Aktuelle Zeit: Di 18. Dez 2018, 23:56

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]




Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 86 Beiträge ]  Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nächste
Autor Nachricht
BeitragVerfasst: Sa 10. Mär 2007, 09:24 
Offline
Gold Member
Gold Member
Benutzeravatar

Registriert: Mo 11. Dez 2006, 12:19
Beiträge: 242
Wohnort: jona Sg
hi an alle wolte mal frage was haltet ihr von konsum an den partys :?:
und was ist ein guter party konsum und mit welchen drogen its zu empfehln :?:
oder seit ihr strikt gegen oder wie geffallen euch die partys??

kurtzt wie seht ihr das alles mit der der goa szene :?: :?:

_________________
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Sa 10. Mär 2007, 18:18 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Beiträge: 2114
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
ich dänke dass esch es thema wo immer und überall echli diskutiert werd...!
ich findes eigentli schad dass de ateil vo konsumente so gross esch, aber ich
dänke dasses au vel anderschd wer a so parties, wenn nüt konsumiert wör werde,
und die stimmig wo amigs herrscht asore schöne party im wald, möchti ned müesse misse!
ned das ich jetzt finde dases ned wör abgoh wenn niemert wör konsumiere,
aber es macht halt scho öppis uus...!ich verhalte mich jo au vel andersch weni ganz
nüechtern ben...! :lol: und es chunt halt denn vel me uf mini stimmig drufah,
obi mag abgoh oder ned!

ich finde dasses jede sälber setti chöne iischätze, was ihm guet tuet. weli droge,
und vorallem i welere mengi eim guet tuet! finds eifach schad dasses immer na lüt,
get wo das ned chönd...! und leider au immer wie meh jüngeri partybsuecher...
aber au das wer weder es anders thema!
wasmi amigs schad dunkt isch wend am morge, vorallem ime club, i die vele leere,
und bleiche gschter luegsch! das beschäftigt mi ame scho chli, und i überleg mer
denn amigs wiso die lüt ned, wie ich au, ohni irgendwelchi droge uuschömed...?
(ich zelle alkohol und cannabis ned zu dene droge wos do i dem thread got,
au weni genau weis das alkohol schlimmer chan sii... über das mueni jo jetzt ned
afange diskutiere...! 8))

abschliessend möcht ich sagen, dass ichs schad finde dass der konsum von drogen
in der gesellschaft sofort mit jedem "goaner" verbunden wird...! und daran sind die partygänger
häufig selber schuld, wenn sie in aller öffentlichkeit
diskutieren was sie jetzt alles eingeschmissen haben an der party...!
leute die mich nicht gut kennen, glauben mir häufig nicht wenn ich sage dass ich an einer goaparty
nur alkohol konsumiere, und auch so bis in den morgen oder den ganzen tag feiern kann!
finde wenns jemand nicht übertreibt, sprich nicht vollkommen verwirrt an ner party
umher läuft, hab ich nichts dagegen, bin aber auch froh an partys leute zu treffen die in
der selben "ebene" sind wie ich! :wink:

i dem sinn, hebed uf euch sorg, übertriibeds ned, und probierets doch mal us ane
party zgo und nüt zkonsumiere...!

_________________
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Sa 10. Mär 2007, 18:22 
Offline
Gold Member
Gold Member
Benutzeravatar

Registriert: Mo 11. Dez 2006, 12:19
Beiträge: 242
Wohnort: jona Sg
merci für dieni asicht

_________________
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Sa 10. Mär 2007, 18:32 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Mi 20. Dez 2006, 19:17
Beiträge: 279
Wohnort: pfffnau
be mir isches eso das ig eigentli "nur" kiffe. an partys kiffi sogar weniger als wenni ergend met kollege suscht öpis mache. ich han nüt geg anderi droge, mer chan met allem vernönftig omgo, weiss aber ned wies esch wellis no nie probiert han. ich denkes ich bruch zersch au en gwössi riifi dasi mech rechtig haluzinogeni (secher falsch gschrebe^^) ebene ilohne, well i wot ned dases denn so werd wie bem kiffe, i kiff jetz jede tag und dasi denn jedes wucheend öpis muss go inetätsche, neinei. han aber nüt gege lüüt wo das mached, mer chan jo mache wasmer wot. i weiss au ned wenn die ziit werd cho weni so drogene werd ne, vllt imne johr, 2, oder emne monet oder gar nie... ich nemms lebe gmüetlech :D

grüessli und en schöne obe beni


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Sa 10. Mär 2007, 18:41 
Offline
Gold Member
Gold Member
Benutzeravatar

Registriert: Fr 24. Jun 2005, 20:13
Beiträge: 231
Wohnort: Zwischenwelt
ich habe ganz aufegöhrt an goas zu konsumieren. vor 2 monaten sogar zigaretten, damit hatte ich am meisten mühe. habe grundsätzlic nur alk, und pilze konsumiert, an goas aber lediglich 2 mal.
konsumiere heute ausschliesslich pilze oder mal ein bier oder so. aber das nur mit engen freunden draussen in der natur und nicht zum abgehen.

wenn man soviel konsumiert das man sich unter kontrolle hat finde ich soll jeder selber wissen. wenn ich aber leute sehe die keinen schnall von nichts mehr haben ziehen sie mich, aus welchem grunde auch immer, selber runter und die party ist nicht mehr dasselbe wie vorher.. leider wurde mir so schon manche party verdorben...


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Di 13. Mär 2007, 15:06 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Beiträge: 344
Wohnort: Atizapan de Zaragoza
Also, meine Stellungsnahme:

Es gab Zeiten an denen ich richtig heftig konsumiert hatte, teils sogar unter der Woche. Egal, ob Speed, Kola, Hasch, LSD, MDMA oder andersweitiges......Einfach mal durch die Palette der angebotenen Ware durchgefuttert ohne Sinn und Zweck.
Mittlerweile hat sich mein Konsum sehr eingeschraenkt auf LSD und abundmal kiffen (abgesehn von C2H5OH und Ziggis). Mein Konsum richtet sich bei mir nun eher auf das persoenliche empfinden, der Art der party und anderen Faktoren, dadurch habe ich es sehr gut unter Kontrolle und bin aktiver.

Gruesse,
@fire


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Di 13. Mär 2007, 16:27 
Offline
Silver Member
Silver Member
Benutzeravatar

Registriert: Sa 10. Jun 2006, 14:59
Beiträge: 72
Wohnort: Künten
Also ich ben der Meinig, dass anere Goa eigentlich nur psychadelischi "Hilfsmittel" sötted konsumiert werde. Well de Sound eigentlich genau für das usgleit esch (uf jedefall die Partys wo ich bsueche)und ned zum sich s Näsli pudere. Lysergsäurediethylamid forever. \:D/ \:D/

_________________
Ein Lächeln ist der kürzeste Weg zwischen zwei Menschen

http://www.myspace.com/oemlignoemli
http://www.myspace.com/atelierkuenten


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 15. Mär 2007, 00:42 
also ich konsumiere "nur" alk ade partys. mire meinig nah sind all die psychedellische droge(sprich pilz, lsd & co.) kei partydroge und wenn ich so öppis nomal probiere dänn nur mit de beste fründe imne wäldli.

die pulvrige und pharmazeutische subschtanze(xtc,speed & co.) sind sicherlich partydroge, allerdings find ich si ghöred ned unbedingt ane goa, xtc isch so chli ade grenze.

zum mich etz nöd müsse zum drogevertüfler abschtempfle lah mueni säge dass das e sehr subjektivi meinig isch also ich han nüt gege lüt uf lsd anere party han nur mal en horror gschobe weg de vilne lüt, aber da isch en anderi gschicht...

cha mers guet vorschtelle dass gwüssi lüt illegali substanze besser verträged wie ich mini bierli und die lüt au viel weniger verwirrt sind als ich selber.

grundsätzlech denki idem system(alk + kiffe au als droge, wisses weniger...)


chilligi lüt<------------>geili party
geili party<------------>droge
chilligi lüt<------------>droge


Nach oben
  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 15. Mär 2007, 09:05 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Beiträge: 529
wuchenendbefürworter hat geschrieben:
mire meinig nah sind all die psychedellische droge(sprich pilz, lsd & co.) kei partydroge und wenn ich so öppis nomal probiere dänn nur mit de beste fründe imne wäldli.


psychedelischi substanze chönd für mich durchuus partydroge sii, wänn e wüki familiäri und intimi stimmig da isch und schöni, psychedelischi musig lauft. solang mer d möglichkeit hät sich zrugg z zieh und im wald umezspace wänns eim dena isch, passt das sehr guet.
theoretisch.
trotzdem sind di meiste parties für mich trip-unkompatibel ... z vill pulverschnee, killasound, z vill alk... das sind für mich kei gueti vorussetzige für en trip. ich konsumier drum meistens nur wasser...:mrgreen:


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 15. Mär 2007, 12:25 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Beiträge: 510
Wohnort: Zürich / Basel
Also ich machs e so:

Han früehner au durch die ganzi Palette durekonsumiert, ha halt eifach mini erfahrige welle mache. Mitlerwille bin ich sowit das ich vieleicht 2-3 mal im Jahr es chli MDMA nimme und das au gärn anere Party, und süsch trink ich 1-2 Bierli a de Party und viel Wasser O:)

Das ganze Pülverli züg nimm ich scho lang nüme weils eifach grusig isch und eine kapput macht. Jaaaaa und s LSD hm....also für mich isch es kei Partydroge. Ich ha zwar au scho an Partys LSD konsumiert und es isch jedesmal es super erläbniss gsi, aber ich bin der Meinig das sich s potenzial wo die Droge hät anere Party nit so richtig entfallte chan.


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 15. Mär 2007, 13:21 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Beiträge: 1011
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Catweazle hat geschrieben:
Also ich machs e so:

Han früehner au durch die ganzi Palette durekonsumiert, ha halt eifach mini erfahrige welle mache. Mitlerwille bin ich sowit das ich vieleicht 2-3 mal im Jahr es chli MDMA nimme und das au gärn anere Party, und süsch trink ich 1-2 Bierli a de Party und viel Wasser O:)

Das ganze Pülverli züg nimm ich scho lang nüme weils eifach grusig isch und eine kapput macht. Jaaaaa und s LSD hm....also für mich isch es kei Partydroge. Ich ha zwar au scho an Partys LSD konsumiert und es isch jedesmal es super erläbniss gsi, aber ich bin der Meinig das sich s potenzial wo die Droge hät anere Party nit so richtig entfallte chan.


Jep genau dini Wort hät ich für mich au chöne schriebe. =D>

_________________
*poink*


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Do 15. Mär 2007, 13:44 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Beiträge: 529
Catweazle hat geschrieben:
Ich ha zwar au scho an Partys LSD konsumiert und es isch jedesmal es super erläbniss gsi, aber ich bin der Meinig das sich s potenzial wo die Droge hät anere Party nit so richtig entfallte chan.


ich glaub, dass das möglich isch... es brucht defür zwar chli meh faktore, wo müend stimme, als wämmer mit fründe im wald tuet trippe. d lüüt a de party müend stimme, de platz, d musig, d atmosphäre... und ebe, mer mues es plätzli ha zum sich chöne zruggzieh. wänn das alles gwährleischtet isch, dänn chan en trip sis volle potenzial entfalte, dänk ich.
ich sälber han die erfahrig sehr sälte gmacht, will ebe die faktore meistens nöd all stimmed... aber ich gib d hoffnig nöd uuf, dass es irgendwänn widermal so wiit isch und es zumene apokalyptische erläbnis chunt.

_________________
***
http://www.shmau.ch
***
http://www.somuna.com
***


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 16. Mär 2007, 12:27 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Beiträge: 510
Wohnort: Zürich / Basel
Ja möglich isch es scho, nur han ich das leider nur einmal dörfe erläbe, und das isch am Ozora gsi. Dörte isch es ächt genial gsi, es riesigs areal dört hesch dich würklich chöne zruggzieh, Sound vom allerfeinste und super lüüt.

Aber troztdäm gang ich lieber in Wald go tripe.


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Fr 16. Mär 2007, 12:36 
Offline
Platin Member
Platin Member

Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50
Beiträge: 865
bestes setting für mich:

ich liege auf einer saftigen, grünen wiese

im rücken ein schöner wald, vor mir ein herrliches panorama mit weitblick...

eine feuerstelle mit genügend holz

und zwei mehr als nur gute freunde

monat juli

es ist 20 uhr

.......

es kann losgehn!!! :peace:

_________________
http://www.facebook.com/Tryptamoon
http://www.myspace.com/tryptamoon
http://www.myspace.com/psysynrecords
http://www.myspace.com/epizentrum-music


Nach oben
 Profil  
 
 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: Mo 19. Mär 2007, 23:24 
Offline
Platin Member
Platin Member
Benutzeravatar

Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Beiträge: 529
grins@manu's enthusiasmus


also, mein bestes setting (pure-natur-version :lol:)

vor mir mein lieblingsfluss eingebettet in wunderschöne felsen

dahinter ein wald...

es ist ein warmer, freundlicher, verträumter sommertag

es gibt wasser direkt von der quelle

schmetterling gaukeln durch die luft

um mich herum meine besten freunde

wir sprechen nicht viel und kommunizieren trotzdem

später ein spaziergang zum wasserfall

es ist vormittag und der ganze tag liegt noch vor uns (:wink:)


und die party-version :mrgreen:

ein wunderschöner platz

über mir ein leuchtender sternenhimmel

hab mir mit meinen freunden ein plätzchen geschaffen, etwas abseits des geschehens, mit kerzen umrandet

die musik ist kosmisch-schön und bleibt auch so... (:-D )

menschen auf der tanzfläche, die ekstatisch tanzen

familiäre stimmung, strahlende gesichter, offene herzen... liebe liegt in der luft

es ist 4 uhr...noch eine weile nacht...und dann bald sonnenaufgang

:-$

:-D

_________________
***
http://www.shmau.ch
***
http://www.somuna.com
***


Nach oben
 Profil  
 
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:  Sortiere nach  
Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 86 Beiträge ]  Gehe zu Seite 1, 2, 3, 4, 5, 6  Nächste

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]


Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste


Du darfst keine neuen Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst keine Antworten zu Themen in diesem Forum erstellen.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht ändern.
Du darfst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.

Suche nach:
Gehe zu:  
[ Time : 0.054s | 13 Queries | GZIP : On ]