Salvia Divinorum

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

So, ich han mich au mal as Salvia anegwagt und schrieb da mal min testbricht :-)

am fritig endli becho, hani dfinger ned chöne devo lah. jaaaa ich bin en junkie :-p

Also, mis pfifeli füregno (jaaa, das zum rauche, nöd das was ihr ez dänked :-# ) und han das guete ding gstopft. Han mer e agnehmi atmosphäre im Zimmer gmacht, seichts liecht, cafe del mar musig ineghaue und mal lospaffed. Aber nix passierte... hani scho dänkt, entweder hetmer mi verarscht, es würkt bi mir nöd, oder das pfifeli isch schlicht und eifach scheisse... nachdemi nach 3 wiitere versüech a dem punkt acho bin, wosmer es bitzeli im chopf dreit het, de hani gwüsst, irgendwas stimmt nöd. Ich muss zu andere mittel griiffä :-D

Ab ufs Velo (winti isch ja zum glück chli) und in nächschte Rastaman lade go es Bong poschte. Han denkt das chas ja nid sii, das mich das nid wegtätscht, isch schliessli 20x extrakt. :n2

Also, dihei acho, numal es nag champa räucherstäbli azündet,bong mit wasser gfüllt, chöpfli mit Salvia gfüllt, tüüüüf usgatmet und en diiiickä zug usem Bong gno...

Luft aghalte...

und aghalte...

und aghalte...

und denn dänki, also so spektakulär chas ja nid sii, und vorallem bruchi LUUUUUUFT :-&

atme us.... und... peng

Ich merk wies mi vo mim stuehl richtig bett zieht, ich han gwüsst, my bed is my castle. Woni abligge druckt mi e mega chraft eifach richtig matraze ine, ich merk, wie ich mich nüme bewege chan und szimmer eifach allgemein i de geometrie nüme stimmt. 90° wird 120° und e gradi wand wird zumene unformbare komische gemälde.

Ich ligg also da im Bett und dänke drüber na, dass ich ja eigentlich jetzt dänn grad gah mues. Ich mues ja minere Schwöschter (Ich han scho 2 schwöschtere, aber das isch e anderi gsi) no es Pferd chaufe, und es wartet dusse alli uf mich. Aber ich han gwüsst, ich chan nöd usegah, wänn mich die alli so gsehnd (wer dass das au immer sii mag) dänn sinds mega enttüscht vo mir das ich droge konsumiere. Trotzdem han ich mich müese entgäge de Schwerchraft wo uf mich gwürkt het bewege. Ich han mich ufem Bett gräklet, irgendöpper us de lutsprächerboxe seit öppis und ich han gwüsst, die person reded mit mir und frögt mich was ich da mache. "ich gnüsse släbe" hani g'antwortet, oder ich glaub zumindescht dasi öppis gseit han, chas aber nöd bestätige.

Das ganze zieht sich über es paar minute so hinweg, das ich uf mim bett ligge und über die andere (?????) nadänke und mich hauptsächlich fröge, wieni us dem schlamassel wieder usechume. Das isch aber nöd negativ gsi, sondern es ischmer meh vorcho, als wäri en chline bueb wo grad graucht (zigi) het und jetzt hofft daser nöd verwütscht wird.

und dänn...

Langsam realisier ich wieder, wo ich bin. Ich merk, dass ich ellei im Zimmer bin, und das ich gar nieneds ane mues und das au niemerd uf mich wartet... ich han realisiert, dass ichs schön gmüetlich chan nä, und niemerd ume isch. Dgeometrie vom ruum fangt langsam wieder a stimme und mini reis gaht langsam z'ändi.

Salvia isch e sehr mächtigi droge minere meinig na. Ich han während dem Trip mini gwüssenssitä känneglernt, wo scho immer i mir drin isch, sich aber no nie und uf keinere andere droge gmulde het. Au mini person hani troffe. Ich han gmerkt, dass ich eigentlich Droge nöd brücht, es aber trotzdem mache und mich unterbewusst fröge, wieso das ich das eigentli mache. Dennoch lahn ichs nöd sii, obwohls bi mir bis jetzt no mit keinere droge so gsi isch, das sie mich, sondern das ich sie unter kontrolle gha han. Und au das ich en sehr raschtlose bin (sgfühl ich mues neumeds ane, weg). Ich bin immer echli en stresschopf und verwiilä nöd lang a eim ort.

A alli wo die droge mal wennd probiere. Mached eu gfasst, uf e völlig anderi realität. es isch absolut unverglichlich mit LSD oder THC oder XTC oder whatever... es isch es portal ine anderi wält... aber e anderi wält wo dir dich zeigt. unverfälscht, au wennds nid glaubsch.

so far, ich gang ez go penne, gnueg lang müse schaffe hüt :(

peace und blüemli und hebed eu sorg!
Benutzeravatar
mirror_of_illusion
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 11:51
Wohnort: Othmarsingen
Kontaktdaten:

Beitrag von mirror_of_illusion »

gell sesch krass.

aber glich fend i s'salvia, eini vode "bessere" droge(welli droge esch jo scho guet) well si ned so lang wörkt und und för me ned so is onterbewost sie drengt wi lsd.


mer send mol ade aare gsi und händ das züg graucht, und ebe plötzlech machts eifach, peng und weg besch, ha den ofs wasser gluege das eifach so gseh vebie go, ond hami gfühlt als wäri eifach eis met allem, wi en stei oder en baum wo eifach det stoht, und eifach dezueghört, esch ergendwie es mega schöns erläbnis gsi, met de natur so in kontakt zcho.

aber es chan au sehr gförlech sie, vorallem wänt noni so erfahre besch demet, aber nach so öpe 10 setigne flashs kensches den langsam und de chamers e gwössermasse stüre.
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

@ flahsmax...


hehe hets demfall no klappet mitem friitig.. ;)

huaaa ned schlecht.. da machi mal uf was gfreut... =D>
tönt ja interessant...

bin leider immer nenig dezue cho.. immer chlie in rush hour zur ziit
.. shett eifach nenig gstummä....

danke dir für din bricht...

und es schöne sunntig gang jetz goge swetter gnüssä...
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

Ich merk wies mi vo mim stuehl richtig bett zieht, ich han gwüsst, my bed is my castle. Woni abligge druckt mi e mega chraft eifach richtig matraze ine, ich merk, wie ich mich nüme bewege chan und szimmer eifach allgemein i de geometrie nüme stimmt. 90° wird 120° und e gradi wand wird zumene unformbare komische gemälde.
genau, salvia bewirkt eine Verzerrung der Räume, kann also noch ganz krass wirken...vor allem in Synergie mit anderen Substanzen...puuuuh!

Salvia isch e sehr mächtigi droge minere meinig na.
ou mini meinig, mit nütem z vergliche...
Benutzeravatar
mirror_of_illusion
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 11:51
Wohnort: Othmarsingen
Kontaktdaten:

Beitrag von mirror_of_illusion »

no en chline tipp.

mer mesched zom konzentrat amig no normali blätter is pöttli vom bong.

und so das skonzentrierte ond am sieb bode esch und den blätter obe druf zerbrösmele,
das bewerkt das dort verbrönig vode blätter en grösseri hetz entstoht, ond somet fahrts besser i und bruchsch au vell weniger vom konzentrat.
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

ok, tönt no interessant :-) musi denn mache wenni mal mini steckling bechume :-) momentan musi mi aber mit konzentrat zfriede gä!

chönd ja mal es pöttli zäme rauche, mirror ;-)
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

guete morge mitenand....

aso ich han mini lebende salvia pflänzli scho... eifach no kei vertröchneti bletter.... bruucht no es bizzli geduld und dene isches gnueg gross zum die erschte bletter neh...

hoffentli überstahts dä winter no.....
Benutzeravatar
mirror_of_illusion
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 11:51
Wohnort: Othmarsingen
Kontaktdaten:

Beitrag von mirror_of_illusion »

aso mer wär da vell zmühsam sälber salvia azpflanze, die ganz pfläg wo die pflänli bruched för me vell ufwändig,

kaufe skonzentrat amig bimene kolleg

http://www.weltennebel-marte.ch.vu (goht leider im mom. ned, weiss au ned wiso)

5g för 20.-, normali blätter und sehr gueti qualität.

__________

jo raphie wiso au ned, sobaldi sälber weder han chömer jo mol zäme, met no anderne ond so, eis go rauche.

bes bald demfall
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

@ mirror_of_illusion

naja wen für dich einmal die woche wassergeben zu viel arbeit ist.. ;)
ich zupfe noch von zeit zu zeit die grössten blätter ab und lege Sie zum trockenen....

übrigens ziehe ich auch gerade meine eigene baby woodrose.. hoffe mal das Sie nächsten Sommer blühen wird.. :-$
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

bin jetz gad am salvia rauche.. han sbong jetz dene 4 oder 5 mal ghittet.. jedes mal mit chlie meh und meh... mach jetz no es bong mitem rescht vom gramm dinne..... abr swürkt eifach ned so krass.. chum mer eifach andersch druff und verzert inä abr ned meh....

isch das extrakt echt schlecht oder liit das mit mir zeme oder zwenig..?

danke und grüässli und liebi

dalamascus
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

dalamascus hat geschrieben:bin jetz gad am salvia rauche.. han sbong jetz dene 4 oder 5 mal ghittet.. jedes mal mit chlie meh und meh... mach jetz no es bong mitem rescht vom gramm dinne..... abr swürkt eifach ned so krass.. chum mer eifach andersch druff und verzert inä abr ned meh....

isch das extrakt echt schlecht oder liit das mit mir zeme oder zwenig..?

danke und grüässli und liebi

dalamascus
Du chasch aber no guet Posts schriebe. =o) Ja hesch denn du Ferie?

Viel Spass @ flyyyyyy
*poink*
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

buahh... so alles graucht und ned viel passiert....
snextmal bstellis neumets andersch.. wiert wohl ned so guets extrakt sii vom salvia-shop...


@melliandra wie meinsch das..? vertsahts ned ganz... han ke feriä... bin chrank (gsie)...
und morn muessi au wieder goge schaffe...
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

ich glaub feriä würi sinnvoller nütze.. ;)

und sicher ned diheihocke
Benutzeravatar
mirror_of_illusion
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Fr 20. Okt 2006, 11:51
Wohnort: Othmarsingen
Kontaktdaten:

Beitrag von mirror_of_illusion »

sesch ebe so,

vell vo mine kollege, aso eigentlech alli wo rägel mässig kiffe,
dene fahrt das züg eifach ned i,
ned emol s40 fache konzentrat, eifach nüt, gar nüt.

sie händ graucht und graucht aber eifach nix.

i glaube ebe da liet a dem, und falst öberhaupt kei joints rauchsch de weissis au ned.

de go mol zom arzt und frogen was do lauft :n3


aber komisch esch allefall das wämer kiffet, dases den ned flasht!!!!
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Beitrag von dalamascus »

alles klar... danke für dini infos.. ha drum gad recht inägüglät.. n-smile_2575.gif n-smile_0615.gif

schaad.. =(
Antworten