Kiffen

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
hopschil
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 99
Registriert: Di 5. Sep 2006, 13:37
Wohnort: Varen

Kiffen

Beitrag von hopschil »

Salü zämmu

Ich ha hiä gläsut, dass vili fa ew friähner gikifft hent und jetzt nimmä! jetz mini Frag an ew: was isch där üsschlaggäbunä Punkt gsi, dass iär uf zmal heit gseit, jetz kiffi nimä, oder zumindest nimä täglich... ? Heidärs mägu durchhaltu, wenn där chä das Ziil heit gsetzt?

will ich deichu miär, scho oi äs tagsch üfzheru, abär das wird värdammt schwer, vorallum wennt zganz umfäld roikt....aber ich bi uberzügt, dass ich äs Tagsch nimä täglich wärdu kiffu, sondern nur meh ab und zuä am Wuchunänd - oder de ubärhoipt nimmä..
!Träume nicht dein Leben, lebe deine Träume!
Benutzeravatar
Psyflex
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 24. Nov 2007, 23:48
Wohnort: AG

Re: Kiffen

Beitrag von Psyflex »

Ich han fast 7 johr fliisig kiffet, vor guet 3 mönet händs mer de Führerschie weg gno, sit dem beni clean (muesi au, wenn en wider wet) Esch eigentlich no erstunlich guet gange, obwohl zemli all mini kollege wiiterrauched. Wien ich nach dem prozedere wiiter mach weiss i nonid, aber sicher nöm sovell wie früener.
Wönsch der alles gueti ond en gnueng starke Wille
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Re: Kiffen

Beitrag von industrialsun »

- ich wollte lieber unter der woche klar sein und dafür am wochenende party machen
- irgendwie war ich durchs ewige kiffen motivationslos, halb depressiv geworden
- das kiffen begann mir auch, nicht mehr speziell gut reinzukommen

somit wars für mich eher einfach, aber s hat sich absolut gelohnt. so nach ein paar monaten ohne kiffen wars, als ob sich der nebel lichten würde! "erleb" seither mehr im leben (habe ich zumindest das gefühl :wink: )
aber das war einfach bei mir so, will auf keinen fall sagen, dass das jetzt bei allen so wäre.

bei mir haben die leute rundherum weitergekifft, aber da ich meine gründe hatte, hat mich das nicht gestresst bzw. "glüschtelet". ich bin auch weiterhin und jetzt noch mit leuten, die viel kiffen, zusammen, das hat sich nicht geändert.

das ganze ist bei mir schon ne weile her, und seither kiff ich nur noch ab und zu (vorher täglich).
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Mirowsky

Re: Kiffen

Beitrag von Mirowsky »

ich habe vor gut 30jahren mit dem drogenkonsum angefangen,zuerst alk dann aber schnell noch das kiffen und andere drogen dazu.
die drogen haben mich oder ich sie so durch mein leben begleidet,manchmal mehr dann wieder weniger,vom junkie bis zum abgefackten alki
bis meine tochter auf die welt kam und ich so langsam aber sicher den meisten drogen tschüss sagte und vor ziemlich genau 3 jahren habe
ich auch mit dem rauchen und kiffen aufgehört.der grund war das ich psychisch total am ende war,panik attacken usw.
was sich dann aber mit dem stop vom kiffen langsam aber sicher besserte. juhu :)

so genug seelen striptease :)

mein rat/meihnung wenns nicht unbedingt sein muss lasst es bleiben

schöni zyt
piraña

Re: Kiffen

Beitrag von piraña »

...hi, hopschil...
...güet?
...aso hanu min kolleg beschtu erlebt mit psichosu vom kiffu...
...hanu nid langi ziit kiffu, fufzig monat...
...i gsenude kolleg nu, isch nimme, wie voru kiffu...
...ganz anderu mensch...
...kiffu schiit nüntschenünnenünzigu nimmu, nur simbolisch, ein zügu, odr scho, all schaltjahru...
...isch trurig... :cry:
...i dänku, s kiffu wird underschätztu, khan schtärchu wirku, wienu anders...
...hanu au prublems gha in di phasu vom ufhöru - herzrasu, gedankudurenand, ängschtu...
...drum isch eifachu gewesu, nicht mehr z kiffu...
...alli zsamme: ich han nüt gägesch kiffu, abu bitte uf eu ufpassu!!!
hopschil
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 99
Registriert: Di 5. Sep 2006, 13:37
Wohnort: Varen

Re: Kiffen

Beitrag von hopschil »

danke fär ewi antwortä

also ich ha zGfühl äs chunt oi druf a was mu roikt... ich märku sälber, wenn ich nur gras roicku, de chumi richtig blöd... aber wiär roikä nur hash
klar isch's oi nid gsund...

also ich kiffu sit ungifähr bald 4 jahr täglich... friähner nur ab und zuä im üsgang, Zigis roiki nid (hani nu niä, schmäckt mär eifach nid)

aber irgundwiä weltis ä biz reduziäru und nid komplet üfheru...
findu das gli gmiätli, so nah dum viärabund nu gmiätli äs stumpji

wärdu znegscht jahr mit minum schatz ä Wuchu oder so in dFeriä ga (irgundwo üsserhalb där Schwiz. heidär än idee?) und da hei wiär änand värsprochu, dass wär nix mitnähmä (isch ja klar) und oi das wär da wo wär geh, niäna epis suächä fär zroiku

und de welti wär de halt scho biz reduziäru wenn wär fa du feriä heim chämä.

äs isch halt oi so, dass wiär regelmässig epis kriägä.... und de is schwer Nei zsägu.
!Träume nicht dein Leben, lebe deine Träume!
Benutzeravatar
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 364
Registriert: Do 9. Jun 2005, 09:53
Wohnort: Bern
Kontaktdaten:

Re: Kiffen

Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Kiffu isch scheissu! :-D
Het mir nach jahrelangem dauerkiffu plötzlich nur no paranoia, angst und panikattacke bracht.
Wenn unerwünschti näbuwürkigu zu heftig wärde, isch es natürlich nümu schwäru zum ufhöru.
piraña

Re: Kiffen

Beitrag von piraña »

...as genüssu isch kiffu geil...

...tip für feriu: 1.) über di gränzu :lol:
2.)amsterdamm - nüt mitnehmu :kiff:
3.)saudi arabiu - 100% suppi, wenn wotsch brämsu, oder ufhöru :?
Benutzeravatar
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 364
Registriert: Do 9. Jun 2005, 09:53
Wohnort: Bern
Kontaktdaten:

Re: Kiffen

Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

piraña hat geschrieben: 3.)saudi arabiu - 100% suppi, wenn wotsch brämsu, oder ufhöru :?
... oder wenn hesch garü uspeitschu und hand abhacku!
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Re: Kiffen

Beitrag von Nicolas »

Spamon: Hier mües iech iuch wihumänt widersprächu :kiff:
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Re: Kiffen

Beitrag von industrialsun »

tinu the PsySchlumpf hat geschrieben:u u! :-D u u u u u
lol

(ganz ehrläch, isch ja huerä schwirig, das zügs vom hopschil und em pirana zläse?!!!)

@hoschpil
isch doch ä gueti idee, ide ferie mit dr fründin mau nüt mitznäh!
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Kiffen

Beitrag von dalamascus »

schoisse wos don dos for o dioläkt... hehehe

so isch viel easier zum lese versüäc het doch dütsch zschribe...
aso zum ufhöre isch wüäschti sicher empfehlenswert oder irgend wo im norde....
usäschwitze vo de sunnä oder bim sauniäre.. heheh

nüt für unguet mer gseht sich... ;)
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Kiffen

Beitrag von Melliandra »

dalamascus hat geschrieben:schoisse wos don dos for o dioläkt... hehehe

so isch viel easier zum lese versüäc het doch dütsch zschribe...
aso zum ufhöre isch wüäschti sicher empfehlenswert oder irgend wo im norde....
usäschwitze vo de sunnä oder bim sauniäre.. heheh

nüt für unguet mer gseht sich... ;)
Das isch dänk Walliser-diiitsch =o) Hei chasch du denn kei Fremdsprache??!! *grins*
*poink*
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: Kiffen

Beitrag von Ajanix »

Also ich han ca. 7 Jahr lang zimli derb kifft gha und bin denn irgendeinisch i sones tüüüfs loch gheit, woni chum meh usecho wär. Han denn au mit Pülverli und so scheiss agfange und nacheme Monet bini es wrack gsi ab dere Waar und dere ewige non-stop-10-joints/tag-kifferei.

Was mir släbe grettet hesch isch eifach gsi: Abhaue!!
Bin denn 2 Mönet uf Australie und völlig clean zruggcho und han definitiv ufghört gha kiffe.
Han gmerkt wie guet dases mir tuet und dass ich wieder viel meh motivation und Läbensenergie han ohni kiffe. Han denn nach 6 mönet obsolut nix und niente rauchen (usserd zigis) wieder mal agfange eis paffe und han gmerkt, dass eis kiffe sehr guet zur entspannig isch, mers aber eifach nöd söll zu exzessiv mache, wie ich das vorher gmacht han.

Hüt rauch i wieder echli meh, aber ich lah niemeh zue, dass ich nur no kiffe, will denn gahts bachab.

Ich denke mer mues en guete zwüschewäg finde mitem Kiffe und sich sälber debi analysierä.
Amigs mues mer halt eifach in Frag stelle, öbs ez sinnvoll isch, en Joint zrauche oder ned. Wemers mal en fiirabig joint raucht und denn gaht go penne, findi absolut nid schlimm.

Self-Control sägi dem :)

So far und Peace mitenand :kiff: :kiff: :kiff: :kiff:

Lg Raphi
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Kiffen

Beitrag von dalamascus »

he raphi...

ich roichlä au no ab und an en fiirabig joint...
am weekend viellicht mal eine meh... ;)

abr isch ja voll doof wemer gad goge schlafe gaht nachher...
lieber es paar züüg weniger und dene defür sflahs nochlie gnüsse und soundää soundää soundää....

oder verstahn ich dich falsch... heheh
Antworten