DOM/DOI

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

silverhaze hat geschrieben:Deswitere glaub ich nid, das i bald mal ir klapsi lande... han kei psychischi problem... und han e super schöni kindheit gha, ohni irgendwelchi dramatische erlebniss wo e latenti psychose hervorruefe chöntend
Das haben viele andere leider auch schon gedacht. Die Psyche ist nichts so offensichtlich und Konflikte lauern oftmals tief unter der Oberfläche. Vor allem muss ich sagen, dass man deiner Einstellung gegenüber dem Umgang mit Drogen dein Alter doch anmerkt: es war jedesmal voll witzig sollte aus meiner Sicht nicht die Quintesenz eines 30 stündigen Trips sein. Aber eben, ich bin zwar keine 20ig mehr, aber in Sachen Drogen hat sicher manch 18 jähriger ein uneinholbarer Vorsprung an Erfahrungen gegenüber mir. Trotzdem spiele ich geren die kritische Stimme, weil ich einfach in meinem nächsten Umfeld verdammt viel Scheiss in diese Richtung gesehen habe.

In dem Sinn, passt auf euch auf...
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

nun ja.. ich passe immer auf mich auf.. und mache jetzt auch mal puse durch den winter :) muss da genug fit sein zum boarden :):) und was nächstes jahr ist, weiss ich nicht :)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

hmm...also danke für dini beschriibig silverhaze. obwohl ich demit eigentli nöd vill chan aafange, will ich anschiinend ganz andersch konsumiere als du.

spass mues ja scho au sii, aber s'trippe isch mer eifach z'heilig und z'tüüf zums ufs umegröhle und luschtig haa abezreduziere. und alkohohl würi sowieso nie dezue konsumiere, da hani vor de substanz i ihrere reinheit eifach zvill respäkt, egal ob sichs um öppis synthetischs oder natürlichs handlet.

naja, jede gat andersch demit um..hauptsach es schad sich niemer.
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

Shmahu hat geschrieben: naja, jede gat andersch demit um..hauptsach es schad sich niemer.
dito..
Traumkrieg
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 58
Registriert: Mo 4. Sep 2006, 08:33
Wohnort: Aarau
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumkrieg »

hmmm alsoich konsumier au anders als du silverhaze.....v.a. LSD.......ich würd wohl zu dene ghöre wo am bode sitze und de Flow of Life gspüre würded und so....aber easy :-)


aber merci vill mal für d Infos!
Gast

Beitrag von Gast »

naja.. ich konsumier au kei lsd zums lustig ha...... weil chasch es au ohni lsd lustig ha ^^ :) Flow of Life... schöns wort.. das triffts eigetli scho eher :)
Traumkrieg
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 58
Registriert: Mo 4. Sep 2006, 08:33
Wohnort: Aarau
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumkrieg »

hmmm ich wettis mit LSD au eigetli ned luschtig haa sondern mich uf e weg zu mir selber begeh....zum s Verwobnige vo allne Sache z erlebe und chönne aaluege wie alles sich zumene einzige chnote verwebt...das isch genial!
Gast

Beitrag von Gast »

Shmahu hat geschrieben: spass mues ja scho au sii, aber s'trippe isch mer eifach z'heilig und z'tüüf zums ufs umegröhle und luschtig haa abezreduziere. und alkohohl würi sowieso nie dezue konsumiere, da hani vor de substanz i ihrere reinheit eifach zvill respäkt, egal ob sichs um öppis synthetischs oder natürlichs handlet.

naja, jede gat andersch demit um..hauptsach es schad sich niemer.
Was isch für Dich z´heilig und z´tüf?
bzw. dörf en "Heillige" kei Droge ne uns debi sogar na lustig ha?
:-D
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

grübel...ich verstah dini frag nöd. *amchopfchraztundstirnrunzel*

es gat ja nöd um heiligi mänsche, sondern um heiligi substanze. und für mich sind so stoff heilig, will si eim d'türe uufmached zu anderne dimensione und zume tüüfere verständnis vo eim sälber und dere wält.
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Isch DOB nid wie künschlichs Meskalin? Han das glaub mal verwütsch i junge Jahre. Ja mer chan us dem Satz scho use läse dasi da no rächt naiv gsie bin und ich glaube genau das hed mich gretted. Jo also ich han döff (hehe oder müesse) sicher a die 24h druffe sie aber ebe mit mienere
chintliche Navität hani denn eifacht akzemtiert das alles chli anderscht us gseh hed und denn hed das nid mal schlächt funktioniert.

Mit miem hütige Wüsse und Hirni würdi aber wiet wäg vo so Sache springe.
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

Ha da no es paar infos bezüglich d phenylalkylaminabkämmlinge.
DOI (dimethoxy-iod-amphetamin) hane serschte mal are chline gmüetliche,40chöpfige outdoorparty gha.
esch wunderschöne morge gsi u ha plötzlich luschd becho e chli LSD znä, aso bini zum einte typ heregange wo di ganz nacht düre vliesig psychotropi substanze verteilt gha hät. hane füres d-lysidfilzli gfragt u dä cheib esch scho rech verpeilt dür dgegend gloffe ( naja, gloffe esch übertriebe vel meh torklett wie es 2 jährigs wo gad afat lehra laufe :roll: )
hät e fläsche chrüter appizällerschnaps ide grifle gha u sich mit däm destilät zimlich scho kannte ghä, drzua vermuetlich jenschti trips etc.
na jedenfalls häter sis bäggi mite ganze bögge vüre gno umer eine abgrisse u id finger drückt. er gseit sig es gschänk, wie hald betrunkni em wohltätigkeitsfläsh choi si. nei, esch ja e nette siech gsi :lol: hami gfreut umal das gschänkli agluegt. e pyramide. zu dem zitpunkt hane noned gwüsst dases sich bi pyramidetrips um DOI,DOM,DOB etc handlet.
ha dhelfti gfueteret u bi e chli umegloffe. so nachere halb stung, woni d filz scho fast vergässe ha gha, louftmr nomal dä giggel übere wäg u lalled völlig entzetzt; sorry hader vode falsche trips ghä. hader en DOI verpasst. ig so em erschde momänt. wow merci *ironischmein*u was esch das, u wie würkt das? er hät so gfunge es seg synthetisches meskalin. Hüt weissis besser u es hät definitif gar nüd mit meskalin ztüe, aber spöter meh zu däm.
es esch nachere stung e fini gfühlbetonti würkig ufcho wo ganz liechti optische wahrnemige aber vorwiegend en sensibilisierte harmoniezuestand imini seel zauberet hät. ha ganz bsunderi momänte mite mönsche umi ume teilt gha. aber so nach d17te stung es dänn langsam langfädig worde. am tag druf bini wider klar gsi u 13,14 stund schlaf si optimal gsi.
ha sither no 3 erfahrige mitem DOI gmacht aber bi niederigere dosierig. 1-1,5 mg(1/4 filz) bi dere dosis stelle sich minere meinig nah di würksamste effekte i. es wird poethisch u philosophisch aber mi esch völlig klar em chopf u gerdet. minere meinig nah zellis zude enthaktogen/empathogen.
e DOBerfahrig hane eini gha, aber es sehr heftigi. bi mitere gute fründin vo mir anere verägnete outdoor gsi u händ üs en filz teilt swürkigsbild hätmi völlig überraschd. ha dänkt gha seg o so öpis warms u fins, aber denkste. metallisch, chalt u dunkel. ich glaub wotmer en verglich id pflanzewält zieh, so chuntmer nume atropia belladonna (tollchirschi) isinn. atropinähnliche zuestand ohni multröchni u fieberwallige. ha d schlamm am bode plötzlich i vielsitige metallteili wahrgno. jensti schrübli, winkeli, füdere, zahnredli etc. aues esch so id wahrnehmig vume jäger grückt gsi. animalisch, aber ned agressiv eifach di absoluti,berächnedi gfühlschelti. nache paar stung hani 360 grad umin chopf gseh. alles blitzscharf u hyperreal. nüt verzoge oder verschwumme eifach wie es foti ire einheitliche schärfe ebeni mit 3-Dshading. di idjale vorusetzige zum hunte :evil:
aber ebbe chalt u dunkel. spezielli erfahrig gsi. dr hammer esch gsi das mini kollegin o dä rundumblick gha hät aber unwissentlich vo minem. si hätmer ersch am morge vu däm verzellt. stauntich nicht schlecht. ja drogeerläbnis choi quantemechanischer natur si. :roll:
so jetzt merki dasi scho cheibe vel gschribe ha. drum wotti zum abschluss no es grüchtli usde welt schaffe womer em zämehang mit DOI;DOB u co vel ufgfalle esch u wo minere meinig nah dementiert werde sött.
Bi allne dimethoxyamphetamin handlets sich ned um synthetisches meskalin, da 1.meskalin künstlich ned hergstellt werde cha u es TRYMETHOXY-PHENYL-ALKYLAMIN esch. si si nöch verwant aber knapp daneben ist eben auch vorbei. meskalin latsich zwar us verschidne kaktee (lophophora wiliamsii, peruanus pachanoi, etc) extraiert werde, so dasme kristallins meskalin erhaltet, das aber ned di glichi würkigsebeni wi en kaktus erreicht, wil dä no 30-50 angeri alkaloide enthaltet wo sälber kei psychotrobi effekte uslöse, aber synergistisch mitem meskalin zämespiele. bir extraktion gö die verlore. zudem wär dosierig vo meskalinsulfat 100-200 mg e dosis wo ufeme 5 x 5 mm papier chum agmässne platz gfintet, oder hät öpers vo oi scho emal en meskalinstick gseh? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
guet es gid ja nüt wos ned gid, aso warum söll das ned o uf *meskalinfilze*zueträffe ? meskalin hani sälber nie gha, aber i hamer vo kundige mönsche säge lah dases psychedelisch esch. wasme vo DOI,DOB etc ned zwingend cha säge, nume wills optisch würkt isno lang ned psychedelisch. aso das wärs gsi . pflegedz u gäbed acht uf eu. die substanze si übrigens vum shulgin synthetisiert worde.

------- --- - die welt zu sehen in einem körnchen sand, und einen himmel in wilder blüte, unendlichkeit erstreckt sich in der fläche meiner hand, und alle ewigkeit in eiziger minute. - --- -------
Benutzeravatar
Psyflex
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 24. Nov 2007, 23:48
Wohnort: AG

Re: DOM/DOI

Beitrag von Psyflex »

Weiss öper öb mer DOM e de urinprob chan feststelle ? Mues nämlich no mendistens 4 monät abgeh ...
vo dem wonis bechom hät gmeint es sägi zu tüür zom nochwiise, drom werds be de standart tests ned gmacht.
Chan das öper bestätige ??

Mfg
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: DOM/DOI

Beitrag von dalamascus »

Ich ha mal gehört....---->!!!!!


Ca. 90 Prozent der aufgenommenen Droge werden innerhalb von drei bis vier Tagen ausgeschieden. Die Ausscheidungsmenge ist vom PH-Wert des Urins abhängig. Je saurer der Urin (z.B. durch Einnahme von Ascorbinsäure oder sauren Fruchtsäften) umso schneller der Abbau.

Betreffend den Labors...

Meskalin wird nur auf Sonderanforderung untersucht und ist ca. ein bis vier Tage nach der letzten Einnahme nachweisbar.

Psilocybin wird in den meisten Labors nur auf Sonderanforderung untersucht und ist ca. ein bis drei Tage nach der letzten Einnahme nachweisbar.

und das seit LdT zur Nachwiiisbarkeit vo Droge....!!!!!!


2CB

per Urintest: bist zu 3 Tage
per Blutprobe: nur kurzzeitig
in Haaren nachweisbar: ja

Cannabis

per Urintest: abhängig vom Konsum zwischen 2 Tagen und 3 Monaten
per Blutprobe: abhängig vom Konsum zwischen 3 Tagen und 1 Monat
in Haaren nachweisbar: ja

Crystal

per Urintest: 1 bis 3 Tage
per Blutprobe: bis 24 Stunden
in Haaren nachweisbar: ja

Ecstasy

per Urintest: 2 bis 4 Tage
per Blutprobe: bis zu 24 Stunden
in Haaren nachweisbar: ja

Heroin

per Urintest: 1 bis 2 Tage
per Blutprobe: 8 Stunden
in Haaren nachweisbar: ja

Kokain

per Urintest: 12 Stunden bis 3 Tage
per Blutprobe: bis zu 24 Stunden
in Haaren nachweisbar: ja

LSD

per Urintest: 2 bis 3 Tage
per Blutprobe: 12 Stunden
in Haaren nachweisbar: wahrscheinlich

Speed

per Urintest: 1 bis 3 Tage
per Blutprobe: bis 24 Stunden
in Haaren nachweisbar: ja
Benutzeravatar
Psyflex
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 24. Nov 2007, 23:48
Wohnort: AG

Re: DOM/DOI

Beitrag von Psyflex »

das tönt jo alles sehr guet, mues nämlich nome 1x pro monät

Merci
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: DOM/DOI

Beitrag von dalamascus »

so viel ich weiss nehmets der au Haarprobe... ;)
und ich wür mi ned druf verlah... was im i-net stoht... hööhöhö
Antworten