Leides Thema

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

@ traumtänzer
Vo däm här gseh fingenis irgendwie chline Widerspruch wede uf der einte Site seisch ja d Verantwortig ligt o bir Gsellschaft aber uf der angere Site si eh aui säubertschuld.

ig findees kei widerspruch woni gmeint han, aber villich hanis chli widersprüchlich gseit. so eppe mein egs:

in eusere gsellschaft gits en summe vo konverntione wo de mensche im lauf vo de zit zämegstellt worde isch damit mir euses lebe im iiklang mit em wohlbefinde und de interesse vo allne zäme choi organisiere.
die konventione sind nid perfekt und münd mit de sich ändernde wertvorstellige vo de lüüt au genderet werde.
das isch d pflicht vo der gsellschaft, settigi konventione (gsetz, umgangsforme, recht, pflichte, wert,kultur...) de aktuelle bedürfniss azpasse. das isch in gwüsser hisicht politik. Und so schöni begriff wie menscherecht, nöchsteliebi, sozialbewusstsii und all die tolle hippie schlagwörter sind eus nur durch soziali konventione geh.

Alles gute am menschen ist künstlich.

Der naturzuestand gseeht nemmli andersch us. i der natur esch jede för sech selber verantwortlech. das recht des stärkeren. und d natur isch s grundgsetz welles vo mir us gseeh zellt ob mer das wend oder nid. eusi mönschleche, künschtleche gsetz send nur denn und für dä gültig wo se akzeptiert und befolgt.

Dorum find egs widersprüchlich wenn epper wo die gsellschaft und ihri regle zersch verwirft und spöter wenn er gmerkt het das er allei z schwach esch zrückkrebst und sich uf genau die regle wo er vorher verworfe het sich berueft zom sich hilf z erschliiche.

Wenn me mit dere gselschaft nid klarchunnt cha me sin eigeti weg goh muess aber nid nacher no eppis vo dere gsellschaft erwarte wenn me ehrlech isch. Wenn me aber mit de gsellschaft unzfride isch und sini Verantwortig als mitglied wahrnimmt, denn cha me sich dra mache die gselschaft z verendere und mitzgstalte im eigete sinn.
Das isch au das wo eg als verantwortig vo der gsellschaft gmeint han. d gsellschaft het d verantwortig sich z verendere und aazpasse a die aktuelle verhältnis.

Doch wenn d gsellschaft nid guet gnue aapasst isch isch das ke rechtfertigung zom droge neh. so a la die bösi gsellschaft isch geg mich us trotz nimmi jetz droge. Ich, du, er, Mir sind alli d gsellschaft. wenn eppis mit dere nid stimmt liet d verantwortig be üüs das z endere. oder halt konsequent uus z stiige.

Natürli isch das alls vill z theoretisch und me chan nie so genaui grenze zieh i der realität wie eg das do gmacht han. natürli darf d gsellschaft gwüssne abtrünnige au helfe ihne verzeihe und sie wider in ihri reihe ineloh. sie het aber nid d pflicht dezue.

Vill mensche usem weschte rede immer vo recht (menscherecht...) aber d pflichte wo mit so recht entstoi vergisst me liecht.
In china zB isch es umgekehrt dört redt me meh vo pflichte als vo recht. was aber au nid guet isch, wie me am biispil vo ihrem rechtssystem liecht chan erkenne.

begründet dur mini vorhergehende ussage wörd eg säge das mer mensche kei pflicht hend anderne z helfe wo sich nid an ihri pflichte choi halte.

aber en wörklech guete mensch entscheidet sich för s richtige ob er en pflicht dezue het oder nid.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
milosz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 276
Registriert: Mi 9. Mär 2005, 14:58

Beitrag von milosz »

Du hast ein extrem naives Menschen- und Weltbild. Schön für Dich dass Du in Deiner heilen Welt leben kannst.
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

Ginger hat geschrieben:Lola rennt.
Und Lila soll schweigen. ;-)
muahahhahaha..was got eigentlech mit der immer ab? dir passt nie wasi schribe gäu... :twisted:
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

Bild
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

Ok Altered, its chumeni chli besser nache! :-) Aber iverstange bini dermit glich no nid. I meine nume scho dini Ussag "e guete Mönsch entscheidet sech für ds richtige, ob är e Pflicht derzue het oder nid".

I meine, was genau isch de ds richtige? Das ligt absolut im Oug vom Betrachter ob's its richtig isch z.B. Droge ds näh. Lueg dir mau e riche Banker a, wenn dä Heroin oder Coci abhängig isch, fallt das unger umstände gar niemerem uf wöuw dä erstens mau gnue Gäud het um sini Sucht problemlos ds finanziere und zwöitens je nach je sogar no leistigsfähiger isch wöuw är sini Problem dür d Droge cha ignoriere und nume no cha bügle und für d Gsellschaft öppis ds leiste. Macht de dä ds richtige? Der Gsellschaft schaded das ja nid, im Gägeteil, die provitiert vo sim Verhalte, o we Drogekonsumiere illegal isch. We aber e normalverdienende Drogeabhängig wird, verhet das mitem ga bügle je nach je irgendeinisch denüme wöuw e normale Lohn haut nid längt e Sucht plus no ds normale Läbe finanziere. Är muess afa deale, chlaue, ufe Strich ga oder was weiss ig wasme da noch cha mache um zu Droge ds cho und landet ufem Sozdienst. Heisst är schadet der Gsellschaft. Beidi mache ds gliche, aber irgendwie isches doch nid so glich? I meine das wär ja o grad genau das Recht des stärkeren: Dä wo Gäud het darf Droge nä wöuw är glich no cha leiste und e gwüsse Macht het, die "normale" lüt hei d Schnurre ds haute. Cha nid si nach mir. I weiss, isch villäch chli krass umgsetzt im verglich zu dä wo du villäch hesch wöuwe säge, aber im Ändeffekt loufts ja uf das use: die wo Gäud hei, hei o Macht und si stercher, auso dörfe die nach däm Naturgsetzt ja der Vortritt ha. Nume scho wäge däm geit das ja nümme uf, bim räste vor Natur geits würk um Kraft und Sterchi, bi üs het dä Macht wo Gäud hed. Isch o nid natürlech...

Und o das mit zersch d Regle vor Gsellschaft verwärfe (wöuw me wagt öppis illegals ds mache) und sech när doch wieder druf beruefe wöuw me ungerstützig wott. Fingeni rächt radikal. Entweder isch me auso e brave Bürger wo aui Gsetz befolg und de chame o vo de guete Sache o profitiere oder de macht me das wome säuber für guet fingt u de cha eim Gsellschaft am Arsch hange. Bi de meiste Lüt loufts ja nid so, sondern meh so imene Mittuwäg. Bi teune chli meh gäg die einti Site usprägt, bi teune meh uf die angeri.

I dänke das was e Mönsch usmacht, isch äbe genau das är es gwüsses sozials dänke het und nid nume für sich luegt wöuw är ja z.B. stercher (oder richer oder mächtiger) isch aus sini Mitmönsche. Klar, wede mau so id Politik oder o augemein mau id Wält luegsch gits scho viu Mönsche wo zersch mau für sich luege und für sich so viu wie müglech wei, die angere chöi mau luege wo si blibe. Glich gits aber o viu wo sech um angeri kümmere und ihre Pflichte a Gsellschaft nid nume leiste (sigs its Stüre zahle, ga Abstimme, Versicherige wie IV/ALV usw zahle) wöuws haut so vorgä isch und dür üsi Gsellschaft bestimmt wird, sondern wöuw si würk e Sinn derhinger gseh. I persönlech dänke äbe o, wenn d Lüt meh vo däm Recht des Stärkeren würde wägcho und aui öppis wärt wäre, de wär ds Klima villäch o chli agnähmer. Isch villäch naiv und i erwarte o nid unbedingt das es i absehbarer Zyt so usechunt (eigentlech eher im gägeteil, i bi da pessimistisch) aber i probiere mit mim eigete Verhalte wenigsten im chline Kreiss so öppis ds bewürke.
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Der Text von Chandrani sticht klar aus anderen Beiträgen hervor. Im Grossen Ganzen finde ich ihn auch gut, ausser dass der Spassfaktor vergessen wird. Drogen werden nicht erst konsumiert seit es unsere "moderne" Welt mit Ihren Schattenseiten (Armut, Ausbeutung, etc.) gibt. Ich glaube nicht dass allein Frust, Verweigerung, seelische Traumata, etc. zu Drogenkonsum führen. Der Drogenkonsum ist nicht einfach nur tief in unserer Gesellschaft verwurzelt, oder in unserer Zivilisation, er ist noch viel älter. Die Griechen haben schon rituell bewusstseinserweiternde Substanzen gekannt (die Mysterien von Eleusis), und auch in den vedischen Schriften wird Soma erwähnt (obligater Wikipedia-Verweis).
Es scheint also mehr dran zu sein als Weltschmerz und Frust. Sicherlich sind auch negative Faktoren (wie die eben genannten) ein wichtiger Punkt, aber ich störe mich einfach dran wenn jeweils alles darauf zurückgeführt wird. Nicht jeder Rausch hat mit mutwilliger Realitätsflucht als primärem (wenn auch unbewusstem) Ziel zu tun.

Das Anpassungsdilemma an sich, und die "Selbstaufgabe"... Ich weiss nicht ob das nicht ein zu radikaler Ansatz ist. Selbstaufgabe muss geschehen um überhaupt in einem gesellschaftlichen Kontext ein Zusammenleben zu ermöglichen. Meine persönlichen Interessen sind nicht immer kongruent mit jenen der Gesellschaft. Manchmal muss man auch Opfer für die Gemeinschaft bringen. Dies ist natürlich stark simplifiziert ausgedrückt, lässt sich aber auch in einen grösseren und komplexeren Kontext übertragen. Und schlussendlich ist es doch auch genau der falsche Weg, wenn Menschen das Gefühl haben eine Veränderung sei nötig, und sich aus Trotz verschliessen und gar nicht mehr mitmachen... Für mich gehört das zum Erwachsenwerden dazu - dies zu realisieren, und Frust und Unlust statt in Selbstdestruktion in etwas Konstruktives zu kanalisieren. Man muss ja nicht gleich die Welt retten, auch ein guter Track oder ein schönes Bild machen die Welt zu einem besseren Ort. Sogar banale Komödien machen die Welt besser. Klar, ein Emil macht die Welt nicht um so viel besser wie ein Gandhi, aber es kann auch nicht jeder ein Gandhi sein ;)

Esoteriker würden jetzt sagen, man müsse den Anteil an positiven Energien mehren, indem man selber möglichst viel positive Energie beisteuert. Ich würds trotzdem eher so wie oben beschrieben formulieren, aber im Endeffekt meints wohl dasselbe ;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Nightfever

Beitrag von Nightfever »

Das war Ginger, sorry for non-log-in 8)
Gast

Beitrag von Gast »

Und nomal: mir chunnts fascht höch weg so geile bilder. Merci. Gell :razz:

Das sind kei fraue sondern öppis anders.

So, los. Abshake.
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

auso mit:
"e guete Mönsch entscheidet sech für ds richtige, ob är e Pflicht derzue het oder nid"
wott eg ussäge, das mir mensche frei sind eus derzue z entscheide epper anderem z verzeihe und z helfe trotz der tatsach das er das nid muess. Will müesse tüend mer nur sterbe. zu allem andere verpflichte mir eus höchstens. es git khai naturgsetz wos notwendig möche da mir epper anderem helfe, epper anders akzeptiere, oder epperem recheschaft schuldig send. Das alles basiert uf konventione. Menscherecht zB sind eus dur d genfer konvention geh. also en abmachig wo sich alli wo unterschriibe derzue verpflichte die regle vo der abmachig z verfolge, will me devo uusgoht das es besser isch för alli wenn alli sich dra halte.
Rein logisch betrachtet isch bestoi eusi pflichte gegenüber de mitmensche also in abmachige. und die pflichte verfalle wenn s gegenüber sich nid ad abmachige haltet. Generell gsproche.
In partikuläre fäll, grad will so konventione z allgemein verfasst und zu theoretisch sind. Isch jedoch die rein logischi übertragig vo de konventionstexte uf der gegebeni fall nid immer möglech und scho gar nie perfekt.
Aber in eus mensche gits au no so ethisch moralischi instrument wie mitleid zB oder die christlechi variante d nöchsteliebi welli nid verpflichtend sind. Doch sie besitze trotzdem en gwössi begröndigs kraft welli eus zom soziale handle choi aarege obwohl kenni konventionelle pflichte dezue bestoi.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

Gast hat geschrieben:Und nomal: mir chunnts fascht höch weg so geile bilder. Merci. Gell :razz:

Das sind kei fraue sondern öppis anders.

So, los. Abshake.
ojee das isch ja nur gstellt..isch halt bizli kunst dehinder..haha..und es stot ja keine macht den drogen..aber weni di demit schockiert han..easy au guet :wink:
Gast

Beitrag von Gast »

Peace Lila, Peace :-$ :mrgreen:
sansibar

Beitrag von sansibar »

glaubt hier etwas jemand an den freien willen???
milosz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 276
Registriert: Mi 9. Mär 2005, 14:58

Beitrag von milosz »

altered äuä scho. :roll:

freier wille ist IMO etwas für sog. Übermenschen.
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist etwas, das überwunden werden soll. Was habt ihr getan, ihn zu überwinden?

Nietzsche, Friedrich

Also sprach Zarathustra
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

und zom thema droge passt vo mir us gseeh au das nietzsche zitat:

Das Gift, an dem die schwächere Natur zugrundegeht, ist für den Starken Stärkung, und er nennt es auch nicht Gift.
Nietzsche, Friedrich
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Gesperrt