Leides Thema

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

@Lila

Findsch dis bluet-hülende Dornrösli so geil? Ich finds eher ohni farb, schwarz/wyss, halbtot. Aber momentan fühlsch du dich wohrschinlichau so.

Schad.

I hett eher freud, mol schöneri bildli s zgseh, näbscht all dine witz wo du täglich bringsch .... . Zum de alltagsfruscht z vergässe ?

Trage Dir Sorge
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

heiiii...psyarwen isch zwar nüm da aber etz gets no en ginger womi emmer mus afigge..was sell da eigentlech?

du hesch jo gar ke avatar..tue doch bi der es bild ine wo der passt..

ja ifind min avatar schön süsch hete ned ineto..

aber ebe hauptsächlich schinsch igendes problem mit mer zha..warum weisi ned..weisch weni ehrlich be ech han scho so vil biträg vo der gläse woni denkt ha..voll schräääg..

han aber nüd gseit wels mer ja egal chan si..

gwöhn di doch eifach dra das ned alles immer so cha si wies du gern hetsch..wer gschiider als sich weg jedem seich ufzrege.. :roll:
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

#-o
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

heiiii...psyarwen isch zwar nüm da aber etz gets no en ginger womi emmer mus afigge.

mer chas au uebertriebe, aber ich fuehl mich geehrt dass ich numal i dem forum erwaehnt worde und nid ganz id vergesseheit abgrutscht bi;) merci \:D/

en chliine tip fuer dich lila (ganz ohni provokation, aggression oder was au immer);

hesch dich no nie gfragt obs villicht a dier lieht dass dich eso viel da inne immer "afigged" um dich mal z zitiere?
es waer ziemlich egozentrisch vo dier aznaeh dass nur die andere "es problem" hend und du hie die wiis weschte ahesch;)

hie nu en link fuer d horizonterwiiterig

http://de.wikipedia.org/wiki/Egozentrik

und numal fuers protokoll, ich wott dich nid agriffe, sondern dier lediglich mal en anderi siichtwiis ufzeige, und wer weiss, villicht hilfts ja dass in zuekunft weniger agriffe wirsch;)

und numal, um ganz sicher z gah dass ich ja nid falsch verstande wirde, das isch kei provokation, afiggerei, agriff, agression....sondern en freundliche kommentar, tipp, ratschlag am rande, okay??
O:)
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Nach Langem schweigen hat Corin sich wider mal gemeldet
und sie hat nicht unrecht =D> :roll:

Ich finde das Lila manchmal einfach nur Bullshit schreibt
und mich auch persöndlich angegriffen hat
Das ist ein Forum Kein Kindergarten :twisted:

Ich habe auch gelernt manchmal auf das Maul zu sitzen
auch wen es bei gewisen Temen schwer fällt
aber wen jemand ein problem mit mir hat oder ich mit ihm/ihr
kan man das über Persöndliche Nachricht lösen
und Nicht öffentlich machen das finde ich nicht korekt.

Ich will nimanden ans Bein Pissen das ist meine Persöndliche meinung
was ihr daraus macht ist euch überlasen

Ps. Entschuldigt meine schreib fehler leider bin ich Legasteniker
nicht das ich wider Angriffs fläche gebe :-D
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

hoppla ez gits verstärkig..psyarwen is back..und de miguz (ganz neu debi) im anti-Lila club..susch no öper? nur mälde... :twisted:

aso luged mal iweiss scho dasech kes ängeli ben und vilich mängesch au chli provokant schribe okkeee..

aber ich hans eigentlech nie wüki böös gmeint..

@miguz also das mitem avatar ...also ehm ich weis wüki ned was da so schlimm dra isch das du dech wäge dem agriffe fühlsch findi vooll strub...und findes au komisch das im msn oder so niiie igendwas gseit hesch..also du trägsches ja au öffentlich us..

heiii...also vilich seted gwüssi lüüt mi efoch weniger ernst neh und ned gad hässig werde weni was gschribe han wo eu vilech ned so passt..

oder wennschon de bitte gad direkt druf reagiere...und ned irgendwänn mol säge jad lila schribt huere scheiss unzo...tsss

i säge ned dasi unschuldig ben dasi öfters agfigget wird..aber so schlimm sind mini kommentär aso au ned oder doch?

falls ez öper seid...doch doch meega! de sueched mer das doch use und präsentiereds mer mal danke :-D
Zuletzt geändert von Lila am Mo 30. Jan 2006, 05:38, insgesamt 1-mal geändert.
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

aha jo de link vode psyarwen...also

do en usschnitt devo...

Egozentriker sind oftmals beleidigt, wenn sie nicht im Mittelpunkt stehen; es missfällt ihnen, wenn andere statt ihnen gerade die Aufmerksamkeit ihrer Umwelt haben.


dadezue musi säge beni ned ganz dere meinig..wel eigentlech sind ja ehr die womech immer in mittelpunkt drücked dur daser emmer öpis uszsetze hend..

ich verteidige mech eigentlech nur..

aber vilich isches besser weni ez de efoch gar nüm druf reagiere..de chönd anderi im mittelpunkt stoooh..das wer mer sowieso mengisch lieber..au wener da vilech ned glaubed 8)
Benutzeravatar
guru
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Sa 9. Jul 2005, 18:35
Kontaktdaten:

Beitrag von guru »

Was geht ab?

Ach ja, es wäre wirklich ganz gut, wenn nur noch Registrierte schreiben können. Das "Gast" und "oh sorry, das war ich gerade", wobei "ich" auch nicht gerade exakt definiert ist, ziemlich hinderlich ist für eine gute Diskussion. Der Inhalt ist ein anderes Thema...
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

Ginger hat geschrieben:@Lila

Findsch dis bluet-hülende Dornrösli so geil? Ich finds eher ohni farb, schwarz/wyss, halbtot. Aber momentan fühlsch du dich wohrschinlichau so.
sorry, aber wo si mer eigentlech hier, im chindsgi, oder was?

wenn dir dr lila ihri textä blöd findet oder im ton drnäbe, de säget doch das ganz eifach und begründets, schtatt irgendwelchi schräge pseudo agriffe z schtarte und nech säuber no z disqualifiziere.
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Beitrag von meli »

lila hat fogendes entschieden:
weisch weni ehrlich be ech han scho so vil biträg vo der gläse woni denkt ha..voll schräääg..

die toleranz wieder!! andere menschen- andere meinungen! wenn me soviel biträg schriibt, schriibt me halt irgendwenn chli schregs züüg!

naja lila- PEACE!!!!! und vergesset bitte id, um was es hie eiglech würklech geit... !!
:roll:
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Beitrag von müstik »

the stupid talk ends here !

:wink:
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Gesperrt