DOM/DOI

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

ja hirni, dass du en glattcheib bisch unds dir mit dinere iistellig guet gaht gseht jede blindi.
doch das chasch nöd uf jede überträge. wür ich nur anähernd so viel bier inelah wie du, würs mir psychisch viel schlechter gah, als es mir jetz gaht, das weiss ich us minere, zwar bescheidene, erfahrig.

jede muss schlussendlich wohl oder übel fü sich selber usefinde, was ihm guet tuet und was nöd, da ändered alli "ihr sind doch wahnsinnig" oder "benehmt euch nicht wie kinder und hört auf die eltern" nöd viel. und drüber rede schadet ja echt nöd. mit chopfschütteleie bewegeder die unsichere lüüt allerhöchschtens dezue nümm so offe drüber zrede, was schlussendlich ja no schlimmer usechunnt.
Gast

Beitrag von Gast »

Ja hesch ja recht olli..doch git sache wommer mit respäckt sötti behandlä/aluege u sache wommer dfinger devo loh sötti au wens eim reizt..wenn würklich di lüt e erfahrig oder das ultimative suechet den söllets zumen schaman goh, 1 monat faschte, kei alk, kei sex u kei tabak inezieh, den mit em schaman ahyuaska näh und in als begleiter dich leite lah..i glaub meh als e astralwanderig/flug gits nid zum erfahre..sandere isch meischtens e illusion oder es verstecke/schütze oder wie au immer dem sägä wöt:-)

doch ebe ahyuaska isch gift..zerscht chozisch mal e stund...u denn....mal luege:-)))

P.S. u es isch natur pur:-)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

@ Shmahu Ich schüttle meinen Kopf über 30 Stündige Trips, die wohl in den aller seltensten Fällen als reine Erfahrung zur Selbstsuche und ähnlichem dienen. Es ist wohl mehr: judiuhui, da pfeiffe ich mir was rein und habe dann über einen Tag Hallus vom geilsten! Na bravo, das Konsumverhalten lässt grüssen...
Aber eben, ich werde ja nicht dazu gezwungen und deshalb: viel Spass... :twisted:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Gast

Beitrag von Gast »

es ist nicht verboten zwischendurch auch mal etwas spass zu haben und locker an die sache ranzugehen :-)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

ok käpten,

dass alk e droge isch, da drüber simmer eus wohl einig, oder? dezue no es staatlich gfördereti, aber das isch es anders thema.
und dass alk nöd tödlich verlauft, die uussag findi de oberhammer. ich känn mindestens zwei fäll vo alk-tote i mim nöchere umfäld, wo zwar nöd anere akute alkvergiftig, aber a de langziitwürkige vo ihrem alk-konsum gstorbe sind. gar nöd zrede vo de halb-liichene wo uf de ganze wält umelaufed und sich jede tag die droge is bluet schüttet und wohl nöd chönd vo sich behaupte, dass sie würklich läbed.

isch ja ok wänn du din konsum im griff häsch, aber ich find du verharmlosisch alkohol allzu fescht und vertüüflisch defür alles anderi.

dini uusag aber, dass mer söll gwüssi substanze mit respäkt behandle, dem stimmi voll zue. gilt aber au für de alk.

i dem sinn: proscht und no vill spass :)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

ja aso nach minere erfahrig isch alk näb de zigis au sabsolut krasseschte wasi be mine mitmensche erlebe.

aber ich gsehn be beidem, aso be halluzinogen und be alk nöd nur voll bsoffeni halbleiche oder astralreiser.
halluzinogen mit respekt behandle, klar, suscht chas übel werde. aber me chan au halluzinogen imene "nöd-shamanistische" rahme benutze und behandlets trotzdem mit respekt. und sogar wenn mers im nöd shamanistische rahme oder halt eifach stadtmensche-konsumverhalte nimmt, chan das zu durchuus tüüfgründige erlebnis füere, was fü mich nüt mit verstecke ztue hät oder ähnlichem. finde sich dur droge zverstecke oder igednwie was demit zverdränge isch eh nöd möglich, das chan höchstens so erschiine, aber in würklichkeit wird ja logischerwiis eh jedes problem dur droge no iidrücklicher bzw. schlimmer.

aso wenn ich es problem würd welle verdränge würd ich ganz sicher kei droge näh, gar keini. dann würdi mis lebelang nüchtern dur dwelt laufe.
aso bevor ich serschtmal en richtige lsd-trip gmacht han, han ich mini problem uhuerre meh verdrängt als ich das jetz mache; jetz stahni meh uf voll konfrontation, uf die schmerzhafteschti möglichkeit, ums dann au würkli klärt zha, ob nüchtern oder au betrippt.

sehr interessants thema.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

hmm...also ich find scho dasses droge git, wos eim eifach mached sache zverdränge. nach mine persönliche erfahrige sind das alkohol, cannabis und valium :).
sobald de momänt chunt, womer sich mit sich oder me problem müst usenand setze, chamer öppis devo konsumiere und s'problem wird schön is underbewusstsii abschobe und nüme füre gholt. macht mer das jede tag...naja, vill spass mit dem berg wo sich da aasammlet. das häsch du ja scho gschribe, oli, dass d'problem durd droge schlimmer werdet, zumindest längerfristig gseh.

mit halluzinogen isch das unmöglich, usser mer ghört zu dene spasstripper, wo eh nurs gaudi wänd haa und sich nöd uf e tüüferi reis iilönd (wie die das schaffed gat mer eh nöd in grind, ich wird jedesmal mit ere tüüfe erkänntnis konfrontiert, da isch nüt zmache). und ich bin au de meinig, dass es nöd en schaman brucht, zum e droge ime respäktvolle rahme iiznää. sicher isches sinnvoll, aber nöd notwändig.
Gast

Beitrag von Gast »

gugus shmahu...missverständnissssss...alk, tod, sucht etc
find eifach so e droge woni da gläsä han bruchts nid i dere from.
eis bier..0,2& 1 mal dom villicht tod...das meini...:-)

i dont like roulett
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

roulett? no risk no fun :lol:

nei, spass bi siite...

eifach es bier iezieh, das isch mer eidütig zlangwiilig. wänn scho droge (und das isch bi mir eh nöd oft de fall), dänn mueses scho chli me abgaa. aber en dom, ok, das mueses etz au nöd gad sii..hihi...
Traumkrieg
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 58
Registriert: Mo 4. Sep 2006, 08:33
Wohnort: Aarau
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumkrieg »

ich denke ja ned dass wenn du d Dosis iihaltisch und luegsch dass es würklich DOM/DOB/DOI isch das tödlech verlaufe muess.....
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

hett denn vo eu no nie wer pyramide gha? das sölled anschinend DOx filz si... fahred au dementsprechend i...

ich bin bis jetzt immer sehr sehr sehr guet gfahre mit DOx... hat uf jedefall huere spass gmacht.. bisch eifach lang beschäftigt.. defür muesch dir sicher nix noschmeisse :)

Naja.. wer DOx konsumiere will sölls mache.. lohnenswert isch es minere asicht aber uf jedefall :) und wenn nur e viertel pyramdie issisch, denn bisch circa 8-12 std uf em trip... so han ichs am afang immer gmacht... denn mol en halbe (ca 12-17std).... bis mir mol uf d'idee cho sind, meh chönt ja mal en ganze esse... UUUHHHHJAAAA .. das isch soooo witzig xi, wie kein andere trip :) und wenn di druf istellsch das halt jenes lang high bisch, denn goht das scho :) und pennä han i vo dem her au immer chöne, bruchsch nur gnueg gras derzue ;)

greetz
silverhaze
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

silverhaze hat geschrieben:bisch eifach lang beschäftigt.. defür muesch dir sicher nix noschmeisse :)
:lol: :lol:

ja das isch immerhin öppis...

und wie isch das mit de intensität bime 30h trip? ich mein, hät mer da au nach es paar stund de höhepunkt und nachher plämperlets so easy uus (wämmer nöd naaspickt) oder lauft das bi dob andersch? chasch vo de intänsität her en verglich mache mitere gwüsse mängi filz? oder isch de trip eh ganz andersch..??

gwundrigi grüess :)
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

naja.. bi mir isch das immer so xi (vorallem die erste paar mol): zerst isch es mal 3stund gange bis es gmerkt hesch, denn hesch mol afange ummegrölle, uf eimol isch eifach wieder nix xi... nocher 20 minute spöter bisch wieder eis am innegröhle xi.. das isch jedoch nur die erste paar mol so xi..
bi mir isch es jetzt so (denke dass das au wider bi jedere person chli anderst iiifahrt), dass ich 4-5 stund wirklich en fucking heftige trip han (trinke halt au immer jenes viel bier derzue, dass i irgendwen eifach nümme stoh chan, fast nümme sitze chan will d'optics eifach jenes heavy sind(aber trotzdem extrem geil, sproblem isch eifach wenn heresitzisch isch es guet möglich, dass 8,9 stund immer no am gliche ort sitzisch und die geil deko bewunderisch ^^). also, in dere situation blibt mir eifach nur no shake, oder mich sust eifach bewege.. oder sust han i amigs chli poi gspilt (ja, isch jenstes zgförlich i dem zuestand, also nid no mache :) :) ) ) denn nocher wirds weniger, und weniger, und weniger, noch 15-20 stund bin i denn eifach nur no chli verpeilt xi, aber kei optics meh...

aber wie gseit.. isch immer jeeeeeeeeneeeees witzig xii :) vorallem chasch wenn de kolleg vo dir was mitkonsumiert, der noch 3,4,5 stund nümm aluege (isch öppe sgliche wie bi acid), will muesch ne nur aluege, und beidi sind nur no am gröhle :) noch 6,7 stund (vor inaahm her xeh) bringsch denn aber uf eimol jenees interessanti gspröch here :)

hm.. mit neme trip chasch es scho vergliche, isch öppe sgliche wie wenn all 3 stund en filz foodisch, chunsch öppe ufs gliche usse :) aber noch 4 lsd filz wür i eifach langsam bremse :) will bisch glich, wenn 4 filz im abstand vo 3 stund foodisch, öppe 20 stund beschäftigt.... :)
aber do wür i denn ebe scho eher en DOx filz foode... :) will muesch sicher weniger usgeh, hesch aber meh dervo :) (pris / leistigsverhältniss isch besser bi DOx ... natürli nur denn, wenn di lang beschäftige willsch)
Gast

Beitrag von Gast »

Silver haze schrieb......viel viel und vorallem:... natürli nur denn, wenn di lang beschäftige willsch)..zum glück gits suscht kei anderi beschäftigunge*lol*

sorry i glaub du machsch da nüm lang und schwupsdibums gugus landisch döt wo scho es paar sind..

hmmm..weisch sicher das underbewusste sehr lang brucht zum en filz verarbeite..denks nid so wie du mit dem umgosch...

easy will di nid ufklähre oder suscht agrife, mach mal e pause...wen da no schaffsch...

tja nähmt mi no wunder wie jung du bisch:-)

peace

käpten:-)
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

käpten hirni hat geschrieben: sorry i glaub du machsch da nüm lang und schwupsdibums gugus landisch döt wo scho es paar sind..
Naja.. ich han nid gseit dass ich all 3 stund en filz foode... es wär nur dass öppe die glich wirkig hesch wie vom ne ganze DOx filz...
Desweitere konsumiere ich weder DOx no LSD, no Shroomys regelmässig...und vorallem nur denn, wenn mich denn au gar nix belastet... ich kucke au immer uf set und setting....

Deswitere glaub ich nid, das i bald mal ir klapsi lande... han kei psychischi problem... und han e super schöni kindheit gha, ohni irgendwelchi dramatische erlebniss wo e latenti psychose hervorruefe chöntend

Dfrog isch eigentli nid wieviel du uf eimol konsumierisch (naja.. eigentli jo scho, übertribe muess mes nid.. das isch mir au bewusst), sondern wieviel du regelmässig konsumiersch
käpten hirni hat geschrieben:tja nähmt mi no wunder wie jung du bisch:-)
Demnächst 20gi...

käpten hirni hat geschrieben:easy will di nid ufklähre oder suscht agrife, mach mal e pause...wen da no schaffsch...
Ich bi nid abhängig vo irgendwas usser gras... :) ich mache immer pause zwüsched mine trips (mind. 4 weeks wenn nid no länger) nur kei angst... *g* :)
Antworten