@Modulator:
Zuerst kommt die kippe, dann der Alk, pillen, weed, speed, c, schuggi, usw.
da bini irgendwie nöd ganz iverstande... das sind alles so unterschidlichi sache, dass mer nöd eifach chan säge, dass mer dieses oder jenes vorher sött usprobiert ha. klar, mit alkohol, zigis und gras chunt mer halt i de meiste fäll scho sehr früe in kontakt und drum isches wohl fascht immer so, dass mer das scho vorher "konsumiert" hätt. aber grad mdma/xtc zb. han ich ezt als de nägscht grösser schritt "id richtig droge" wahrgno und ich han erfahre, wases heisst, wänn halt würklich e starchi substanz psitz vo eim ergrift und mer sich nöd degäge chönt wehre. das hätt mich sehr fasziniert, die art vo hilflosigkeit gegenüber dene chline, bittere kristall wo eim so wunderbar is paradies katapultiered

aber trotzdem chönt mer die stärchi und usliferig grad so guet miteme psychodelikum erfahre. eifach ganz andersch. da bruchts vorher z.b. kei coci oder speed. ich find das hätt wenig mitenand ztue.
Wieso knallst du dir das zeugs nicht einfach mal, fliegst gut oder schlecht und lass es dann wieder für ne lange zeit
genau! das hani au vor. ha mich scho immer für lsd, meskalin, psilocibin u.a interessiert und vil drüber gläse und denke, dass jetzt endlich di richtig ziit und di richtige, vernünftige lüüt mit erfahrig da sind. drum: tüür ufmache, ine luege und ab geht's!
@nexus:
häsch grad eini vo mine lieblingsdokus postet, geil!

woa ich freu mi scho wienes chlises chind uf de 15.
dmt... hehe. d'chrönig. schomal gha? es tönt unglaublich spannend und verlockend. aber denksch nöd, dases für es ersts mal trippe grad no chli deftiger wär als ohnehin scho? ich mein das züg tätschti di brutal weg