lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Antworten
Benutzeravatar
mäsi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Do 27. Sep 2007, 16:28
Wohnort: Kriens
Kontaktdaten:

lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Beitrag von mäsi »

aso ich möchti mal hie en itrag mache.

es gaht mier mal drum z`ghörä was iehr scho so für erfahrige gmacht hend mit druffnige lüüt.

aso mal im voruus: ich ha nüd gäg Drogä, nüd gäg Drogä konsumierendi lüüt, mache ja amix au mini flash`s... =P~

oder mängmal gits so luschtigi begägnige mit druffne lüüt....oder luschtigi begägnige wemmer sälber druff isch....
aber ich dänke es git sicher au mega vill ganz komischi erfahrige...au vill närvigi erfahrige...und so wiiter....au eifach züüg wo mega schrääg isch...

ich sälber ha au mini erfahrige.....und grad hüt hani z.B. wieder mal müesse erfahre dass z vill droge konsumiere de lüüt eifach nid guet duet. es isch innert sekunde vonere harmlose disskusion sofort usgartet. so dass die person sich nid me andersch gwüsst hets z wehre als grad uf mich loos zgah...und dass isch ja wohl voll bekloppt gsi vo ihm!!!
aber leider isch genau so was nid en einzelfall....leider bini sogar au scho dassi nümme fähig gsi bi zum kommuniziere; und zwar ufne gueti art,ohni grad usz`raschtä!

es isch mega schlimm findi eigentlich dassmer irgendwenn halt nümme gmerkt dass mer eigentli mal set sin eigene konsum in griff bercho, wenmer sich dur di bereits vorhandeni abhängigkeit so stark verändret dassmer afangt sich mit drischlah und prügle, mit drohige und mit umälärme wehrt.

Es isch fascht unmöglich me mit so lüüt en vernünfdigi disskusion zfüehre....entweder wird es riiisä theater druss gmacht oder d lüüt schnallet gar nid um was dasses gaht, worüber mer eigentlich am disskutiere isch. chum fühlt sich en person agriffe den chunnt je nach person und mänsch/ charakter meischtens eini vo folgende reaktione: entweder wird völlig ufglööst agfange brüele und nümme verständlichs durenands gwirrwarr gschnurrt oder es wird agfange umä lärme....aso us miner sicht isch dass ungähr so...

und eigentlich hani etz mal welle wüsse wie iehr üch verhaltet i so situatione? wie reagieret ier wenn lüüt wonier kenned so uf irgend en art reagiert? drischlaht...umälärmt....nid me fähig isch richtig z kommuniziere?
hender tipps wiemer dass am beschte reglet...will ja nume eifach zrugg schlah isch nid miis ding....z eifach...und völlig verblödet....und höchstens im notfall azwände findi....mit de konsequenz dass de ander de chürzer zieht....
was macheder wenn fründe kollege z druffe sind....immer meh am " gas " gä sind mit droge, sich immer weniger im griff hend?


nimmt mi wunder was iehr so z sägä hend dezue.

dass thema hani etz mal agfange weg anre mitbewohnerin vo mier ihre fründ immer me am abstürze isch....sich immer weniger under kontrolle hed und sich nume nu mit umälärme und mit driischlah cha wehre......danke dier....wenn du das emfal au liesisch!! isch aber voll scheisse wennmer so afangt zsi, Tino, dass isch weich und schwach!!! Absolut unriif nu dezue....aber Peace!
susch würdi ja au driischlah
http://www.facebook.com/#!/psyradio


Nehmen füllt die Hände - Geben füllt das Herz.



Der Geist der WAHRHEIT und der Geist der Lüge
ringen miteinander im HERZEN des Menschen,
mit WEISHEIT und Dummheit.
Und wenn ein Mensch WAHRHEIT erwirbt,
so wird er die Dunkelheit meiden.
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Beitrag von Melliandra »

Edit: Oh sorry bin gar nid uf dies Thema i gange. :oops: Aber ich la das Gschichtli jetzt glich la stah. 8)

Also da giz ganz viel luschdigi Gschichte. =o)

Eimal, hämmer vo de hm... yellow Pointer glaubs, welle Hai laufe. Ja mier sind denn vo dere Sattel-Egg de Berg abe
gloffe, (Das isch öbe 3h gsie, über Stock und Stei) und denn simmer wieder i de Zivilisation a cho. Leider hämmer kein
Plan gha womer da sind, und nach schüüchem, kompliziertem fröge, hämmer denn usegfunde, dass mer in Sibnen
glandet sind, anstatt in Einsidle. Man merke, falschi Siete vom Berg abe gloffe. #-o :-D

Jaaa mier händ denn Autostop gmacht, da mer ebe no wieter hinne als Sibne gsie sind, Wägital hed das glaub gheisse
und ja es isch natürlich nume all halb Tag es Poschdi cho.

Also nimmt eus so en alt Herr mit, richtig Sibne. Es hed sich denn usegstellt, dass das de Dorf-Pfarrer vom Wägi-Tal gsie
isch und de guet Herr, hetz also gad mal gschafft 30 km/h z'fahre, womer eigendlich 80 hät döffe fahre. :lol:

Ja er hed eus denn alles möglich verzellt und womer so das Berg- Strössli abgefahre sind, halted er plötzlich ah und verzellt
eus, dass da vo ca. 60 Jahr en Frau vomene Stei erschlage worde isch. (loool) es hed sich en mega Auto-Schlange hinder
eus bildet. :-"

Ja womer denn ändlich zu dem Auto us händ chöne, hämmer eus also wirklich gfraged, sind mier jetzt die Drüffnis oder isch
es de nätti Herr Pfarrer gsie. :n55

/yo
*poink*
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Beitrag von 0x1d »

luschtigs thema *g*
han bis jetzt no kei würkli negativi erfahrige gmacht mit lüüt wo z druff sind...
d gspröch mit druffis (bin ja selber au chli eine ^^) findi eich meischtens luschtig ;)
vorallem so abstrakt abstruusi diskussione wo eigentlich völlige nonsens sind
und mer sich trotzdem ständig vergröhlt *g*

hm hans aber scho paar mal erlebt das kollege voll usgraschtet sind, oder sich
voll krass ab öpisem ufgregt händ und nuna gstritte händ...
ich säg denn meischtens si sölled sich doch nöd ab (meischtens) so chlinigkeite
ufrege... und wennis thema gad cha nahvollzieh probieri di jewiilig person wieder uf dä bode
vo dä tatsache zrugg z bringe indem ich s problem namal verständlich vome
neutrale standpunkt us probier z erlüütere...

ich denk das di einte aml so extremi usbrüch händ wenns s wesentliche nüm gsehnd
und sich imne gfühls chaos verlüüred...

ich probier s gfüühl z erchenne sobald es ufstiigt.. das langt oft scho um das gfühl
ufzlöse. i dem moment wonis erchene gahts scho wieder verbii...
drum hangi dem nöd nah, steigere mi nöd ine oder verlür mi drin...
s bringts eifach nöd ^^

über so sache sött mer vilicht mal diskutiere, glaub chum das mer sich bi some thema
no gross cha ufrege ^^
dex

Re: lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Beitrag von dex »

ahjo als bim alte würd i säge ;)
Dragonfly

Re: lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Beitrag von Dragonfly »

Hmmm, eis mou woni i sonere witzige Situation gsi bi isch am Morge nach dr Party in Envelier gsi.....i ha am Obe viu z viu vor grüene Fee gha und am nächste Morge hani eifach nüt, aber würklech gar nüt me begriffe. I ha so fest Kater gha dasi aues was d Lüt a mi härequatscht hei hinde und vorne nid begriffe ha. /aaahh
Vorauem het dr......wi heisst er scho wieder.....Sam Smiler? i glaubs....het di ganz zi Zit probiert irgend öbbis mit mir z kommuniziere, aber i has nid verstande. :lol: Irgendwie hani di einzelne Wörter verstande, aber irgendwie hani dr Satzbau eifach nümm rächt erfasst. Vilicht isches au dra gläge dass är nume Unverständlichs glabberet het....weises nid. /bigs

Oder di letschti Party woni gsi bi, isch irgendwenn mou im März gsi glaub, kei Goa, sondern e Suufparty bimene Kolleg. Eifach nume eis einzigs, total stupids Hinderegegiesse. #-o I bi irgendwenn mou am Morge verwachet, im Chäuer liegend, iigwickelt zwüsche irgendwelchi Tüecher und bi denn d Stäge ufe i erst Stock....aui hei mi komisch aaglueget und grinst.....plötzlech ischmer i Sinn cho dass a däm Obe erstuunlich viu dicki, schwarzi Fiuzstifte umegläge si. I go is Bad, luege i Spiegu und /ohaa
Zuedäm si sämtlechi Lüt wo no dört gsi si (ca. 5-10 Persone), zu däm Zitpunkt no schnarchend uf de sofas liegend, äbefaus schwarz aagmolet gsi.
S heftigste Foto vo däm Obe isch das do:
http://img168.imageshack.us/my.php?imag ... 050ts4.jpg :lol: :lol: :lol:
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Beitrag von bestia_climae »

ich denke, mit druffis, wo sich selber nüm ganz begriifed oder wo sich usklinked und zfescht gah lönd - egal ob mit oder ohni schläg -, chasch nume umgah, wend dich so druffs gehabe au e chli ähm, ich säg mal "gewöhnt" bisch. öper wo zdruff isch u drum e riise chaos verastaltet, tscheggts meischt ebe nüm. drum wärs beschte eich, die person mit genau dere tatsach zkonfrontiere. aber vil lüüt füehled sich denn leider erscht recht agriffe... denn bruuchsch ifüehligsvermöge, starki nerve u usduur.
ich selber ha e stund oder na länger uf e person müesse irede u sie hebe u fröge. ablenke. umgheie lah. bah! muesch dich eifach ad lüüt oder besser gseit a ihri problem, a ihri wunde anetaschte, ohni ebedie erneut ufzriisse... und das findi na schwierig, da jede mensch (oder zombie :-D ) andersch tickt.

*tictac*
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Re: lüüt...kommunikation....z`vill droge....erfahrige&erlebnis

Beitrag von Waldgnurpf »

Mis letschte luschtig erläbniss hani ar Fraka party in züri gha, nachdäm mi kolleg und i mitem zug uf züri gfahre si. (schön brav ohni outo :-D )
Mir hei üs ufder hifahrt es portiöndli pilzli gnämiget, womer den acho si heimer eigentlich e plan usdruck gha wo der wäg ganz easy izeichnet isch xsi.
Im zug hets nach öppe 30min scho ahgfange luschtig wärde u mir hei wie 2 chlini schuelgofe afoh umeblödele und grinse :lol:
Acho in züri hets kene gschafft de plan z'läse, es wär gloub ganz eifach xsi, mir si denn aber eifach mau chli umgloffe und hei üses flash usgläbt. Irgendwelchi lütlis heimer denn ou no nachem wäg gfrogt aber irgendwie hett ou das nid würklich gfruchtet. Da mir ständig glachet hei und sowiso nüntmeh begriffe hei.
Nachemne zitli isch denn die glorrichi idee cho es taxi z'näh, was üs denn sicher vor's volkshus brocht het.
Bir ahkunft het mi kolleg no versuchet öppe 5 min lang i sim portemonnaie münz z'sueche um e chaufferur der genau betrag z'gäh. Ha das ganze denn ufglöst i dämm ig e 20.- ha gä u xseit es sigi guet /doof

Zum thema usenanderstzige u droge wetti nume sovil säge, das mir persöndlich es flash z'schaad isch um es problem z'löse!

overdose hani no nie gha doch ha ou i e guete kolleg wo chli z'vil ihneloht und es macht mir sorge, da i dä bi xsi wo das mit ihm zäme diversi substanze usprobiert het. Nuja schlüssändlich mues jede säuber wüsse was er wenn und wievil wott näh. Si ja erwachse ... doch hani eze scho öfters (im nüechter zueschtand ) mit ihm über das gredet und ihm mini sorge mitteilt. Aber äbe the story goes on ...

sodeli das war de widermau chli meh xsi aus nume e 2ziler vo mir /bigs
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Antworten