Salvia Divinorum

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
trümsel
Beiträge: 11
Registriert: Sa 10. Okt 2009, 11:53

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von trümsel »

dalamascus hat geschrieben:guätä Namittag liebi MF'ler....

Han jetz gad 20xSalvia Extrakt becho... und han fröge wellä da serschte mal isch wonni Sextrakt nimmi..

Ha ebe suscht immer dBlettli vo mim Pflänzli gno..
Mal fröge wellä wie mer sich da ah die bescht Dosis anetaschtet...?
Und was empfehleder isch Bong oder Chillum besser oder egal..?

Danke scho im vorus...
und en schöne Namiittag..

he du!
i han su scho salvia usprobiert, eis musch beachta, du bruchsch es sturm fürzüg dazue, will die soff im chrut chön sich nur so entfalta, es muss jo würklich uh heiss werda, chsches übrigens au base...nimmsch ca, es halbs gramm aber denn hesch denn echt de optisch, wür echt ufpassa vo dem züg...

vill vergnüege uf dinnere reis wünschi dir!
Darkdevil
Beiträge: 11
Registriert: Mi 11. Nov 2009, 21:51

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Darkdevil »

du chasch salvia au a de sunne 10 jahr liggelah und es verlürt keis prozent a würkig.
s' wichtigste aber isch toleranz, drum merksch au nüt meh wänn dosis langsam steigerisch. Bi ere z'chline initialdosierig isch toleranz bereits nach eim zug so gross, das nacher de ganz abig nüt meh chasch gspüre..
Es git gnueg infos drüber im netz zum bispil under erowid

btw Ich hett no e wunderschöni ca 8 Jährigi Salvia (en steckling vom hoffmann-wasson steckling!!) zum verchaufe
pn bi interässe
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Individuum »

also i han jetz öber öpe 1 1/2 mönet 6 mol salvia 20x extrakt graucht, mengisch met grüentee, tabak, oder gras. (emer em bong)

und s'einzige woni bes etze gmerkt han esch dases de cannabis flash verstärkt, sosch nüt! und i han ned wenig gnoh! /yo (meh als e messerspitze)
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von nexus »

es wirkt au andersch uf jedes individium. extrakt,au süsch imr pur, hani mal mit eimer graucht /color abr ufm trip bi sunneufgang im erdbong isch gaaaanz schräg cho /aaahh
Zuletzt geändert von nexus am Do 24. Dez 2009, 08:29, insgesamt 1-mal geändert.
Liebe Respekt Anarchie
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Individuum »

wie würkt sich salvia öberhaupt us, wenme uf acid esch?
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von nexus »

has empfunde: meh befindet sich ja (meistens) i ziit und ruum, wenis graucht han bini wie im ruum stahblibe abr ziit lauft witer. umgekehrt wie wennt churz vorm wecker verwachsch 2minute na schlafsch abr stundelang tröimsch. bim flüüge bisch ja eh nöimets andersch, die würkig us andrem blickwinkel betrachtet.. mir hät de buuuch weh gmacht vo lache /bigs
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Namaste
Beiträge: 38
Registriert: Mi 23. Dez 2009, 22:32
Wohnort: Ich lebe in meiner eigenen Welt; das ist OK, man kennt mich dort.

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Namaste »

Scheiss Politiker nemet Salvia ist BtmG uf = Salvia wird illegal
Da es keine legitime Anwendung für Salvia divinorum gibt (keine therapeutische oder andere
Anwendung), wird diese Pflanze ins Verzeichnis der verbotenen Stoffe aufgenommen.
Quelle:
http://www.swissmedic.ch/rechtstexte/00 ... bNoKSn6A--
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Individuum »

jo ich han ebe emne tripbericht gläse, das eine d'würkig vom salvia ned grooss wahrgnoh hät, woner de uf pilz salvia graucht hät, eschsem abartig igfahre. Psilocybin esch ja am lsd molekül rächt ähnlich, aber d'wechselwürkig chönt ja glich zemlech underschiedlech usfalle.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von nexus »

hehe individium :lol: uf pilz ischmer das nanie in sinn cho denn isch eh alles luschtig /color
naja au en chline strukturunterschied hät grossi uswürkig.
Liebe Respekt Anarchie
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Individuum »

mhm i werd jetz dänn mal en versuech starte, werd di ganz sach wahrschinlech rächt booste =)))
Benutzeravatar
Phantasmagoria
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Mo 16. Mär 2009, 09:53

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Phantasmagoria »

Namaste hat geschrieben:Scheiss Politiker nemet Salvia ist BtmG uf = Salvia wird illegal
Ab wann tritt das Gesetz in Kraft? Und wann werden Blumenkohl und Kopfsalat verboten? Deren therapeutische Anwendung bezweifle ich nämlich ebenso an crazyeye
Oder wie ein Kumpel zu sagen pflegt: "Ein wunder, dass der Mensch bis heute überleben konnte, als all die schlimmen Dinge noch nicht verboten waren" :roll:
"Life itself is only a vision. A Dream. Nothing exists, save empty space and you...and you...are but a thought."
The Adventures of Mark Twain: The mysterious Stranger
Bild
Benutzeravatar
bluemechind
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 665
Registriert: Sa 13. Okt 2007, 15:29
Wohnort: nähe Zürich
Kontaktdaten:

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von bluemechind »

BtmV-Infoblatt

Zum Datum: Es wird warscheinlich der 1.1.2010 (keine neusten Angaben)

Infoblatt
Benutzeravatar
Wiyaka
Beiträge: 43
Registriert: Mo 23. Nov 2009, 18:27

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Wiyaka »

Phantasmagoria hat geschrieben:
Namaste hat geschrieben:Scheiss Politiker nemet Salvia ist BtmG uf = Salvia wird illegal
Ab wann tritt das Gesetz in Kraft? Und wann werden Blumenkohl und Kopfsalat verboten? Deren therapeutische Anwendung bezweifle ich nämlich ebenso an crazyeye
Oder wie ein Kumpel zu sagen pflegt: "Ein wunder, dass der Mensch bis heute überleben konnte, als all die schlimmen Dinge noch nicht verboten waren" :roll:
Damals waren die Menschen halt noch nicht so verdorben, das ist die Jugend von heute! /pille *räusper* ](*,)
Ich frage mich immer, wie Pflanzen illegal sein können. Sie gehören zur Natur, wachsen von selbst aus der Erde, wie kann so etwas verboten werden? Wer mutet sich an, so etwas zu verbieten?
...das heisst, Mutter Erde ist ne Art Drogendealerin or what? ö.ö :-k

Auch all die lieben Wichtel... -.-
Benutzeravatar
_INTER_
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 126
Registriert: Do 10. Dez 2009, 13:08

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von _INTER_ »

wie würkt sich salvia öberhaupt us, wenme uf acid esch?
http://www.psykick.de/salvia/
Da findsch Brichts vo eim wo sozege jede Tag das Züüg raucht und in es paar vo sine 200 Tests findsch
au Mischige mit Lachgas, Acid etc.
Staht glaub, dass Salvia mit Acid Kreuztoleranz hett bzw. überwiegt.
Hett au BadTrips-Reports noimed uf dere Siite.
Coookieees!
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Individuum »

scho? eigentlech sets ned, da salvia en "κ-Opioid-Rezeptor Agonist" und lsd en "Serotonin-(5-HT2A)-Rezeptor Partialagonist". eich esch lsd vorallem met meskalin und Psilocybin krüztolerant. /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille
Antworten