ideale Droge

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Dragonfly

ideale Droge

Beitrag von Dragonfly »

Hallihallo liebe Mysticals!

Wie viele hier ja schon wissen bin ich nicht so der Tripper, also um genau zu sein trinke ich einfach ab und zu mal Alkohol und das ist das Einzige das ich mit Drogen am Hut habe.
ABER:
Ich fühle seit längerer Zeit ein gewisses Verlangen, mal etwas anderes auszuprobieren. Mein enormer Respekt davor hindert mich jedoch sehr stark und ich möchte mich auch nicht an so gefährliche Substanzen wie LSD oder Meskalin heranwagen. Mein Topic über "Ackerwinde" ist so ein Ding, das ich mal in Betracht gezogen habe, aber gerade bei Naturdrogen ist ja auch das grosse Problem vorhanden, dass die körperlichen Nachwirkungen beträchtlich bis sogar tödlich sein können. Und als sehr vorsichtiger Mensch möchte ich kein Risiko eingehen. Ein anderes Gebiet wo dieses Risiko vielleicht kleiner ist sind wohl die synthetischen oder halbsynthetischen Drogen, aber da ist ja meistens die Wirkung sehr stark. Also ich bin auf der Suche nach einem Stoff, der folgende Merkmale hat:

Wirkung:
leicht halluzinogen (also ich möchte mich (noch) nicht auf eine extrem spirituelle Reise wagen, einfach so sagen wir mal leicht verzogene Umgebung, stärkere Farben, leichte Halluzinationen)

Einnahme: Möglichst oral (ich möchte nichts spritzen müssen :lol: )

Erhätlichkeit: Sollte für einen Laien wie mich gut erhältlich sein (also Hanf wäre schon schwierig, gerade wegen der Erhältlichkeit tendiere ich auch so stark in Richtung Naturdrogen, weil man die einfach irgendwo pflücken kann ohne irgendwie mit dem Gesetz in Konflikt zu kommen => das führt uns auch gleich weiter zum nächsten Punk!)

Legalität: Ich möchte möglichst nicht im Knast landen wegen Drogenbesitz oder unerlaubtem Konsum :lol:

Abhängigkeit: Möglichst weder körperlich noch psychisch

körperliche Nebenwirkungen: Möglichst nicht zu starke Nebenwirkungen. Ich will danach nicht kotzen müssen oder grauenhafte Magenkrämpfe haben. Kopfschmerzen am nächsten Morgen ist ok, das kenne ich ja schon. /bigs

Preis: Naja, also für einen einzelnen Trip sagen wir mal nicht mehr als 20 Franken :-k

Dauer des Trips: Nicht länger als 5 Stunden

So, das wärs in etwa. Was würden mir die Drogenexperten des Forums empfehlen? /bigs

PS: Das tönt jetzt alles sehr nach "Bubi will mal was ausprobieren", das ist es eigentlich auch. 8-[ Es mag naiv tönen, aber ja, ich brauche auch meine Erfahrungen ;)
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: ideale Droge

Beitrag von Amanita »

Lachgas
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Fallen Angel 2

Re: ideale Droge

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Lachgas
zu grosse körperliche schäden
@Thema
Check pn ;)
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: ideale Droge

Beitrag von Amanita »

Lachgas git kenni körperliche Schäde, wells vom Körper gar nöd ufgnoh wird.
Mer sött eifach luegä das Hirn au no chli Surstoff überchunnt und möglichscht nöd umgheihä.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Fallen Angel 2

Re: ideale Droge

Beitrag von Fallen Angel 2 »

ebe das mitem umgheye isch dänn ebe amel chli schwierig O:)
und ich ha ghört dass es fürs hirn nöd so guet segi, cha das aber nöd wüsseschaftlich belege ;)
Dragonfly

Re: ideale Droge

Beitrag von Dragonfly »

Vo Lachgas hani scho viu ghört. Es git sogar einigi i minere Klass wo das scho usprobiert hei. /bigs Auso wasi weis isch dass das närvlichi Schäde cha verursache, aber nume bi sehr starchem Konsum. Aber sowit i weis löst das Gas eifach extremi Euphorie (=Lachchrampf) us, vo Hallus weisi aber nüt..... :-k
Fallen Angel 2

Re: ideale Droge

Beitrag von Fallen Angel 2 »

aso ich find lachgas isch eher wie en presslufthammer im hirn für en sehr churze moment.
lohnt sich finanziell gseh au nöd würkli..
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: ideale Droge

Beitrag von dalamascus »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:aso ich find lachgas isch eher wie en presslufthammer im hirn für en sehr churze moment.
lohnt sich finanziell gseh au nöd würkli..
signed...

untör sönigi Bedingigä und Umständ und Ahforderigä wür ich schlicht und eifach nüt zu mir neh...

edit: fläsht warschindli am meischtä... /grim
Dragonfly

Re: ideale Droge

Beitrag von Dragonfly »

neee, das isch nid das woni sueche.

Wasi mer scho paar mou überleit ha isch e Häxesaubi härzsteue. Git zwar extrem viu Lüt wo säge das sig extrem gfährlich und so, aber es faut mer schwär mir das vorzsteue wieso das so gfährlech söu sii. Ok, ide Häxesaubine hets oft sehr giftigs Züg drin wie Tollkirsche oder Stächöpfu. Aber me nimmts jo nid ii, me striichts sich jo ufd Hut, was em Körper erlaubt, die Stoff viu weniger schnäu ufznäh (glaubi emu). Zuedäm chames doch so au viu besser dosiere und sich dür grösseri oder chliineri Mängine, oder grösseri oder chliineri Flächine uf dr Hut sehr langsam ane optimali Dosis härtetaschte. Denn het me aus das Problem dass es dr Mage überforderet nid......drum hani Müeh die aagäblech extremi Gfahr vo Häxsaubine z gseh.
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: ideale Droge

Beitrag von Amanita »

Dragonfly hat geschrieben:Aber me nimmts jo nid ii, me striichts sich jo ufd Hut, was em Körper erlaubt, die Stoff viu weniger schnäu ufznäh (glaubi emu). Zuedäm chames doch so au viu besser dosiere und sich dür grösseri oder chliineri Mängine, oder grösseri oder chliineri Flächine uf dr Hut sehr langsam ane optimali Dosis härtetaschte. Denn het me aus das Problem dass es dr Mage überforderet nid......drum hani Müeh die aagäblech extremi Gfahr vo Häxsaubine z gseh.
Mini Galenik-Kenntnis sind zwar chli beschränkt, aber i wür jetzt doch mol chli mini Zwiifel abringä..
Abgseh dävo, fallt dänn au d Möglichkeit weg der dä Magä uszpumpä, Aktivcholä zässe etc.
I würs eifach als Fakt aluegä, dass Nachtschattägwächs sehr giftig sind und das nöd nur well dä Wirkstoffghalt extrem unterschiedlich isch.
Wennd ä grösseri Mengi Salbi herstellsch, chasch di sicher ad Dosis anätaschtä, nur wend bim erstä Mol die 10fachi Dosis verwütscht hesch, häsch Päch gha. Und dodäzue gits glaub nöd so viel Infos..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: ideale Droge

Beitrag von dalamascus »

tschhhhhhhhhh zischhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tschhhhhhhhhhhhhhhh.......!!!!!
Benutzeravatar
Taiph00n
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 222
Registriert: Mi 5. Dez 2007, 15:15

Re: ideale Droge

Beitrag von Taiph00n »

zuedem wirket nachtschattä extrem lang ... bis zu 12 täg oder no länger ...
oh, d'halluzinatione sind unischätzbar ...
zuedem isch bi de nachtschattä di psychoaktiv wirkbreite extrem chli und knapp under de tödliche dosis lieht ...

susch, genau LSD inere tüfschtdosis isch das wo no am "kontrollierbarste" wär und dinene Kriterie entspricht, wasmer aber sowieso nie vonere substanz chan erwarte und au nöd sött ... so selbsterfahrigsgmäss ...

ganz ehrlich, bliib suuber, oh und hör uf alk suufe ... isch jo schlimmer als alles andere ... (wennd gnueg gsoffe hesch und churz vor de vergiftig stohsch, hesch denn au halus ... und lebenslänglichi neuro-schäde dezue, do isch sogär lachgas harmloser ...)
Be. Soul. Body. Heart. Mind. Potential. Consciousness.
Dragonfly

Re: ideale Droge

Beitrag von Dragonfly »

Jo isch scho klar dases vernünftiger wär ganz eifach d Finger vo Droge z loh. Aber i bi äbe e sehr spirituell veraalagte Mönsch (das hani glaub scho mou noime gschribe) und mis Wäutbiud isch geradezu für psychedelischi Erläbnis prädestiniert, eigentlich.....aber äbe wie gseit: LSD und au das ischmer z gfährlich...wasimer eventuell chönnt vorsteue si Magic Mushrooms, i wohne jo im Jura und nume 15 Minute z Fuess hets e sone legendäri "Magerwiese mit Kuhdung" :lol: Was meine d Spezialiste drzue?
Benutzeravatar
Taiph00n
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 222
Registriert: Mi 5. Dez 2007, 15:15

Re: ideale Droge

Beitrag von Taiph00n »

Hmmm ...

Ich würd woge z'behaupte, dass mer spiritualität nöd chan konsumiere ... (bin mol dere istellig gsi, es hanget sogär no reste ume, isch halt schwierig, trotz de schlimme erläbnis, di guete trips zvergesse)

Magic Mushrooms sind jo au toll, wachset jo echli überall in üsrer schöne schwiiz ... Als nebetwirkig sind halt typischi vergiftigserschinige in vernünftigem mass sind die, abgseh vo de wirkig uf psychi, nöd unbedingt immer als agnehm zempfinde ...

Natürlich gäbs im Jura viel eh besseri variante, Spiritualität nöcher kennezlerne und das ganz ohni jeglichi substanze ... isch denn halt meh praxis-orientiert als theoretisch ... näheres siehe PM ...

Nur das mich richtig verstohsch, ich möcht das du dir vo dim vorhabe im klare bisch und deshalb rot ich dir devo ab ... gsehn aber au ih, dass du viel devo chönntisch lerne, betretisch aber en sehr verwirrte und verführerisch gföhrliche pfad wo dich denn gänzlich vo spiritualität, us miner sicht, abbringe chöntet ...

liebs grüessli usem Zooreich'sche Überland
Be. Soul. Body. Heart. Mind. Potential. Consciousness.
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: ideale Droge

Beitrag von Ajanix »

Hihi nur zum thema lachgas:

Hans desöfteren scho probiert, und weiss genau wie ihr das meined mitem presslufthammer...

bi lachgas muss mer eifach luege, dass shirni gnueg suurstoff bechunt... also nid nonstop lachgas suuge, sondern immer wieder normali luft atme, demit shirn mit suurstoff versorgt wird. Susch wirds schädlich wenns zviel lachgas ufnimmt und zwenig suurstoff het.

(wobi ich mues säge, wämer sis hirn chli shreddet, chamer ganz krassi trips ha uf lachi :D :lol: )

naja, aber au nur im üsserschte notfall, wenn mal schnell en flash ane mues (haha junkie :D :D, sorry, totaly übredreit wäg de party hüt abig und labere nur no kack /yo /yo /yo /yo /yo )
Antworten