EFT ein Versuch wärs Wert : )

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

Meiner Meinung nach eine genial Art, sich selbst zu helfen...
Das Geheimnis liegt im TUN : )

Wer möchte, einfach mal reinklicken: http://www.eft-info.com/html/das_eft-handbuch.html

Falls jemand schon Erfahrung hat damit, würd mich interessieren : )
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von Goa_Meitli »

hoihoi
aso i sälber ha kä erfahrige demit, aber woni de theme-beträff gläse ha, hani dänkt, jez müsi da glich öpis dezue schribe, hät mi a öpis erinneret.
i ha mal eine känneglernt, wo vo dere methode verzellt hät und xeit hät, es heg ihm was weiss ich was bracht. er hät verzellt vo sine problem "früener" und wie ihm die methode ghulfe heg und dasses ihm jez vil besser gäch und blablabla. nur leider isch das sonen abartig chranke mänsch xi, de hät agfange, mich z verfolge (wükli stalking, gar nöd agnähm) und sini energie isch ja so was vo im a**** xi, de isch null komma gar nöd im läbe gstande. i ha kä ahnig vo dem eft, wükli nöd. für lüt, wo de wille händ, witer z cho, mags hilfrich und wunderbar si, aber es isch bestimmt kei 100% sicheri methode (das giz ja einewäg nöd, würi säge, isch ja sehr individuell, was wükli hilft)...
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von Titali »

ich han vor jahre mal en eft-kurs gmacht, hm... also lehrerin isch voll begeister gsi, ich nid eso!
hans nid lang agwändet, ändtwäder sprichts eim a oder nid!
was ich no guet find, aber das hani im reiki glernt, wenn meh sich täglich dr thymus klopft, wüe das
abwehrsystem aktiviert! hm... sött ich au mal wieder praktiziere!

ich glaube, es isch sehr individuell...git mönsche, wo voll uf das aspräche oder äbe nid!
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von Titali »

ir nöie usgab vom http://www.zeitgeist-online.de magazin isch grad en kritischti bricht übers EFT!
ehm... chame leider nid online läse!!! aber zitiere nur kurz öpis, wo mir am meiste vo däm
bricht bliebe isch:

Der amerikanische Wissenschaftler und Autor Bruce Lipton meinte einmal wörtlich übersetzt:
"Viele Menschen benutzen die Energetische Psychologie wie eine Droge. Oh du hast hier einen Schmerz. Wenn ich da etwas tue, kannst du den Schmerz loswerden. Ein Symptom ist nicht das Problem als solches - ein Symptom ist die Widerspiegelung eines Problems."
Heilung hängt für mich nicht von einer bestimmten Klopftechnik ab, sondern davon, ob der Kern eines Problems erkannt wird.



bin au dere meinig! han gnug lang spirituell technike und therapie usprobiert und glich nid witer cho und richtig gheilt gsi...
ich glaube, intensivi bewusstsie-arbeit (ev. dür psychologischi behandlig und unsterstützig), also sich bewusst wärde, was sind mini problem, wieso ha ich die, wieso wiederholt sich das immer wieder, genau das erkenne und das när anäh,, führt zur heilig! alles anäh und i däm moment usläbe, bis es nüme gheit und när

LOOOOOOOOOSLASSSEN! O:)
The Drums don't Stop... Bild
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

@titali und goa-meitli hey ich danke eu für eui meinige : )
Grundsätzlich denki, chame so sache natürlich immer uf zwei arte aluege oder awende. Natürlich isch vorussetzig das ma eifach völlig ehrlich isch, zu sich selber.
Zum Thema obs funktioniert oder nöd: Klar ich chan nur vo mine Erfahrige rede und wia titali au gseit hät, eine sprichts a und eine halt nöd. Was mir ufgfalle isch, einigi Lüt wo säged es funktionieri nöd, häns eifach au nöd würgli regelmässig über de empfohlendi Ziitrum gmacht. Und den denki chas nöd funktioniere. Den hät mer au scho öpper gseit, häjo, wennis halt vergesse zum mache, den wörds au nöd srichtige sii für mi... So chames natürli au aluage und mitlerwile stimmi dem eigentli zua.
TiTaLi hat geschrieben: Ein Symptom ist nicht das Problem als solches - ein Symptom ist die Widerspiegelung eines Problems."
Heilung hängt für mich nicht von einer bestimmten Klopftechnik ab, sondern davon, ob der Kern eines Problems erkannt wird.
Das entspricht absolut minere Meinig. Was ich festgstellt han isch folgendes: Mit dere Klopftechnik fangsch eifach mal bim offesichtliche a sprich bim Symptom. Nach und nach chunsch aber tüüfer. Es öffnen sich immer wieder neui tüürli ins unterbewusstsii und so denki chumi schlussendlich zum Kern.
TiTaLi hat geschrieben:ich glaube, intensivi bewusstsie-arbeit (ev. dür psychologischi behandlig und unsterstützig), also sich bewusst wärde, was sind mini problem, wieso ha ich die, wieso wiederholt sich das immer wieder, genau das erkenne und das när anäh,, führt zur heilig! alles anäh und i däm moment usläbe, bis es nüme gheit und när

LOOOOOOOOOSLASSSEN!
Schö gseit : ) gsehni au so. Und ich finde do isch grad de Punkt, dia Klopfmethode CHAN di viellicht bir Suachi nach dere Ursach unterstüze ... muass nöd aber dmöglichkeit bestoht! : )
Benutzeravatar
Grooveschnegge
Beiträge: 24
Registriert: Do 7. Aug 2008, 18:35
Wohnort: da wo's schön ist

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von Grooveschnegge »

Das isch itz no lustig, han grad vor kurzem sonä Iifüerig kriegt. Und i Persönlich han au nid grad viel demit chönä afangä. Liet vermuetlich a de Art wies vermittlet worde isch und a de Kürzi (do findis unpassend zsäge "in der Kürze liegt die Würze..." =P~

I glaubä, es git siher Menschä wo druf asprächend. Jedä het jo - wie mer alli wüssen - sin eignä Wäg und Wohrnehmig etc. Ds grundsätzlich positive a däre Sach findi, dass me dur die "Arbet", also sKlopfä oder Tätschle oder Pöperle (...) in Kontakt kunnt mit de Problem (in der Regel äs Gfühl) und sich demit usenandersetzt. Es landet es "Stückli Bewusstsie" bi de Problem und ma het dMöglichkeit, das Ganzä vo ere andere Siete azluegä. Im Sinn vo z.B.: aha, do lauft doch es was unagnähms?!?... Vo däm her kan die Methodä für einigi neui Türä offnä, wie me mit gwüssnä Gfühl au no könnti umga.

Was mi no Speziell dunkt het - kann aber ebä au mit de Tatsach zämehänge, dass es en sehr kurzi Iifüerig xi isch - wie heftig dLüt denn plötzlich a sich umagschlage hen... Da isch mir denn doch bitz zviel xi - will wenni öpis glernt han isches, dass me sich selber mit Liebi chan begegnä. Und das änderet sehr viel! I däm sin chame sich dFrag stellä, wie würd i mit mir und em "Problem" umga, wenn ich mich us dr Sicht vome unendlich liebevolle Herz würd aluegä (oder so ähnlich)....

Also viel Spass bim usprobierä, egal was - solangs üs meh in Kontakt mit üs sälber bringt, isches säb allemal Wert! (...Und wenns halt id Gegärichtig gaht, het däjenig das wohrschienlich au grad brucht... Also was sells :-s )

:ove: gönd liebevoll mit euch sälber um /color
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von essiggurke »

hmm, zum au mal min sämf dezuewürze... find das üsserscht interessants thema - wie vill so "rezept" zum selbstvervollkommne, und all erchläred dass si andersch sind als all die selbsthilfebüecher im orell füessli - aber mag selber nüt über das thema wüsse. (usser dases mr bim lese vo dem ganz handbuech langsam abglöscht het- will aber ja nöd alles heisse.)

drum nichtsdestotrotz, @ zirbelchrütli oder sustigi wos versuecht hend: tuets öpis spürbars?
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

Grooveschnegge hat geschrieben: wenni öpis glernt han isches, dass me sich selber mit Liebi chan begegnä. Und das änderet sehr viel! I däm sin chame sich dFrag stellä, wie würd i mit mir und em "Problem" umga, wenn ich mich us dr Sicht vome unendlich liebevolle Herz würd aluegä (oder so ähnlich)....

Also viel Spass bim usprobierä, egal was - solangs üs meh in Kontakt mit üs sälber bringt, isches säb allemal Wert! (...Und wenns halt id Gegärichtig gaht, het däjenig das wohrschienlich au grad brucht... Also was sells :-s )

:ove: gönd liebevoll mit euch sälber um /color
Danke Dir für Din Biitrag, sehr schön und treffend gschriebe findi : )
Und ja, nöd immer liet in der kürze die Würze... oder so ähnlich *ggg*
essiggurke hat geschrieben:hmm, zum au mal min sämf dezuewürze... find das üsserscht interessants thema - wie vill so "rezept" zum selbstvervollkommne, und all erchläred dass si andersch sind als all die selbsthilfebüecher im orell füessli - aber mag selber nüt über das thema wüsse. (usser dases mr bim lese vo dem ganz handbuech langsam abglöscht het- will aber ja nöd alles heisse.)

drum nichtsdestotrotz, @ zirbelchrütli oder sustigi wos versuecht hend: tuets öpis spürbars?
Häsch minere Meinig no nöd urecht mit dem was seisch... Aber ich denke Grundsätzlich chönntis üs jo egal sii, was irgendwelchi lüt über irgendwelchi "Rezept" säged oder schriebed. Für mi isch das EFT ein Weg vo vielne und es entrpicht nöd minere Meinig das s'Chlöpfle besser oder schlechter isch als anders. Es isch halt eifach ei Möglichkeit. Mir persönlich nützt nur nüt, wenni denke "wieder so öppis.... eh alles de glich seich". Ich möcht mi nöd vo Wort blende loh, lieber probieris us, wenns nüt nützt, hani nüt verlore... ich chan eigentlich nur gwinne : )
Warum häts der abglöscht bim läse? Wür mi wundernäh..
und um dini Frag no zbeantworte, jo es hät bi mir definitiv öppis spürbars bewürkt.
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von essiggurke »

Häsch minere Meinig no nöd urecht mit dem was seisch... Aber ich denke Grundsätzlich chönntis üs jo egal sii, was irgendwelchi lüt über irgendwelchi "Rezept" säged oder schriebed. Für mi isch das EFT ein Weg vo vielne und es entrpicht nöd minere Meinig das s'Chlöpfle besser oder schlechter isch als anders. Es isch halt eifach ei Möglichkeit. Mir persönlich nützt nur nüt, wenni denke "wieder so öppis.... eh alles de glich seich". Ich möcht mi nöd vo Wort blende loh, lieber probieris us, wenns nüt nützt, hani nüt verlore... ich chan eigentlich nur gwinne : )
Warum häts der abglöscht bim läse? Wür mi wundernäh..
und um dini Frag no zbeantworte, jo es hät bi mir definitiv öppis spürbars bewürkt.

jap, defintiv, das findi stimmt au! aso, uf jede fall hani mr sicherlich ein,zwei so büecher atue und beguetachtet, und wills mi brennend interessiert het zb. au es buech über intuition glese. und igedwie, ich glaub es wär au chli z'eifach, das eifach igedeis vo dene büecher absolut stimme wür. schlussendli muesi nach jedere lektüre echli hie und doo kritisiere, aber schlussendli regts scho meh zum denke ah, au wenns vilich ned unbedingt was isch, wommr sich guet demit chönt identifiziere..
und en versuech ischs bekanntlich immer wert! (vorallem ischs ja au chli z'scheps zum behaupte, dases überhaupt nöd gaht, nu will mr selber nüt devo gha het.)

wieso's mr abglöscht het.. hmm, jo ersch mal die lange tegst wo's zwar weder rechtfertiget, aber au nöd würkli e klari uffassig devo gebet, was mr da z'erwarte het. vilich isch das zvill verlangt, schlussendli gahts jo eifach umd methode bzw. technik selber. und wili ebe selber mit so körperbezogenem und technike mitm körper (allerlei meini ez, vo akupunktur über EFT via yoga) überhaupt nöd bewanderet bi. und rein rational wür mr das ganze ja sofort verurteile, aber d'wüsseschaft isch mr au kei religion. drum hets mi wundergno was sich bi dir so tuet; bzw defsch gern na chli meh drüber kommentiere wennd ziit u luscht hesch? =) :-D
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

Da mir Menschen „oberflächlich“ gesehen, alle total verschieden sind, sprich individuelle Themen haben, die uns durch ein Leben begleiten, denke ich macht es auch Sinn in so einem Handbuch nicht zu schreiben, was man zu erwarten hat.
Auf körperlicher Ebene habe ich mit der Anwendung von EFT eine wirklich geniale Wirkung gespürt.
Z.B. bei Kopfschmerzen die Notfallpunkte, oder aktuell bei Zahnschmerzen die dafür genannten Punkten „klopfen“. Bei mir ist die Wirkung genau dieselbe wie wenn ich eine Schmerztablette nehme. Die Schmerzen sind nach wirklich kurzer Zeit weg. Und die Vorteile des „chlöpflens“ gegenüber einer Schmerztablette sind wohl eindeutig. Beides ist ganz klar Symptombekämpfung und auch nach dem klopfen der „Schmerzpunkte“ kommen die Schmerzen wieder und die Ursache ist noch nicht aufgelöst. Aber das dauert halt seine Zeit. Beim EFT-Seminar wurde mir auch gesagt, dass eine konsequente Anwendung über min. 6 Wochen nötig ist um dauerhaft etwas zu bewirken/ verändern.
Es gibt noch vieles mehr, dass ich mit dem „chlöpflen“ verbessern teilweise auch auflösen konnte. Allerdings bin ich noch ein bisschen in der „Experimentier-Phase“ und EFT ist auch für mich nicht das einzige was ich anwende.
Grundsätzlich denke ich aber sind all diese Methoden Hilfsmittel auf unserem Weg. Ich glaube Heilung finden wir in keiner dieser unzähligen Rezeptchen, Heilung finden wir einzig in uns.
piraña

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von piraña »

was unmittelbar bei kopfschmerzen hilft, ist die ablenkungs-methode. man nehme dazu einen hammer, und haue sich mittelmässig bestimmt auf einen finger, und zwar so fest, das der neue schmerz den ursprünglichen übertönt. sollte man doch zu stark ausgeholt haben, dann nehme man den hammer in die hand, auf der der finger verwurzelt ist, und schlage fester auf die handfläche der anderen hand. schwupps: man spürt den anderen finger sowieso nicht mehr. und sollte man dann immernoch sowas wie kopfschmerzen sein eigen nennen, dann liegt es höchstens daran, das man sich bei der intuitiven bewegung nach unten, bei der man sich an den fuss fassen wollte, auf den man vor wenigen hundertstel sekunde den hammer fallen liess, den kopf an der tischkante gestossen hat, auf dem exakt gleichen tisch, den man dazu benutzte, um den finger draufzulegen, der einen vor den kopfschmerzen befreit hat. hierzu sollte erwähnt werden, dass es vielleicht von vorteil sein könnte, einen arzt in der nähe zu wissen - am sinnvollsten einen, der sich mit gehirnerschütterungen auskennt.

ein versuch wärs wert ;)

allen ein schmerzfreies wochenende!
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

Sagt der Walfisch zum Thunfisch "Was soll ich tun, Fisch?" - Sagt der Thunfisch zum Walfisch "Du hast die Wahl, Fisch".
Ich weiss, das ich nichts weiss
Beiträge: 33
Registriert: Sa 16. Aug 2008, 20:11

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von Ich weiss, das ich nichts weiss »

http://www.lovepeace.ch/

das ist schon so z.B. greenpace siehe webseite, hat eine interessante aktion, um das dem thema fisch.
oder? wie soll dies weg suggeriert werden b.z.w geklopfen. u.s.w.
ich verdaue jede nahrung ganz leicht ? es schon so das der körper so einiges kann, doch wieviel zeit willst du für dies gebrauchen, wenn du nur etwas anders Konsumieren könntes das dich mehr befriedigt.

andersweitig empfinde ich dein Name echt passend den kräuter und lebendige organische pflanzen geben energie.
doch die energie aufnahme kann manchmmal blockiert sein, eben durch ,selbst zerstörende überzeugungen, lärm, stress, gifte etc.
stress entsteht durch:
1. wasser mangel.
und selbst zerstörende überzeugungen u.s.w.

manchmal gehts mit richtig handeln schneller.
doch so manche Umstellung Wandlung zieht alte gewohnheiten mit sich und da ist (eft oder ähndliches) sicher sinnvoll.

für was gebrauch ich was.
(eft oder ähndliches) um negativ emotionen zu lösen.
at für neue programme einzugeben/ entspannen
mer ka ba zum stabiliesieren.
tantra um mir gesetzmässigkeiten bewusst zu werden.

etc.
Brauweh
Beiträge: 1
Registriert: Fr 12. Jun 2009, 21:56

Re: EFT ein Versuch wärs Wert : )

Beitrag von Brauweh »

Nur kurz zur "Verteidigung" von EFT.

Ich selbst bin auch nicht ein grosser Fan dieser Technik. Bin vor ein paar Jahren durch einen Freund darauf gestossen, habe die Handbüche rund DVD's geguckt und einiges ausprobiert.

Nur kurz wegen dem Zitat undd dem Überdecken/Überklingen der eigentlichen Ursache. Dann wurde das EFT-System nicht richtig verstanden. Im Prinzip wende ich das Klopfen plus die Imaginationen und die Sandwichmethode usw. dazu an die sogennante "core-issue" zu finden. Sprich den Nährboden von diesem Problem. Und diesen dann zu behandeln. Wenn das nicht im Vordergrund steht, tja dann ist auch diese Technik nichts weiter als ein kleines Spielzeug.

LG
Ben
Antworten