Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)

Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

nichts
34
7%
kiffen
128
28%
xtc,mdma,...
62
13%
speed,amphi
54
12%
pilze
7
2%
lsd
51
11%
meskalin
2
0%
ketamin
4
1%
alkohol
96
21%
heroin
4
1%
kokain
6
1%
lachgas
1
0%
medikamente
4
1%
andere, weniger bekannte drogen
11
2%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 464

Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von rägebogehäxli »

i glaube, oisi asichte sind zimli identisch (sowit das überhaupt mögli isch), oisi formulierige aber unterschiedlich. i ha au nie behauptet, es seg "schlächt", wänn öper "ufem ewige" isch (das isch es anders thema, da möchti jez nöd no druf iga). i känne ja au lüt, vo dene anderi säged, dass si völlig dure sind und wie schlimm das doch segi und so, obwohl das eigetli unglaublich intelligänti mänsche sind (genie und wahnsinn liged nöch binenand, aber das muesi dir ja nöd verzele, isch dir bestimmt nüt nois...). aber i xene bi vilne mänsche, dass si ihres potential nöd zume no so chline bruchteil usschöpfed. dass si sich sälber stei in wäg leged. dass si sich türe verschlüssed, wo si sich, wäred si mitere andre haltig dranane gange, wahrschindli göffnet hetted. klar, defür sind andri türe ufgange, aber... u know what i mean. i bewärte das nöd, i urteile nöd drüber. i stelle nur fescht und versueche die schwingige, wo bi mir achömed, z verstah (uf mini subjektivi art und wis).
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
Benutzeravatar
Gurgel
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Mo 5. Mai 2008, 17:35
Wohnort: Shan'gri-La

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von Gurgel »

So formuliert verstahni voll was du meinsch (das mit de Türe) :)

Ich han irgendwie au ufere allgemeine Ebende gschribe, also nöd uf diini Uussage bezug gnah.

Jaja Genie und Wahnsinn :) Überschneiden sich auch gerne die beiden Kollegen Essig crazyeye /pille /color /frage :-({|=
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
Benutzeravatar
Waldhäxli
Beiträge: 23
Registriert: Mi 26. Aug 2009, 16:17

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von Waldhäxli »

Ich probier immer mal gern neus us :-D
und suscht halt salt bewährte :-D :-D
aber dä heiwäg isch immer am schönschtä wenni gar nüt gna han :-D :-D :-D
trilobyte
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 341
Registriert: Mo 29. Nov 2004, 20:14
Wohnort: Lenggenwil

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von trilobyte »

parties von heute sind absolut pilzli und filzli inkompatibel, also konsumier ich nix, bzw geht gar nicht mehr erst hin :-"

die umfrage ist in hohem masse nicht repräsentiv, es wird soviel gekokst und speed gezogen und so wenig outen sich in der abstimmung dazu? [-X
Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von rägebogehäxli »

bi de uswahl fählt vilich: alles crazyeye /pille :kiff:

(i mean, mer hät ja e beschränkig vo "nur" drü... stell der vor, für einigi ghört kiffe und alk sowiso dezue und dä schmeisseds no es pilleli für de flash und no es paar lines amphi zum wach blibe... wäred scho z vil für die umfrag... /doof )
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von Kollegoli »

also mal vorweggno; ich find droge, sofern grössteteils richtig agwendet, was guets, was wichtigs und was sehr nütlzlichs. was schöns.

aber, grad nachdem ich jetz in einige andere länder a partys gsi bin und au sus einiges det gseh han, mussi scho säge, dass schwiizer eifach zu viel droge nähmed. allem vora viiiiiiel zviel alkohol und dann zviel speed und au zviel mdma, fü min gschmack. aber au zviel vo anderem.

in andere länder nähmeds 3 mal weniger droge, defür gönds 5 mal meh ab.

ich weiss, dass eusi breitegrad eher chälteri sind, grad was dgfühl abelangt und stanze, und dass vieli lüüt droge bruuched, zum chli us sich usezcho (bier möchti da mal an oberste stell erwähne). uf dlängi gseh findich aber, dases uf jede fall enorm wichtig isch, dassmer lernt, au ohni droge us sich usezecho und abzgah... ich finde dasses zu euse lebensufgabe ghört, eusi schüchheit und eusi wänd abzbaue. es sozials ziel isch doch igendwie, dassme eus all gegesiitig chönd ehrlich und herzlich begegne. dassmer eus dmeinig säge chönd, und wüssed, wora mir be eusem gegenüber sind, und dass die andere wüssed, wora sie be eim selber sind.

droge chönd uf dem weg sicher sehr hilfrich sii, ich denk, be de meiste sinds uf dem weg au sehr hilfriich bis zumne gwüsse punkt. zumindest sowiit ich das i mim lebe be mine mitmensche beobachtet han. aber igendwo, villich nachdem eim d´droge wie e starthilf gäh händ, ischs sicher guet, wennmer au mal ohni droge vesuecht "höheri" oder was au immer für zueständ zerreiche.

es chas uf jede fall igendwie nöd sii, dassme immer muss droge neh, zum e geili party ha. naja, be de eine mag das sicher ganz guet funktioniere und problemlos sii, be vielne aber beobacht ich ganz eidütig, wie sie sich selber durch droge eifach de pfupf usem arsch nähmed, wie sie lahm oder gfühlschalt werded.

a partys will ja schliesslich jede, dasses abgaht. ich bin überzüügt, dasses für sehr vieli sehr viel meh abgah würd, wenn sie nöd so viel energie is droge neh und druf sii, sonders is tanze und party mache stecke würed.
Benutzeravatar
Modulator
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 216
Registriert: Sa 25. Jul 2009, 15:10
Wohnort: LU Town
Kontaktdaten:

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von Modulator »

das mit dem alk, findi eher schlimmer als alles andere. Kenne viel, sehr viel, wo jede abig meinet sech kannte sgeh müsse. Im Aarmedienst gsehni da no viel strüber, bis di sogar eine ahkotzet bim schlafe...(RS erfahrig). Und das wird so akzeptiert wies halt isch......Alles was regelmäsig, täglich, stündlech konsumiert wird isch scheisse....so macht meh sich den richtig kaputt....so wie jedetag fleisch, fleisch, fleisch,.... tja.. und wenn meh sech halt 1mal im monet.... oder velecht 2-3 jahr kannte gitt findi das akzeptabler als jede tag...


mfg
Benutzeravatar
Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 519
Registriert: Mo 24. Sep 2007, 10:51
Wohnort: mockmoon
Kontaktdaten:

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von Anomalie »

Waldhäxli hat geschrieben: aber dä heiwäg isch immer am schönschtä wenni gar nüt gna han :-D :-D :-D
du meinst der tag danach 8-[
trilobyte hat geschrieben: die umfrage ist in hohem masse nicht repräsentiv, es wird soviel gekokst und speed gezogen und so wenig outen sich in der abstimmung dazu? [-X
ist ja auch nicht wissenschafftlich diese umfrage
Bild
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von @fire »

Gurgel hat geschrieben:
Gurgel hat geschrieben:hoffe du hesch di wider beruhigt vo dim Trip in Rona
/aaahh das muess e übli verwächslig si... i ha z rona gar kä "droge" (oder ebe heilmittel oder bewusstsinserwiterndi substanz oder halluzinogen) igno (usser kiffe, was natürli nöd "nüt" isch) und au nüchtern bini no nie ufme wäg glägge und ha umegschroue (wer weiss, vilich wärs mal e erfahrig wärt... isch für di entsprächend person vilich e erlüchtendi gränzerfahrig xi... /doof )

Hehe, isch nöd a dich grichtet gsi. Nur fals es die Person list wos betrifft :) Isch chli usem Kontext gsi. Sorrey

Jo nei ich sege ja au nüüt :) Ich han sowiso e anderi iistellig zu all dem. Irgendwie chönd Tryptamin en Mensch nöd Kaputtmache, eifach verändere! Was au will heisse das eine wo ufeme ewige isch (falses so öppis tatsächlis söll geh) nöd umbedingt jetzt es schlächts läbe hätt, also us oisere Sicht ja scho oder :) Aber villicht us sinere Sicht ischer mega z friede oder so?

Oisi Spezies experimentiert mit Tryptamin ume sitts ois gitt (luut es paarne lüüt, z.B. Terence McKenna, hend mir ois erscht dur de Konsum vo sonige Substanze chöne so wiit entwickle, die ganz Spiritualität, wo ja extrem wichtig gsi isch für en Fortschritt, beruet eigentlich uf Erfahrige mit Tryptamin wie Psilo, Wyy mit Mueterchorn(LSD), Ayahuasca (DMT), Meskalin und so wiiter).

Ich denke das sich e sones dänke ide negschte 500 Jahr (wemmer nöd alles komplett falsch machet) wider etabliere wird und mir Mensche entlich wider das Läbe chönd womer eigentlich wänd.

oder so? nöd?[/quote]

Aber sicher nöd via "Identitätsklau" der Völker welche Pilzi, Peyote und andere pflanzlichen Hallus für Ihre angestammte Spiritualität benutzen. Ich finds einfach recht beknackt, sich in irgendwas reinzusteigern und immer der Spiritualität den Vorwand zu geben. Kein Shamane wird jemals DMT oder LSD etc in seinen Sitzungen verwenden,......da die Seele gänzlich fehlt!
Saludos
Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von rägebogehäxli »

@fire hat geschrieben:Kein Shamane wird jemals DMT oder LSD etc in seinen Sitzungen verwenden

:-k naaaaaaaja...


klar, esoterik isch mode. i finde einiges, wo als "spiritualität" verchauft wird, zimli... lächerlich? (aber so hät jede sini gschicht und sammlet sini erfahrige und wänns öperem guettuet, em mike shiva azlüte, dänn söller das...) und spiritualität als "hobbie" z bezeichne, findi nöd abracht (i mim fall, au das mag für jede andersch si), wänn, dänn sölls en feschte bestandteil si vom alltag, vom läbe. ohni droge und je nach dem (da giz so verschidenschti forme uf de ganze wält) durchus au mit bewusstsinserwiternde pflanze/pilz/..., wämmer die bewusst (und mitem nötige wüsse, wobi au das relativ isch) isetzt.
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von bestia_climae »

normalerweise? - gibts ein 'normalerweise' an diesen partys?? rofl ... /yo
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 519
Registriert: Mo 24. Sep 2007, 10:51
Wohnort: mockmoon
Kontaktdaten:

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von Anomalie »

rägebogehäxli hat geschrieben: klar, esoterik isch mode. i finde einiges, wo als "spiritualität" verchauft wird, zimli... lächerlich? (aber so hät jede sini gschicht und sammlet sini erfahrige und wänns öperem guettuet, em mike shiva azlüte, dänn söller das...) und spiritualität als "hobbie" z bezeichne, findi nöd abracht (i mim fall, au das mag für jede andersch si), wänn, dänn sölls en feschte bestandteil si vom alltag, vom läbe. ohni droge und je nach dem (da giz so verschidenschti forme uf de ganze wält) durchus au mit bewusstsinserwiternde pflanze/pilz/..., wämmer die bewusst (und mitem nötige wüsse, wobi au das relativ isch) isetzt.
=D> das chönt us mine gedanke stamme!

nein normal ist nichts. aber weisst ja wie ich die frage gemint habe oder nicht?
das wäre eine ander disskusion wert, "was ist eine normale party?"
Bild
Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von rägebogehäxli »

Anomalie hat geschrieben: =D> das chönt us mine gedanke stamme!
sind aber mini :n3 (ja nöd ernscht näh und au nöd paul und nöd kurt und scho gar nöd *piep*. findes au amig super, wäni öpis lise, woni dänk: das chönt vo mir sie /happy )

@fire hat geschrieben:Kein Shamane wird jemals DMT oder LSD etc in seinen Sitzungen verwenden
aso das lat mi jez scho nöd in rue... chume grad luscht über, e uflischtig z mache, i welne kulture weli substanze im heilzeremonielle rahme brucht worde sind und immer no brucht werded... aber 1. chamer das nahläse (inet oder i jenschte büecher, woni da nöd nänn, wils sicher en "bücher-tip"-thread git, wo scho einigi devo gnännt sind, vilich au nöd, dänn chönt mer das ja no mache) und 2. sind die biträg im mf glaub uf e maximali azahl buechstabe beschränkt... /doof

*spam-modus-off*
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von @fire »

rägebogehäxli hat geschrieben:
Anomalie hat geschrieben: =D> das chönt us mine gedanke stamme!
sind aber mini :n3 (ja nöd ernscht näh und au nöd paul und nöd kurt und scho gar nöd *piep*. findes au amig super, wäni öpis lise, woni dänk: das chönt vo mir sie /happy )

@fire hat geschrieben:Kein Shamane wird jemals DMT oder LSD etc in seinen Sitzungen verwenden
aso das lat mi jez scho nöd in rue... chume grad luscht über, e uflischtig z mache, i welne kulture weli substanze im heilzeremonielle rahme brucht worde sind und immer no brucht werded... aber 1. chamer das nahläse (inet oder i jenschte büecher, woni da nöd nänn, wils sicher en "bücher-tip"-thread git, wo scho einigi devo gnännt sind, vilich au nöd, dänn chönt mer das ja no mache) und 2. sind die biträg im mf glaub uf e maximali azahl buechstabe beschränkt... /doof

*spam-modus-off*
.....let it flow......... O:)
Benutzeravatar
Gurgel
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Mo 5. Mai 2008, 17:35
Wohnort: Shan'gri-La

Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?

Beitrag von Gurgel »

Aber sicher nöd via "Identitätsklau" der Völker welche Pilzi, Peyote und andere pflanzlichen Hallus für Ihre angestammte Spiritualität benutzen. Ich finds einfach recht beknackt, sich in irgendwas reinzusteigern und immer der Spiritualität den Vorwand zu geben. Kein Shamane wird jemals DMT oder LSD etc in seinen Sitzungen verwenden,......da die Seele gänzlich fehlt!
Saludos
Also ich weis ja nicht so recht, aber ganz klar DMT wird seit Äonen in verschiedensten Teilen der Welt als Heilmittel bzw... als Mittler zwischen den Welten von Schamanen/Medizinmännern/Priestern benutzt.

Auch LSD (bzw. der Mutterkornpilz) wurde dem Wein im Dyonisoskult der Griechen oder ganz einfach dem Bier beigefügt. Im Amazonas trinkt man Ayahuasca oder schnupft Yopo.


Edit: Hoppla :) Jetzt hend ihr gschwinde doch grad namal so vill gschribe :)

Eigentlich gahts ja da um de Konsum ade Parties :) Aber mir chönd die Diskussion gern anderschwo füere /yo Vorschläg?

Grüessli
Gurgel
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
Antworten