Kiffen

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: Kiffen

Beitrag von Ajanix »

hehehe ja klar :) scho nöd i dem Sinn: Rauche, und Penne :D

Rauche und denn de flash gnüüüsäää :) genau, soundä, wobi ich das da bi mir nur am namitag chan mache, susch chömed mer mini üzgür uzala,bombovic etc. Nachberä dä grind go abriissää :)

Aber de Flash söt scho gnosse werde.. :) und am Wuchenänd isch ja klar, vorallem a Parties... a Parties laufi eh immer nur mitem joint umenand ;-) aber ebe, ich bezieh das alles ufs "normal" Life, halt det womer mache mues und ned wet :p
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Kiffen

Beitrag von dalamascus »

:-) :-D :-) :-) :-) ;) :razz:

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

xD
dex

Re: Kiffen

Beitrag von dex »

Also i han mit em Kiffe gredet letschti und mir eus geinig das mir wieterhin zäme wei Zyt verbringe hrhr
Benutzeravatar
Equirel
dj
dj
Beiträge: 512
Registriert: Fr 13. Okt 2006, 16:24
Wohnort: Berikon AG

Re: Kiffen

Beitrag von Equirel »

Mhm also ich ha au vor ca. halbe Jahr ufghört kiffe. s esch so schlichend passiert i ha emmer weniger graucht ( ned extra, ha eifach kei loscht me druf gha) ond denn mol en 2 Monatigi Pause gmacht. am Paleo das Johr hani weder mol en Joint graucht ond ha müesse säge so en halbe trip esch gmüetlecher gsi! 8-[ i wot demet säge i mags gar nöm verlide! Also s ganze drumherum vom kiffe, so s schruube :-D ond met de lüüt hänge ond so vermiss i fasch es bitzeli aber de Flash bruch i gar nöm, s esch mer eifacfh z heftig. Also i fende Gras eigentlech en rächt heftigi droge, aber erst set i ufghört ha . Denn hani nämlech erst gmerkt wie vell besser dass s mer goht ohni z kiffe. Aber esch halt glich en kuuli ziit gsi 8)
Benutzeravatar
Galakticvibes
dj
dj
Beiträge: 25
Registriert: So 4. Nov 2007, 13:27
Wohnort: chünte :)

Re: Kiffen

Beitrag von Galakticvibes »

also ich bin au 5 1/2 jahr en flissige kiffer gsi, ich han mer nöd chönne vorstelle das ich einisch wird ufhöre kiffe.. s het eifach zum tag dezue ghört wie z.b. s z nachtässe.. s erschte was ich am abig ^gmacht han wo ich nachem schaffe heicho bin isch, en joint grollt, ohni das hani de fürabig gar ned chönne gnüsse.
die letschte 2 mönet hanis kiffe immer meh reduziert.. ich han au bi diverse colege vo mier gseh wie si sich immer meh zruggzoge hend und nurno deheighoket sind und kifft händ. si händ überhaupt kä luscht me irgendöppis z undernä.

und ich han mer dänn gseit, ich wot nöd das das bi mier au so wird.. ufjedefall hani im glasshouse a de dmt es meega ihlüchtends gschpröch gha und sit dete hets bi mier klick gmacht... und jetzte hani scho sit fascht 2 wuche nümme kifft :-D und s tuet mer meega guet..
ich wird aber sicher ab und zue wider mal es zügli nää :lol:
26.4 @ reinkar-nation
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Kiffen

Beitrag von Anam Cara »

gaht mer glich wie im equirel.... vertraegs nuem und han doch 7 jahr kifft wie es loch und hans mer ned choene vorstelle jemals demit ufzhoere.... und sit ich ufghoert han fuehl ich mich wie neugebore... uferstande vo de tote... ok... bizli uebertriebe... kiffe ab und zue fuer inspiration... gedankefluess... bilderfluess... zum zeichne und schriebe... und vorallem zum traeume.... merke scho au, das mini kreativitaet chli abgaeh het.... aber im gross und ganze gahts mer besser... waer susch nur e energilosi gstalt wo am ume traeume isch....
die erschte 2 wuche sind aecht hart gsi, aber nachher wirds immer eifacher... viel glueck euch beidne... ihr schaffed das scho...aller anfang ist schwierig
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Re: Kiffen

Beitrag von halucinognom »

@Anam Cara
D Kreativität het bi mir irgendwie ou zimlech abgno, siti nüm kiffe...weis aber nid obs würklech nur am kiffe isch gläge..?
hmmm...
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Kiffen

Beitrag von Anam Cara »

merke das immer wenn i eis kifft han, bini kreativer... han fruener soviel zeichnet und gschriebe und sit ich ufghoert han, nimmi chum no de stift id hand... au musiziere isch viel eifacher wenn druff bisch.. aber naja, ab und zue chlini uffrischig cha ned schade
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Kiffen

Beitrag von 0x1d »

jooo vooooll, das mit dä kreativität hani letschti au gmerkt...
han sit eme halbe jahr nüm kifft, und letschti mal wieder en joint graucht... uiuiui
goa hät ufs mal viiieeel geiler tönt... d musig isch dur mini synapse gfloge so wienis eich nu vo lsd & co. her kenne...
au selber musig mache isch mer im bekiffte zuestand vill intuitiver vor cho, d musig hät vill meh charakter und gfüühl becho dedur...
mmh ich fang glaub wieder a kiffe zum soundä *g*
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Kiffen

Beitrag von Anam Cara »

jaja.... zum sounde isches ebe scho geil... oder anehoeckle und zeichne.... wie au immer... ganz los chumi vo dem gruene chrut warschinli nie 8-[
aber isch warschinli au ned schlimm so... isch ja sowiso immer e frag vom mass....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
Tribute
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 106
Registriert: Do 16. Aug 2007, 19:13
Wohnort: Lucerne City

Re: Kiffen

Beitrag von Tribute »

Anam Cara hat geschrieben:... isch ja sowiso immer e frag vom mass....
joa.. die dosis macht das gift..
has nüm im griff gha.. jede tag paar joints und am nächschte tag schaffe isch eifach nid mis ding.
has nüm chöne witertribe.. vilicht hättis chönne aber hät folge gha dänki..
drum hani letscht samschtig ufghört.. mol sicher es halbs jöhrli oder so.. nocher velecht no am weekend :)
und jaaaah man es tuet guet :)
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Kiffen

Beitrag von dalamascus »

die intensivä troim und das dure schube vo klarer energie... wierd cho... froi di... ;)
muesch nur wüssä wo ane demit...
Fallen Angel 2

Re: Kiffen

Beitrag von Fallen Angel 2 »

0x1d hat geschrieben: han sit eme halbe jahr nüm kifft, und letschti mal wieder en joint graucht... uiuiui
goa hät ufs mal viiieeel geiler tönt... d musig isch dur mini synapse gfloge so wienis eich nu vo lsd & co. her kenne...
hm aso so gaht mir das jedesmal weni eis kiffe, was vermuetli da dra liit, dasi selte kiffe. und au dezue führt dasi selte kiffe, isch mir eifach chli z'heftig... ämel heftiger als anders...

das mit de kreativität chani nöd beurteile, aber i nime mal aa, dass es je weniger oft mer i dem zuestand vo isometrische mosaiksteinli verschwümmt, das eim das chli interessanter vorchunt. und somit inspirativer, kreativitätsfördernder.

weniger (oft) isch nid nur weniger giftig sondern sogar meh würkung. so gseh.
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Kiffen

Beitrag von 604freund/Psykas »

ich hab auch gute 5 jahre lang geraucht, am anfang weniger dann immer mehr bis ichs irgendwann gar nicht mehr geniessen konnte, sogar depressive phasen hatte, diese lustlosigkeit, es war freitag, das wochennede stand vor der tür, und ich wollte nur rumhängen zuhause, hatte absolut keine lust was zu unternehmen! schlimm war auch das ich es nicht mehr ertragen habe, es hat mich nach ein zwei joints schon sowas von "verstrichen" :lol: dass es für mich nicht mehr lustig war :-( , kein genuss sondern teilweise eine qual wurde, und vorallem wars nicht angenehm am nächsten tag arbeiten zu gehn! nun dieser "höhepunkt" meiner kifferzeit liegt nun schon 4 jahre zurück, hatte absolut keine mühe aufzuhören, an meinem 20ten geburtstag hab ich für mich alleine den "letzten" joint geraucht, und relativ lange gar nichts geraucht! habe seit dann vielleicht 10mal ein par züge genommen an einer party oder so, es sagt mir aber absolut nichts mehr...! O:) O:) O:)

FAZIT: ich hab gemerkt dass für mich das kiffen nichts mehr gebracht hat, habe die zeiten genossen, denke gerne daran zurück und es war auch lustig, aber ich hab auch gemerkt dass kiffen sehr gefährlich sein kann, wenn man nicht weiss wie man damit umgehen muss! TAKE CARE!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
biogurke
Beiträge: 38
Registriert: So 17. Jul 2005, 19:04
Wohnort: vega

Re: Kiffen

Beitrag von biogurke »

dä thread passt grad zu mim momentane mindframe. ich "fiir" das johr mis 20jährige Kifferjubiläum und ha mi entschlosse, ufz'höre. eifach will i langsam s'gfühl han, dass ich je länger je mehr de übelschte kifferklischees entsprich, leider. usserdäm fallt mer uf, dass ich bekifft nüme cha mit mensche umgah. ich gseh vor allem bi andere lüt, wie sehr sie sich mit der kifferei s'läbe erschwere und s'schlimmschte: ihri persönliche potenzial nid chöne nutze.


peace bio

Edit: ha halb joor pause gmacht und rauch jez wieder: isch äfach besser mit (aber nur homöopathisch). Peez Gurk
Zuletzt geändert von biogurke am Do 10. Feb 2011, 12:21, insgesamt 1-mal geändert.
"...and on the seventh day Shiva created Hasheesh!"

Aiemdeg Rassman
Antworten