Aura verstärcher?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Antworten
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Aura verstärcher?

Beitrag von nexus »

servus!

als chind hani mit kollege mängisch so schpili versüech gmacht, z.B. d'auge verbinde ohre und nase au zue und denn säge wenn eim öpper nächchunnt ohni eim zberühre. das isch eifach witzig xi wils funktioniert hät, mit zuenemendem alter über dAura telepatie sache ghört, aber ha das nie würkli glaubt.
letschti hani ame freie tag dihei mal en versuech gmacht, nach inahm vome filz hani bilder gmalt isch geil usecho :-) was au sziel vome trip dihei xi isch. denn bini ufs sofa ghängt und ha studiert für wasi de genali tag na nütze chönnt, luege sleertrunkne glas ufm salontischli ah und dänk mir so: glas und alles mögliche ums glas(wies amix isch wennt flügsch, bisch gedanke mitm vollkommne bewusstsi am stüre, doch plötzli blibsch a eim hänge und er wird immer grösser) denn hani dauge zuegmacht zums glas usde gedanke vetriebe. währendem i imrna as glas denke ghöri es schlirrge ufm tisch, mach dauge widr uf und sglas staht nüm am gliche ort ufm tisch! zersch bini verschrocke has mir wele rational :-k erkläre und ha denkt vilicht hani bim auge schlüse das bild so mitgnah has in gedanke verschobe und woni dauge ufmach xehni das eifach so wil sbild sich ja eh bewegt verschiebt und verzieht aber wonis mit händ kotrolliert han ischs würkli so xi.. de bini zersch mal en dicke bobby go dampfe, voll verschliffe in gedanke.
soviel i weiss isch daura so öppis wie es chraftfeld um eus ume, sgit lüt wo sie beiflusse chönd au ohni ifluss vo bewusstsierwiternde stoff, doch wil die starche halluzinogen sunterbewusstsi mitm bewusstsi verbindet dänkt ich ichs denn liechter die chraft um sich zgspüre, andersch chan ich mir sverschiebe vom glas nöd erkläre.
hät öpper scho öpis ähnlichs erläbt unter ifluss vo lsd psilocybin mescalin odr dob? wür mi wunder neh!!!!
greez und erfreuet eu ade genialität vo eusre natur :lol:
Liebe Respekt Anarchie
Antworten