WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Goa_Meitli »

i dem thread gaz ez "nur" um cannabis. wie xets mit allem andre us? i ha mal ghört, wänns bi dir paar filzli odr tröpfli finded, chönds grad cho mit versuechtem völkermord? da wär ja nur eis bischpil... und wi weisch du, ob si berächtigte verdacht händ und somit dini täsche döfed aluege, odr ob das "unberächtigt" isch? und bi welne substanze und welne mängene giz buss und wo fangt knascht a? i hoffe, all, wo demit z tue händ, wüssed rächtlich bscheid, isch glaub no es heikels thema...
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von essiggurke »

ich glaub du hesch eus soebe all überforderet - oderaber, es het na niemer dini frag glese wo würklich antwort chan geh. es wird jedoch gmunklet, dasses wohl am gschidste isch, nöd zwüsse was sich i dem komische boge bzw dere komische pipettefläsche befindet, es segi gfunde worde und d'absicht hebi bestande, die substanz teste z'loh. des weiteren isch vermuetli alles chligschmois eigekonsum, - was glaub buess git? - wennse nöd grad 50 chügis findet. aber was hani da eich zmelde, bin zum glück na nie drundercho weg sowas. am beschte, es chunnt ez öper wo's weiss und mr widerspricht. /bigs
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Goa_Meitli »

essiggurke hat geschrieben:ich glaub du hesch eus soebe all überforderet - oderaber, es het na niemer dini frag glese wo würklich antwort chan geh. es wird jedoch gmunklet, dasses wohl am gschidste isch, nöd zwüsse was sich i dem komische boge bzw dere komische pipettefläsche befindet, es segi gfunde worde und d'absicht hebi bestande, die substanz teste z'loh. des weiteren isch vermuetli alles chligschmois eigekonsum, - was glaub buess git? - wennse nöd grad 50 chügis findet. aber was hani da eich zmelde, bin zum glück na nie drundercho weg sowas. am beschte, es chunnt ez öper wo's weiss und mr widerspricht. /bigs

klar, laufsch ume mit me boge filzli, häsch si ufem bode gfunde, häsch kei ahnig, worum s gat, abr häsch glich s gfühl, es wer no spannend z erfahre, was das gnau isch und darum häsches mal mitgno... /doof ... /bigs versuech grad, mir die situation vorzstelle /grim i meine, isch ja nur fiktion... :-"
50 chügis? ohni problem eigekonsum... langet für di erschte paar partystunde /bigs (nei, sonen quatsch...)
hey, das alles tönt jez mega schnippisch dir gegenüber, isch eigetli gar nöd so gmeint xi, merci für dini antwort!
dänn bini mal gspannt, wasi susch no so erfahre...
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von essiggurke »

huuu, het ez uf di erscht lektüre gar schnippisch tönt, aber hesch das ja selber bemerkt und zweitens hesch ja durchus recht.

wie gseit han ich ja ordentlich wenig ahnig vo tuuute und blaase, jedoch isch das mitem boge, so muesi erchläre, vilicht es gaar schlechts bispil xi, jedoch aber das mitem fläschli gar erlebti realität. (nödemal über 2 egge, imfall :P) und des weiteren vermeidet das villi wiiteri frage wie herkunft, grund für bsitz, etc. etc, was mr vilicht denn eher verweigere wür. was wiederum au es schlechts liecht wirft. aber wer weiss wie herr und frau muurer über ganz präzis und gnau über die fäll entscheided.
und in bezug uf grüens hani au scho so sache gfunde (och welch glück), und mir het die ussag scho wesentlich glück im unglück beschert. aaaaber wie gesagt, wer weiss was denn schon.

:) und ich vermuete, dass mrs beid neeed unbedingt usefinde wänd /stop :-D
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Goa_Meitli »

essiggurke hat geschrieben:huuu, het ez uf di erscht lektüre gar schnippisch tönt, aber hesch das ja selber bemerkt und zweitens hesch ja durchus recht.

wie gseit han ich ja ordentlich wenig ahnig vo tuuute und blaase, jedoch isch das mitem boge, so muesi erchläre, vilicht es gaar schlechts bispil xi, jedoch aber das mitem fläschli gar erlebti realität. (nödemal über 2 egge, imfall :P) und des weiteren vermeidet das villi wiiteri frage wie herkunft, grund für bsitz, etc. etc, was mr vilicht denn eher verweigere wür. was wiederum au es schlechts liecht wirft. aber wer weiss wie herr und frau muurer über ganz präzis und gnau über die fäll entscheided.
und in bezug uf grüens hani au scho so sache gfunde (och welch glück), und mir het die ussag scho wesentlich glück im unglück beschert. aaaaber wie gesagt, wer weiss was denn schon.

:) und ich vermuete, dass mrs beid neeed unbedingt usefinde wänd /stop :-D
hmmmm... agno, si würed bi dir sones fläschli finde und du würsch klarstelle, dass du das gfunde häsch und häsch la wöle teschte: 1. warum söllsch du sowas wöle teschte? 2. wär das nöd en grund, e haarprob odr so vo dir z nä? (hey, ich ha im fall au haare ufem chopf... sind nöd alles nur substanze... /pille )...
ja dänn,
bis hoffentli igendwänn mal live /yo
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von essiggurke »

haha, super nachrichte, bezüglich am vorher erzählte bispil..

das sagenumwobene fläschli mit unbekannter substanz isch intressanterwiis teschted worde, vo üsne fründe und helfer, und nöd als irgende bekannti psychoaktivi substanz klassifizierbar xi. (sinds eich voolll hangeblibe?! guet so.)

so, fürs noischte öp-tu-däit. dh, mir müend wohl länger warte, bis öpers wagt, ihres pech mit eus zteile, was die cheibe substanzebestrafige betrifft.
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Goa_Meitli »

situation: sunntignamitag nach re party z dütschland. 8 schwizer, verteilt uf 2 autos. zoll. s erschte auto cha witerfahre, s zweite wird "stichprobehalber" usegno (ja klar, stichprob, warum usgrächnet 4 verhängti lüt?). kofferruum wird chli halbpatzig dursuecht. wo sind si xi? - z koblänz. - was dänn? - anre party. dä giz schweissprobe... und die 4 lüt chönd witerfahre...
i mean... hä?
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Psychobella »

hm...koblenz isch doch i de schwiz...warum also über de zoll fahre? /frage

s nöchscht mal villicht nöd grad ageh, dass mer anere party gsi isch #-o
git ja -zig anderi gründ, warum me sich wo ufghalte chönnt ha, denn lönd sich au so angstschweisstriebendi prozedure vermiede :wink:
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Goa_Meitli »

heyhey
i meine konstanz :p
und jaaaa. i ha au gfunde, mer chönt doch säge, mer seg igendwo go grilliere. aber ja... und schweissprobe händs scho vorhär gno und ersch dänn afa ploiderle, woher mer cho isch und so...
händ die besagte persone eifach glück gha und d gränzpolizischte mitleid oder sind so teschts im allgemeine nöd allzu zueverlässig?
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Psychobella »

also ich ha no nie en mitleidige gränzpolizischt atroffe :lol: ...s gägeteil hingäge scho

hm...da bin i überfröget, was d gnauigkeit vo so teschts abelangt.
zudem nämts mi wunder, wie wit mer s ergebnis cha beiflusse, wenn mer sich churz vorher wäscht (was ja zwar i.d.R. nöd möglich isch), icremt, parfümiert o.ä.

so oder so, sie händ i dem fall glück gha O:)
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Goa_Meitli »

ja das isches ja. total verschwitzti amphihänd... und nüüüüüüüt... i mean... ja egal... /yo crazyeye /doof /aaahh
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
The Dude

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von The Dude »

mind control per hypnose? Bild

/happy

würd mal meine "dusel gha" ^^
Benutzeravatar
Gurgel
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Mo 5. Mai 2008, 17:35
Wohnort: Shan'gri-La

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Gurgel »

Also wäge dene Speicheltescht: s Kiffe hätt bi mir jetzt also na nie aahzeigt obwohl ich jedes mal so halb stund vor de kontrolle na e schünte gha han. Also ich weises ja au nöd :)

Was uf jede Fall immer iidruck macht bide Bulle isch d Näme vode Beamte uufschriibe, denn chömets gar nöd uf de Gedanke öppis z mache wos nöd döfet. Was aber isch, sie hend mi schomal wege rote auge chöne durchsueche, het also als Verdacht golte. Aber wenn denn ebe fründlich und chli seriös überechunnsch denn heissts meischtens ab in see demit und en schöne aabig na, mängisch hends sogar nume nach coci oder so gsuecht also s Grass eifach uf d Siite gleit und am schluss wider zrugg geh. Zürcher Bulle sind ebe scho liebi :)
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
The Dude

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von The Dude »

Gurgel hat geschrieben:Zürcher Bulle sind ebe scho liebi :)
word!
da hani mit dä aargauer und walliser cops scho ganz anderi erfahrige gmacht...
Benutzeravatar
Gurgel
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Mo 5. Mai 2008, 17:35
Wohnort: Shan'gri-La

Re: WICHTIGE INFODrogen LEGAL konsumieren?

Beitrag von Gurgel »

Du, mir händs eigentlich immerna guet, chasch mal uf Bayern gah wen netti Polizischte willsch hehe!

Aber vom Aargau hani au nöd so guets ghört, zum Glück muesi mi dete nur uufhalte bisi mitem Zug wider duregfahre bin /grim
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
Antworten