Einstigsdroge

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

heheh ja eh...........vo zvill peterli chame sterbe und es kaffiloeffeli muskatnuss dur dnase zoge cha der au en schiibe ghae......isch halt alles relativ.....du chansch jedi pflanze chemisch erklaere wenn de wotsch, aber wenn ich hie vo chemisch rede denn mein ich halt scho chemisch hergstellti sache (pille, mdma, lsd, cola............)
und ich weiss scho dass ICH thc gern echli verherrliche (gäll lila;)heheh) aber ich meine es isch scho en unterschied ob ich jetzt en pille gschmisse oder en joint graucht ha.........nach emene joint chani wenigschtens nu uf d strass...also weisch wie ich meine?
im prinzip jedem das seine, nur find ichs halt besser wenn mer sich vorher drueber echli schlau macht, und nid eifach schlückt was eim vor d auge chunnt.
ich liese au zerscht immer packungsbeilage vomene medikament dürre bevor ichs schlücke, schliesslich wott ich ja denn wuesse was fuer nebewirkigä dass denn hett.....weisch wie ich meine??

aber ich finds halt krass wie die junge damit umgoehnd hütztag.....ich meine vor 7 jahr isch denn das scho no anders gsi....de hesch mal afa rauche, denn bisch zerscht mal ad partys, denn hesch denn viliicht emal afe es vierteli pille gnu zum luege wies isch, und das hed denn scho meh als gnueg gschuubet......(hmm und de simmer 17 gsi, wohl bemerkt)

aber da nuetzt alles rede nued, die mached ja sowieso wies wend....und solangs keni partys mit altersbeschraenkig/alterskontrolle gihd wirds wohl so bliibe.........

eis positivs heds ja, ich tue denn ame gärn am morge näb em dancefloor anesitze (und äba miis jointli rauche,hehehehehe) und die druffene elfli und gnoemli und suscht hippies uf em dancefloor beobachte.....isch ame nu amüsant......
(hoffe dass ier mier jetzt nid uf e grind schlönt)

greezli
Auryn

Beitrag von Auryn »

Hi Psyarwen,

Nei druflscholh garn ned.... ech mues der au rächt geh öber da wo du gschrebe häsch ;-) schad das wörkli zuvell mänsche es emmer öbetriebe müend med de ganze Droge ond so.... bes amigs komplett kaputt send... ond da esch au ned grad schön zom luege was amigs so för Kadaver omelaufid während de Party's... ech be au kei hailige aber wenigsten han ech gwössni limite amigs bem konsumiere ond ech wott au ned e so kaputt usgseh wie velli party bsuecher...! esch es velecht es problem vo dere ganze Atmosphere anere Goa Party? velecht scho... aber gliich me sett doch au chönne sech ochli kontroliere ned?

....was meinid er e so?
kasper

Beitrag von kasper »

@lila:
jepp! da hast du recht!
"seelig sind die geistig armen"
oder
was ich nicht weiss, macht mich nicht heiss!

wissen kann einem manchmal den spass (oder auch appetit *g*) ganz schön verderben....
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

psyarwen hat geschrieben:
eis positivs heds ja, ich tue denn ame gärn am morge näb em dancefloor anesitze (und äba miis jointli rauche,hehehehehe) und die druffene elfli und gnoemli und suscht hippies uf em dancefloor beobachte.....isch ame nu amüsant......
machi amig au no gern..eifach ohni joint..hehe(zwinker-zwinker)
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

heheheheheheheeee
O:) O:) O:) O:)

morn de a de atmosphaere.......
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

ui jaa....wemer eus gsehnd chömer de real diskutiere..griinns..wenn mi erkennsch eifach aaspreche gäll.. :-)
Antworten