Salvia Divinorum

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
mirror_of_illusion
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 11:51
Wohnort: Othmarsingen
Kontaktdaten:

Beitrag von mirror_of_illusion »

ja de muesch halt prioritäte setze.

jontli oder salvia,

aso es lohnt sechsch scho för en salvia flash mol sziitli ned zkiffe.

sesch scho en andersch krase flash halt.

jo luegsch mol.

vell spass no bim experimäntiere!!!!
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

hehe han mer jetz mal 40er bstellt... ;)

und höre demfall uf kiffe bisis bechume.... abr jetz dörf ja no isch für hüt nemmli scho zspaht... :-$
Benutzeravatar
chronos
Beiträge: 46
Registriert: Mi 2. Jan 2008, 19:49
Wohnort: ...im härz vo solothurn...

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von chronos »

/doof /doof

i ha uf salvia de schrägschti trip ever gha:::!!!!und zwar im jura ufere risssige wise...dwält het sech i Legosteindli zerleit und i bi vo dene schööne chlötzli überrollt worde...stranger than fiction.... /doof /doof

und derzue ha ni s bewusstsiii vomene grosse jurakalkstei gha....stranger than strange..und nach 10 min esch alles fertig gsi.. /color /color

spezielle erfahrung aber für mi gschmack zu heftig für soo wenig lang...
Beweis,ist die Zurückführung des Zweifelhaften auf ein Anerkanntes....Arthur Schopenhauer
Benutzeravatar
Psylon
Beiträge: 23
Registriert: Do 29. Mai 2008, 13:58
Wohnort: Döt änä am Bergli

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Psylon »

jaja wikipedia isch sone sache.. dete cha jede inäschriebe waser will...
Früäner het das no gstummä aber sit öppä 2 johr (weissäs nid so genau)
muän mer sich dötä zersch amäldä zum öppis inäschribä und wennd denn was gschribä häsch
wird das was du gschribä häsch zersch vomänä spezialischt uf dem gebiät überprüäft,
bevors öffentlich zuägänglich wird.
Wikipedia isch also doch ä plattform därä mer glaubä schenkä chan /color
laserflip
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 239
Registriert: Sa 26. Jul 2008, 11:36

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von laserflip »

I de schwiiz wirds glaubs ilegal! Ich bi mer ebe ned ganz sicher aber uf http://salviashop.ch/ staht das es irgendwelchi komplikatione git. Wüsse ir wommer suscht no chan bstelle?

MfG LAserflip
Dragonfly

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Dragonfly »

laserflip hat geschrieben:I de schwiiz wirds glaubs ilegal! Ich bi mer ebe ned ganz sicher aber uf http://salviashop.ch/ staht das es irgendwelchi komplikatione git. Wüsse ir wommer suscht no chan bstelle?

MfG LAserflip
secret nature
Benutzeravatar
Cellar_Door
Beiträge: 40
Registriert: Mo 4. Aug 2008, 09:22
Wohnort: Bülach

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Cellar_Door »

laserflip hat geschrieben:I de schwiiz wirds glaubs ilegal! Ich bi mer ebe ned ganz sicher aber uf http://salviashop.ch/ staht das es irgendwelchi komplikatione git. Wüsse ir wommer suscht no chan bstelle?

MfG LAserflip
http://www.salvia-flash.ch
olli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 242
Registriert: Do 23. Sep 2004, 11:29
Wohnort: couchsurfer - lives where space is!

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von olli »

tinu the PsySchlumpf hat geschrieben:http://www.blick.ch/news/schweiz/azteken-salbei-100168

#-o :mad:
mit solchen nachrichten fings bei uns in D auch an,
kurze zeit später wars illegal...
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
Benutzeravatar
kinetic
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 90
Registriert: Fr 24. Okt 2008, 13:08
Wohnort: unterland

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von kinetic »

ich finde das 20X extrakt reicht völlig!!!!!!!!
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von hobicht »

also bi mir isch de letschti trip mid salvia scho es zitli här..
damals isches mir bi de erste mal rauche au nid igfahre, als ob de körper zerst midem wirkstoff vertrut wärde mues.
zudem chani dem bipflichte dass es sicher me knallt weme nid kiffed, oder zumindest a dem tag nid kifft.
aso total nüechtern a die sach ane gad.
mir hends damals au im bong graucht und es isch de helli wahnsinn gsi.
chas weder mid lsd vergliche oder so, da ich nonie öppis synthetischs konsumiert han.
aso am ehste mid trichterwinde (lsa) oder am beste zbeschribe wie weme en 8 stündige pilztrip uf 15 minute aberafft.

ez hani aber dochno en frag a die wo sich anschinend besser demit uskänned..
es isch öppis gschribe worde, dasses grossi hitz brucht um de wirkstoff salviarin a fri z'setze.
nimmt me am beste sones sturmfürzüg oder sone mikro gasbrenner?

und funktionierts au imene vaporisator
ha no eine vode aromed dehei wome genaui grad celsius chan istelle
oder weiss öpper grad per zuefall vieviel grad ich sött istelle falls das überhaupt midem vaporisator funzt?

merci einäwäg und bis baldrian...
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
Cellar_Door
Beiträge: 40
Registriert: Mo 4. Aug 2008, 09:22
Wohnort: Bülach

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Cellar_Door »

Aso bi mier isches miteme Füürzüg und mitere Bong guet gange.
http://psykick.de/salvia/ hat geschrieben:2.2 Kann man Salvia im Vaporizer konsumieren ?
Salvinorin hat einen hohen Siedepunkt (ca. 240 Grad Celsius). Normalerweise kokeln bei dieser Temperatur die Blätter weg (also wie rauchen). Vor allem sehr feine Blattstückchen brennen leicht an. Scheinbar wird aber wie bei THC, das Salvinorin mit anderen entstehenden und austretenden Gasen mitgeschleudert, so dass man es auch ohne kokeln bei niedrigeren Temperaturen (ca. 230 Grad Celsius) vaporizern kann. Ein Freund stellt an seinem Vaporizer die Temparatur für Salvia nur ein wenig höher als für Cannabis ein.
Laut einem Vaporizingexperten sollen ölige Extrakte (BlackWax) für den Vaporizer besser geeignet sein, als normale Blätter.
Der Trip soll beim Vaporizer aber mitunter auch recht heftig ausfallen. Vorsicht ist also geboten.

Meine eigenen Experimente mit Vaporizer (Volcano, Heisluftpistole) und normalen Blättern fielen jedoch nicht besonders stark aus. Ein Nachteil, den ich beim Vaporizer sehe ist die langsamere Wirkstoffaufnahme im Gegensatz zum Bongrauchen. Die Zeitspanne, in welcher der Wirkstoff aufgenommen wird ist besonders bei Salvia sehr wichtig und sollte so kurz wie möglich ausfallen. Ein Vaporizerköpfchen leert man jedoch meist in vielen langen Zügen, so dass der Konsum eher 3-5 Minuten dauert. Somit erreicht man nicht schnell genug höhere Konzentrationen im Blut und die Wirkung fällt schwächer aus, kann dafür aber etwas länger anhalten.
Zuletzt geändert von Cellar_Door am Mo 4. Jan 2010, 20:57, insgesamt 1-mal geändert.
biberfreund

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von biberfreund »

Interview mit Daniel Siebert, dem führenden Experten für die in Deutschland seit einem Jahr verbotene Pflanzendroge "Salvia divinorum"

http://www.heise.de/tp/r4/artikel/29/29477/1.html
Peace
Beiträge: 7
Registriert: Fr 9. Jan 2009, 18:35

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von Peace »

sali zämme!

wet mi ez als erfahrene salvianaut au mal zu wort melde!

Also erstens mus es extrakt nöd unbedingt schlächt si nu wels nöd e so krass ine haut! Bi mir würkt s salvia jedes mal völlig andersch, au i de stärchi! ha au scho es Pot 10x extrakt graucht und so guet wie nüt gmerkt und ab 2 züg vo normale bletter min stärchste und strübste trip gha! Es chunt echt fast nur ufs set and setting ah! Mir isch ufgfalle das wen ich kei starchi würkig erwartet han hets immer am meiste gschibet und weni denkt ha ez spikts mi wider id unentlichkeit wom Salvia-universum hani so guet wie nüt gmerkt!
Han recht lang gha bisi usegfunde han wienis "mache" muen!

Salvia het e zimlich fiesi art: erstens überfallts di eifacht wie usm nüt und den gauklets der no for s seg alles na normal! Mir isch ufgfalle das ich recht fil Halluzinzione gha han uf Salvia woni aber direkt nach dem flash garnüme gwüst han. ich han echt zum teil s gfühl gha ez hani nur e chli e schiibe gha vo dem chrut und bim nächste mal rauche ischmer plötzli wider ihgfalle dasi s letschmal ja voll d hallus gha han nur hani säb nüme gwüsst. Oder den hani mi au scho parmal debi verwütscht wieni scho völlig ine anderi welt ihtaucht bin aber immerna s gfühl han es flasht doch garnöd das isch alles nur ihbildig oder völlig normal. went den nüechtern wider so zrug denksch, denksch wie blöd bisch eigentli i dem Moment gsi? Zimli ähnlich wies i de Träum amel isch: me erinneret sich nöd mal dra das überhaupt öpis passiert isch und i dem moment wommers erlebt gseht mers als di völlig normali alltäglichi realität. Wer sich mit Luzide Träum beschäftigt weis ja wie schwirg s isch zmerke dasmer überhaupt träumt.

Us dem grund rauchi Salvia nüme so überdosiert da mer den ebe nu i die fiesi falle gheit vo salvia und sich im nachhinein nume ufregt!
Bi mir langet es (zimli chlises) Pot normali bletter um en blick ine anderi wält z werfe! han jedoch lang gha bisi use gfunde ha wieni das anebringe!
Wemer salvia total überdosiert, oder ebe au nöd wels eim wege 2 züg normali bletter scho verüert, den ereichtmer en zuestand wo so abstrakt isch und so nütme mit eusere realität ztue het das mer vo dere wunderbare reis garkei erinnerige chan mit näh wels eifacht irgendwie nöd i euses hirn passt! me mag sich dene nuno a die sache erinnere wo no einigermase i eusi realität passed oder sache womer zu öpisem denkt het!


Und weners mal rauched und denked wo blibed ez d Hallus dene mached ma d auge zue und achtet uf sache woner zwar irgendwie wahrnämed aber nöd gsehnd oder ghöred oder e so! Und lönd eu nöd drilege vo dem chrut! /bigs

vil spass bim reise

Fride Peace & Sunneblüemli n-smile_1017.gif
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Re: Salvia Divinorum

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Peace hat geschrieben: Salvia het e zimlich fiesi art: erstens überfallts di eifacht wie usm nüt und den gauklets der no for s seg alles na normal! Mir isch ufgfalle das ich recht fil Halluzinzione gha han uf Salvia woni aber direkt nach dem flash garnüme gwüst han. ich han echt zum teil s gfühl gha ez hani nur e chli e schiibe gha vo dem chrut und bim nächste mal rauche ischmer plötzli wider ihgfalle dasi s letschmal ja voll d hallus gha han nur hani säb nüme gwüsst. Oder den hani mi au scho parmal debi verwütscht wieni scho völlig ine anderi welt ihtaucht bin aber immerna s gfühl han es flasht doch garnöd das isch alles nur ihbildig oder völlig normal. went den nüechtern wider so zrug denksch, denksch wie blöd bisch eigentli i dem Moment gsi? Zimli ähnlich wies i de Träum amel isch: me erinneret sich nöd mal dra das überhaupt öpis passiert isch und i dem moment wommers erlebt gseht mers als di völlig normali alltäglichi realität. Wer sich mit Luzide Träum beschäftigt weis ja wie schwirg s isch zmerke dasmer überhaupt träumt.

Wemer salvia total überdosiert, oder ebe au nöd wels eim wege 2 züg normali bletter scho verüert, den ereichtmer en zuestand wo so abstrakt isch und so nütme mit eusere realität ztue het das mer vo dere wunderbare reis garkei erinnerige chan mit näh wels eifacht irgendwie nöd i euses hirn passt! me mag sich dene nuno a die sache erinnere wo no einigermase i eusi realität passed oder sache womer zu öpisem denkt het!
das ist absolut bemerkenswert, mir ging es mit dem kraut genau gleich!
und ich hab bisher nie jemanden gefunden, der es genauso empfindet, aber in deinem text kann ich alles unterstreichen, absolut alles!
es kann soweit gehen, dass du 2 sekunden nach deinem letzten zug als eine völlig andere (körperlose) persönlichkeit mit einer anderen körperlosen persönlichkeit redest, dabei der raum vor deinen augen in scheiben geschnitten wird, dich dann im nächsten moment schwebend zwischen zwei 2-dimensionalen fraktalwänden befindest, dann mit deinem 360° rundum-blick feststellst, dass deine arme und beine flüssig sind und im begriff sind sich in der unendlichkeit zu verdünnisieren, bis dann eine riesige "zunge" kommt und dich in die luft wirbelt, bis du dich fühlst wie eine schraube aus knetmasse und es kommt dir alles VÖLLIG normal vor! ich habe mich während der erfahrung sogar kurz genervt, dass meine arme und beine davonfliessen!!!! :lol: nicht mit einem gedanken hatte ich angezweifelt oder hinterfragt was da gerade mit mir passiert, erst als die wirkung dann jeweils aufhörte (so schlagartig wie sie gekommen ist) wurde mir bewusst was ich gerade für eine reise durchgemacht habe... es ist derart bizarr und verstandessprengend, dass es vom alltagsbewusstsein am ehesten noch als traum eingeordnet werden kann, aber es bleibt unbegreiflich...
ich habe allerdings schon seit vielen jahren nicht mehr damit experimentiert, zum einen weil ich einen riesen respekt davor bekommen habe, zum anderen weil diese art der kurztrips für mein weiterkommen keine bedeutung haben... man nimmt irgendwie nichts mit davon, anders als bei einem pilztrip zb.... einfach 5 minuten disneyland vom bizarrsten, was man sich nur erdenken kann... keine ahnung wie ich das ernsthaft nutzen könnte....
Antworten