durften...

anyway..alles tritt ins leben zum richtigen zeitpunkt...auch wenn mann danach ev.in der psychi landet...
anscheinend brauchte man auch diese erfahrung...
aber immer auf sein inneres hören und sich von aussen nicht zu sehr beeinflussen lassen
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: ayahuasca

Beitrag von abraxas »

ich weiss nicht, ob es einen crash braucht. aber ich glaube ja auch nicht an irgend einen plan im leben :)

damiana, hast du denn auch kinder? und findest du, dass du alleine für ihr handeln verantwortlich bist?
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
damiana
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 180
Registriert: Sa 27. Sep 2008, 14:48

Re: ayahuasca

Beitrag von damiana »

Wenn du lesen würdest, was ich geschieben habe, wüsstest du es. :lol:
Lebt!! als Kinder des Lichts! Rabbi Sha-ul
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: ayahuasca

Beitrag von abraxas »

ah doof. habs natürlich schon gelesen, aber für mich passt die aussage nicht so ganz, dass die eltern für das handeln der kinder verantwortlich sind. aber das hast du auch nicht geschrieben, sondern "in erster linie". bin ich wohl einem typischen fall selektiver wahrnehmung unterliegen. sorry. in der formulierung kann ich es akzeptieren :) ich merke aber bei unserem kleinen, dass er schon mit 3 einen eigenen kopf hat, und ich sehs auch bei mir dass ich sachen machte, die meine eltern gar nicht gut fanden.
ich glaube es sind viele faktoren, welche das handeln der kinder beeinflussen. nicht nur die eltern. wenn auch die eltern massgeblich.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
damiana
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 180
Registriert: Sa 27. Sep 2008, 14:48

Re: ayahuasca

Beitrag von damiana »

ja Erziehung ist ein grosses Werk!

Denn die wichtigste Voraussetzung ist das gute Vorbild!
Das "Medium" die Liebe.

Den Weg zwischen Wahrheit und Liebe zu gehen ist meine tägliche Herausforderung.
Lebt!! als Kinder des Lichts! Rabbi Sha-ul
Benutzeravatar
pilztraum
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 173
Registriert: Do 28. Aug 2008, 07:02
Wohnort: Hinter dem Hügel

Re: ayahuasca

Beitrag von pilztraum »

damiana hat geschrieben: Denn die wichtigste Voraussetzung ist das gute Vorbild!
Das "Medium" die Liebe.
Wau das isch so was vu wahr
Bild



Ich bin aber scho au de meinig das es wichtig isch das mer chan gueti und zueverläsigi infos bezieh. Au wän das wüsse über die medizin scho sit ewigkeite i eus isch. Das mit em schlächtredä isch au erscht sit die chile so mächtig worde isch. Vorher isch allne klar gsi das das kei spassigi aglägeheit isch sondern medizin. und das mit em unsachgemäsem umgan mit dere medizin isch erst ufträte sit mir sie wider entdeckt händ infolge sehr mangelhafte infos.

Zwahr het das mit em schlächtredä bie mir irgendwie nie gants klapt han immer die herzige chline pizli gsamlent und de ander chind als gueti pilz aprisse. Die hend aber ebe immer gseint nei wää nim die nöd i thand die sind giftig. Jetzt weiss i die sind nöd nur guet gsi sondern Göttlich. Bild ja das isch scho luschtig au hüt no wen ich en pilz pflücke, nei nim de nöd i thand de chönt giftig sie.

ps. ich glaub so wie so das mir garnüt entscheidet. /bigs
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!

Go G.O.(H).
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: ayahuasca

Beitrag von Goa_Meitli »

pilztraum hat geschrieben:
ps. ich glaub so wie so das mir garnüt entscheidet. /bigs

das xeni andersch. wänn öper behauptet, er würi gar nüt entscheide, ziet er sich uf en art us de verantwortig für das, woner macht. natürlich hät alles en tüüfere sinn und glich händ mir (behaupt ich) durchus gwüssi möglichkeite und freiheite, womer sälber münd/döfed/chönd id hand nä. ob ich mich entscheide, en j aznä und mitzrauche oder ihn abzlehne isch mir freigstellt. und glich häts natürli en tüüfere sinn, warum ich ja oder nei säge. es git mängisch au entscheidige, wo vilich belanglos sind. chauf ich jez en orange- oder en öpfelsaft? ob das e rolle spilt und mis witere handle beiflusst, sei dahingestellt. aber es wird scho en grund gha ha, warum ich so und nöd andersch entschide ha. es isch aber glich dini eigni wahl. mini meinig... /bigs
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
pilztraum
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 173
Registriert: Do 28. Aug 2008, 07:02
Wohnort: Hinter dem Hügel

Re: ayahuasca

Beitrag von pilztraum »

Ja das isch ja irgendwo scho so das mer sich entscheidet chan was mer wot. Aber es git ebe no die vorstehlig das släbe wie en ufgrolte teppich ablauft und gägewart isch immer det wo er achunt. Wän das so währ hetemer ja scho die ilusion das mir entscheidet aber es isch eigentlich scho passiert.

Nur scho die tatsach das es kei farbe git isch doch scho hää.. aber ich gsehns doch.(Das sind ja nur welle wo mir so interpretieret.)
Das mit em wille isch ebe eigentlich nur das es spannend isch, susch chöntemer ja grad wider i dEinheit zrug womer eifach sind. aso ich chans leider au selber nanig ganz glaube aber ich dänke scho das es so isch. :lol:
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!

Go G.O.(H).
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: ayahuasca

Beitrag von Goa_Meitli »

aso folgendes: alles bestat us atom. mir, d luft näb ois, s wasser, jedi pflanze, d hüser. alles atom, alles di gliche grundbaustei: protone, neutrone, elektrone. elektrone händ glichzitig wälle- und teilicharakter. d.h. du chasch si nöd definiere, und somit chasch du eigetli nüt definiere. und wänn bedänksch, dass atom zwar us atomchern und elektrone und neutrone usse am atomchern bestat und dass s volume vo all dene chlinschte teili nur en bruchteil vom schemtische volume vome atom isch, dänn merksch, dass alles vor allem leere ruum isch mit paar neutrone, elektrone und protone i dem leere ruum. und wil du die chlinschte teili nöd mal chasch definiere, isch eigetli alles nur leere ruum und energie. energie chasch jez als wälle uffasse. das isch ein aspäkt. und es git no einigi me... nur scho d quantephysik zeigt ois, dass mir unglaublich wenig wüssed und alles relativ isch. da behaupt ich, dases einiges git, wo no unerchlärlicher isch. z. b. en vermeintlich freie wille. i bi devo überzügt, dass hinter jedem handle en tüfere sinn isch und glich chönd mir oises drehbuech sälber umschribe, wänns ois nüm passt. i z.b. ha zwei mal s gliche studium agfange und wider abbroche. öpis, woni mir vor 4 jahr noni het chöne vorstelle (niemals i miner usbildig e pause mache, wäni doch witermache cha), und glich han ich mich dezue entschide. es isch mini frei entscheidig xi, obwohl ich sicher bin, dases di einzig entscheidig xi isch, woni als tatsächlichi möglichkeit gha het zum witercho.
ach igendwie hani s gfühl, das woni schrib, isch nur en bruchteil (und vilich no wie dur es prisma verzerrt) vo dem, woni meine...
es git lüt, wo ayahuasca-reise händ döfe erläbe, wo si a di unerdänklichschte ort bracht händ. falls mer das ines ruum/zit-schema cha ordne...
wär halt scho spannend, das diräkt z diskutiere. abr s isch au e erfahrig wert, z versueche, das i wort z fasse...
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
pilztraum
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 173
Registriert: Do 28. Aug 2008, 07:02
Wohnort: Hinter dem Hügel

Re: ayahuasca

Beitrag von pilztraum »

Ja das isch mege intresant.
aber ebe du gsesch eigentlich isch nüt so wie es uf de erst und filich au uf de zweit und driti , vierti , feufte blick schiint. /bigs :-k

leider chan ich das au nöd ganz glaube aber ich dänke das es so isch. /color
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!

Go G.O.(H).
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: ayahuasca

Beitrag von Elias »

aber immer auf sein inneres hören und sich von aussen nicht zu sehr beeinflussen lassen
Ist das Aussen oft nicht einfach nur, der Schatten des Innern?
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Antworten