sich einmischen? oder nicht?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Gast

Beitrag von Gast »

Waisch, liebe(r) Traumtänzer(in) ...

Es isch huere schwer z erkläre, was do gnau abgoht. Für mich sowieso. Da ich en sehr impulsive und lebendige mensch bin, chunnt ziemli viell sehr nöch a mich here.

Uf di einti site erlebi sit öppe 5 jahr d e r absoluti musikorgasmus onehin, willi de sound eifach abgöttisch liebe, aber ebe: de pris für de itritt zahli jo gern ... . Für de rest weniger, ehrlichgseit. Himmel und höll sind no nie so nöch nebenand gsie, wie i dere szene. Geili sunneschii einersits, klaffendi, dunkli löcher uf di anderi. Hochintelligenti istellige uf di einti site, saudummi antworte uf di anderi.

So gschiets ebe, dass mer, betäubt vo extrem heissem sound und wunderschöni lüüt im wisse bereich mitschwebt, im schwarze bereich aber alli schöne vorsätz grausam verneble chönd. Jedefalls han ich scho erlebt wie us männer plötzlich fraue werded, us bankers clochards, us superfraueli nutte, us eth-studierende iibildeti schnösel wo nur no vor em pc hocked und kei geld verdienend, us familiemüetere singles, us jungi alti, us heteros homos oder bi's (was solls...) . D liste isch lang.

Din thread hani sehr guet verstande, will dini frog ursprünglich gsie isch öb mer sich söll iimische oder nöd. Mini antwort druf: i werde mich s läbe lang imische dört, wo's mini auge no werded gseh lüchte. Dene wo's übersehnd, isch es au ziemlich egal. Glaubs mir. Die lached sich sogar de buckel chrumm.

Jähhhh nu! Ich hans ebe immer ehrlich gmeint mit LOVE & LIGHT. So sölls au blibe.

Ich wünsch dir würklich alles, alles gueti. Zeig doch dinere fründin mol mini antworte.
Gast

Beitrag von Gast »

Gast hat geschrieben:Ich wünsch dir würklich alles, alles gueti. Zeig doch dinere fründin mol mini antworte.
Hat nicht Cat den Eintrag geschriben?
Gast

Beitrag von Gast »

Nei! Ich heisse nöd Cat. Bin e frau und wohn im thurgau. Langets öppe?
Gast

Beitrag von Gast »

Weil du so schreibst als wie der Haupteintrag vom Traumtänzer gekommen wäre und ihm sagtst das er die Sache seiner Freundin zeigen soll. Geschriben hat´s doch Cat?
Gast

Beitrag von Gast »

Also der Haupteintrag kommt von Cat, der Gast (die Gästin meine ich) nimmt aber wohl zu meiner Frage Stellung was den Schwul werden mit Drogen zu tun hat.

Ich stimm dir (Gast) was die Drogen bzw. unsere Szene betrifft grundsätzlich schon zu. Drogen können Menschen extrem verändern; seis der Suchtdruck, Veränderung der psychischen Verfassung usw. Meiner Meinung nach sind sowohl positive als auch negative Veränderung möglich. Sehe aber immer noch nicht ganz, was das ganze mit schwul werden zu tun hat. Für mich tönt es einfach so als ob schwul sein oder so nur so als eine Art Furz oder ein Mittel zur Problemverdrängung (analog Drogen) ist. Drogen verändern nicht die sexuelle Ausrichtung eines Menschen, ev. lassen Sie gewisse verdränge Sachen ans Licht treten, aber man wird nicht plötzlich schwul oder bi nur weil man Drogen nimmt. Will dir aber auch nichts unterstellen was du genau meinst, auch wenn es mir immer noch nicht ganz klar ist. Aber da der Thread von Cat wohl schon genung ins Off-Topic abgedriftet ist, werde ich mal nicht mehr viel mehr schreiben.
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

Verdammt!!! Der obige Post ist von mir.... Hab mich übrigens noch vertippt, wollte schreiben: Für mich tönt es einfach so als ob schwul sein für dich nur so als eine Art Furz oder ein Mittel zur Problemverdrängung (analog Drogen) ist.
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Gast

Beitrag von Gast »

Na ja, machemers churz und verabschieded üs alli vo dem topic. S het sowieso kein sinn. Chume mir langsam vor wie ime privat club wo zersch muesch membercharte zeige. Löscht mer völlig ab.

Tschüühüüüssss.
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

i denke das Droge eifach dHemmschwelle sehr tüf chönd abesetze. Egal be was. s'isch wie wen eine serscht mal rupft, nacher isch dHemmig das wieder zmache sehr chli etc... me verstoht glaub wasi mein. Und da mit schwul isch eis Biespiel gsi, und ned dUssag an sich. Das isch echli es "schlechts" biespiel gsi für dVeränderige wo Droge chönd (und das macheds echt meischtens) uslöse! Alles e frag vom Mass, e frag wie bewusst das mer mit allne sache umgaht im Läbe, sig das scho nur srichtige (bewusste) atme oder ebe droge/alkohol/zigis/sex/autos/Luxus ja au sogar Liebi chan mer unbewusst ha sprich chan e sucht werde....und Sücht wiederum veränderet eine da mer ja die Sucht muess befriedige....eigentli ganz eifach... en tüfelskreis.....und jede hät sin eigne Chreis woner mue durchbreche, da nun mal Hindernis da sind um überwunde zwerde......und me lernt und wachst hald am meischte döt, wo mer fehler macht! mini meinig...
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
George (der von Gommis)

Thomisenf

Beitrag von George (der von Gommis) »

Vermisse hier in erster linie Lila-'s einmischung. Soviel mir bekannt ist, bleibt das ihr hauptanliegen in vielen angelegenheiten auf dem mysticalforum-skateboard. Von über sechshundert einträgen könnte man die hälfte sofort wegwischen. Unüberlegte sätze immer und immer wieder. Fertigmache an frauen schenkt sie genauso gerne ein wie süsser met an jeden bekannten DJ oder superactor. Das stinkt zum himmel und ist von mir aus gesehen unfair. Wo genau liegt hier das problem? Hier stimmt was nicht. Ob sie mal in die ferien muss? Dort gibt es nicht nur palmen.

Entschuldigung. Manchmal muss man gewisse dinge loswerden.
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

muaaaaaahahahahaha..es wird immer besser... :lol:

ich glaub das ned...das isch wüki nur na zum lache..und mit wem das du verbündet bisch isch ja wohl sehr offesichtlich...hehe

mus aso säge das ich scho paarmal zuegeh han das ich amig vil nonsens schribe..ich stoh dezue das mini biträg ned immer sinnvoll und nötig sind..es sind halt mängisch nur blödi kommentär na und ?

und zum thema fraue afigge und djs ahimmle..löööl da chani nur lache..wel ich bi eigentlich zu allne nätt wo zu mir au nätt sind..ich figge amig nur ZRUGG...

ganz liebi grüessli vode Lila :twisted:
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

@ Schorsch ( vo Gommis)

Söttigs chasch da bringe, det macht`s au Spass

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=2753
mysticalforum :: Thema anzeigen - official ZICKENTERROR topic
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

ja nei weisch det müsti sich die person ja amälde..bi zwar ned sicher ob de verfasser vodem blöde post ned sogar öper isch wo scho agmäldet isch aber immer gern wider mal als gast öpis schribt..

so ech säg ez nümeh..susch bin ja ich wieder die böös ;)
Antworten