Sali Zeme
Sorry für die spot Antwort!
Ich bin en relativ vernünftige Mensch und han nur Wasser drunke

. Leider weissi nid, was das für Chruut gsi isch, han nur mitgraucht. Weiss also nid öb das jetzt vergewaltigt worde isch oder nid

.
@Noitpecni:
Han scho denkt gha, ich seg e komischi, dass ich so "Trips" als einzigi han

. Dönt sehr interessant was Du gschriebe häsch

. Han de Kontrollverlust würkli sehr unahgnehm gfunde! Ich han vorher nonie würkli d Kontrolle verlore gha. Also bin au nonie betrunke gsi (ich trinke selte Alkohol). LSD hani nonig gha, do hani no z viel Respekt devor aber bin dötte jedefalls froh gsi, dasses nid so lang ahghebet het! Ich meditiere mindestens eimol im Monet mit ere Gruppe, also e gführti Meditation. Find das scho recht schön, wemme eifach chan leer si und sich vom Geist leite loh

.
Ich han vor öppe emne Monet nomol Gras graucht. Aber dötte viel weniger und es isch mir au besser gange vom Zuestand her. Am Ahfang ischs öppe glich gsi we bim letste Mol. Recht unahgnehm. Han die ganz Ziit gmeint d Lüüt chömed a mich ane mit de Elleboge. Das isch strange gsi. Denn hani mich versuecht gege d Würkig z wehre, obwohl ich weiss das da schlecht isch

. Nochere Stund ca. hanis denn ufgäh und denn ischs mega schön worde. Han nurno gstrahlet wed Sunne

. Hans mega gnosse!
Du hesch recht, mir söttet viel achtsamer si. Bezüglich de Natur aber au bezüglich anderne Persone und Tier. Vieli Mensche sind hüt egoistisch und ihne ischs egal, wenn Sie anderi mit ihrem Verhalte verletzed. Han mich grad erst vo sonere Person, noch langer Beziehig, trennt. So Mensche mached eim nu kaputt. Aber zum Glück gits au Mensche wo für eim do sind

.
Es wichtigst find ich immer, dass me sich selber und anderi respektiert. Und dass me immers Beste us jedere Situation macht. Glücklich si und Glück teile isch natürlich au nid schlächt