Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)

Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

0 Gramm
25
34%
1 Gramm
4
5%
2 Gramm
3
4%
3 Gramm
9
12%
5 Gramm
9
12%
10 Gramm
10
14%
15 Gramm
3
4%
20 Gramm
2
3%
30 Gramm
1
1%
40 Gramm
2
3%
50 Gramm
2
3%
60 Gramm
0
Keine Stimmen
70 Gramm
0
Keine Stimmen
80 Gramm
0
Keine Stimmen
90 Gramm
0
Keine Stimmen
100 Gramm
0
Keine Stimmen
Mehr
2
3%
Keine Angabe
1
1%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 73

Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von dalamascus »

So wiäs de Titel scho seit startä ich da eh Umfrag und zwar zu dere Frag....

Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Mich nimmts wunder wie viel Gramm Ihr pro Woche zu eu nemmet und das i jeglicher Form (rauche,esse,trinke,schnupfe;))...

Aso min Konsum pro Woche liit bi maximal öppe 5 gramm sehr starch abhängig vom Wucheend....

Danke fürs Teilneh... 8-[
Zuletzt geändert von dalamascus am Sa 10. Nov 2007, 00:54, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von halucinognom »

*hihi* bi momentan (sit lengerem) ire 'Kiffpouse'.... :-)

süsch aubes scho so 10g oder me, ou je nach weekend....das waren noch Zeiten :lol:
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Zauberhäxli »

Die Otption die ich anwählen müsste, gibt es leider nicht.

Ich kiffe nämlich fast nie. Im Durchschnitt nehme ich ca. alle 4 Wochen ein paar Züge von einem Joint. Manchmal rauche ich ein bischen mehr mit, aber oft mache ich noch länger Pause als 4 Wochen. Wirklich Lust zu kiffen habe ich fast nie, für mich ist es auch etwas spezielles und gar nichts alltägliches. Ich will einen Joint geniessen können und danach das starke "Flash" , welches man nur verspürt, wenn man fast nie kifft. Die Situation und meine Stimmung es muss alles passen, bevor ich überhaupt nur den Gedanken habe zu kiffen. Natürlich muss dann das entsprechende Angebot da sein, aber das ist bei meinen Kollegen kein Problem 8) . Auch an einer Party kann es manchmal vorkommen, dass ich ein paar Züge rauche.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Benutzeravatar
skamster19
Beiträge: 25
Registriert: Fr 2. Nov 2007, 19:03

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von skamster19 »

bei mir ist's ebenfalls so gut wie nix..

vieleicht eine schöne blüte am wochenende, et voilà..
Fallen Angel 2

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Zauberhäxli hat geschrieben:Die Otption die ich anwählen müsste, gibt es leider nicht.

Ich kiffe nämlich fast nie. Im Durchschnitt nehme ich ca. alle 4 Wochen ein paar Züge von einem Joint. Manchmal rauche ich ein bischen mehr mit, aber oft mache ich noch länger Pause als 4 Wochen. Wirklich Lust zu kiffen habe ich fast nie, für mich ist es auch etwas spezielles und gar nichts alltägliches. Ich will einen Joint geniessen können und danach das starke "Flash" , welches man nur verspürt, wenn man fast nie kifft. Die Situation und meine Stimmung es muss alles passen, bevor ich überhaupt nur den Gedanken habe zu kiffen. Natürlich muss dann das entsprechende Angebot da sein, aber das ist bei meinen Kollegen kein Problem 8) . .
jo geht mir auch so.
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Nicolas »

Bei mir sind s etwa 5. Wenn ich an eine Party fahre etwa das doppelte... 8-[
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Kollegoli »

min kolleg findet kiffe e sehr musikalischi droge.

er chan mittlerwiile nur no diesbezüglich was demit afange. de ander gebruch findet er eher schädlich ( so à la kiffemer mal eis)

uf jede fall wird mim kolleg sis ghör, wenner kifft, öpe 5 mal so krass, das heisst er schiint wie jedi frequenz einzeln zghöre und dmusig üssered sich in gedankliche muster. das gaht andersch ab; rythme fühled sich orgasmisch geil a unds trummle ufem djembe zb. wird zum geilste musikalische sex, seit er.

das ganze bezeichnet er als ritual und im alltägliche gebruch seg das unmöglich. sozäge chönnti er nümm täglich, oder gar wüchentlich kiffe; das würi er scho fascht als entweihig vo dem heilige chrut bezeichne, well mer so seigentlich geile devo, gar nie zu gesicht, oder besser gseit, zu ohr becho wür.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Shmahu »

din kolleg wür ich gern mal kännelerne, de laat zimlich schlaus züüg use.. :lol:

mir isch kiffe zheftig... es isch e droge, woni mi sälte wohl fühle debi und drum machis sehr sehr sälte (2-3mal im jahr es paar züg).
ich kännes zwar, wänns andersch geil abgaat bim musiglose, und finds schad, dasi das nöd meh chan gnüsse, aber d näbewürkige (zittere, anschtzueständ, unwohlsii, birrefigg) sind mir eifach z krass. vilicht bini eifach zwenig iisi druff für das.. :-D
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Melliandra »

Shmahu hat geschrieben:...mir isch kiffe zheftig... es isch e droge, woni mi sälte wohl fühle debi und drum machis sehr sehr sälte (2-3mal im jahr es paar züg).
ich kännes zwar, wänns andersch geil abgaat bim musiglose, und finds schad, dasi das nöd meh chan gnüsse, aber d näbewürkige (zittere, anschtzueständ, unwohlsii, birrefigg) sind mir eifach z krass. vilicht bini eifach zwenig iisi druff für das.. :-D
Jap exakt genau glich isches bi mier. Würd mängisch uuuu gern au mitrauche, aber anschtzueständ, unwohlsii, birrefigg wo halt wirklich scho nach 2 Züüg chönd ufträtte, isch's mer nid dewärt.
*poink*
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Catweazle »

Also ich ha früehner rächt viel kifft, ca. 10-15 gramm i de wuche. Aber ich kiffe jetzt sit fast 3 Jahr nümme. Würd zwar gern wieder mal eins rauche aber ich verträge das zügs überhaupt nümm. Isch bi mir s gliche wie d Shmahu scho gseit het ( birefigg, unwohlsi, angstzueständ usw. ) Ich finds eifach mega komisch, das isch früehner für mich öpis alltägliches gsi und ich has mega gnosse, und jetzt verpsycht mich das zügs.
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von halucinognom »

Catweazle hat geschrieben:Also ich ha früehner rächt viel kifft, ca. 10-15 gramm i de wuche. Aber ich kiffe jetzt sit fast 3 Jahr nümme. Würd zwar gern wieder mal eins rauche aber ich verträge das zügs überhaupt nümm. Isch bi mir s gliche wie d Shmahu scho gseit het ( birefigg, unwohlsi, angstzueständ usw. ) Ich finds eifach mega komisch, das isch früehner für mich öpis alltägliches gsi und ich has mega gnosse, und jetzt verpsycht mich das zügs.
isch bi mir äbä o so xi...ha ou wäg däm ufghört oder mache pouse...scheiss angstzueständ, paranoidi gedanke, aus so sache woni vorhär würklech nie bim cannabiskonsum ha kha...
isch scho no merkwürdig, eifach so plötzlech isches cho...drum dänki ou, dass ds kiffe an und für sich teilwiis zimlech ungerschätzt wird...
isch aber natürlech eh individuell, wie so zimlech aus...
Benutzeravatar
Dhanistha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 14. Aug 2007, 09:57
Wohnort: Zürich

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Dhanistha »

Obschon i e rächt fiini Person bi, ha-ni bis vor 1-2-Johr chönne Kampfkiffe, u me hets mir säute agseh. Dürzue muess i scho säge, dass i erscht mit 20/21gi ha agfange.

I cha's nid behoupte, jedoch ha-ni scho zGfühl, dass viu, wo psychisch mühe mit em Kiffe hei, sehr frühe scho (no i dr Adoleszänz) dermit hei agfange. DPubertät isch e so-ne wichtigi Zit, wo's eifach nid guet isch, wenn me sich denn zue dröhnt.
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Lila »

lol 100gramm zur uswahl ageh..

aber d option: 0 gramm die fehlt..

gid ja na meh lüt wo nüme oder sehr selte kiffe wieme da hed chöne läse..

guet guet
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von dalamascus »

korrigiert... ;)
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Wie viel Cannabis oder Hash brauchst du pro Woche ?

Beitrag von Anam Cara »

han eigentlich sitt ich 14ni gsi bi voll afange inerauche und würklich ständig imene durzuestand ghocket, wo ich sälber gar ned realisiert han.... den hani ufghört mit 20gi aber sit her immer wieder amene joint zoge, ab und zue wenns umfäld und alles ok isch gahts, susch isches unmöglich....
sgliche wie bide andere..... angschtzueständ, schweisshänd, heisse chopf, voll verstriche, dreihe, mängmal fahts mi wie vo ine use a dure schüttle und übli gedanke verfiolge mich....
oftmals au en flashback gha, fascht jedesmal, und den eigentlich au zwunge worde zum ufhöre.... isch viellicht au besser so... usser das i jetz mega müeh han zum ischlafe.... naja...
gelegentlich es zügli, zu gueter musig, well dakustik veränderet sich ebe scho wahnsinnig und algemein die ganzi wahrnehmig isch mned die glich, au sgspüre über mini händ isch viel intensiver, berüerige und gedankew viel intensiver...
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Antworten