onkontrollierti bewegige of lsd

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von dalamascus »

ich muss mir das lachen verkneifen bei euren spekulationen über die inhaltstoffe....


ich geh mal davon aus das eure unruhe meistens durch den drastischen fall des insulinspiegel kommt....
wer lsd nimmt verbrennt mehr insulin und somit gibt es eine art insulin-schock....
man zittert, schäumt und ist brutal unruhig und kann sich nicht erklären aus welchen gründen....
dies kann bis zum blackout (fisch) führen...

die Lösung... ein wenig Zucker auf die Zunge und das passt.........
man wird innerhalb wenigen Sekunden völlig ruhig...... und fängt sich wieder an zu fühlen.....
Benutzeravatar
lysergoatl
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 240
Registriert: Mo 10. Mär 2008, 06:52

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von lysergoatl »

ich dänke au das chunnt vom zuckermangel....
ich han mal lüüt gseh, wo strichnin absichtlich konsumiered ](*,) und eigentli isch doch strychnin bitter wie die sau, das würd mer doch merkä und so vil ich weiss, het mer bis anhin no kei strychnin chönne nachwisä im lsd. äs isch äs näbeprodukt bi dä synthese oder so ähnlich.

n-smile_hello.gif =A.Shulgin weiss mehr darüber....

ach ja, die trips vo hüt werdet nüd itaucht, (wäre ja schön) , sondern d lsd wird uf dä blotter ufdampfet
the doors of perception-heaven and hell

el puño de los indios
_NEED_WEED_
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: So 15. Nov 2009, 18:34
Kontaktdaten:

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von _NEED_WEED_ »

nexus hat geschrieben:guet isch gspürsch dass nach 8 stund umetrippe eigentli müed chöntsch si, denn gschider kei amphi inelah :P sondern mal es ruihgs plätzli ufsueche und nahrig zu dir neh :mrgreen:
jo voll..hanech ruigs plätzli gha..send den au go bier ond banane hole^^esse emmer banane noch droge^^fende das öbe sbeschte vere mage esch ned so vell ond so..
_NEED_WEED_
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: So 15. Nov 2009, 18:34
Kontaktdaten:

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von _NEED_WEED_ »

StonyStoned hat geschrieben:
Maha Samadhi hat geschrieben:najo... aso in anbetracht der tatsache, dass mer chum REINES lsd-25 überchömet täti etz säge, dass en filz mit strichlin (rattegift) vewüscht häsch... will die symptome wo du beschriebe häsch passet genau uf strichlin-gstreckti droge zue.

hützutags würd jo alles ufgstreckt. i wett so guet wie jede vo eu wo amphi konsumiert, hät scho pulver mit 70% coffein und die restlich 30% mit irged em seich, gschnupft unds alls geil empfunde... klingt e bizeli chomisch, ber es isch so ;)
i ha gmeint, dass seged emmer nor dommi gröcht, de hani mol im inet chli googlet:
http://www.focus.de/politik/deutschland ... 84044.html

eieiei, hätti ned denkt, ond dasses be nedriger dosierig so wörkt esch jo recht gföhrler för d konsumente wos de mol i de fenger hend, de meinsch: "vestricht jo nor wenig.... MEEEEEHHRRR!" ond scho eschs passiert.$

edit: obgwohl de ziitigsbrecht scho 10johr alt esch, es esch vorcho, das langet.

edit: http://www.news.at/articles/0223/10/358 ... dspruechen gopferdammi, wie chamer nor?!

edit2: dasi au no öpis zom eigentleche thema schriib =) : s chönt au dor d psyche usglöst werde...also jo mer wo d schuelmedizin lehred, düend eigentli emmer z körpeliche ond s psychische chli tränne, debii hanget das sehr fest benenand.

edit3: han grad no im letschte brecht glese, dass da ersch gege end cho esch. Weisch du zuefelligerwiis, öb du epileptiker besch, well lang wach bliibe + halt en bestemmte uslöser chan en epiafall sehr begösntige. hesch denn s zettere die ganz zit voll wargnoh, bzw. besch onter vollem bewosstsi gsi (osserd etz s acid natürli).
ben kei eptileptiker ond be au voll ome gsii ha chli sgfühl gha as wördech zettere ond den eschs emmer schlemmer worde, bes s ganze bett gröttlet hed..has de im kolleg gseid ond är heds au gspört ond gsee..aso ibeldig chas ned gsii si ond donechne druf ufmerksam gmacht han ond mech dra cha erennere wördi scho säge dasi voll do gsii ben..
Benutzeravatar
Psychedelicious
Beiträge: 47
Registriert: Mi 27. Jun 2007, 20:21
Wohnort: Here -- Now

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von Psychedelicious »

Der Thread hier quillt schon fast über mit all dem Urban-Legend Schwachsinn :lol:

Irgendwie krass wie hartnäckig sich sowas selbst unter Konsumenten hält ....
Also bei Strychnin seit ihr vollkommen falsch informiert.

Hier ist die zum Thread passende Wahrheit über Strychnin :mrgreen:

ohwei ohwei.... SRY 4 Spam
why be normal? - if you can be yourself!
StonyStoned
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 81
Registriert: Do 10. Jan 2008, 11:06
Wohnort: AG
Kontaktdaten:

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von StonyStoned »

Psychedelicious hat geschrieben:Der Thread hier quillt schon fast über mit all dem Urban-Legend Schwachsinn :lol:

Irgendwie krass wie hartnäckig sich sowas selbst unter Konsumenten hält ....
Also bei Strychnin seit ihr vollkommen falsch informiert.

Hier ist die zum Thread passende Wahrheit über Strychnin :mrgreen:

ohwei ohwei.... SRY 4 Spam
Also glaubsch du dene Brecht ned?

Klar gets vell scheiss wo omeverzellt werd, z.b. Pille met LSD-Glasur oder weiss ich was för en scheiss, aber das ebe Pille met Strychnin gstreckt werde, chanimer scho no vorstelle. Ufene Blotter chamer so züüg genau so liecht druuf tue, eifach ned so vell.

Well jo i be au emmer skeptisch be dem züüg, was emmer omeverzellt werd, aber wenns mehreri Vorfäll öber das get esches för mech ebe glaubs wörkli ke UL.
Ordnung braucht nur der Dumme, das Genie beherrscht das Chaos.
Benutzeravatar
Psychedelicious
Beiträge: 47
Registriert: Mi 27. Jun 2007, 20:21
Wohnort: Here -- Now

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von Psychedelicious »

In Pillen kann alles drin sein, stimmt schon....

Aber eine vom Springer-Verlag verlegte Zeitschrift welche Propaganda und Manipulationsmaschine ist ..?
Und ein österreichisches Systemmedium ... hab ich meine Zweifel... zumindest im Bezug auf LSD.

Es wurden noch _nie_ Filze mit Strychnin drin getestet ....

Leg mal den größten und dicksten Filz den du findest auf eine sehr genaue Waage - wirst nie über 4-5 mg kommen und das sind dann schon gigantische Schnipsel.. und geh mal von aus das bei diesen 4-5 mg auch das Papier mit gewogen wird.
Also eigentlich nicht möglich da mehr wie 4-5 mg *irgendeiner* Substanz aufzubringen - maximal.
Das spricht also schon mal ganz stark gegen Strychnin auf Filzen/Pappen.

Aber schauen wir uns doch mal an was der werte Sasha dazu zu sagen hat:
Shulgin und die Leute von Erowid wissen im Allgmeinen recht gut über sowas bescheid....

.... ich für meinen Teil vertraue Erowid und Shulgin in diesen Belangen wesentlich mehr wie Springer-Verlag hirnwäsche Medien und anderen dubiosen Propaganda-Maschinen.

Das mit den Urban-Legend bezog sich nicht nur auf diese Berichte....
why be normal? - if you can be yourself!
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von nexus »

ja denn merci fürd ufklärig, stupedia /yo /grim

(vilicht sinds au die "moment" wennt so am flüge bisch und ke wort meh findsch /color )
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von nexus »

am "setting" lits und ebe, egal wo wenn /aaahh
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Kinder des LSD
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 110
Registriert: Sa 11. Jul 2009, 03:40

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von Kinder des LSD »

Maha Samadhi hat geschrieben:najo... aso in anbetracht der tatsache, dass mer chum REINES lsd-25 überchömet täti etz säge, dass en filz mit strichlin (rattegift) vewüscht häsch... will die symptome wo du beschriebe häsch passet genau uf strichlin-gstreckti droge zue.

hützutags würd jo alles ufgstreckt. i wett so guet wie jede vo eu wo amphi konsumiert, hät scho pulver mit 70% coffein und die restlich 30% mit irged em seich, gschnupft unds alls geil empfunde... klingt e bizeli chomisch, ber es isch so ;)
woher willsch wüsse dases kai lsd 25 gsi isch? hesch denn schomol lsd 25 gha? und wenn nöd woher nimsch de verglich? und wenns kai lsd ish wa den?
sry abr die gstreckte tröpfli und filz halti für märli...wenns miner meinig nach öppis im lsd dinehet denn sinds lösigsmittel damit mr de kristall in tropfeform bringt...und ide regel wenns di verschubet isches meistens de chopf und nid d droge (im fall vo lsd)
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 226
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 17:49

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von KeiFantasieFürName »

kopfsache! man kann sich immer in etwas reinsteigern... mit psychadelika erst recht ~~
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: onkontrollierti bewegige of lsd

Beitrag von nexus »

chopfsach..

dänks unkontroliert fühlsch di wenns so schnell gaht :roll:
Liebe Respekt Anarchie
Antworten