Bekifft im Forum... ;o)

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von dalamascus »

Us aktuellem ahlass und ihr ahlänig and "betrunkä im fourm" fred machi ich de fredi mal uf....
Ir hoffnig das da ned so viel kotzät wierd... ;)

so let's :kiff:
Drachenherz

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Drachenherz »

Da fehlen nur noch so Topics wie "unter mdma im Forum", "bepilzt im Forum", "befilzt im Forum", "auf Pferdebetäubungs-mittel im Forum" oder "mit cocktail von allem zusammen im Forum". ... bäh. /grim
Capablanca

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Capablanca »

es fehlt noch: nüchtern bei der arbeit und im forum /aaahh
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Melliandra »

Capablanca hat geschrieben:es fehlt noch: nüchtern bei der arbeit und im forum /aaahh
Hm... das chöntsch doch über alli Theme als Titel schriebe.
/bigs
*poink*
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Ajanix »

Bild

n-smile_3_7_1.gif

/aaahh

Also ich fand ja den mit dem Betrunken schon ziemlich mies.. aber jetzt auch noch bekifft?

Sind wir hier alles kleine Kinder die mit ihrem ach so geilen Drogenkonsum (weich - hart, doesn't matter) angeben müssen? Hey boah ey, ich bin voll bekifft/betrunken im forum, mega krass oder hey?

Für diesen intellektuellen Non-sens werd ich euch jetzt mit spam bilder zubomben... vielleicht lernt ihrs dann :D

/yo

Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Melliandra »

Ajanix du Spielverderber :n25 :bla
*poink*
Drachenherz

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Drachenherz »

Bild

Bild

Bild

Bild

/yo /yo /yo
battlefairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 288
Registriert: Fr 14. Jul 2006, 23:15
Wohnort: Allenwinden ZG

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von battlefairy »

dalamascus hat geschrieben:Us aktuellem ahlass und ihr ahlänig and "betrunkä im fourm" fred machi ich de fredi mal uf....
Ir hoffnig das da ned so viel kotzät wierd... ;) so let's :kiff:
Ich zeige mich jetzt solidarisch und rauch eis mit Dir /bigs jez isch nämli Weekend /happy und es gaht mer ned drum ds prolete wie toll dasi bin wili THC Konsument bin, ich stah eifach zu mim Gnussmittel, wie ich au jedem andere sis gönne, segs es Bierli, en Tafle Schoggi oder Skydive
Bild <- chan au es Gnussmittel sii Bild
Und warum das das da inequasslet wird: will das es Forum, en sogenannti Ustuschplattform isch, und simmer mal ehrlich, wer hed nid scho min. einisch i sim Läbe mit em Kolleg/de Kollegin eifach mal nur chli Stumpfsinn quatscht (und so au en Ustusch vorgnoh)? Eifach so halt, statt es Schach spile oder go Velo fahre (ui, zweidütig Bild) chli räuchle oder güdderle und mit belanglosem rede en Asporn für neui Wälte schaffe Bild isch mer au scho passiert!
Also ich weiss nid wie'n'ier das gsehnd, aber ich han de "betrunke im forum" frädd so ufgno, dass es chli drum gaht, usdstusche was eim imne bstimmte Zuestand so dure Chopf chan gah und/oder wie me sich debi fühlt, und ich finde ehrlich gseit, dass das no interessant chan sie Bild
Vielleicht gsehni jetzt dWält wieder mal nur so wien ich si wott gseh, und wenn scho :-D
Chönnt jez no en ganze Roman verzelle was mer dure Grind gaht und wirblet und wasi grad fühle aaber, ich pflanz mi jez no bitz mit minre neue CD uf min Balkon zu de früschgwäschne Luft und wirble mit mine Gedanke mit Bild
So viel zum Thema "Bekifft im Forum", wir kommen nun zum Ende der Sendung, nächste Folge erscheint um halb auf diesem Sender, bis dahin, auf Wiederlesen und danke für Ihre Aufmerksamkeit".
Bild


ps: das heisst jetzt nid, dasi find, me söll sich was zugute füehre und denn da im Forum go drüber prolete [-X , aber wenn me eh scho imne bstimme Zuestand isch, oder au nüchtern, und me grad ide Nöchi vomne PC isch und öppis möcht drischribe, denn los! Warum nid? Imne Forum gahts doch ums zäme quassle, und wer's ned intressiert, mus es ja au ned läse Bild)
*singhüpftrallalaa*
Benutzeravatar
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 162
Registriert: Mo 31. Mär 2008, 11:11
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Nachtwandler »

ich Bild jetzt auch eins.... ABER NUR WEIL ICH AUCH SOLIDARISCH SEIN WILL :-D
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Ajanix »

:-# :-# guet ich han de "betrunkä im forum" thread au ned würkli mitverfolgt um genau chöne zsäge um was dases gaht...


:oops: ups, ez hani mer wohl grad sälber es bei gstellt :lol:

Nei, aber mal ernscht (oder au nöd :D) du häsch vollkomme rächt battlefairy, mit dem wo du seisch. Nur find ichs irgendwie "chindisch" wemer das ganze no muss eso nänne. Ich meine, 90% vo mine biiträg entstönd au ned i nüechternem zuestand, aber deswäge muesmer ned demit husierä... (oder hani das ez grad gmacht :oops: ) unter kollege isch das ja chli was anders, als det wos mega viel lüüt mitbechömed...
mer chönts ja au i stillschweigendem /color gmeinsame iiverständnis gnüssä... schön gseit nöd? :-({|=

:lol: isch eh scho zspaat für mich, darum lömer das thema ez und ich büg mich de chraft vom thread und :kiff: eine mit :D

/pfeil /color
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von dalamascus »

häts no...=? *lach*
oder ischer scho fertig graucht...=?

ich han eigentli nume en noiä freddy ufmache wellä das wieder mal chlie meh kommuniziert wird...;)
und das wierts jetz äh...
I'm happy... /happy
dex

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von dex »

Was die Beiden da wohl dazu sagen würden?

Bild
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von dalamascus »

Bild
Dragonfly

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von Dragonfly »

Simer wiedermou witzig? (ups, was machi eigentlich do inne) /bigs
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Bekifft im Forum... ;o)

Beitrag von dalamascus »

gang di gogä betrinkä... ;)
und lah mich da friedlich eis roichlä.. :kiff:
Antworten