i ha glernt, uf min köper z achte. ha früener heftig leistigssport gmacht, dänn müse unterbräche wäg me unfall. au wänn trainer etc. s gern würed xe, wäni da wider wür istige - i lanes blibe, tut em körper nöd guet so z übertribe.
a partys tanzisch, das tut em körper weisch wie guet. und em geischt sowiso, wänn du dich dem gisch, wo isch.
was droge agat:
i trink kä alk und rauch kä zigis.
tabak: schaded körperlich
alk: schaded körperlich (und i wür behaupte au geischtig, abr da isch asichtssach)
lsd: hinterlat körperlich kä spure. s git abr lüt, wo einewäg scho prädestiniert sind für öpis, wo d schuelmedizin psychose nännt... da cha lsd, wämer nöd weiss, wie demit umzga isch (set, setting, dosis), durchus öpis arichte, wo vilich wükli nöd so wünschenswärt isch.
mdma: einigi säged, uf duur und wämers öfter inimt, würs veränderige im hirn bewürke. es git noieri untersuechige, wo behauptet, die früenere aname seged medizinisch nöd korräkt. mdma segi körperlich au bi hüfigerem konsum harmlos. wäg de psyche find i, s git lüt, wo eifach nöd guet druf sind bim abecho, abr so wükli dauerverschibet hani no sälte öper erläbt wäg mdma. (aber woher wet ich wüsse, was bi wem warum wie abgat...

)
amphi: ganz klar bullshit für de körper. miner meinig na eifach nur zum wachblibe. und je nach dosis häsch vilich scho en flash, aber wükli psychedelisch isch da ja wükli nöd.
vo cola weti gar nöd afange, i hoffe, da lönd di meischte d finger devo.
dä giz no jenschtes me.. i wür säge, substanze, pflanze, pilzli, tröpfli,... wo therapeutisch gnutzt wärded, sind im grosse ganze körperlich nöd bedänklich.
wie mer psychisch demit umgat, das isch e andri gschicht.
mir hät goa (als läbenshaltig, als party, als musig,...) en teil läbe zrugggä. und au wäni amig rächt gschlisse bi nach me wuchenänd - i findes jedes mal es erläbnis, ame sunntignamitag mit fründe igendwo völlig näb de schue ame see odr inre wise z hänge

(und näb de schue simmer au ohni droge nach me partyw'end...)