THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Infected_xD
Beiträge: 18
Registriert: Di 17. Jul 2007, 16:34
Wohnort: Hägglingen

THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Infected_xD »

salü zäme:)

i set 1 woche nüme kiffe well ech in 3 woche set afange UP abgeh 2 johr lang, mich schissts abr soooo dermasse ametem kiffe ufshöre dasi mech mal chli umeglost han und ben uf 2,3 verschiedeni arte cho wie mer en up chönt fälsche

1.) durchschnittlech 2 liter o-saft und 1 dl essig jedä tag zsuffä

2.)hani ghört das mer e pille chan bstellä wo mer 3min vor abgab inehmt und mer dänn 1std nüd gseht

stimmt da wörkli? ich wär euch sehr dankbar wenn ehr mer tipps chönntä geh und velecht au us eigener erahrig mer chli brichtet wie bi oi gsi esch. i be 26 und kiffe set 13 johr, kiffe isch normal för mi und i wet au ned das vaterstaat mer seit wasi dörf und wa ned, nur sproblem esch tanzi ned nach ehrerä nase so werd mini zuekunft an arsch gah.

pls HELP ME:)
Greetz from Shiva
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von abraxas »

Infected_xD hat geschrieben: 2.)hani ghört das mer e pille chan bstellä wo mer 3min vor abgab inehmt und mer dänn 1std nüd gseht

keine ahnung - aber da frag ich mich, ob deine verdauung wirklich so schnell ist?
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Waldgnurpf »

ich chan dir nur das säge wo i dänke ... mach e pause. Wenn i 2 johr wider wosch ahfo kiffe hets sicher no eis zwöi rouchi ume :-D
I chan di voll und ganz verstoh i ha sälber 15 johr kiffet und hätt mir das vo niemerem wolle loh verbiete. Ha vo mir us ufghört u i mues säge dases eigentlich gaz easy isch gange, sicher weni mau chli am feschte bi xsi mit kollege hets mi aus scho greitzt.
Alles gute uf dim wäg ;)
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Benutzeravatar
Rojak1
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Do 3. Mär 2005, 00:55
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Rojak1 »

ja ech weiss was meinsch ; ha imene stress bruef gschaffet und kiffe sit 25 Johr zum abschalte und bi eine vo dene schwersüchtige; mis billet isch wegcho wo ech scho e s'halbs Johr suuber gs bii, weg irgendwelchne alte delikt;und ech vermisse S'Autofahre und Unabhängigkeit scho chli.....fo wege Zukunft und so...es cha immer mol öppis passiere au wenn Du no so vorsichtig bisch und du weisch ja wie's isch...je nach dem chas au blöd laufe....Hoffe ich zwar nicht für dich;d.h. ich wünsch der viel Glück uf dim Weg und allzyt gueti Fahrt...

weisch es isch e Witz; da gits Type die konsumieret eifach alles; be dene weiss mer's und mer sait nüd...aber ebe defür muend ander dra glaube....


----------------
Now playing: Autore - Titolo
via FoxyTunes
Bild
Benutzeravatar
kinhin
Beiträge: 26
Registriert: Fr 7. Jul 2006, 19:13
Wohnort: bieäu

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von kinhin »

den einzig einigermassen seriös klingenden tipp dazu hab ich mal auf erowid gelesen:

http://www.erowid.org/psychoactives/tes ... fo11.shtml

demnach soll beigefügtes visin in der richtigen konzentration (10 volumenprozent) die nachweisbare menge thc(-metaboliten, thc-cooh usw) um bis zu zwei drittel verringern. dies dadurch, dass einer der bestandteile von visin die gesuchten moleküle wie "umschliesst" und dadurch für den drogentest unsichtbar macht.

angaben ohne gewähr, aber vielleicht hilfts ja wirklich...
Vom Dieb zurückgelassen -
Der Mond
Im Fenster
(Ryōkan)
Benutzeravatar
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 169
Registriert: Di 16. Jan 2007, 17:50
Wohnort: Luzern

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Napf-Zwärgli »

salei Infected_xD han mol ghört das es au könti fonktioniere went en jede tag es fläschli zitrone saft trenkisch aber be mehr do au ned so secher ob das so fonktioniert wönsch der uf dim wäg uf jedefall vell glöck ond went werkli nüd weisch es get jo no anderi sache wo marjuana oder hasch änlech send hehe
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Catweazle »

Also wenn du d möglichkeit hesch es vor ort z fälsche chasch au eifach salz in d pisse schmeisse und denn gsehsch nix mehr :)
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von müstik »

ech würds mol mit ned kiffe versueche de klappts sicher ;-)
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Benutzeravatar
Black Teddy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 50
Registriert: Fr 9. Mär 2007, 15:54

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Black Teddy »

also ich ha jetz au fast 2 jahr müesse up abgeh vom lehrbetrib us (login).
ha immer ersch am gliche tag erfaher dasi mues goh und de hani so 3-4 stund vorher agfange wasser sufe wie e blöde... (4-6 liter) und si hend nüt meh gfunde. mich hends uf alli droge testet und ha wärend dere zit fasch di strubste partys ka...

elg Black Teddy aka DJ Tristran
Benutzeravatar
Bahia
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Do 17. Aug 2006, 17:09
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Bahia »

TIP VOM MYSTIK ERSCHINT MIR AU AM VERNÖMPFTIGSTE.

ABER SOLLTE DAS NET FUNKTIONIERE BRING EIFACH EINE VOM KOLLEG, ICH NEME JO NED A DASS DE ARTZT DIR ZUELUEGT ODA???

Falls Du die möglichkeit hast ist wichtig , up sollte frisch sein also möglichst am gleichen Tag beim Kolleg holen, und fall das nicht geht musst das zeug einfrieren und am tag der up wieder Auftauen, ein schluck heisses Wasser das der Artzt nicht checkt wegen der temperatur und der Test ist geschummeld.

Luegsch mol uf de link det chasch alles erfahre über Urintests und wie lang öppis dinne blibt und so.

Trinken: Es ist tatsächlich so dass viel trinken hilft die Up schneller sauber zu kriegen, nur bei THC hats fast kein Sinn weil es sehr lange im Urin bleibt weil sich das Thc im gegensatz zu anderen Stoffen im Fettgewebe absetzt.
Nur was Black Teddy schreibt erscheint mir eher riskant, also es ist zwar möglich wenn du vor der up viel wasser trinkst, dass sie dann Sauber ist, aber in den Laboren wird sie dann als verwässert und als NICHT KONTROLIERBAR definiert was bei meinem Artzt Positiv ge heissen hat. ALSO VORSICHT DAMIT.

Also noch mal Mystik s vorschlag erscheint mir am besten und brauchst auch nie zu bangen dass sie positiv anzeigt.

Tabletten: Sogenannte UP Cleaner sind tatsächlich im Netz erhaltbar, nur Vorsicht ob die eher teuren Präparate auch Ihren zweck erfüllen, ich weiss es nicht.


http://www.drugcom.de/bot_faq_sub-10_idx-48.html

Viel Glück

Greezzz Fra
Zuletzt geändert von Bahia am Di 25. Mär 2008, 12:55, insgesamt 1-mal geändert.
Bild


Bild


NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Benutzeravatar
Black Teddy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 50
Registriert: Fr 9. Mär 2007, 15:54

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Black Teddy »

hat bei mir immer gewirkt und wurde als negativ eingestufft. meine tesst wurden immer nach zürich in ein labor geschickt und dort untersucht. Also angezeigt hat es nie was... sonst hette ich meine lehrstelle schon lange nicht mehr.
Benutzeravatar
Bahia
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Do 17. Aug 2006, 17:09
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Bahia »

@black teddy
jo isch velecht scho so ich rede eifach us minere Erfahrig.Also ich würds net riskiere, uf jedefall net bi mim Artzt.

greezzz fra
Bild


Bild


NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Benutzeravatar
Black Teddy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 50
Registriert: Fr 9. Mär 2007, 15:54

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Black Teddy »

ha se au muesse bimene artzt go abge und de het mer au immer wölle (müesse) zueluege...
Samuel
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 99
Registriert: Mo 12. Feb 2007, 15:40

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Samuel »

A Koleg hät 2 Jahr lang müsse abgeh und kifft wie ä Loch.
Er hät an Urinbeutel i dä USA bestellt. Das isch än Sack mit me Rohr dra wo usgseht wie än Schwanz.
Das Ding füllsch dahei mit Urin vom Bruder oder Koleg wö ned
kifft. Dänn leisch es under Unterhose han. Es wird uf em Weg zum Artz schö warm.
Au wenn dä Artz mol zugluegt hät merkt er nüt, . :-$

eifacher wär aber scho ufhöre mit kiffe
Tatzuwurm

Re: THC wie überliste ich die UP (urinprobe)

Beitrag von Tatzuwurm »

tja di angeri alternative wär dä fasch ufs outofahre zschiisse udr es GA zuzlegä, chunti billiger,mueschdi wärend dr fahrt ned konzentriere u du lernsch ersch no luschdigi u interessanti lütlis könne.
lg u aues gueti
Antworten