OK häsch ÜSES IO: DU bisch AUWÄÄ GENAUSO WIÄS DU SÄLBER IMMER WIEDER BETONSCH, - GANZ SICHER, - KEIN SCHWÄCHLING....! - ....DU bisch e maschinä...!!! UND, - HAPPY NOW...!?
So lüt wie besowenibe set me eifach de account lösche. Ech meine sini biträg sind sowiso nur gfrustet und förig und den no wie ers schribt. Es gahd au ohni 12 verschideni farbe und 3 verschidene schriftgrössene blabla.. du musch au en unerträgliche siech si
SO FUCKING DETERMINED hat geschrieben:Ich finde ihn sympathisch. Ich mag Menschen die dermassen nonkonformistisch sind, dass sie sogar den Nonkonformen auf den Sack gehen.
so wie Mahmud Ahmadinedschad zB?
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch SchMetteRlinge
(Harry Pegas)
SO FUCKING DETERMINED hat geschrieben:Ich finde ihn sympathisch. Ich mag Menschen die dermassen nonkonformistisch sind, dass sie sogar den Nonkonformen auf den Sack gehen.
kartoffelsack13 hat geschrieben:So lüt wie besowenibe set me eifach de account lösche. Ech meine sini biträg sind sowiso nur gfrustet und förig und den no wie ers schribt. Es gahd au ohni 12 verschideni farbe und 3 verschidene schriftgrössene blabla.. du musch au en unerträgliche siech si
@GARCHTOFFFELSAGG driizehn
ööööÖÖÖÖHHHRPS-GÖÖÖHRPS...
PRIMA - BRAAAVO...!
:/zärtlich-/tätscheltäschel: - FEINS GÖHRPSi HÄSCH GMACHT... DUDUDUDUDUDUDU...KILEKILEKILE,
- :rasselrassel!: - bisch JETZT e chlie en Brave + schnagisch in Dis Zimmer übere, - Gansch sBitz gahIsebähnlä oder süsch Was ga schpiellä...Hmmm???
Weisch miär, - di Erwachsnä da IR MF SCHTUBÄ, - wänd öppis zäme rede....
- bechunsch au dänn im Summer, - Gäll SchnusiBuuusi, - gäll kartoffelsäckli 13nli, - male es Glacé wänn jetztig folgisch.......! Hmmmm...!? TUESCH ABER JETZT NiiieT BRÜELÄ.....KIKIKIKIKIKIKIKIKI! - :RASSSSSSSELRASSSSSSEL!: SOOO!!! CHASCH JA SCHO WIEDER LACHE - PFÜDERi!
:NASRÜMPFschniffschnuff: - :riechriech:/:schniffschnuff: JA! :BÖHHH SCHTINK RIECH!:
Ich glaub aber sMami/ich muess Dr vori na dWindlä wächsle, -
bisch grad zimli DIÄ SchtinkBohne....!!!
(mami:DENK?DENK?:)"...WAS ISCH DR CHLIE AU NUMÄ SO EXTREM UF DÄ BABYFÜDLÄ-"PUUDER" FIXIEÄRT...???
- UND SITT ICH MALE VO "SHIT" GRETT HAN BIM WÄCHSLE, - HEMMERS sGLIIECCHE GSCHTÜRM JETZT AU NO MIT SINE VOLLKACKTE WINDLÄ...!!! ISCH DOCH KOMISCH... - ODER...???"
:TOTLACH:
Zuletzt geändert von BeSoWeniBe am Mo 20. Feb 2012, 00:57, insgesamt 1-mal geändert.
eifach de hammer das isch humor uf ghobnem level hoch zwoi.
there is nothing real outside our perception of reality
eifach de hammer das isch humor uf ghobnem level hoch zwoi.