partys und droge

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
sensistar
Beiträge: 4
Registriert: Mo 3. Mai 2010, 12:28

partys und droge

Beitrag von sensistar »

Was mich wunder nimmt,isch,wie viel Lüt anere Party "clean" sind.abgse vo de Droge;Nicotin,Alkohol und Hanf.
Ich han de idruck dases immer weniger sind,was nit heisst das es mi stört,jede isch für sich selber verantwortlich ,(han au scho LSD und Pilz konsumiert)ich find eifach das me,vorallem an Goapartys, au e so kann gniesse und sich drinine steigere,das kunt mit dene viele idrück automatisch...
Ich für min Teil zähl mi zu dene Goaner wo fürd Musik, sfeeling und Natur läbe,aber ebe nid umbedingt Amphi,Coci etc nehme,dases "besser" goht.
Ich finds eifach schad,das me Goapartys grad mit Droge in verbindig bringt,debi hesch Musik,Location,Deco und dlüt das,was e gueti Goa usmacht und nid droge,klar ohni die wärs villicht nit so spaceig und locker aber ich glaub au ohni Droge händ die lüt e super usstrahlig...wath ever...
Ich für min Teil bin uf jedefall für jedi Goa woni han dörfe si überus dankbar

Grüessli Nägi :D
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: partys und droge

Beitrag von Cherokee »

i finde nikotin (als zigis graucht) und v.a. alk ghöred zu de üblere droge.
Dragonfly

Re: partys und droge

Beitrag von Dragonfly »

Cherokee hat geschrieben:i finde nikotin (als zigis graucht) und v.a. alk ghöred zu de üblere droge.
...säge meistens die wo anstatt suufe oder rauche lieber hi und do mou es Pilleli wärfe oder e Line rupfe. /grim /aaahh

Nei Seich. Es chunnt immer ufs Mass druf aa. Ig persönlech verträge eifach nüt. Oft hani a Parties eifach Alk trunke, aber aus das verträgi nümm so guet. Früener hetmi Alk huere ufputscht, aber itz isch dr Effekt drvo eher s Gägeteil. Vo däm här nimi a Parties immer weniger Gift zu mir...abgseh vo mim guete Schnupf, wo haut eifach drzue ghört. /bigs Ha natürlich au mini Droge-Usprobier-Zit gha, aber die Periode isch rächt churz gsi (zum Glück), wüu i wie gseit nüt vo däm Stoff verträge.

Es bruucht aber unbedingt mou es Umdänke was das Thema aagoht. Und das sicher nid nume idr Goaszene, sondern i dr Technoszene überhaupt. Es wird viu z viu und viu z bedänkelos konsumiert. Wasme do aube für verstrahlti Gstaute aatrifft, das isch nümm guet. Ok, i hami au scho übel mit Mist zuedonneret, aber das si einigi wenigi mou gsi. Aber wenn me das jedes Weekend macht, muesme eifach drmit rächne, i einige Johr e Kreislaufkollaps z ha. Und nid zletscht wirft die ganzi Drogegschicht es schlächts Liecht ufd Szene.
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: partys und droge

Beitrag von Cherokee »

Dragonfly hat geschrieben:...säge meistens die wo anstatt suufe oder rauche lieber hi und do mou es Pilleli wärfe oder e Line rupfe.
nope /bigs ganz clean. aber i red lieber mit öperem, wo chli verstrahlt isch, als mit me bsoffne (abgseh dadevo, dass die meischt nüm chönd rede, sondern nur no lalle. git natürli au verstrahlti, wo wörter wükli nüm uf d reihe bringed, aber find das immerno sinnvoller, als sich eländig z besuufe /aaahh )
Dragonfly

Re: partys und droge

Beitrag von Dragonfly »

Ah na umso besser. Es isch immerno mis Ziel, mou e Goa ganz ohni irgendwelchi beruuschende Substanze z erläbe. I has no nie ganz gschafft. Es isch bishär immer die einti oder anderi Dose Bier drzwüsche cho. Oder wenn si wieder mit irem Absinth chöme....mmmmh, do chame eifach fasch nid widersto.

Me chönnt jo mou sone Kampagne starte: "DRUG FREE GOA", während däre jede mou probiert, e ganzi Goa ohni Droge uszcho (abgseh vo Tabak, wüu do chame jo meistens nid eifach so schnäu schnäu mou nüt me näh).
sensistar
Beiträge: 4
Registriert: Mo 3. Mai 2010, 12:28

Re: partys und droge

Beitrag von sensistar »

Find ich guet das Ihr das au so gsehnd =D> =D> =D>

Villicht träffe mr uns jo mol anere Party :-) :-)

Peace leuts
Benutzeravatar
Aransamsam
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Fr 1. Jan 2010, 15:53
Wohnort: 2 Raumwohnung

Re: partys und droge

Beitrag von Aransamsam »

Also ich konsumiere gerne und ich steh dazu.

Allerdings bin ich definitiv nicht jemand der sich einfach mal so die Kante gibt am Wochenende, ohne Sinn und ohne Verstand. Da ich gerne neue Sachen teste, betreibe ich extrem Safer use, was dazu führt dass ich gewisse Substanzen nur nehme um mich von ihnen etwas zu inspirieren lassen.

Ich bin nicht der Mensch der jemals an seine Grenzen ging und gehen würde, an Parties würde mich niemals jemand als "völlig zugedröhnt und weggeballert" sehen, da ich meine Substanzen wohl dosiere. Alkohl trinke ich nicht so gerne und nur sehr wenig. Ebenso konsumiere ich nicht jedes Weekend, da ich mittlerweile nicht mehr soo intensiv an Parties unterwegs bin.

Ich würde mein Konsummuster seit 12 Jahren als regelmässiger, gelegenheits Konsum bezeichnen. Und ich ich fahre gut damit, und denke auch nicht dass ich es vorerst ändern werde.
Thank God it`s Friday! n-smile_0317.gif
Benutzeravatar
N!tr0
Beiträge: 10
Registriert: Mi 9. Jun 2010, 08:29

Re: partys und droge

Beitrag von N!tr0 »

Also ich selber konsumiere auch an Partys allerdings kommts dann auch auf die Party und die umstände drauf an.

Amphi zB konsumiere ich nur wenn ich sonst wirklich einpenne aber ich noch weiter feiern will.

Darum muss ich sagen ist es jedem selber überlassen waser wann und wie oft nimmt.

Naja bei mir gehts an den Partys aber doch mehr um die Musik die Leute und das feeling als um den Konsum.
Dragonfly

Re: partys und droge

Beitrag von Dragonfly »

Ich glaube die ganzen heftigen Abstürze sind sowieso nicht in diesem Forum angemeldet.
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 226
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 17:49

Re: partys und droge

Beitrag von KeiFantasieFürName »

was ich sehr schade finde ist das es eben langsam viele gibt die irgendwas konsumieren und ich oder auch andere die einfach nur geniessen und vieleicht auch mal ne stunde mit geschlossenen augen tanzen dann von den meisten als auch "druff" abgestempelt werden, dabei sind die dimensionen gross. vieleicht wirke ich auch von natur aus wie lsd. xD
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Dragonfly

Re: partys und droge

Beitrag von Dragonfly »

Interessant ist auch das Phänomen, dass wenn man mal eine Stunde oder so richtig abgeht, kann man darauf gehen, dass plötzlich ein Typ antanzt und fragt "hast du Speed?"
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Re: partys und droge

Beitrag von silverhaze »

party party goht au ohni droge (mengmol aber au mit!) ;) vorallem wenn i muess uflegge isch das selbstverständlich dass meh clean blibt, sust chunt das meistens nit so guet usse ;)

i wür mol sege s richtige mass machts us, wenn meh so bedenkt dass gwüssi lüt nur no droge im chopf hend und im lebe eifach nümme witerchömend, muess i nur no sege: Tragisch! (und suechet eu mol en aständige job!)
Dragonfly

Re: partys und droge

Beitrag von Dragonfly »

Genau! Göit mou für es Johr ufe Buurehof go schaffe. Das tuet eifach unglaublich guet, vorauem hetme denn definitiv kei Glägeheit me zum Droge näh, wüu me eifach zviu mues schaffe. /bigs

Aber i finde me sött d Gfährlichkeit bi gwüssne Droge irgendwie chönne richtig iischätze. Es git jo do die Droge-Rankings, wo aber minere Meinig nach d Sach vonere fausche Site belüüchte. Nach däne Rankings isch nämlich Alkohol und Nikotin gfährlicher aus Speed und XTC. Das ligt aber dra, dass wäutwit meh Lüt dra stärbe wüus äbe legali Droge si. Ergo wärde die Droge vo viu meh Lüt konsumiert. Würde gliich viu Lüt zum Bispiu Speed konsumiere wie Alkohol, würds wituus meh Toti gä. Und wie scho gseit isches e Frog vom Mass UND vom Schade wo d Droge aarichtet. E Mönsch wo während 20 Johr jede Tag e Liter Wii trinkt, het zwar meistens e kaputti Läbere, isch aber no am Läbe und je nach Körper chaner nach wie vor Usstige und e gsunde Mönsch wärde. Wenn öbber hingäge 10 Johr lang jede Tag Speed nimmt, chratzt er sicher ab, mit grosser Wahrschiinlechkeit scho nach 5 Johr, würdi itz mou säge. Oder rauche: Es stärbe huere viu Lüt wäutwit a däm, aber das ligt dra, dass in Industrienatione haut extrem viu qualmt wird. 25% vodr Schwizer Bevöukerig si Raucher, in China isches no viu verreckter. Würde 25% vodr Schwizer Bevöukerig Speed oder XTC näh, huiuiuiui, denn wäre d Spitäler vou vo Kreislaufkollaps-Patiänte.
Es stimmt scho: Alkohol isch e Scheissdroge, wott do nüt schönrede. Aber d Frog isch haut scho au, wie lang ases goht, bis öbber a sehr exzessivem Konsum vonere Droge abchratzt.
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: partys und droge

Beitrag von 604freund/Psykas »

ein altbekanntes immer wieder interessantes thema.. ich find es auch erschreckend zu sehen wie oft meine freunde überhaupt noch an partys gehen OHNE etwas zu konsumieren... aber da ich auch äussert selten ohne ein bier an einer party anzutreffen bin, und ich finde dass das wichtigste immer noch das mass und die mischung ist, habe ich auf gehört zu versuchen meine kollegen vom konsumieren abzuhalten. argumente wie "speed ist nicht weniger schlimm als bier" bringen mich dann zum schweigen...

ich bin froh dass ich zuviel alkohol auch nicht mehr so gut ertage wie früher 8) und vorallem geniesse ich bei einer party nunmal sehr gerne die musik, und huckedicht geht dies, vorallem das tanzen, nicht mehr so gut...

zurück zur frage, ob es nun mehr oder weniger werden wage ich zu bezweifeln, es kommt halt doch sehr auf die party draufan, und eben, ob mane s den leuten auch ansieht... beängstigend finde ich aber schon den sehr kleinen anteil von partygängern die ausser thc nikotin und alkohol nichts zu sich nehmen... ich hab übrigens in dieser hinsicht nur noch ein laster... und mir passts so... O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
crocop
Beiträge: 29
Registriert: Do 2. Jul 2009, 07:58

Re: partys und droge

Beitrag von crocop »

in den meisten partys die ich besuche bin ich nüchtern ausser ein bisschen alkohol.
bei besonderen partys wo alles stimmt (musik,stimmung,leute,set,feeling) nehme ich Speed+XTC das befördert mich von 0 auf 100 in den himmel das kommt aber selten vor so 2-4 mal im Jahr.mit thc kann ich nichts anfangen.

ich habe das gefühl das auf goa-partys mehr LSD konsumiert wird und ich würde sagen das ca 80% auf irgendwelchen drogen sind nur sieht man das auch nicht allen an.wenn jemand z.b nur koks oder speed konsumiert ist es schwer bis unmöglich das zu erkennen wenn er/sie nicht gerade 3 tage wach ist bei XTC sieht das wiederrum anders aus.ich besuche goa-partys nun seit knapp 8 jahren und finde das drogen zu dieser szene einfach dazu gehören.
Antworten