Einstigsdroge

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
Colin
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 407
Registriert: Do 10. Jun 2004, 04:53
Wohnort: Dubikon am See

Beitrag von Colin »

sali prinzessin die einzige Infos wo du söttisch übercho sind ganz viel Ufklärige über Nebenwirkungen

Aber wer sowas schreibt, könnte naturlich auch ganz blöd auf Verarschung sein
Und wenn sie Infos zu Goapartys bekäme würde SIE es doch nur als Aufforderung zum Drogenkonsum verstehen.
GOA PARTYS SIND KEI DROGE PARTYs
WIR WOLLEN TANZEN
ES GEHT UM DIE MUSIK,
bitte hört auf die Goapartys nur mit Drogen zu verbinden
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Gast

Beitrag von Gast »

hallo prinzessin

wenn du es ernst meinst, dann schau hier nach infos:
http://www.eve-rave.ch
http://www.lycaeum.org
http://www.erowid.org

wenn du ein paar persönliche erlebnisberichte oder infos willst, gib eine möglichkeit an dich privat zu kontaktieren. gewisse dinge gehören nicht in der öffentlichkeit breitgetreten.... du wirst sowieso tun was du willst und für richtig hältst, wie die meisten von uns es getan haben oder noch tun. dennoch...
glarona
Beiträge: 46
Registriert: Fr 10. Jun 2005, 09:50

Beitrag von glarona »

ganz klar alk und nikotin!

ich versuch zum x-ten mal mir dass rauchen abzugewöhnen,mal schauen vielleicht klappt es,hab es für 3 jahre geschafft nicht zu rauchen und dann hab ich idiot wieder angefangen :oops: .....
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

ich find da aso au chli en heisse....logisch isch der die Nacht sougeil iecho, au ebe wenn mega gfrore hesch etc...das hät der döt nüt gmacht dank mdma......aso i ha zum erschte mal was härters als kiffe und alk mit 18ni gno...i ha mer da immer gseit dasi wett warte bisi demet au besser cha umgo....es isch den in spanie anere goa gsi es hät alles perfekt passt....nachdem isch aber 6MT pause gsi, i fend pausene wichtig, nid nur für die körperlich erholig...au generell - es isch wie mit zigis me faht so schnell a da züg zvill zne und den cha mer fascht nöm höre....und a de punkt wetsch glaub nid cho, vo dem her sägi nur gang Überleit a die Sach ane und ned euphorisch, und vorallem ned afo szüg durrenand zneh...mini erfahrige woni gmacht han händ ebe zeigt das dlüt so lang immer me nämed bis sie s'erschte mal overdosed sind, so richtig heftig, nachdem Checkeds sehr vill das me das (wenn) denn kontrolliert set / mue mache....
klahr machsch was willsch, ha der nur welle mini meinig säge... :-)

lg
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

@prinzässin ](*,) ](*,)
Ich wer aso schwer nedd schtolz druff mit nuni mal 15 Scho droge fresse ](*,) :-#

aber ebe gwüsni mün zerscht mega ufd frässe gheie bis si wass merked
Gebe do aso am Colin mega recht:
GOA PARTYS SIND KEI DROGE PARTY`S WIR WOLLEN TANZEN ES GEHT UM DIE MUSIK :-({|= \:D/
das einzige wo du bruch sind rechtigi Kollege und fründe zum abhänge
a GOA`s chasch au schpöter nu go. [-X

Ich bin zwar au mit 13i a minere erscht GOA gsi
han mich aber weder distanziert fo all dem und bin mit 16 weder gange
Aber DROGE hani au erscht mit 18i afo nä und uf das bini schtolz :evil: :twisted:
( :!: Zerscht hani mini Lehre fertig gmacht :!: )
:tfrag:
Peace M!GuZ
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

@prinzessin

ich waer also au nid stolz uf das wo du da gleischtet hesch. und bsunders frag ich mich ab diim fruend? wie alt isch er?? und wie verantwortigslos dass er dier mit nonimal 15 scho drogen verabreicht. und wies schiint hesch du ja au nid vorher scho erfahrige gmacht, ich meine was isch scho 4 monate echli kiffe im verglich mit chemische droge schmeisse. hesch nid au sgfuehl en langsame und koerperbewusste iistig is drogelaebe (tja, de waeg hesch saelber gwaehlt) waeri besser als vo huet uf morn mitere ganze pille anere party z arsch abzfruuere!?!?!?!?

da hani au mal en frag an d allgemeinheit, da ich sit es paar jahr nix me chemisches zu mier nimme:

wie isch das hiitztag, sind die pillene umsovill schlaechter worde, dass mer sich zum erschte mal grad en ganzi schmeisst. wo mier damals mit dene substanze zum erschte mal in beruehrig cho sind, hemmer ame nu in viertel portione grechnet? oder isch das eifach au die jugendliche naivitaet wo da dehinter steckt?? bitte um antwort 8)
prinzässin

Beitrag von prinzässin »

zum e frog beantworte min fründ isch 18ni und er isch sehr verantwortigsvoll!!das isch dr gröscht fähler i sim läbe gsi das er mir die pillene ge het.het er mir es paar täg spöter unger träne mitteilt und mi id arme gno.er isch sit den total gäge goas und gäge droge.i ha mini connection gfunge und weis jetz öpe immer wo und wen goas stattfinde, i dere churze ziit hani vil errreicht.weis sälber das das äuä negativ isch und die wo behauptet hei i wär stolz uf das dasi extasy zu mir gno ha die söue nid über gfüeu vo angerne rede wensi die person nid emou kene aber easy.i bi ganz und gar nid stolz druf dasi das gno ha und dasi jede morge zgfüeu ha i bruuche sone scheisspille.und e grosse ungerschid gits hützutags zwüsche biologisch und chemisch eh nüm.isch doch alles chemisch härgstellt zum bispil wasser.chunt vom wasserreservoir,vorher hei mirs vlich bruucht zum WC spüele oder zum dr bode putze.den wirds gsüberet und chunt wider usem wasserhahne use oder mir bade ir badi im wasser.weis doch au ni aber es git chum me öbis biologisches uf dere wält.nämet dir nie wen dr chopweh heit oder was weisi es aspirin oder dafalgan?isch au chemisch!werrum de nid no me chemie?dänket doch mou ad zuekunft es wird jo immer schlimmmer aues funktioniert elektrisch und....easy wüst jo sicher wasi meine...i bi nid a die goa gange wöui vorka ha droge zkonsumiere i bi wägem sound gange und wöui wider mou e schöne abe ha welle verbringe.
aber bi verdammt stolz druf dasi nümm kiffe!
...PeAcE...
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

JöÖöÖö Schöne Text förne 15 Jarigi
Recht Bitteri gschecht das jede morge a pille denksch.
I dem alter hani nu anders Im Chop gha
Zb. Was i Minere Lehrerin sege weumi mini husi ned gmachtha LoL
Easi du Ich dine weg Wo du machsch
Peace M!GuZ
psyarwen

Beitrag von psyarwen »

nämet dir nie wen dr chopweh heit oder was weisi es aspirin oder dafalgan?isch au chemisch!
sorry aber zwische aspirin und enere ecstacy pille isch denn doch nu en himmelwiite unterschied......aber easy, du wirsch es ja wissae
kasper

Beitrag von kasper »

das soll wohl ein witz sein, oder?
goa parties keine drogenparties???
man kann sich das einreden, man kann dies der polizei verkaufen - denn die leute, die mit den parties geld machen, dealer/djs/chaikocher/orgs/securities alle eben die von den parties leben auch diejenigen die cd's verkaufen/produzieren müssen/wollen ein saubereres image für ihren gelderwerb bekommen.

zumindest historisch waren die parties in goa einfach anlässe um mit irgendeiner (!) psychedelischen musik im kollektiv drogen zu nehmen - (was ja auch sehr sehr geil ist)
die musik spielte überhaupt keine rolle - hauptsache laut und irgendwie psychedelisch.
die parties kosteten kein eintritt - auch wenn ein soundsystem in indien sehr sehr schwierig und teuer zu organisieren war. dann muss(te) die polizei bestochen werden - was auch unter umständen sehr teuer war/ist. die besucher brauchten KEIN eintritt zu bezahlen. der veranstalter stellte keine bar oder sorgte sonstwie für essen bzw. trinken. nur indische frauen koch(t)en chai und verkaufen kekse/cracker etc...
und wer also finanziert den spass? es hatte nicht immer einer der beatles geburtstag oder sonst einer der mal die party schmiss...
finanziert wurde das ganze spektakel durch den verkauf der drogen! schluss aus basta! die parties gab es vor der elektronischen musik und wird es auch nach der elektronischen musik in dem sinne wie wir sie kennen geben! was zu der entsprechenden zeit und den entsprechenden drogen, dann auch ganz egal ist was für sound läuft!
was denkt ihr zu welchem sound z.b. goa gil angefangen hat party zu machen? oder welchen sound hat nine-finger-eddi schon kommen und gehen sehen...?
der mensch wird immer drogen konsumieren - manche menschen können damit umgehen, manche nicht - und am schönsten ist es drogen mit leuten zu nehmen die dasselbe tun.

übrigens die leute, die immer den alten zeiten nachtrauern, müssten eigentlich im moment in aufbruchtstimmung sein:
-schlechte orgs versauen das image der parties,
-die polizei macht so viel razzien, dass vielen
die lust vergeht
-die "szene" streitet über pro contra laser/kommerz/
psy/progi und was allem noch aus langeweile einfällt...


also ich glaube die "szene" ist aufm besten weg sich zu dezimieren
und so zu werden wie in vergangenen tagen...
wir stehen vorm kommerziellen supergau... mit schuld ist auch dieses
medium - ohne internet war es nicht so einfach überhaupt parties zu finden.
auf der strecke bleiben produzenten, "gute" orgs & djs..
ja und noch andere eben....
aber egal - parties werden immer gefeiert - legal oder illegal!
in der schweiz oder vielleicht eben eher ausserhalb!
so keep on rockin & consuming!

selbst der schönste tag endet mit einer dunklen nacht - aber auf eine nacht folgt immer ein morgen!
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

hm also ich wet dezue säge dasis scho au ned so toll finde mit 15i scho id goaszene rutsche..droge neh usw. isch halt der wandel der dinge..sell heisse..dasses au hüt scho ganz andersch isch als nu scho vor sägemer 10 johr..

also ich ha mit 15i na ke ahnig kha vo so sache..ok das zudem..punkt.

wet aber au na säge für alli kiffer wo findet das segi ja soo natürlich und sowieso toll und chemischi sache sind eifach nur scheisse..naja..

ich wet hie nix verharmlose und nix vertüfle..voll need..jedoch enthaltet au cannabis meh als 400 chemischi substanze..für die wos ned wüssed.. :roll:

grins hani müse loswerde.

peace
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Die Chemie, eine exakte Naturwissenschaft, ist die Lehre vom Aufbau und Verhalten der Materie sowie den dabei geltenden Gesetzmäßigkeiten.

punkt aus schluss :)

http://chemie.adlexikon.de/Chemie.shtml
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

:-# hmm wet niemer aagriffe..aber ich hoffe i han mit mim bricht ned en besserwisserflut usglöst :roll: 8-[
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

häsch rächt, das war wohl besserwisserisch. trotzdem ;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

jo egal..me mus ned alles wüsse..isch mängisch gar ned so gsund.. grinns :razz:
Antworten