Leides Thema

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Jenny

Beitrag von Jenny »

Danke Consch, Traumtänzer und .... Chandrani (dein Text sagt ALLES).
Geniesst das Leben weiterhin. In gesundem Masse, versteht sich. Eure Antworten sind wertvoll. Genauso wertvoll und sonnig soll euch jeweils der neue Morgen begrüssen.

Love & Light

PS: Kennt ihr Eurithmics aus den 80'ern? Annie Lennox hat ein wunderschönes Lied aus Sternenstaub gemacht: Titel "Jennifer, with you broken Heart "etc. Hört wieder mal 'rein. Sie hat immer noch Recht.

:-({|= :-$ :-)
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

ääh das gejammer um die paar tote junkies, seit doch froh drum. so gits weniger stüüre wo verschwendet werde.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

weisch wieviel stüüre wärid au susch verschwendet`? sind glaub anderi dimensione...
Gast

Klartext

Beitrag von Gast »

E, e, also Jenny! Wenn du jetzte über so supertuperwichtigi sache hettisch gschribe wie 'Was sind die besten Alben 2005, beste Party's 2005, beste Act's 2005', oder über die diskusion Goa Gil, wer hat das mixen erfunden, oder top tens mit alles unreleaste Tracks... den wersch voll debi xi. aber weisch, sobalds um was tiefgründigers goht, chasch die meischte Palaveris i dem Forum vergesse. würdsch gschider mol sege, wie geil dir Droge jedes Wucheend ifahret, wie geil dass se sind, de wersch wider voll debi... Oder chönntsch chlei übers Bier sufe philosophiere... wärsch voll debii. Oder frög znegscht mol eifach, wie jetzt de track heisst, wo du a de einte oder andre Party hesch ghört. Wersch demit voll im Trend. Und wenn dänn dlüt immer no stusset, versuechs mol mit was tiefgründigrem wie 'd Eintrit is zu teuer', oder 'Progi und Psy...'

Einigi do inne setsch echt verschüüsse... So chönti d Schwiz au Stüre spare!
Gast

Beitrag von Gast »

die meisten menschen sollte man erschiessen. dann hätte der planet endlich ein bisschen luft zum atmen. die frage ist nur welche erschiessen und welche nicht.
Benutzeravatar
Harachte
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 383
Registriert: Sa 17. Jan 2004, 11:38
Wohnort: Earth

Beitrag von Harachte »

altered hat geschrieben:ääh das gejammer um die paar tote junkies, seit doch froh drum. so gits weniger stüüre wo verschwendet werde.
hesch du das da würklich ärnscht gmeint? we ja de findeni das ober scheisse so nä meinig.. ok, i weiss, es isch dini, aber nei, sorry, das chasch nid ärnscht gmeint ha, oder?
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.

H. Hesse
Benutzeravatar
Harachte
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 383
Registriert: Sa 17. Jan 2004, 11:38
Wohnort: Earth

Beitrag von Harachte »

was hat euch denn so alles gebissen? "seit doch froh,dann müsst ihr weniger GELD bezaheln.. Erschiessen!!.. Sorry, aber ihr seit voll weg!! So nach dem Motto: "Weniger Steuern, mehr Geld für Drogen.." oder "Weniger Menschen weniger Probleme.." Hallo??? Nein solche Aussagen kann und will ich nicht unterstüzen.. Hoffe ihr, werter Gast, den ich eh feige finde, wenn er sich nicht einlogged, und werter Alfred, habt zuert gründlich über solche Aussagen studiert.. Aber troz dem viel Spass noch beim Steuern sparen und Leute erschiessen :evil:
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.

H. Hesse
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Re: Klartext

Beitrag von Lila »

Anonymous hat geschrieben:E, e, also Jenny! Wenn du jetzte über so supertuperwichtigi sache hettisch gschribe wie 'Was sind die besten Alben 2005, beste Party's 2005, beste Act's 2005', oder über die diskusion Goa Gil, wer hat das mixen erfunden, oder top tens mit alles unreleaste Tracks... den wersch voll debi xi. aber weisch, sobalds um was tiefgründigers goht, chasch die meischte Palaveris i dem Forum vergesse. würdsch gschider mol sege, wie geil dir Droge jedes Wucheend ifahret, wie geil dass se sind, de wersch wider voll debi... Oder chönntsch chlei übers Bier sufe philosophiere... wärsch voll debii. Oder frög znegscht mol eifach, wie jetzt de track heisst, wo du a de einte oder andre Party hesch ghört. Wersch demit voll im Trend. Und wenn dänn dlüt immer no stusset, versuechs mol mit was tiefgründigrem wie 'd Eintrit is zu teuer', oder 'Progi und Psy...'

Einigi do inne setsch echt verschüüsse... So chönti d Schwiz au Stüre spare!
laber doch net so scheisse..i finde du übertribsch masslos!
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

jetzt gehts aber ab hier :)


also grundsätzlich mal denke ich, dass es in diesem forum hier um psytrance geht. deswegen ist es auch völlig in ordnung und angebracht hier vorwiegend über musik zu reden. wollten die leute über drogenprävention oder sonstiges diskutieren, so würden sie wohl erstmal in ein drogenforum gehen.

in ein psyforum zu gehen und den leuten den vorwurf machen dass sie nur musik im kopf haben ist irgendwie.. ein wenig daneben vielleicht.

zu einigen statements hier braucht wohl nix mehr gesagt zu werden. das ist unter aller sau, überlegt doch erst mal bevor ihr hier was reinschreibt. im endeffekt diskreditiert ihr euch nur selbst wenn ihr solches zeugs vom stapel lasst, ganz egal was für eine motivation dahintersteckt. wer andern gegenüber keinen respekt zeigt kann auch selbst keinen erwarten.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

sorry zämä, han nur widermal luscht kha z provoziere (das goht da inne speziell bim thema droge ja guet):


hahaha, es macht halt immer wider spass.

nei im ernst ig fend natürli nid das eus die drogetote am arsch sellet verbii goh. aber eg gloube das me in sache prävention nid grad wenig tuet. z vill sogar wenn me bedenkt das das nur symptombekämpfig esch. ig schliesse mich nemmli so zimli dr meinig vom consch a, dass s problem be eusere iistellig zum konsum liit und nid a de droge selber. Also liit scho en gwössi verantwortig be eus als gsellschaft settigi Werte misständ ufzarbeite und z korrigiere.

Schlossendlich muess me aber au säge dass die meiste drogeabhängige selber schuld sind an ihrere misere. Klar sind sie krank und me muss ihne helfe aber im gegeteil zo andere lüüt wo krank sind, wie Ms patiente oder so, send se selbstverschuldet krank.
Und es weiss hötzutags jede wie gföhrlech droge sind, mir hend alli scho vo drogetote und platspitz ghört. trozdem gits vell lüüt wo denket "mir passiert sowas nid" und us dere egoistische haltig droge konsumieret ohni begrenzige oder vorsichtsmassnahme. Sie verstossed sogar gege s gsetz, droge sind verbote will d masse demit nid chan umgoh, en stoff wird erst denn verbote wenn d masse es öbertriibt. (leider kennt eusi gsellschaft keni bessere massnahme als verbot)
Das enderet aber nüüt dra das jede wo droge nimmt, sich muess bewusst sii das er gege konventione vo dere gsellschaft verstosst. si schlicht ablehnt will er s gfühl het er stoht do drüber. wenn er denn aber abstörzt und iigseht das er allei doch nid so stark isch suecht er weder schotz und hilf vo der gsellschaft und beasprucht die konventione wo er mit konsum broche het.
Ig wot demit nid säge das mer sonere person nid dörfe verzeihe und helfe wider fuess z fasse. errare humanum est (irren ist menschlich) heissts doch so schön. aber es isch nid eusi pflicht, so hert es au töönt.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

Isch ja scho so Altered, aber hesch dir scho mau überleit wieso Mönsche lieber Droge näme anstatt sech der tolle Realität wo mir drinne Läbe ds stelle? Das wär villäch mau e Asatzpunkt wome bir Prävention o sött asetzte. Klar weiss jede wie gfährlech Droge wie Heroin si (um its mau es krasses Bispiu ds näh, es geit ja schliesslechim erste Post um Drogetoti und nid um Wuchenändkonsumänte u.Ä.), aber trotzdäm gits anschienend ging wie meh Lüt wo das Risiko uf sich nähme und das Züg glich probiere. Entweder us unwüsseheit, sälbstüberschetzig oder eifach wöuw si das immer no besser finge aus es normals Läbe i üsere Gsellschaft...

Vo däm här gseh fingenis irgendwie chline Widerspruch wede uf der einte Site seisch ja d Verantwortig ligt o bir Gsellschaft aber uf der angere Site si eh aui säubertschuld.

I meine es isch mir scho klar, dass jede säuber entscheided ob und was är oder si wott konsumiere. Niemerem wird urplötzleche Sprütze i Arm drünkt und päng isch me süchtig. Aber anschienend schaffts die Gsellschaft nid (oder sogar je lenger je weniger) dases d Lüt fertigbringe "vernünftig" (isch zwar definitionssach, isch mir o klar...) mit Droge umdsgah oder sogar keni Droge dsnäh. Das fingeni scho rächt bedänklech.
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Lola rennt.
Und Lila soll schweigen. ;-)
Gast

Beitrag von Gast »

@Altered

Deine Darlegung unserer allgemeinen Probleme hat mich überzeugt.

:minigun:

Ich bin keine Eierkuchenfrau (dabei kann ich bestens k o c h e n !

Neeeeeee - ich bin ein Arsch, die euch liebt. Nun mache ich aber Pause hier im board.

Es gibt genug Haie, Schwert- und Tintenfische. Quallen AHOI.

I GO DANCE. SHUT UP PLEASE.
Gast

Beitrag von Gast »

Sorry Altered. This was GINGER
giraz
Beiträge: 16
Registriert: Di 8. Nov 2005, 12:14
Wohnort: ndhäseli

Beitrag von giraz »

@chandrani:

isch dä text vo dir???

isch mega! genau so xeni das au, hets nu nöd so chöne in wort fasse...


ja, es isch es leids thema, aber nöd wills immer wider durekätsched wird, sondern wills leid schafft(!), himmeltrurig isch und d'realität...
pura vida!
Gesperrt