Körpereigene Flash

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von feriraver »

ja das isch mir au passiert ..bin ufgstande und us mim zimmer gloffe...da hani plötzlich gmeint möbel gheied uf mich und bin am bode gheit i dem moment lauft mini muetter a mir verbi und luegt mi sau komisch a wil ich so verwirrt am bode ligä.... crazyeye crazyeye
donat
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Do 12. Apr 2007, 13:16
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von donat »

Das hängt vermutlich mit einem niedrigen Blutdruck zusammen, und wird auch Orthostase Syndrom genannt.
cannabliss
Beiträge: 15
Registriert: So 7. Dez 2008, 21:34

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von cannabliss »

genau, oder blutzucker. So sachen sind nicht "lustig", sondern sollten lieber untersucht werden.

"bio-kiffen", dass ich nicht lache, nennt sich wohl nur darum, um die Verbindung zum "genauso gefährlichen" Cannabis herzustellen. Ha ha.
laserflip
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 239
Registriert: Sa 26. Jul 2008, 11:36

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von laserflip »

Genau das isch mer au passiert! Bin am Morge ide Chuchi zämebroche und han au so komsich zuckt. Min Fater hät gmeint ich heb en eptileptische Afall oder so^^
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von bestia_climae »

ha gmeint, de sognannti flash entstaht dadure, dasses bluet zschnell in grind stiigt, wennd schnell ufstahsch und di denn au na strecksch oder din kopf no abetuesch. also, isch ja eich kei flash, isch nu sones körperlichs empfinde, wo di chli benomme macht. amel gits denn ebe au sones gfüehl ide auge, wo mit 'em schwarz vor auge werde' zämehange mag - worst case; schwarz vor auge, bei/körper möged nüm, ohnmacht...

aber ehrlich gseit, ich liebe das gfüehl, wenni mich strecke - ha denn s gfüehl, dass min körper sich innerhalb dene wenige sekunde, woni mi strecke, schnell regeneriert und neui kräft sammlet. also wemmer 2 e halb stunde im kino hoggt und hinterher wieder usem kino usegaht, muess mer sich doch meischt au erscht mal wieder strecke und geine - has gfüehl, mer muess sich usme gwüsse ruhezustand wieder usebefreie; de körper wieder schön durestrecke, ganz viel suurstoff iaatme, damit de kreislauf wieder chli in schwung chunt...
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von Psychobella »

bestia_climae hat geschrieben:ha gmeint, de sognannti flash entstaht dadure, dasses bluet zschnell in grind stiigt, wennd schnell ufstahsch...
Im Gägeteil...s Bluet sackt ab zum tüüfschte Punkt (also i d Bei), wenn mer z schnell ufstaht, und es entstaht e vorübergehendi Bluetleeri im Chopf.
Das hätt z tue mit de Bluetgfäss, wo sich nöd schnell gnueg verenged, um de Bluetdruck ufrecht z erhalte. Und säb wiederum cha verschiedenschti Gründ ha.
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von bestia_climae »

aso, zwenig bluet im kopf - zwenig suurstoff im kopf; wür meine daher das trümmlige gfüehl. vakuumhirni, ähäm 8-[

hm, s heisst doch, raucher heged arg verengti bluetgfäss... cha das au na e rolle spiele oder het das ehner andri 'unerwünschti konsequenze'? aso dass rauche/kiffe nöd gsund isch, isch ja klar; cha das au im obe gnannte zämehang stah?
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von Goa_Meitli »

abraxas hat geschrieben:"körperdrücken" ist soweit ich weiss was anderes als holotropes atmen, und hat höchstens ansatzweise damit zu tun (insofern, als dass holotropes atmen eine hyperventilationstechnik ist).
((man möge mich korrigieren))

ich hatte das gefühl, goa_meitli beziehe sich auf einen bericht, den ich nicht gesehen habe.

aber vielleicht meinte sie wirklich diesen "biokiffen" bericht.

heyhey
aso holotrops atme hät nüt mit körperdrucke odr biokiffe gmeinsam, sovil ich weiss. dass mer mit druckmassage uf s härz en "flash" erzielt, isch eher gföhrlich und ich weiss nöd, ob mer us dere art vo "flah" öpis cha lärne... s git vil teenies wo das usprobiered, wil sis igendwo ufschnapped und dänn s gfühl händ wow krass und so :p i sälber kännes nöd, chönt aso es vorurteil si. bim holotrope atme bewürkt d atemtechnik en "flash". känne therapeute, wo so arbeited. i würs nöd "eifach so" mal anre party usprobiere (das trifft ja uf all technike und mitteli zue, wo e bewusstsinsveränderig oder -erwiterig bewürked...)
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Körpereigene Flash

Beitrag von nexus »

musch doch gnüsse, nöd so inetrukä! meh sport mache lüt chunt de kreislauf au in schwung n-smile_28_2_7v.gif
Liebe Respekt Anarchie
Antworten