magische zauberkugel...

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
apofis
Beiträge: 4
Registriert: Sa 23. Feb 2008, 20:23
Wohnort: basel

magische zauberkugel...

Beitrag von apofis »

peilt öper wiä das schiäfe ding funktioniert???

http://www.messe-ideen.de/upload/magisc ... rkugel.swf
save the planet, kill yourself
piraña

Re: magische zauberkugel...

Beitrag von piraña »

:roll:

nid scho wieder!
piraña

Re: magische zauberkugel...

Beitrag von piraña »

guggst du hier:

viewtopic.php?f=25&t=2610&p=24801&hilit ... gel#p24801

sonst: guggstu weiter ;)


edit: mer brucht nid grad es mathematischs genie z si, um z bögge, dass d zahle immene zähnersystem logischerwii nün ziffere enthlatet, bevors d reihe (z.b: vo 19 uf 20 wächslet). danoch isches nur logisch, wenn mer es system vo hinde aluegt. mer nännd es zeiche, und versteckets. mer nännd jetz fairnesshalber nid s fischlizeiche, sondern zum bischpiel es smilie. nachem feschtlegge vo de zahl isch es no logischer, will mer brucht sich ad zähnerreihe z halte, und susch nüt. die räschtliche symbol sind kosmetik. wenns nid sett ufgo, de nimmt mer die zahl, die us de reihe tanzt, und tuet sie au zuesätzlich mitem smilie versetzte, obwohl i dere sparte (z.b.: 50 bis 59) üsi nünerreihe scho vorhnade isch.

wers bis jetz kappiert, isch minere logik vorus.

denn chond no en chine, aber nid unbedütende teil dezue: wemmer sich folgendes chan merke, de isches scho gloffe:


mer nännd e x-beliebigi zahl...

genau - 73 - merci ;)

73; 7 und drü git zä, 73-10= 63

cappischi? ecco.

wenn mer eis dezuezählt, de ergit das:

74; mer hend eis dezuezählt, aber nid nor das - d quersumme stiegt zwangslöifig au um eis meh, aso uf elf. das haltet sich de d woog, und es isch am eifachschte so z erchläre, wies de meischte vo üs scho ide erschte schuelstunde bibracht worde isch: ich gib dir en öpfu, und du mir eine zruck...wieviel öpfu meh hesch jetz? genau: nullkommanix. ich gib dir vier öpfu, und du mir vier retour, so gits wieder s gliche wie vorhär.


bis de d zähnerreihe wieder änderet, cha nüt meh bi üsem trick schieflaufe. aber au denoch nid.

will all zahle abdekt sind.

74-11=63
75-12=63
76-13=63
77-14=63
usw.


jetz chont no eis trickli dezue, wo ich nümme nachechomme, werom das so isch:

77-14=63...d quersumme vo de abzuzählende zahl isch 5 (will 1 plus 4 5 ergit ;) )

wenn mer die quersumme vo 77 abzählt, de gits zwor nid 63...aber 72...das sind exakt die nün vom afang vo mim erchlärigsversuech...eusi liebi nünerreihepardon:zähner...ich bi so dankbar dene, dies rächne erfunde hend...susch wärs läbe glichziitig komplizierter, und genau um glich viel eifacher.

wenn also ufem fäld 63 es symbol smilie stoht, de stohts logischerwiis auf ufem fäld 72...oder81 (immer plus nün), 90...99...oder durabzählt: 54...45...(immer minus nün)...36...25...äää: jetz sind er scho druf iegheit /grim

ich gang jetz go tanze...und hirnet bitte nid zlang ab züüg umme, wo eu z höch isch...de erspareder mir erchlärigsversüech am samschtig obig. wobi: ich müessts ja nid mache /doof
synthos
Beiträge: 16
Registriert: So 27. Jul 2008, 06:59

Re: magische zauberkugel...

Beitrag von synthos »

Genau, die Differenz einer Zahl und ihrer Quersumme ist immer durch 9 teilbar. Also muss man nur noch darauf achten, dass alle Vielfachen von 9 das gleiche Symbol haben und dieses dann anzeigen.
Antworten