Husten

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

Herjee :P blabla ;) Wo schaffsch de?

Also guet! Ha ja au es Telefon da a mim Arbetsplatz :P

Wirde demfau ma güxxle was sich mache lot :P Vellecht rasch übere Mittag... Abr zerscht mussi jetzt ma was gu mampfe =)

Wünsche allne en guete!

*knuddlz*
*.* Dont' Panic! *.*
Titali

Beitrag von Titali »

hehe post geit ab dört wo ich arbeite *youunderstund*???

hm, wart viellecht no mit alüte... mäntig morge isch gloub nid guet fürne goaner - isch chli früh *ggg*

en guet wünsch ich dir ou... mampf titali***
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

hmmm :roll: vellecht esches acho ... vellecht abr au z'Brugg gu chere und de ab uf Afrika... Das ischdd hiar die froge ;D

Eigentli hesch ja scho rächt mit Mäntig morge und goaner und pipapo :P
Aber i ha au duregmacht und bi de geschter eifach scho am 7i gu pfüüsele :P Und de erscht no am 6i ufgstande! Also möglisch ischdd dat schon =) Aber okee :P Denn gits halt de es Tefilon am obig :D vellecht! ;)

Back to se Srack usw. :P

Gruz
*.* Dont' Panic! *.*
Gast

Beitrag von Gast »

Funkür achtung achtung!!!

Jetzt haben wir dich ertappt, hehe. Die parties sind dir wichtiger als dein husten. Macht nix, aber bleibe gesund, bitte. 8)

zZZz
:mrgreen:
Gingergast

so so

Beitrag von Gingergast »

Das war Ginger, sorry, hab mich nicht eingeloggt
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

:oops: nisch verallgemeinern Ginger :-/
Outdoor-Partys sind mir wichtiger :D :twisted: :oops: :roll: :-D

Grüssöö
*.* Dont' Panic! *.*
LittleMissGinger

La La

Beitrag von LittleMissGinger »

Verallgemeinerung. Lach mi futsch. Werded und blibed mal gsund. S isch ziemli wichtig im läbe und für eusi pulsierendi bluetadere. Scho mal gmerkt, funky-punky? Mag eigentlich gar nümm witerschnure.
Guete abig wünschi.
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

hehe.... die tipps sind ma brauchbar, aber irgendwie komisch leutz , am wochenende dallert man sich mit chemischen drogen weg und fragt mutter natur zur hilfe, wenns mit der gesundheit nicht mehr klappt....*blimblim*.... :twisted:
vielleicht bekomm ich ja mal den seit 2 wochen währenden schnupfen weg.....mal meine persönliche heilerin ansprechen, vielleicht mixt sie mir mal was...... :wink:

love and light für alle grau-zeitlich geschädigten

peace
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

Das Gefühl der Gesundheit erwirbt man durch Krankheit.

Georg Christoph Lichtenberg (1742-99), dt. Aphoristiker u. Physiker
Titali

Beitrag von Titali »

@fire hat geschrieben:Das Gefühl der Gesundheit erwirbt man durch Krankheit.
Georg Christoph Lichtenberg (1742-99), dt. Aphoristiker u. Physiker
mein lieber, wie meinst du das?

"Wer das Dunke nicht erfahren hat, kann das Helle nich erkennen"!

die immer herrschende polarität/dualität auf unserem planeten?

knuddel dich...titali***
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

Ha, so wiäs gschribbe esch schätzle..... :wink:


küss und drück di....n8

P.S.: Gits diä würkli@polarität?...achja, klar logisch, wird jo i de schuel glehrt..... :wink: :-D
Titali

Beitrag von Titali »

@fire hat geschrieben: P.S.: Gits diä würkli@polarität?...achja, klar logisch, wird jo i de schuel glehrt..... :wink: :-D
ja, sie existiert... drum mues meh ja zerscht mol richtig krank si, dass meh gsund sie ehrt :wink: körperlech und geistig!

ihr schuel? hm, cha mich nid erinnere - bis uf läse, schriebe und rächne mitem rächner isch mir gloub nid viel bliebe.. und die grossi freizeit :lol:

schlaf schön... kiss titali***
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

@Ginger...

Joaa das stimmt! Aber ebe... wenn mer einewäg a partys goht, chamer ja trotzdem eim selber was guets tue, idem mer ebe de z.B. ned oder weniger kifft, teeli trinkt, sich warm ipackt, icrämt am obig, viel wasser trinkt und und... Und das sett mer au wenn mer wenig a Partys goht mache...

Und wie da erwähnt worde esch... Mer schätzt Gsundheit erscht richtig, wenn mer ma heftig chrank gsi esch... Das stimmt! Und i gläb da hend die meischte vu eu scho z'gspüre becho...

Und drum wirdi sehr wahrschindli das Weekend trotzdem ned ad Outdoor go... Nur chani i dem sinn am Körper au ke richtige Erholig gönne , da ich amene Geburifeschtli bin und Alk esch ned harmlos! Naja... musches halt damal ned übertribe ... hesch ghört funk0r das gilt a dich!!!! kk! Machi!

Es wird no gnue gueti Partys gä :-)

grüessli usw.
*.* Dont' Panic! *.*
Titali

Beitrag von Titali »

funk0r hat geschrieben: Und drum wirdi sehr wahrschindli das Weekend trotzdem ned ad Outdoor go... Nur chani i dem sinn am Körper au ke richtige Erholig gönne , da ich amene Geburifeschtli bin und Alk esch ned harmlos!
hm, ich ha gmerkt, dass ich mues schaffe@dj antoin :? (oder wie dä housi-houser heisst) :shock: wird bi mir äuä ou nix!

gueti entscheidi funkOr - wüeh rüeh und erholig isch ou sehr wichtig füre körper, ou wenn meh weniger roucht und konsumiert... en outdoor isch do sicher nid zrichtige...

alk isch ganz schlimm - so hets bi mir agfange@chessu vor 2 1/2 weeks! ha dr huste gmerkt, ha när gsoffe und wäg isch er gsi... und am mäntig isch aues viel schlimmer gsi :evil:

we will see what the weekend will bring us :lol:

healthy greets...titali***
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

ja voll! Immer das ganze konsumiere... unglaublich... de Mänsch chunt gar nüm zschlag ohni irgend es gwösses Konsum verhalte...
Naja... huere alk esch ebe au sowas... es paar bierli gönn i mer und de het sich das för das weekend...

Und irgendwenn wird i mer denn mal es Wellness-Erholigs-Weekend
gönne :-) Hani no nie gmacht und drum muss i da umbedingt mal durefüehre =)

juju! Gsundheit wünschi! =)

Es grüessli
*.* Dont' Panic! *.*
Antworten