BACKFLASH--- 3 däg vom strubste

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
feeliii
Beiträge: 7
Registriert: Di 6. Feb 2007, 17:30

BACKFLASH--- 3 däg vom strubste

Beitrag von feeliii »

ho oi zäme..

aso das da isch gar möd mis profil...chumt daher will i gar keis han :-#

Ich gahn etz sit eimehalb jahr ad partys und ha sid det scho viel verschlirgedluschdigi sache erläbt...so =P~ sit öbe zwei jahr sammli erfarige mit verschideste subschdanz.. aber das weekend han i absurdischde erläbt sie ehh und jee

da ich momendan arbetsdädig bin simer das weekend mit de bude i de berge gsie...am friidig han i es struubs erläbniss gha vo mi psychisch chli abezoge häd abr am abig mit em sound isch alles wieder guet gsie...bevor i mi mit de han i no eis graucht...uf eimmal isch s über mi cho..sie häd ganz verwieetiu sache a fa schnurre und ich han mi meh und meh verdribbled gfühld...das häd sich s ganze wuchenänd dure zoge...mini mitarbeiter und mitmänsche händ sich i minere erwiderde wahrnemig wie chlini chind behno...al sind so verschupfd und herzig, vom verhalde her, gsie...ich han ai immer wieder rächt paranoidi schüb gha..mich häds amig krass abezoge...ich han die sache wo d lüüd gseit hand gar nüm richdig chöne düde...ich hets uf tussigi arte chöne wahrnne und verstah...
am mändig morge isch s mer en drräck bessergange...ich han meeega angscht übercho das das nüm weggaht und meeega angscht das ich de lüüd mim umfäld falsch überechum...
mändig namidag chumi plötzlich useme imaterielle tunnel use...mini wahrnemig isch plötzlich in mir gwohnte zuestand zrug gheit..
Benutzeravatar
feeliii
Beiträge: 7
Registriert: Di 6. Feb 2007, 17:30

Beitrag von feeliii »

Han rächt was glehrnt us dem erläbniss...

..Häd öber vo euch so öbis ähnlichs scho mal erläbt?

..Cha das vo de Pilz sie wo ich a de letschde chronisch komisch konsumierthan und mer nöd i gfahre sind???

Lstigi sach sach so imnachhinein =P~ bi absolud dankbar wieder sofröhlich uf dem planet glandet sie =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
Röm

Beitrag von Röm »

Ja das isch bi mir en Grund gsi wieso ich ufghoert han z kiffe...
Nachdem ich en laengeri Ziit vill LSD konsumiert han hets mi staendig zrughaue wenn ich eis graucht han...
Wuer saege wenn di oeppis Paranoid macht denn setsch es lieber loh...esch doch en gueti Warnig vo dim Koerper und Geischt ned?

Lueg zu der!

Romi =;
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

denk nöd, dass das vo pilz cho chan, wo en monet vorher gno häsch.

aber wie de röm seid, isch kiffe was zimli anders, nachdem mal chli lsd gno häsch. das potenziert sich gegesiitig extrem heftig ...
Benutzeravatar
wallaby
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 602
Registriert: Mi 5. Apr 2006, 21:56
Wohnort: ZH-Highlands

Beitrag von wallaby »

Das mitem kiffe isch au grad min erschte Gedanke gsie...

Felii ? na ?
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

hoi feeeli

das chunt de shmau doch sehr bekannt vor.... ich han genau us dem grund uufghört kiffe vor vier jahr. paranoia, wahrnehmigveränderige, au wäni nöd graucht han. wänn du sälber en fiinfühlige und empfängliche mänsch bisch und dich nöd so guet chasch abgränze gäg usse, dänn chan das durs kiffe extrem verstärcht und verschlimmeret werde. mir ischs jedefalls so gange.
ich würi der empfehle, mal e kiff-pause z mache, zum luege, wies lauft und ob wüki a dem liit.

vill glück!
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Beitrag von Catweazle »

Hey,

Ich ha mit em Kiffe mal so öpis ähnlichs wie du erläbt. Ich han 6 Jahr langn mehr oder weniger täglich Kifft. Ich ha denn us verschiedene gründ demit ufghört. So nach 2-3 mönet ha ich wieder mal eins graucht. Ich bin vool gechillt im Bett gläge und ha mir e riese Stumpe hindere zoge.

Das teil het mich e so verpsycht, aber ächt nümme schön. Ich ha s Härzrase becho, lüüt gseh und stimme ghört wo eigentlich gar nit do sind. Ich han irgendwie s gfühl ka das ich gar nit so richtig druff bin aber uf die ander art wieder voll tschüss. E zyt lang ha ich ächt dänkt "so jetzt hets dich klöpft ab in d Psychi" Aber so öpe 5std spöter bin ich äntlich igschlofe und am nächste Tag isch es mir eigentlich rächt guet gange, halt no es bitzeli agschlage.

Sit denn Kiffe ich nur no extrem sälte und wenn denn nur Hasch und vieleicht 3-5 zügli. Aber an dinere stell würd ichs eifach mal mindestens für es zitli oder au ganz sieloh. Ich dänke so öpis isch e warnig vom Körper und Psyche.


Gretz Sebi
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 242
Registriert: Mo 11. Dez 2006, 12:19
Wohnort: jona Sg

Beitrag von bloodflower_of_psy »

also was ich vo mir chan sege skiffe koplet bie mir an slsd im rückemarkt a und holt s lsd wieder füre und ich han nur dur ein junt es farbeflkere vor de auge bis faschts gfül das ich uf em trip gsie bin zum bischpiel als ich nach de winterzauber von der schne fee nach em 3tages tripp abecho bin han ich die hei eis graucht und mini bude het gwaglet aso vo dem herr ich kiff chum no und han früner bevor ich nach england bin es 50 dureknallt am tag :shock:
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Benutzeravatar
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 155
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 08:53
Wohnort: Baden

Beitrag von Waldgeischtli »

so eschs mer letscht mentig gange woni am obe eis graucht han im atelier...be druff gsi, aber ergendwie andersch, luschtiger und sesch mega agnehm gsi! O:) esch chli de gmüetlich flash vom sunntig ufecho...

was ned so luschtig gsi esch, am zischtig esch während em schaffe nomol es schübli cho...ohni dasi eis graucht ha!
en art bodewälle hät mi vo hinde packt...

fazit: droge händ nahwürkige, ganz klar
Benutzeravatar
i.dot
artist
artist
Beiträge: 571
Registriert: Mi 4. Jan 2006, 17:56
Wohnort: homesweethome

Beitrag von i.dot »

also viele schreiben hier das mit em Kiff...ich glaub man unterschätzt´s kiffe scho noch..kann meine erfahrungen mit kiff auch mit euch teilen..Kiff pause kommt guet : )

take care
doomi
facebook.com/twonezero
Benutzeravatar
feeliii
Beiträge: 7
Registriert: Di 6. Feb 2007, 17:30

Beitrag von feeliii »

Hey mysticals

danke für eui wertvolle ratscgleg und antworte...

...Sit em mändig wo ni mi wieder erhold han häd sich bi mir au so einiges gänderet. ich bi über ganz grundlegendi sache wieder viel dankbarer, so wie nach em erste trip wo mer richtig guet da häd.(han gmerkt dass vo sine possitive nahfolge i de zwüsche ziit einiges wieder verlore gange isch)
zumbiespiel gnüss ich s nüechtern sie, es häd mer zeigt das mini psyche und wahrnehmig öpis extrem wertvolls isch wie en kristall wo en riss überchunt wän mer en an bode gheielad..dass al di befreiende glücks gfühl wieder i mir stecked schetzi au mega
gester han i s erscht mal wieder kifft und hans absolut chöne gnüsse, ich wirds in zuekunft drasstisch reduziere.
vor allem isch etz abr erscht ma e pause was s psychoaktive a belangt. au de respäkt wo mer vo dene substanze set ha isch wie en blitz i mich i gschlage =P~

set mer glaub au mal es profil zue due... chan ächt gued due =D>

aso leuts freu mi uf de samstig im wald beim muntren hüpfen :jumper:
Benutzeravatar
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 235
Registriert: Mi 24. Nov 2004, 14:14
Wohnort: Baden

:-(

Beitrag von Silversurfer604 »

Hei lüüt lueged es bitz uf euch, das list sich ja wie es geischtigs massaker was bi einige abgange isch wo da gschriebe händ. Und wenn angschtzueständ und paranoidie schüb dezue chömed sofort ufhöre mit dä psycho aktive substanze für es zietli.
Und wänners doch nöd chönd laa ;-)
Set und setting immer beachte, chan us mienre erfahrig säge das isch würkli swichtigscht.

Grüessli
Benutzeravatar
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: Mo 12. Feb 2007, 11:29
Wohnort: nimmer nimmer ZH oberland
Kontaktdaten:

Beitrag von Asrael »

8-[
Zuletzt geändert von Asrael am Fr 30. Mär 2007, 17:07, insgesamt 1-mal geändert.
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Benutzeravatar
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: Mo 12. Feb 2007, 11:29
Wohnort: nimmer nimmer ZH oberland
Kontaktdaten:

Beitrag von Asrael »

ja set und setting ischdr aafang vo dene problem

übrigens !! thc isch aue psychoaktivi substanz

wän ihr öppis nämet und dän z.b.eis kiffet gits e verbindig (ALLGEMEINE VORSICHT AUF MISCHKONSUM .Leber Hirn Körper. Austrocknung vitamin mangel fett etc..etc....) nachem abklinge holt eu de zuestand sehrwahrschinli meischtens wieder i, dur das. = verarbeite = ziit sich lah nachher isch für mich s A und O. am beschte 1 Monat !!!
..gesund ernähre gnueg schlafe und sich viel rueh gönne .mit sich und allem usenander setze .zuerst die arbeit dann das vergnügen

so Geschieht wenig

ausser ihr habts schon übertrieben,

habt schon zuviel Probleme,

oder einfach nur latent ,

letzter Ausweg vor vielleicht suicid, Kollegen Psychiater Die Richtige Droge .... Klapse

weiss von was ich rede
Güessli
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Benutzeravatar
psychedelic sermonizer
Beiträge: 2
Registriert: Fr 14. Sep 2007, 12:24
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

re

Beitrag von psychedelic sermonizer »

also i ha zwar ned sovill ahnig vo all dene droge aber ha au scho gwüssi substanze konsumiert und mini erfahrige gmacht, muess säge das mer s'd99p aso scho heftiger gfahre isch uf shrooms, mdma, lsd... Das het mi zimlicherschreckt da ich sit 7 jahr dauer kiffe... Aso würi scho meine s'kiffe wird eidütig unterschäzt! Aber muess säge ich ha min fun bis ez immer gha und au ned schlecht gfunde wie mer s'd99p i de täg danah geil gfahre isch! xD ^_^ x) :-#
Antworten