Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)

Trinken die Leute hier zu viel Alk?

Viel zu viel
8
36%
Zu viel
10
45%
Genau richtig
3
14%
Nicht genug
1
5%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 22

Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Beitrag von Gon Freeks »

@Gon freeks
Welles Game?
verlore häsch nie - usser gisch uf.
finds au es bizeli härt die ussag, dass lüt wo alk suufed zum chli lockerer werde diner asicht na wert-los sind.
glaubsch würkli dass ich kei wert han (i mim läbe) ? nöd dass es mir wichtig wär was du glaubsch, aber wenn die textwänd gläse hätsch woni i dem thread gschribe han, würsch (eventuell) merke, dassi mich zimmli tüfgehend mit mini wert und mini wertvorstellige vom läbe usenandsetze.
machsch du das au? trinksch du alk? trinksch du kei alk? und werum? und was sind dini wert i dim läbe? game?


..............................................................................................................................


was laberisch den du???
wie chunsch uf dich....han ich dich ahgsproche..... han ich din name erwähnt.....
fühlsch dich agsproche??

nei ich trinke kei alk und ich nimm kei droge und ich kiff au nöd.....

mir wird nie langwilig,s läbe isch eifach z geil defür....



shalom sei mit euch



p.s. neues spiel neues glück
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Kommunikation mit man.

Beitrag von Fallen Angel 3 »

.
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Mi 4. Mai 2016, 16:50, insgesamt 1-mal geändert.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Das ist ja auch ein ungenauer Titel

Beitrag von nexus »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:
Nexus hat geschrieben:Abr es söl doch jede sälbr wüsse wasr sich ahtuet
das ist glaub die frage, die sich hier stellt. mit dem argument kann man alles rechtfertigen, "betrifft mich ja nicht, kann mir ja egal sein, nicht mein leben, der hat das game eh schon verloren"
aber
was wenn doch? was wenn es eben doch einen unterschied macht ob fast alle an einer party betrunken, oder auf lsd oder völlig nüchtern unterwegs sind?
was wenn das AUCH einfluss auf die hat, die selbst nicht zu der mehrheit gehören?
was wenn es so was wie positive, offene, glückliche "vibes" gibt
und so was wie verschlossene, unsichere, misstrauische?

also ich glaub solche vibes gibts. wie seht ihr das?
Nexus hat geschrieben: dass im verhältniss zu vor sägemer mal öpe 15 jahr einigi jungi meh am trinke xehsch
siehst du die? sieht 20min die? *wirklich* ? habt ihr studien darüber gemacht? habt ihr die überwachungskameras von den bahnhöfen ausgewertet? ist das ein objektive aussage oder ein subjektives empfinden? gibt es heute mehr menschen? und und und?
allgemeingültige aussagen haben für mich KEINE wie auch immer gewertete gültigkeit. [-(
zum erschte, ha mit dem nur ufd langzitschäde vom alk wele hiwise. vibes? das hani mi die erschte partys so gwundered, all friedlich druf, ha mis züg stundelang nöimeds chöne lah ohni das klaut wird. da stelltmr sich d'frag öb das denn alles so netti lüt sind oder ebe wil die meischte uf droge sind? wennt selber verpeilt bisch, chuntr doch sicher nöd in sinn was go chlaue, da schiebsch vorher de paranoia wägm chöne verwütscht werde. ich chlau zwar nöd abr stell mir das so vor.

zum zweite, studie? ne isch mir eifach ufgfalle, gahsch mal mitm stift in usgang wo überwiegend 16-20 jährigi sind und dich achtisch was die inebächered wod sälber scho mehrmals di übergeh hetsch. odr da lütedr am morge ah, ich cha nöd cho schaffe ha zvill trunke, ame andere tag hätr e 2meter fahne und seit ha e fläsche whiskey gha. odr sunntig morge go schaffe, verchotzti züg perrons wc's halb gäsnigs lit ume dose schärbe übrfüllti chübel, s'hüft sich
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Beitrag von Gon Freeks »

hey fallen angel :-)

vom lebens spiel.... ich find wend würklich irgendwas bruchsch(alk,gras,droge) zum chöne lokerer oder entspannter oder d party gnüsse . dän häsch eifach das game verlohre( und das isch mini meinig wo uf mich bezoge isch....darum schrib ich au immer .......ich gsen das so,......und das wird den immer als allgemeini ussag uf anderi überno..)


also...

natürlich häsch verlohre wend abhängig bisch vo ere substanz......isch fakt....

aber das ischs s läbe,es bestat immer d möglichkeit es neus läbe azfange,sich grundlegend z ändere und wert im läbe z finde wo eim erfülled und frölich mached..

aber für das muesch furchtlos i dich ineluege mit em wüsse das me fehler macht nöd allwüssend isch und scho gar nöd alles richtig macht und dän änderisch ganz eifach wases nüm brucht.....
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Beitrag von Fallen Angel 3 »

...
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Mi 4. Mai 2016, 16:44, insgesamt 1-mal geändert.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Beitrag von Gon Freeks »

F.A...


verlohre.......,einbahnstrass,.......tunnel ohni end..... isch alles s gliche demit gmeint...egal wie me dem au immer säge will.. me isch eifach bim ne aspekt vo sim läbe i di falsch richtig gloffe..... bumm... game over uf dem weg

neue weg ihschla

simpel und eifach....


und das mit mit de ehrlichkeit und willenschraft gsen ich überhaupt nöd ih wiso das schwer söll si......DAS ISCH MIS LÄBE UND ICH WILL LÄBE
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Beitrag von nexus »

vilicht wär im titel besser, ist die schweizer jugend..? isch nöd ebe gad das ruschtrinke so schlecht fürs hirn..

Liebe Respekt Anarchie
Pufflibäng

Re: Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Beitrag von Pufflibäng »

Ja, die Masse vielleicht schon.
Aber ob auch unter der Woche viel getrunken wird, kann ich mir kaum vorstellen. Vielleicht ein, zwei Bier. ;)

Ich trinke wenig bis gar keinen Alkohol (sei es an Partys oder zu Hause). Ich bekomme aber manchmal ein Bier oder Long Drink in die Hand gedrückt! ;)
Freundlich wie man ist, sollte man(n) dieses Geschenk auch annehmen und anstossen. /happy
Benutzeravatar
herti
Beiträge: 38
Registriert: Mo 8. Jul 2013, 20:22
Wohnort: Rostock

Re: Sind die Schweizer ein Alkoholiker-Volk?

Beitrag von herti »

dann müsste ja deutschland auch schon lange ein alkoholiker volk sein. Ich denke die schweizer sind da relativ gemäßigt.
Antworten