de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Zauberhäxli »

Eifach nur schööööön!!!

Wär sofort däbi, aber erscht nach mine Ferie :-)

Liebi Andrea, ich hoffe vu Härze es chunnt öpis zstand! Aber bi dinere Begeisterig chunnt das scho guet! Au vu dä Melliandra ä supertolli Idee um sich mal chli persönlich kennezlärne als a Partys oder im Forum...

Ä Herzensumarmig und vil Liebi schick ich öi allne :ove:
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
draconvibes

Beitrag von draconvibes »

Hallo ihr liebe Seelenä.
Also was ich no vergässe han isch dass ich au gern würd Bhajans mit eu singä.Das chunt guet für eusi seel und bin sicher au euses Ego wird echli zrugg go so dass echti begegnig möglich isch. :ove: Ich chönt min biitrag mit ere Alphüte leischte.E Schwitzhüüte isch au scho derte wo mer chönd bruuche. Isch e wundervolle Platz.Fändis schön so es verlängerets Wucheendi derte mit eu zu verbringä.
I gloub ned dass das es grosses Problemisch mit organisierä.Mache so sache no öppe.Isch eifach e sach vo prioritäte und just be simple.Aber ich glaub das chunt scho guet
gell Shmahu :P
I find es isch eifach andersch Mensche i de Natur z'begägnä.Do chunsch erscht mol obe abe vo dim trip. Füür mache, wasser hole, choche uf em füür, dusche am Brunne, do chömmer lang meditierä fürs gliichigi ergäbnis.Eifach i de Natur sii ohni bumm und tätsch :P .
Liebi Grüess
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

gfallt mer ja immer wie besser hie!

O:) =D> O:)

@dragonvibes: was sind Bhajans ? mantras?
schwitzhüütte und alp dönt au sehr sehr interessant ;)
Zuletzt geändert von Titali am Di 15. Jan 2008, 13:47, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

geil.

das chunnt scho guet. me muess eifach mal nägel mit chöpf mache (right Melliandra?). easy oder?

gnueg stecknadle fürs mithelfe sind ja überall ume wenn't im strohufe suechsch. öhm :-$
:WDQ \:D/

thanks nice Shmahu for great & very human input.

Ahouga.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
schons*

Beitrag von schons* »

" ...hallo schons*...ich wett dir gärn en gedankenaschtoss in richtig du gä...ich ha jetz din itrag gläse, und mer isch mer so mer ufgfalle, das mer, und wenn mer scho mer und mer, denn würdí doch liebend gärn wüsse, wer du mit mer meinsch - öb dich, die andere, oder sogar mich oder üs demit meinsch, oder öper, wo mer heisst ...ich fühl mich dur die viele mers i dim
churze text verunsicheret, so dass i weder s gfühl ha, mich agschproche z fühle, und no weniger, dass du meh fo dir schribsch, als vo mer...ich hoffe, du bechonsch das nid in falsch hals, denn es isch würkli lieb fo mir gmeint... "

@ piraña

merci für dis ufmerksame läse... das isch mir (!) gar nöd ufgfale bim schriebe... :-"
isch ufjedefall än denkastoss. i dem text hani mi welä gliechsetze mit allne um mich ume. aber wer isch scho gliech?? vodemher...
(ich find übrigens kritik öpis vom lehrrichste... au wenns oft falsch verstande wird. nur durch ehrlichkeit au im "negative" berich, chan mer sich selber kännelerne. - ich hoffe du bisch usserhalb vom forum genauso kritisch und ehrlich wie di da gisch?!)

und no öpis anders, wo mir im nachhinein klar worde isch, wasi übers internet gschriebe han. a dä partys, oder allgemein bim ustusch mit mensche, chömed so ideeä uf.. aber meistens bliebeds dänn au nur ideeä und äs wird zwar träumt aber nöd verwürklicht. da im forum chan mer die ideeä schomal konkretisiere.. und anschienend sinder scho fliessig am plane und verwürkliche... schön! =D>
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

rischtisch @ schons*, rischtisch! du tüpfsches :-({|=.

en ehrlichi ussag ischmer immer es smile retour wert. thx.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
piraña

Beitrag von piraña »

schons* hat geschrieben:"

@ piraña
(ich find übrigens kritik öpis vom lehrrichste... au wenns oft falsch verstande wird. nur durch ehrlichkeit au im "negative" berich, chan mer sich selber kännelerne. - ich hoffe du bisch usserhalb vom forum genauso kritisch und ehrlich wie di da gisch?!)
...das cha und wett ich nid sälber beurteile :-) , aber...
schons* hat geschrieben:und no öpis anders, wo mir im nachhinein klar worde isch, wasi übers internet gschriebe han. a dä partys, oder allgemein bim ustusch mit mensche, chömed so ideeä uf.. aber meistens bliebeds dänn au nur ideeä und äs wird zwar träumt aber nöd verwürklicht. da im forum chan mer die ideeä schomal konkretisiere.. und anschienend sinder scho fliessig am plane und verwürkliche... schön! =D>
...du chöntsch ja mol zu sonem träffe uftauche, um es usezfinde - würd mich uf jede fall freue :wink:

ät FA2: *dichumflossendknuddelt*

...ät räscht: ihr sind die geilschte...würd eu am liebschte all zämme hürate, und mit eu en clubber-blubber-hippie-kommune (übrigens: kommunikation isch vo dem abgleitet) gründe, und immer zämme verreise, zämme chante, zämme schwitzhüttälle, party mache, spirit läbe, choche, si, strite, und denn verwache, als hätti grad en wunderschöne tagtraum gha :-D
Zuletzt geändert von piraña am So 2. Mär 2008, 20:00, insgesamt 1-mal geändert.
schons*

Beitrag von schons* »

jaaa... die idee riesst mi au immer meh mit! :-D

vorallem äs wuchenend i dä berge... uaaa!
mal gucken!

O:)
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Ich finde es auch eine sehr gute Idee, Netzwerke und Gruppen in der realen Welt und nich nur im "Netz" aufzubauen.

Wass mir ev. Shmahus Beitrag vorspiegelt ist:
viele von uns haben wahrscheintlich schon an Meditationen, Seminaren und Kurse teilgenommen und wissen daher auch was uns gut tuht O:)
aber es happert dann ev.am praktizieren :-k und genau um der persönlich ev.fehlenden Disziplin abhilfe zu bringen, sind solche Gruppen sehr nützlich.
Bin mir schon bewusst dass auch das eine Form von verantwortungsabgeben ist #-o
Ich bin auf jedenfall sehr dankbahr wöchentlich an einem Gemisch aus, Body-Mind-Centering,5 Rythm-Waves, Activemeditation Tanzabend, teilnehmen zu dürfen!
Die anschliessenden Erfahrungsaustäusche bringen auch enorm viel, zudem spiegelt mir meistens auch Jemand etwas vor :-k

Da ich im Tessin wohne und solang ich dass "umebiime" noch nicht behersche wird es für mich schwierig sein an den Abenden teilzunehmen...
Könnte aber und würde gerne, im hier meistens früer eintreffenden Frühling "mein" Haus im grünen oberhalb Lugano, für ein WE zur Verfügung stellen...auch jetzt im Winter da es hier ausser heute, meistens doch sonniger ist. ( noch keine Schwitzhütte vorhanden aber dafür ein 1,5m Durchmesser Käsereikessel um warme outdoor Vollmondbäder zu geniessen)
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

smile @ jürg, würd dich gern mau cho bsueche is schöne tessin O:)

ja da hesch du rächt, ar disziplin fählts oft! ich mues immer zerst 10 days hardcore retreats go mache ines kloster und nachher schaffis jede tag meditiere und yoga zmache... das isch öpe 2 mönet gange und när PUSTEKUCHEN! jetzt meditier ich mau am weekend und mache yoga vorem TV oder ir badwanne :? :lol:

ihre gruppe isch das viel eifacher, uf jedefall!!! ich wett scho gärn mau e wuche faste mitere gruppe...has geng nur alleini gmacht, aber isch sicher sehr interessant, wenn meh es paar zäme isch und sich chan ustüsche, bi all dene spezielle gfühl, wo meh het!

VOLLMONDBAD???? :-D :P :-D
The Drums don't Stop... Bild
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

@ Titali jederzeit wilkommen

next fullmoon 22 January or 21 February :-D :P :-D
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
%A%
Gold Member
Gold Member

Beitrag von %A% »

Hallo Zämä.. wen mau irgendöper ä Schwitzhüttä macht oder so wäri mega gärn derbi. Ig wür gärn me Ustuschä da abr am Compi z hockä macht mi ir letschtä geng so mega kribelig das ig chum us m Spirit usä cha kommuniziärä.

Hät öpr vo euch Luscht mit a z Tenchuk vom Dalai Lama z cho?
http://www.dalailama2008.ch/
würi schüsch probiärä z häbä.
Tenchuck isch s LangläbensRitual.
0x1d
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 0x1d »

huhu zäme!
dasch ä super idee woner da händ! =D
und s isch au völlig realistisch und durchführbar...
überall uf dä welt treffed sich lüüt mit lüüt wos gern händ.. isch also eigentli ganz "normal" ;)
i fachkreise seit mer dem "zäme hänge" ;)
ich hängs scho sit jahre gern mit liebe, luschtige, kuule, druffe und suschtige lüüt.. (us verschiednste "szene")
letscht summer isch au mega friedlich gsii z winti im park.. jede abig hät mer enand im park troffe, i guete wie i schlechte ziite ^^
di verschiedenste lüüt sind cho, verschiednsti interesse, verschiednsti asichte... und doch eigentli all friedlich druff =)
eifach zum det sii, hänge, lebä, rede, i dä sunne chille, musiziere, häckä, uf boim chlettere, jointli rauche, bierli trinke oder suschtigs züüg mache =D
falls das öpper vo dä pärkli hänger us winti list, ich möcht mi bi oi für die kuul ziit bedanke! au wenni nid immer so guet druff gsii bin.. tuet mer leid..
und hoffe das mer sich das jahr wieder gseht..
chan die ziit gar nöd recht i wort fasse...
Anam Cara
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anam Cara »

super idee!!! faends au mega spannend mal es paar luet vo da inne ztraeffe userhalb vo partys....
mached euses eigete faescht... mit musig.... fuer ( waer mega schoen) ustusche ueber divesi themene :-D
aso waer debi... muesstemer mal es datum feschtlegge... gnueg frueh... demit s niemert verpasst O:)
sind scho viel ideeae ume und de rescht git sich vo saelber daenki...
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
white
Silver Member
Silver Member

Beitrag von white »

chumen au :jump: chumen au :jump: nehmed all eui jembes, flöte und ditscheriduus mit n-smile_2586.gif n-smile_2583.gif
Antworten