eine droge fehlt noch (...)

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

also zum eigentliche topic möchti säge dasich s internet voll easy finde..lol...also es isch wükech scho vil gseit worde woni absolut zuestimme..

das mit dene wo sich ztod gamed hend esch scho strub..aber vilich were die ja susch uf en anderi art gstorbe..so ala final destination..

@titali..seisch dinere kollegin e gruess wo immer dates vom partyguide hed..hahaha...han ja det au es profil..efoch just for fun..

http://Loona25.PartyGeil.ch

aber det heds wükech vil notgeili type :roll:
Titali

Beitrag von Titali »

@fire hat geschrieben: Na, denn hoff ich mal auf nen Anruf von dir......*frechgrinst*
hehe my dear Bild

wie kann ich da nein sagen *g*

Cu You and Feel You sOOn!

kiss & hdg ... TiTaLi***BuTTeRFLY Bild
Titali

Beitrag von Titali »

Lila hat geschrieben: @titali..seisch dinere kollegin e gruess wo immer dates vom partyguide hed..hahaha...han ja det au es profil..efoch just for fun..
aber det heds wükech vil notgeili type :roll:
hey lila, cha ich mache :wink: aber sie interessiert sich eigentlich NUR für männlichi wäse *g*

weisch, ich ha dört ou mau es profil macht us just for fun... mir sind während em arbeite dört druf und hei üs lüstig drüber gmacht *schäm* und hei es paar so super model type mit wöschbrättbuch aghimmlet... wenn die pics nur ächt wäre *smile*

es het überau notgeili type... ha mich zum bispiel gester sit lange mau wieder uf icq igloggt...und es het nid wöue ufhöre mit messages...ha när abgsteut...isch ja voll zdumm!

ajaj aus frou hets mes scho nid eifacht im läbe *ggg*
Benutzeravatar
Josh
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: Mo 26. Sep 2005, 06:14
Wohnort: Büren an der Aare (Bern)
Kontaktdaten:

Beitrag von Josh »

Titali hat geschrieben:
Lila hat geschrieben: es het überau notgeili type... ha mich zum bispiel gester sit lange mau wieder uf icq igloggt...und es het nid wöue ufhöre mit messages...ha när abgsteut...isch ja voll zdumm!

ajaj aus frou hets mes scho nid eifacht im läbe *ggg*
Du chasch ide Preferences istelle, ob du Messages vo fremde Contacts wotsch anäh oder ned. Falls die Type scho ide Liste hesch bzw. umgekehrt (han au no sones paar Jugendsünde-Contacts wo mi hüt nur no nerved), denn chasch de Status "Invisible" anäh und denn gsehnd di nur no die Lüüt, wo d explizit mit ihne en Chat afangsch oder wo du uf dinere Invisible-Liste hesch. Seeeehr praktisch, sägi dir. :-)
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Titali

Beitrag von Titali »

thanks josh :wink:

ich bruch äbe icq eh nüme...ha mau chli chattet vor jahre miteme australier die ganzi nacht lang - är isch gäng uf droge gsi :shock: aber schusch find ich msn viel besser :P nur flüg ich immer bim msn use oder chum gar nid dri... het voll eine am helm!

kizzz titali***
Benutzeravatar
Josh
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: Mo 26. Sep 2005, 06:14
Wohnort: Büren an der Aare (Bern)
Kontaktdaten:

Beitrag von Josh »

Tja, ich benutze ebe weder ICQ no MSN ansich, sondern en Multi Protocol Client. Unter Mac also Adium X... Han en ICQ und en MSN Account, da bliibed eim kei Türe meh verschlosse. ;-)

Anyway, hie no en weise Spruch bezüglech MSN:

"No friend lets friends use MSN." :lol:
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Gast

ueeeeeeeeeeeeeee

Beitrag von Gast »

Voll geili kommentär. Danke! Smile
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

Titali hat geschrieben:
Lila hat geschrieben:
hey lila, cha ich mache :wink: aber sie interessiert sich eigentlich NUR für männlichi wäse *g*
heheheh..so hanis ned gmeint..aber easy 8)
It's me

Beitrag von It's me »

düre bi rot?
Benutzeravatar
guru
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Sa 9. Jul 2005, 18:35
Kontaktdaten:

Beitrag von guru »

Josh hat geschrieben:Adium
Quaaak :lol:
Titali

Beitrag von Titali »

Lila hat geschrieben:heheheh..so hanis ned gmeint..aber easy 8)
hehe, ich hans imfall ou überhoupt nid so gmeint, wie dues jetzt interprediert hesch - die zweideutigkeit eines satzes :lol:

ha nur gmeint, dass sie chum wiblechli fründinne (kollegine) sucht zum abmache und kennelerne, damit sie e fründschaft cha ufboue rein platonischer art oder eifacht nur chli chatte...

easy gäu... gruzz titali***
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

hihi..ech aso au ned..das mitem gruess esch halt sone floskle gsi.. han da nur gschribe um ufs thema partyguide hizwiise..grins
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

Das negative und deren Interpretation an einer Sucht macht der Mensch und nicht das "Ding". Denn Er ist das schwächste Glied in der gesamten Konsumkette.
Gast

Beitrag von Gast »

Ich danke aus ganzen aermeln für eure sehr interessanten antworten und statements. Es hat mir einiges zu denken gegeben. Bitte versteht einfach, dass wir menschen bleiben sollten. Manchmal habe ich einfach angst, dass uns allen irgendwann ein chip verpasst wird und wir unbemerkt zu marionetten werden. BITTE NICHT!

Freut euch des lebens und geniesst die kommenden feiertage. Wer weiss, vielleicht sieht man sich danach auf der tanzfläche? Das wäre schön, denn dort darf man so richtig menschlich abdampfen und wahre freude geniessen. Ohne compi. :-)

MERRY CHRISTMAS TO ALL WITH LOVE
Benutzeravatar
Josh
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: Mo 26. Sep 2005, 06:14
Wohnort: Büren an der Aare (Bern)
Kontaktdaten:

Beitrag von Josh »

Auch dir schöne Feiertage, lieber Gast! :-)

...ach, sind wir nicht alle irgendwo Gäste (zumindest an Partys)...? :wink:
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Antworten