wämer jetzt d gsellschaft mit de psychiatrie verglicht und dänn de goldnig schnitt uf goapartys bezieht...dänn, ja dänn...git das sicher meh als 23...
aber ich döff behaupte die andere sind die wahnsinnige, bin schliesslech en schizzo...

ein guter (was auch immer das heisst) therapeut befasst sich schon im vorfeld mit seinen klienten. er kennt gewisse kriterien, die einen menschen eher von einer sitzung mit lsd ausschliessen, weil zu gefährlich. und er wird einen solchen menschen nicht bei einer lsd-reise begleiten, wird ihm kein lsd geben. ein guter therapeut begleitet nur dann einen menschen mit lsd, wenn dieser in der verfassung ist, selbst ja oder nein zu sagen, wenn er sagen kann: ich übernehme die verantwortung für das, was ich mache. ich übernehme die verantwortung für meine lsd-einnahme.u.s.l. hat geschrieben:wer haftet in wiefern, fals da mal was schieflaufen sollte?
alsoNichtlustig hat geschrieben:au wännd recht hättisch wers doch viel lustiger mit lsd i de psychiatrie zsi als ohni![]()
gut, dann darfst du meine erste patientin seinGoa_Meitli hat geschrieben: ich übernehme die verantwortung für das, was ich mache. ich übernehme die verantwortung für meine lsd-einnahme.
nööööö... i don't take lsd. isch me gmeint xi, dass jede, wo das macht, i de lag söt si, d verantwortig dafür z übernäh (und das au z mache und nöd nacher em psychiater tschuld gä, fallses im grad nöd so passt hät, waser gseh hät, wil er nach dere erfahrig vilich einiges i sim läbe müesst umkremple... und das nöd immer eifach isch... will... you know...)u.s.l. hat geschrieben: gut, dann darfst du meine erste patientin seindie rechnung schicke ich dir dann nach hause
...das klingt für mich ziemli abhängig und aggressiv, finds schad das du dich so wehrsch gegä "üsi" gesellschaft, wer auch immer das isch....spike hat geschrieben:gsetz gäge substanze im allgemeine isch öppis vom ernidrigschte und eini vode gröschte beleidigunge an mänschlich intellekt i eusre verhasste gsellschaft. logisch isch da soviel hass wenn da so viel restriktione sind! chasch ja nidemal meh go pisse am Bhf ohni cash zahle! WFT?!? i sonre gsellschaft isches GANZ NORMAL WAHNSINNIG Z WERDE.
"
chasch ja nidemal meh go pisse am Bhf ohni cash zahle! WFT?!? i sonre gsellschaft isches GANZ NORMAL WAHNSINNIG Z WERDE.
Du vergleichst hier Äpfel mit Birnen, der Ursprung deiner Aussage läuf au Kritik an Großverdiener hinaus.logisch isch da soviel hass wenn da so viel restriktione sind! chasch ja nidemal meh go pisse am Bhf ohni cash zahle! WFT?!? i sonre gsellschaft isches GANZ NORMAL WAHNSINNIG Z WERDE