Glück

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
The Dude

Re: Glück

Beitrag von The Dude »

naja.. aso ich wott dem herr ja nöd uf d'füess stah, aber ich cha mit dä theorie das glück mässbar oder berächebar sött si, eifach nix afange und vo dem her chunnts mer schochli nach gäldmacherei inne.. aber who knows... nm....

zum riichste land in EU: sicher dases nöd dä vatikan, san marino oder andorra isch?

ps. ganz alles wo gäld choscht verneine isch sozäge unmöglich.. aber bis zume gwüsse grad isches scho dureziehbar...
ich säg eifach dä kapitalismus isch die ausgeburt der hölle und drum spilli so guets gaht eifach nöd mit...
spätischtens wänn johnannes 13; 16-18 dänn itrifft isch generell finito... ab in wald.. aber vorher chunnt dänn ja mal no dä grossi umbruch ;)
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Glück

Beitrag von BuddhaNature »

Mein älterer Sohn hat mir gestern den ersten Brief geschrieben:
Bild
Das kann ganz schön Glücklich machen /bigs

Oftmals sind es die kleinen Dinge im Leben die Glück bringen. Schade dass wir davon zuwenig berichten, und meist nur von weniger erfreulichem sprechen.
GEH DEN WEG DES HERZENS

Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: Glück

Beitrag von Goa_Meitli »

BuddhaNature hat geschrieben:Mein älterer Sohn hat mir gestern den ersten Brief geschrieben:
Bild
Das kann ganz schön Glücklich machen /bigs

Oftmals sind es die kleinen Dinge im Leben die Glück bringen. Schade dass wir davon zuwenig berichten, und meist nur von weniger erfreulichem sprechen.
*herzerwärm* wunderschön... /color
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Antworten