4-HO-MIPT

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
foulfellow
Beiträge: 28
Registriert: Sa 25. Dez 2010, 14:33
Wohnort: Graubünden

Re: 4-HO-MIPT

Beitrag von foulfellow »

Häsches denn jetzt scho usprobiert?

4-HO-MIPT isch es Tryptamin.

Han bisher nur Erfahrig mit 4-HO-MET (10-30mg duureprobiert) und i find es isch im Verglich am beschte mit Psilocybin z vergliche, eifach es biz weniger tüüfgang.

I denk dass es bem 4-HO-MIPT au ähnlich sii wird..


Ds 4-HO-MET het unglaublich starki OEV's und CEV's z büüte.. be 30mg + Lachgas händ sich di ganze Wänd mit schöne (Tryptamin-artige)- Muster überzoge und alles isch in Bewegig gsi..

/color
http://anderswelt.de.lv/

ॐ Wer Schmetterlinge lachen hört, der weiss wie Wolken schmecken...
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: 4-HO-MIPT

Beitrag von Xotix »

Und wie isches "Gedanklich" gsi? Tüfgang? Und s ganze nasal? Has no vor zneh, sinteressiert mi nume gad.
miaumiau
Benutzeravatar
system_control
Beiträge: 11
Registriert: Do 14. Okt 2010, 16:19

Re: 4-HO-MIPT

Beitrag von system_control »

Also, endlich ziit zum eu antworte:

4-HO-MET reizt mi durchus, grad wil mer oft list, dases relativ optik-laschtig isch und nöd sonen tüüfgang hätt, was unter umstände sehr agnehm chan si.

4-HO-MIPT han ich persönlich (+mini zwei fründe) andersch wahrgno, als de charakter, wo mer am 4-HO-MET oft zueschribt.

binere dosis vo 20mg isches optisch durchuus schön gsi (farbige himmel, lüchtende gegeständ, glitzere, de klassisch nahzieher bi bewegig), aber ich han si nöd als usserordentlich starch empfunde. OEVs händ churz en peak gha, aber was überwoge hätt sind d'CEVs gsi. in kombination mit musig - wo extrem intensiv gsi isch - hani schöni, farbigi und satti CEVs gha. ABER: bi beidne, closed und open eye, hätt letschtendlich s'gfühl de blick überwoge. d.h. visuals sind ume gsi, aber dominiert hätt jewiils di darus entstehndi stimmig, die synthese us empfindig und optik.

und da wär ich bim nägschte, und zwar em tüüfgang, wo ich au bi dere mittelstarche dosis als sehr intensiv empfunde ha. die interne gedankegäng und selbsterkenntnis händ mich bi dem ganze fascht am meiste beidruckt. während oft gseit wird, dass -MET öpis schön "fiirabigmässigs" isch (vorsicht mit dem begriff :)), würd ich das bim -MIPT abstriite. alli beteiligte händ en verglichbare tüüfgang erlebt und es hätt im nachhinein einiges gä zum diskutiere und nomal revue passiere la.

alles in allem:
sehr interessant gsi, wunderschöni moment, leider es bitz churz.
DOCH: wer nume spass und wunderland suecht, isch bi dere substanz vermuetlich falsch. (vilicht en grundsätzlich falsche approach bi psychedelika - mini meinig.) bezieh mich da nöd uf eu ;)

liebe gruess

PS. nei, nöd nasal. oral in leere tablette.
.___.
{o,o} << have a nice trip >>
/)__)
-"-"-
Benutzeravatar
foulfellow
Beiträge: 28
Registriert: Sa 25. Dez 2010, 14:33
Wohnort: Graubünden

Re: 4-HO-MIPT

Beitrag von foulfellow »

Ha jetzt nebem 4-HO-MET au 4-HO-MIPT usprobiert und han kaum en Unterschied gmerkt.

Könnti würklich kein Unterschied definiere. Klar isch jede Trip echli andersch.. aber miner Meinig noch isch ds MET nid optischer als ds MIPT und umgekehrt.

Aber das beruht nur uf mine persönliche Erfahrige, isch wohl be jedem andersch.


Und an alli lüüt wo nur e formel läse und schu ds vorurteil händ es sig synthetischs gift :

4-HO-DMT zB. wär d formel vom Molekül/Wirkstoff psilocybin (pilz).

5-MeO-DMT kunnt in diverse Pflanze und Tier vor.. n,n-DMT genauso (sogar im Mensch).

Nömme mer emol de gueti und altbekannti spitzkegligi kahlkopf.
Nebem 4-ho-dmt wär döt als wirksams nebealkaloid no 4-phosphoryloxy-n-methyltryptamin enthalte (Baeocystin), wo em ganze no en biz 'düstere' unterton verleit.

4-HO-MET = Metocin ..wer weiss öb das nid au in der Botanik irgendwo vor kunnt?

Wär kann das säge?
Wo sind d grenze zwüsche natur und chemie?
Für mi gits do kei grenze.

Ds einzige was vielliicht es argument wär, wären d verunreinigunge.. und Streckstoff.
Aber mer gönnd jetzt um wüsseschaftlich ds diskutiere vo Reinheit us.

/color /color
http://anderswelt.de.lv/

ॐ Wer Schmetterlinge lachen hört, der weiss wie Wolken schmecken...
Antworten