I have a dream

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

heyhey
aso i ha jez nöd das ganze thema duregläse, aber mal din afang und es blizli susch überfloge. i känne die gfühl, wo du versuechsch z beschribe. aber du seisch ja au, dass kapitalismus wohl das isch, wo momentan am beschte funktioniert. e überwältigendi mehrheit orientiert sich immer no sehr strarch am gäld, konsumiert ohni vil z überlegge. klar giz die, wo uf de strass läbed (ha au kollege ohni job und wohnig), aber stell der vor, all würed sich so verhalte? zum jezige zitpunkt wär oisi gsellschaft glaub nöd bereit für sonen wächsel. i persönlich passe mich i dem sinn a, dases mir guet tuet und versueche, s beschte drus z mache. ich ga au ad uni go studiere und möcht spöter vil gäld verdiene. aber ich wird s gäld so nutze, dass ich mis läbe cha finanziere und de rescht mitnä uf afrika oder mexiko oder wo au immer (klar, flüge isch nöd sehr umwältbewusst, und doch gönn ich mir de luxus, will mich anderi kulture intressiered und ich dadurch enorm vi lärne) und döt de lüt diräkt ge. oder ich wird susch i umwältschutz inveschtiere. ich ha sogar akzie, has mal wöle usprobiere. die sind jez total im chäller, aber es isch mer igendwie egal. ich ha das gäld bewusst i akzie investiert mitem wüsse, dases cha verlore ga. wänns dänn söt gwünn ge - umso besser, dänn machi öpis drus. ich schaffe au gern. mir händ vorgeschter, aso am sunntig, de ganz tag im garte verbracht. ja, mir händ en garte, mir händ es freistehends huus. das isch ökologisch nöd sehr sinnvoll, hetted all mänsche sones grosses huus, gäbs kä platz me. und glich gnüss ich de luxus, gnueg platz z ha und i dem huus dra z schaffe, dass e oase vo heilsamer energie cha entstah. und dänn gnüss ichs, wänn fründe bi mir dihei sind und vo dere energie chönd tanke. und igendwänn wird ich das huus vilich mit fründe teile (wänn mit vater uszoge isch...), dänn giz e wg. mir händ solarzälle ufem dach und keis auto. mir gönd sparsam mit wasser um und meischtens giz chärzli statt strom (obwohl mer de vo de sunne beziend). mir heized vor allem mitem chämi. mir pflanzed im summer einiges a gmües sälber a, händ au obstboim und strücher im garte. das isch jez mal so de materielli teil. was s läbe und de friede agat, so schaff ich a mir, sit ich dänke cha (das isch au nöd eifach so passiert, sondern darum, will ich einigi problem gha ha, immer überall agegged bi, nöd dripasst ha, will mini mitschüeler mich nöd händ möge, will ich immer gueti note gha ha, ohni vil z mache), lärne mich immer me känne. inzwüsche bini ime tüüfe fride mit mir sälber und somit automatisch mit miner umwält. ich fühl mich im glichgwicht und voller ufrächter chraft und energie. sit ich wükli zu mir gfunde ha und so vil bedingigslosi liebi im grüscht vo de natürliche ordnig gspür, d essänz wahrnimm, sither chömed so vil lüt zu mir und säged: "vo dir chan ich no so vill lärne". das hät mir bestätiged, was ich scho wahrgno ha. am meischte biträge zunere umfassende gsundheit vo oisere gsellschaft chömer dänn, wämmer a ois schaffed und witerchömed, sodass s fäld vo liebi und energie um ois ume immer witer usdehnt wird und anderi erreicht. mir chönd au anderne oisi unterstützig abüte, wämmer bereit defür sind und de schmerz vo oisne mitmänsche zwar ufnämed, aber au usdrucked. nur so würkts heilend (wänns nur ufnimmsch, machts di ja sälber kaputt).
ich finde, es lohnt sich, bi sich sälber azfange.
dänn giz ganz vil lüt, wo vo andere kulture schwärmed und oisi mitteleuropäischi so abwärted. ich bi grad vor paar wuche z afrika xi, ha ufem land gwohnt mit de lüt det, ohni strom, ohni flüssend wasser. ich känn öper, wo vil zit det verbracht hät und ufgno worde isch i die familie, ich bi nachem verständnis vo de kultur vo de dagara jez au en teil vo de familie det, ha schwöschtere und brüdere, söhn und töchtere. ich cha mich glücklich schätze, dass ich de diräkt zuegang zum läbe det gha ha, nöd e tourischtesiite xe ha. i ha unglaublich vil glärnt, mir sind mit schamane unterwägs xi, händ wunderbar heilsami ort bsuecht. die zit isch intensiv xi, mir händ vil gschaffed, und doch isches für mich erholsam xi, mal abstand vo de schwiz z ha. und glich: ich finde, oisi kultur hät so vil potential. es git so vil so starchi mänsche. es git so vil, wo guet lauft. es git (so nimm ichs zumindescht wahr) vil mänsche, wo würklich intelligänti gedanke händ, wo xend, dass viles nöd würkli in ornig isch. das stimmt ja au. aber es isch nöd eifach alles schlächt und bös, wo us oisere kultur chunt, ich find das en komische kulturpessimissmus. alles isch guet, nur oises eigne nöd :p . mir gaz nöd drum, kulturgüeter us anderne länder z importiere, sondern si z integriere. i reise i anderi länder, zum det lärne und versueche dänn, das woni xe ha, z verbinde und so azwände, dases mich unterstützt und dass ichs au awände cha. es isch halt tatsächlich chli unpassend, es opferritual bi ois uf de strass z mache, au wänn ich das in afrika öpedie mal ha "müesse" mache. also lueg ich doch, wie ich das da cha umwandle. das isch nur eis bischpil vo ganz vilne...
wämmer im grössere stil, geg usse, öpis wänd verändere... ich bi debi. maled doch zum bischpil d wänd vo oiem huus a. oder mir chönd zäme an see ga, mit gitarre, hang, trummle. musig mache. oder mir chönd vilich mal e blueme chaufe und öperem schänke, womer uf de strass träffed, wänn die person grad nöd so glücklich usxet. oder mir chönd ja wükli mal e "demo" organisiere? oder sowas wie e botellon, aber vilich nöd mit übermässigem alkoholkonsum (de ursprung devo isch ja au nöd es "massebesüffnis", wies i de medie heisst, sondern es gat um gmeinschafte, darum, mitenand de namitag z verbringe). ich finde, mit so chlinikeite erreichemer enorm vil.
i glaube au, dass vili es sehr strubs bild vo ihrne mitmänsche händ und s gfühl händ, si seged igendwie besser, will si z. b. uf d natur lueged. aber igendwie git doch jede mänsch sis beschte und wänn er anderne schadet, dänn isch das doch igendwie darum, will er mit sich sälber nöd klar chunt. und zudem giz ganz vil mänsche, wo sehr wit sind und ime wunderbare glichgwicht sind. vilich giz eifach vil mänsche, wo das geg usse nöd so zeiged...?
so, jez hani vil me gschribe, als i eigentli het wöle. und i bi sicher, dass vili vo oi ähnlich dänked. die, wo nöd iverstande sind, chönd das gern schribe, ich findes intressant, au anderi meinige z läse.
wüsch oi e schöni nacht, erlüchtendi troim...
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Tatzuwurm

Re: I have a dream

Beitrag von Tatzuwurm »

was wotme da no gross säge. =D>
es tuet sich öpes unger d mönsche u eis esch schumal klar, es wird immer e gwüssi dualität i üs, um üs si, d frag esch nume wie sehr mir däm ufmerksamkeit schänke u üs uf e jewilig/längwiligi site stelle. alles i dem universum verhaltet sich in durende wechselwürkig zunenang. es cha gar nie entweder oder si, (klar mir intepretiere e so), sondern beides zu glich.
koexistent ime strukturelle gfüeg vu wahrschinlichkeitsmomänte-energie.
schlagwort weri demnach: so wieals auch
u ig gloub wämers aui schaffe ufrichtig nach dere universelle gsetzmässigkeit zläbe, dänn
manifestiert sich hie es geballts fürwerch a energie. energie blibt energie.
öb mir üs mit a-bombe wegspränge, oder üses kolektiv bewusstsi entfalte u e witere schritt ir
spirituelle evolutionsleiter vorah chöme, spielt uf energetischer/kosmischer ebeni letstenendes kä roue. d frag esch nume welli wahrschinlechkeit esch höcher, aber beidi bilde zuglich es potenzial zu veränderig. öb als atomare staub oder komplexe bioorganismus üsi energie blibt di glich.
ig persönlich strebe ehner die friedlicheri u lehrricheri variante ah. /color
aber mal luege wohi das aues no füert. s`wahrschinlichkeitmomänt esch gar nüm so chli, dasses schu gli angers louft. e paar quanteimpulse da u döt, u es veränderet sich aues.
i ca. 57 minute fat de 1. april 2009 ah, sdatum wo dr netzvirus cornficker aktiv söu werde, fallser existiert. u di ganzi industriell-kapitallistischi welt luegt miter spürbare aspannig da druf.
velech lütet de es ereignis i, wo letzden endes... ja wie o immer. :lol:
mir werdes gseh.
e gueti ziit u gueti träum wünschi aune da dusse im cyberspace u natürlich o uf allne realitätsebine.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

Tatzuwurm hat geschrieben:was wotme da no gross säge. =D>
es tuet sich öpes unger d mönsche u eis esch schumal klar, es wird immer e gwüssi dualität i üs, um üs si, d frag esch nume wie sehr mir däm ufmerksamkeit schänke u üs uf e jewilig/längwiligi site stelle. alles i dem universum verhaltet sich in durende wechselwürkig zunenang. es cha gar nie entweder oder si, (klar mir intepretiere e so), sondern beides zu glich.
koexistent ime strukturelle gfüeg vu wahrschinlichkeitsmomänte-energie.
schlagwort weri demnach: so wieals auch
u ig gloub wämers aui schaffe ufrichtig nach dere universelle gsetzmässigkeit zläbe, dänn
manifestiert sich hie es geballts fürwerch a energie. energie blibt energie.
öb mir üs mit a-bombe wegspränge, oder üses kolektiv bewusstsi entfalte u e witere schritt ir
spirituelle evolutionsleiter vorah chöme, spielt uf energetischer/kosmischer ebeni letstenendes kä roue. d frag esch nume welli wahrschinlechkeit esch höcher, aber beidi bilde zuglich es potenzial zu veränderig. öb als atomare staub oder komplexe bioorganismus üsi energie blibt di glich.
ig persönlich strebe ehner die friedlicheri u lehrricheri variante ah. /color
aber mal luege wohi das aues no füert. s`wahrschinlichkeitmomänt esch gar nüm so chli, dasses schu gli angers louft. e paar quanteimpulse da u döt, u es veränderet sich aues.
i ca. 57 minute fat de 1. april 2009 ah, sdatum wo dr netzvirus cornficker aktiv söu werde, fallser existiert. u di ganzi industriell-kapitallistischi welt luegt miter spürbare aspannig da druf.
velech lütet de es ereignis i, wo letzden endes... ja wie o immer. :lol:
mir werdes gseh.
e gueti ziit u gueti träum wünschi aune da dusse im cyberspace u natürlich o uf allne realitätsebine.
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

Tatzuwurm hat geschrieben:was wotme da no gross säge. =D>
es tuet sich öpes unger d mönsche u eis esch schumal klar, es wird immer e gwüssi dualität i üs, um üs si, d frag esch nume wie sehr mir däm ufmerksamkeit schänke u üs uf e jewilig/längwiligi site stelle. alles i dem universum verhaltet sich in durende wechselwürkig zunenang. es cha gar nie entweder oder si, (klar mir intepretiere e so), sondern beides zu glich.
koexistent ime strukturelle gfüeg vu wahrschinlichkeitsmomänte-energie.
schlagwort weri demnach: so wieals auch
u ig gloub wämers aui schaffe ufrichtig nach dere universelle gsetzmässigkeit zläbe, dänn
manifestiert sich hie es geballts fürwerch a energie. energie blibt energie.
öb mir üs mit a-bombe wegspränge, oder üses kolektiv bewusstsi entfalte u e witere schritt ir
spirituelle evolutionsleiter vorah chöme, spielt uf energetischer/kosmischer ebeni letstenendes kä roue. d frag esch nume welli wahrschinlechkeit esch höcher, aber beidi bilde zuglich es potenzial zu veränderig. öb als atomare staub oder komplexe bioorganismus üsi energie blibt di glich.
ig persönlich strebe ehner die friedlicheri u lehrricheri variante ah. /color
aber mal luege wohi das aues no füert. s`wahrschinlichkeitmomänt esch gar nüm so chli, dasses schu gli angers louft. e paar quanteimpulse da u döt, u es veränderet sich aues.
i ca. 57 minute fat de 1. april 2009 ah, sdatum wo dr netzvirus cornficker aktiv söu werde, fallser existiert. u di ganzi industriell-kapitallistischi welt luegt miter spürbare aspannig da druf.
velech lütet de es ereignis i, wo letzden endes... ja wie o immer. :lol:
mir werdes gseh.
e gueti ziit u gueti träum wünschi aune da dusse im cyberspace u natürlich o uf allne realitätsebine.

i findes spannend, dass du da no physikalischi aspäkt mit id diskussion bringsch ;-)
sovil i weiss, hät da am 1. april nüt bewürkt. mi nimmts wunder, was s jahr 2012 mit sich bringt... häts en grund, dass de mayakaländer gnau dänn ändet odr isches zuefall? i chönt mer vorstelle (nur eini vo verschidnigschte ideeä), es wird e noijustierig vo de erde gä, es ussortiere. und vilich isches für d mother earth wieder emal zit, (bildlich xe im mittelpunkt vom universum) aztanze und chli noi grichtet z werde. händer nöd amig au s gfühl, dass wie d zite nüme so stimmed? zwei mänsche träffed sich und eigetli wers perfekt, aber ebe isches für de eint no z früe, für ihn würs no es jahr ga und für de ander isches gnau richtig oder z spat, als dass entstah chönt, was eigentli dänkt wär. will vilich d zite (wo ja einewäg relativ sind, aber vilich glich e natürlichi ornig händ) nöd im "gliche takt" laufed oder so... obwohl i behaupte, d zit isch kä linie, sondern en punkt odr e spirale (wämer s bildlich wet usdrucke) (und da trifft natürli nöd nur uf begägnige vo mänsche zue, sondern isch uf verschidenschti ebene überträgbar).
findes spannend, verschidni asichte kännezlerne.
(p.s. jez bini glaub mega vom thema abgschweift #-o ... sorry :-k )
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
The Dude

Re: I have a dream

Beitrag von The Dude »

vom thema abcho?? wägewieso dänn?? isch das nöd äs erkännixmerkmal vo träum? die händ doch mängmal d'agwohnheit ganz unlogischi und irrationali sprüng zmache und doch steckt irgend än höchere sinn dähinder.. au wänn mer dä nöd cha griiffe oder sobald mer verwacht isch scho wieder vergässe hät.. jedefalls gahts i dem thread ja glaub um träum, oooder? ;)

das mitem mayakaländer und unzählige andere vonenand unabhängige prophezeihige wo uf dä gliich ziitrum hidütet nimmt mi auscho sit jahre wunder.. ich mein.. die kultur hät d'umlaufbahn vodä erde um d'sunne uf vier kommastelle gnau chönne vorussäge womer im zivilisierte europa no gmeint hät, das d'erde ä schiibe seg :lol: zudem händs au sunnefinsternisse uf hunderti vo jahr nahezu perfekt chönne vorusberächne.. sie werded aso wohl au än guete grund däfür gha ha, das ihre kaländer a derre besagte wintersunnewändi 2012 ändet.

kosmologisch betrachtet ändet a dem besagte "änd-punkt" verschiedeni inenand verschachtleti ruum-ziit-zyklene, z.b. s'galaktische jahr vo 26000 jahr oder au äs epochejahr vo 13 baktun-zykle (~394 x 13 = ~5120jahr).

äs handlet sich also quasi um ä totali neu-synchronisation vodä ruum-ziit.

ich persönlich glaube, dases au dä grossi und endgültigi entscheidixpunkt isch, wo sich jedi einzelni seele mues - oder söll - entscheide, öb sie dä göttlich pfad zrugg id einheit, oder dä dämonisch pfad idi ewig finsternis will verfolge.

d'mueter erde hät sich bereits entschiede... und sie hät gottes ok für die entscheidig übercho.

wie sich jedi einzelni seele wird entscheide liit idä macht vo jedere einzelne seele sälber... öb die seele dänn wiiter mit mueter erde gaht oder neume andersch here gaht, hangt vodä jewiilige individuelle entscheidig ab...

mini entscheidig staht scho sit längerem fest... verrat jetz nöd welli ;o)

zum thema ziite wo nüme stimmed momentan: so ganz subjektiv nimmi scho sit längerem ä kontinuierlichi beschlüünigung wahr.

die neu wält staht vor dä tür - wämmer sie au anäh und eus us dä fessle vom alte löse? äs isch jedem freigstellt sich z'entscheide 8)

Love and Light

ps. wüsseder eigentli wi einmalig die ziit isch womer grad drinstecked und wieviel unzähligi seele sich würded wünsche au chöne däbi zsii?
pps.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

The Dude hat geschrieben:vom thema abcho?? wägewieso dänn?? isch das nöd äs erkännixmerkmal vo träum? die händ doch mängmal d'agwohnheit ganz unlogischi und irrationali sprüng zmache und doch steckt irgend än höchere sinn dähinder.. au wänn mer dä nöd cha griiffe oder sobald mer verwacht isch scho wieder vergässe hät.. jedefalls gahts i dem thread ja glaub um träum, oooder? ;)

das mitem mayakaländer und unzählige andere vonenand unabhängige prophezeihige wo uf dä gliich ziitrum hidütet nimmt mi auscho sit jahre wunder.. ich mein.. die kultur hät d'umlaufbahn vodä erde um d'sunne uf vier kommastelle gnau chönne vorussäge womer im zivilisierte europa no gmeint hät, das d'erde ä schiibe seg :lol: zudem händs au sunnefinsternisse uf hunderti vo jahr nahezu perfekt chönne vorusberächne.. sie werded aso wohl au än guete grund däfür gha ha, das ihre kaländer a derre besagte wintersunnewändi 2012 ändet.

kosmologisch betrachtet ändet a dem besagte "änd-punkt" verschiedeni inenand verschachtleti ruum-ziit-zyklene, z.b. s'galaktische jahr vo 26000 jahr oder au äs epochejahr vo 13 baktun-zykle (~394 x 13 = ~5120jahr).

äs handlet sich also quasi um ä totali neu-synchronisation vodä ruum-ziit.

ich persönlich glaube, dases au dä grossi und endgültigi entscheidixpunkt isch, wo sich jedi einzelni seele mues - oder söll - entscheide, öb sie dä göttlich pfad zrugg id einheit, oder dä dämonisch pfad idi ewig finsternis will verfolge.

d'mueter erde hät sich bereits entschiede... und sie hät gottes ok für die entscheidig übercho.

wie sich jedi einzelni seele wird entscheide liit idä macht vo jedere einzelne seele sälber...

mini entscheidig staht scho sit längerem fest... verrat jetz nöd welli ;o)

zum thema ziite wo nüme stimmed momentan: so ganz subjektiv nimmi scho sit längerem ä kontinuierlichi beschlüünigung wahr.

die neu wält staht vor dä tür - wämmer sie au anäh und eus us dä fessle vom alte löse? äs isch jedem freigstellt sich z'entscheide 8)

Love and Light

ps. wüsseder eigentli wi einmalig die ziit isch womer grad drinstecked und wieviel unzähligi seele sich würded wünsche au chöne däbi zsii?
pps.

i glaube, die beschlünigung isch nöd nume nur subjektiv. wämer mal so e zitachse in form vonere linie (i ha zwar xeit, es seg für mich eher e spirale odr en punkt, da hät scho sini gründ, abr für gwüssi darstellige historischer art eignet sich au e linie) darstelt, dänn isch ja alles, wo mit entwicklig, evolution, und spöter technischem "fortschritt" etc. z tue hät, e potentielli verminderig vo de zitliche abständ. das so im makrokosmos. im innere isch das wohl ähnlich und au im läbe vo jedem einzelne.
i cha oi nume de film "waking life" empfehle. i hanen uf youtube glueget, git änglischi und au dütschi version und me cha au sone abfolg vo allne elf teil aklicke, dä mummers nöd verstücklet luege. s meischte, wo det gredet wird, mag oi zumindescht vo de idee her bekannt si, abr i findes trotzdem spannend, au wies gmacht isch (und die szene mitem liechtschalter...) (wäni scho bi filmempfehlige bi: "zeitgeist" känned wohl di meischte scho, oder? ;-) )

hey, es git im mf en thread, dass sich d mf-mitglieder doch mal söled real träffe, nöd anre party, sondern zum sich wükli kännelerne. je me ich lise, desto me nimmts mi wunder, was für lüt dehinterstecked, will da so unglaublichs potential dehintersteckt... es vibriert förmlich vor energie. und s kosmische wüsse isch unglaublich fassbar... i have a dream - und das händ alli vo ois. es wär schön, mir chönted die teile und gmeinsamkeite usbaue und usläbe und me und me zeige...
pfuused guet odr lönd oi ga bim tanze odr what ever, i wünsch oi allne e erlüchtendi reis (woane au immer)...
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Dragonfly

Re: I have a dream

Beitrag von Dragonfly »

The Dude hat geschrieben:
die neu wält staht vor dä tür - wämmer sie au anäh und eus us dä fessle vom alte löse? äs isch jedem freigstellt sich z'entscheide
Das ist eine sehr zentrale und wichtige Frage für mich (ich gehe mal davon aus ich verstehe sie auf die gleiche Weise wie du). Klar ist: Die Welt ist in einem enormen Umbruch, das spüre ich. Ich spüre manchmal ein sehr starkes innerliches Reissen, das einfach ausbrechen will aus dieser Begrenztheit von Zeit und Raum. Ich bin in letzter Zeit mehrere Male in die Natur raus gegangen, habe mich an einem schönen Ort hingesetzt und einen Moment lang wie versucht, meine angeborene Begrenzung aufzulösen und zu sehen, "was da sonst noch ist" ausser Bäumen, Sträuchern und dem Laub auf dem Waldboden. Viele mögen denken, dass das nur auf LSD geht, aber ich bin überzeugt, dass das auch ohne jegliche Drogen möglich sein sollte. Diese Erkenntnis und auch die Umsetzung wäre für mich der einzig logische nächste Evolutionsschritt der Menschheit. Womit wir wieder bei 2012 wären. Aber irgendwie scheint das sowas von fern. 99% der Menschen auf diesem Planeten sehen ganz andere Dinge an erster Stelle: Geld, Macht, Luxus, schöne Schuhe, Plasmabildschirme, Dolce&Gabbana-Kleider, einen schönen Sportwagen in der Garage. Da scheint dieser Quantensprung doch sehr weit entfernt. Liegt wohl doch noch ein Entwicklungsschritt oder mehrere dazwischen? Doch denke ich mir, die Maya waren ja ein ich sage mal "spirituell" sehr weit entwickeltes Volk. Die wussten sehr viel mehr über diverse kosmischen Zusammenhänge als wir und wenn ihr Kalender im Jahr 2012 wirklich aufhört, dann muss da schon etwas geschehen, was grundlegende Veränderungen mit sich bringt. Ich bin auf jeden Fall gespannt. ;)
Eigentlich laufen Evolutionsschritte ja aber nur über Jahrtausende ab. Wobei, das mit der Evolution ist ja auch ein rein materialistischer Gedanke: Sie besagt beim Menschen, dass sich sein Hirn über Jahrtausende extrem stark entwickelt hat und er sich so irgendwann von den Tieren abhob. Beim Entwicklungsschritt der jetzt kurz bevor steht müsste aber meiner Meinung etwas geschehen, das nicht auf einer materialistischen Ebene erklärt werden kann.
Ganz konkret: Ich denke, dass im Jahr 2012 Ausserirdische die Menschen besuchen werden und ihnen zu einer gewissen Erkenntnis verhelfen, die uns helfen soll, den Kosmos besser zu erfassen, soll heissen, uns von unseren Grenzen von Zeit und Raum zu befreien und ja....ich könnte sagen "erleuchtet zu werden". Wobei ich mit "erleuchtet" einen Zustand des totalen Verständnisses von allem meine, ein Zustand, der uns beispielsweise das Wesen der Unendlichkeit begreifen lässt. Schon das ist etwas, das auf materieller Ebene nicht möglich ist. Wenn ich als Mensch an Unendlichkeit denke, dann kann ich das nicht erfassen, weil mein Hirn ja immer noch materiell ist und auf chemischen/elektrischen/physikalischen Prozessen basiert. Dieser Evolutionsschritt würde aber bedeuten, dass sämtliche physikalischen Gesetze irrelevant sind.
Ich meine, schaut man sich die Botschaften in den verschiedensten Kornkreisen an, dann scheint es mir, als würden diejenigen die sie gemacht haben auf eine Art sagen wollen: "Hey ihr Trottel, ihr habt es ja direkt vor euch, begreift es doch endlich!!!" Es gibt zum Beispiel einen Kornkreis, dessen Botschaft die Zahl Pi beschreibt. Und Pi ist unendlich. Der Mensch jongliert also mit Zahlen und konstruiert etwas, das unendlich ist. Also rechnet er und rechnet und rechnet und hat vor kurzem etwa die 15 000 000. Stelle passiert, aber durch seine Festgefahrenheit wird er niemals das wahre Wesen dieser Entdeckung erfassen können.
Die Maya haben ja schon mehrere UFO-Sichtungen vorausgesagt. So beispielsweise auch ganze UFO-Schwärme, die Anfang der 90er in Mexiko auftraten. Somit würde es mich nicht erstaunen, wenn so etwas auch 2012 auftreten würde.

Der Mensch scheint ja auch eine immer grössere Sehnsucht nach "Dematerialisierung" zu entwickeln. Das hängt sicherlich damit zusammen, dass es mit der Welt bachab geht (der Mensch und die Welt sind eins). Nehmen wir beispielsweise Drogen wie Amphetamin, MDMA etc. Diese Substanzen saugen einem ja richtiggehend aus, wenn sie über längere Zeit in grossen Mengen konsumiert werden. Menschen, die oft Amphetamin konsumieren haben kaputte Zähne, sind spindeldürr (Amphetamin reduziert den Appetit), haben totengraue Haut. Da ist es doch irgendwie naheliegend, dass da eine (unbewusste) Sehnsucht nach einer Auflösung des Körpers vorliegt. Und da Drogenkonsum weltweit zunimmt....... Bei psychedelischen Drogen ist es keine Sehnsucht nach Dematerialisierung, sondern vielmehr eine Sehnsucht nach Ausbruch aus unserer Dimension, würde ich mal sagen.
Mag sein, dass ich mit diesen Zusammenhängen falsch liege, aber irgendwie scheint mir der Weg des Menschen immer offensichtlicher......................
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

Dragonfly hat geschrieben: Eigentlich laufen Evolutionsschritte ja aber nur über Jahrtausende ab.

...



Wenn ich als Mensch an Unendlichkeit denke, dann kann ich das nicht erfassen, weil mein Hirn ja immer noch materiell ist und auf chemischen/elektrischen/physikalischen Prozessen basiert. Dieser Evolutionsschritt würde aber bedeuten, dass sämtliche physikalischen Gesetze irrelevant sind.

zum thema evolution: s git im film "waking life" (chamer uf youtube luege) sone wunderbari szene, wonen maa über evolution redet. er seit, dass sich d zitabständ potentiell verchlineret (chamer zit überhaupt ines raschter bringe und somit verglichbar mache?). wür allne de film empfehle, s bringts nöd so, wäni das jez da erchlär, wils det so schön in wort gfasst isch.
zum thema ghirt/unändlichkeit etc. ich behaupte, physik isch no vil me, als mir meined. wämmer bedänkt, dass elektrone sowohl teili- als au wällecharakter ufwised, dänn isch di einzig schlussfolgerig, dass alles relativ isch, will mer de ufenthaltsort vome elektron nie wird chöne bestimme und somit all erchänntnis relativiert wärde münd. wämmer also physik, chemie und quantephysik wükli verstaht, dä merkt mer, dass mer eigetli nüt wüssed, sondern nur modällvorstellige chönd erarbeite, zum ois das besser vorstelle z chöne (im hirn). miner meinig na chamer s wese vo de unändlichkeit nur im härze (abr da mag ich mich tüsche) würkli verstah. und dänn merkt mer, dass mir eigentlich ruum und energie sind, nüt anders. und alles um ois ume isch au praktisch nur ruum und energie (wämmer bedänkt, wi gross es elektron, es neutron und es proton im verhältnis zum ganze atom isch, giz vil me zwüscheruum als masse und da s elektron dadezue ane no undefinierbar isch, chamer das als ruum und energie bezeichne, würi säge... korrigiered mi, falls ihr das andersch xend).
ja böö, es isch scho chli spat, het scho lang wöle im bett si :p findes abr immer spannend, im mf z läse. das isch eifach chli witerdänkt als "s noischte auto"/"di noischt mode"/"weli promis sich grad trännt händ" etc... merci!
pfuused guet und erlüchtendi troim
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
The Dude

Re: I have a dream

Beitrag von The Dude »

Gestern ist mir - so ganz zu-fällig-er-weise ;) ein intressanter Beitrag zu Augen gekommen, der ziemlich konkret ein alternatives System vorschlägt.
Viele dieser Gedanken hatte ich selbst schon, war aber bis anhin zu faul dies alles niederzuschreiben...

http://www.allmystery.de/themen/pr49621 ... g244478643

Auszüge:
das es so eine heile welt nicht gibt hängt im direkten zusammenhang damit das sowas für die wenigsten nicht real scheint, und so wird es eben auch nicht real.

es kann bei diesem grad der mechaniesierten produktion keine vollbeschäftigunh geben deswegen ist es auch sinnlos bei dem system zu bleiben das jeder arbeiten muss.

was macht ein grössere firma um geld zu sparen/mehr gewinn zu "erwirtschaften" ? genau! sie erhöht entweder den grad der techniesierung oder entlässt mehr menschen da diese um auf die entsprechenden produktions und/oder gewinnzahlen zu kommen garnicht mehr benötigt werden.

es wird zwangsweise zu einem immer höheren grad der produktionsteigerung durch maschiniesierung kommen, weil so immer mehr gewinn eingefahren werden kann,
das das irgendwann kippen muss wenn wir bei diesem system der arbeit produktion und "verteilung" bleiben sollte offensichtlich sein.

nur weil man nichtmehr arbeiten muss heist es nicht das viele nicht freiwillig gewissen tätigkeiten nachgehen, so hat sicher jeder einen traumjob oder ein hobby was er durch das momentane system nicht ausführen kann.

funktionieren wird sowas garantiert weil es den menschen endlich zu vollem potenzial verhilft wenn neimand mehr irgend einen job machen muss den er nicht mag nur um geld zu bekommen, aus welchem grund erfand der mensch den die maschine ?
um sich arbeit zu erleichtern und der zeitpuntk in dem sie uns die arbeit abnehmen ist jetzt wir sind mitten drinn. wer arbeitet schon gerne? du? dann kannst du deine tätigkeit gerne weiter ausführen wenn nicht kann sich jeder dem zu wenden was er wirklich mag oder machen will.
Wieviele Arbeiten (vorallem im sogenannten Dienstleistungssektor) sind nicht schlicht und einfach gezielt eingerichtete Beschäftigungstherapien um das Arbeit/Geld-Spielchen weiterzutreiben und die ach so böse Arbeitslosigkeitsrate nicht ins Grenzenlose ansteigen zu lassen??
Ein weiterer "Vorteil" der sich zeigt, wenn man andere gezielt und kontinuierlich mit Dingen zwangsbeschäftigt, die sie in Wirklichkeit gar nicht machen wollen, wenn sich nicht alles um das Geld drehen würde, ist der, dass die meisten weder Zeit noch Lust haben, sich in ihrer kargen Freizeit noch wirklich tiefgehend mit den ganzen Problemen, deren Wurzeln und möglichen Alternativen auseinanderzusetzen... der Kreis schliesst sich...



ps. http://www.joytopia.net/zukunftskonzept.html
Dragonfly

Re: I have a dream

Beitrag von Dragonfly »

Alles fand seinen Anfang in jenem kleinen, diffusen Raum. Eine kleine Lampe in der Mitte der Decke erhellte den hölzernen Tisch. Auf dem antiken Möbel standen einige Tassen Kaffee, in denen das dunkelbraune Gebräu vor sich hin dampfte.
Die Personen, die um den Tisch herum Platz genommen hatten, hatten alle in etwa die selbe Meinung zum Thema, das besprochen werden musste: Es musste sich etwas ändern! Niemand konnte sich wirklich vorstellen, wie das Problem angegangen werden musste, aber alle wussten, dass nichts darum herum führen würde, eine Lösung zu finden.
Die ganze Nacht hindurch wurde darüber gesprochen. Schlussendlich glich das Gespräch eher einer rein philosophischen Konversation. Doch auch Lösungen wurden gefunden. Lösungen, die die Missstände in der grossen, weiten Welt beheben sollten. Die Lösungen mussten nun in die Tat umgesetzt werden. Als die ersten Sonnenstrahlen den Morgen ankündeten und das goldene Licht durch das einzige Fenster strahlte, erhoben sich die müden Gestalten von ihren Stühlen und verabschiedeten sich.
Sie kehrten vorerst in jenes Leben zurück, in dem sie aufgewachsen waren. Alle waren fest davon überzeugt, dass das nicht eines der vielen Gespräche über Gott und Welt gewesen war, die sie im Verlaufe ihres Lebens schon geführt hatten. Nein, dieses Gespräch sollte wirklich etwas bewirken. Natürlich waren sie nur wenige. Doch sie hatten die feste Absicht, die besprochenen Lösungen in die Welt hinaus zu tragen.
Es wurde jedem frei gestellt, welches Mittel er wählen wollte, um die Kunde in die Welt
hinaus zu tragen. Einer machte Plakate, der andere schrieb das Besprochene auf einem Blog nieder und wieder ein anderer ging auf die Strasse und schilderte es den Menschen, denen er begegnete.
Sie alle wurden belächelt und als verrückt bezeichnet. Trotzdem waren sie an ihrer nächsten Sitzung mehr als dreimal so zahlreich. Dies verbuchten sie als Erfolg. Denn nun konnten drei mal so viele Menschen direkt erreicht werden.
Doch auch nach dieser Nacht gingen sie alle mit der Gewissheit nach Hause, dass sie sich nach wie vor in den Fängen des Systems, wie die meisten es bezeichneten, befanden.
Irgendwann wurde beschlossen, als ersten Schritt eine Wohngemeinschaft zu gründen. Die ersten Bewohner dieser Gemeinschaft setzten grossen Wert auf Selbstversorgung. Sie waren wie eine grosse Familie und jeder setzte sich dafür ein, dass es allen gut geht. Sie hatten einen grossen Garten und ein Nachbar von ihnen, der Gefallen hatte an ihrem Lebensstil, belieferte sie mit Äpfeln und Birnen von seinen Obstbäumen. Als Gegenleistung kamen sie immer wieder zu ihm, machten Musik und gaben ihm einen Teil von ihrer Lebensfreude mit.
Sie alle waren der Meinung, dass das aktuelle System nichts taugt, da es die Armen immer ärmer werden lässt und die Reichen immer reicher. Aus diesem Grund stellten sie in ihrem Wohnzimmer eine grosse Vase auf den Tisch, in die jeder ganz selbstverständlich das Geld legte, das er am Ende des Monats erhielt. Jeder wurde dazu aufgerufen, möglichst sparsam zu leben und sein Leben an immateriellen Dingen zu bereichern.
Die Wohngemeinschaft erhielt immer mehr Zulauf und da die Bewohner sehr sparsam lebten, beschlossen sie, an einem anderen Ort, wo das Bauland billig ist, eine zweite Kolonie zu bauen.
Die Idee verbreitete sich zudem im ganzen Land und überall entstanden Wohngemeinschaften, die die selben Grundsätze vertraten. Die Gemeinschaften setzten sich zum Ziel, so gut wie möglich von der Abhängigkeit von Geld wegzukommen. Viele Bedürfnisse wurden über Tauschhandel befriedigt. So hielt beispielsweise der eine Hühner und konnte die dadurch gewonnen Eier einsetzen, um von seinem Kollegen Gemüse aus dem Garten
oder Beerenkonfitüre zu erhalten. Andere hielten Schafe oder Schweine und produzierten so Fleisch, das sie wiederum gegen Anderes tauschen konnten.
Durch die starke Vernetzung der verschiedenen Gemeinschaften entstand eine komplett durchorganisierte Parallelgesellschaft, die immer mehr Anhänger fand.
Einige Firmen fanden Gefallen an dem neuen System und schlugen vor, mit den Gemeinschaften zu kooperieren. Der Vorschlag wurde angenommen, jedoch unter der Bedingung, dass fortan sämtliche Güter, die die Firmen produzierten, unter strengen biologischen Richtlinien produziert werden. Nun wurden auch die Mitarbeiter der Firmen in das System eingebunden und konnten am Tauschhandel teilhaben. Auch ihre Löhne flossen nun in einen gemeinsamen Pott, woraus jeder sich den Anteil nehmen konnte, den er für richtig hielt. Immer mehr Firmen schlossen sich der Gemeinschaft an, wodurch auch die Abhängigkeit vom Geld Schritt für Schritt abgebaut werden konnte. Schliesslich waren alle Firmen des Landes in den Händen der Gemeinschaft und das Geld war abgeschafft.

Nach einigen Jahren trafen sich die ursprünglichen Begründer wieder in dem Raum, in dem sie sich ganz zu Beginn getroffen hatten. Wieder sprachen sie die ganze Nacht hindurch über Gott und die Welt und tranken Pfefferminztee aus eigenem Anbau. Sie alle waren glücklich darüber, endlich etwas in die Wege geleitet zu haben, das die Welt in der sie lebten von Grund auf veränderte. Sie dachten darüber nach, wie schlecht doch die Welt damals noch war, als sie das erste Mal den Beschluss gefasst hatten, an diesem Ort zusammenzukommen. Und während sie sprachen, verbreitete sich die neue Lebensart über die Landesgrenzen hinaus in die ganze Welt.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

schöne geschichte. danke!

nun möchte ich die geschichte einfach noch ein bisschen weitererzählen, als möglichkeit.

...
bis über die landesgrenzen hatte sich die geschichte verbreitet, fand grossen anklang bei alt und jung, arm und reich. doch je grösser die gemeinschaft wurde und je vernetzter und über die ganze welt verteilt getauschhandelt wurde, desto schwieriger wurde es, dies zu koordinieren, dass auch jeder brot zum essen und eine jacke zum anziehen hatte, dass jedem, der medizinische hilfe benötigte, auch geholfen werden konnte und dass jedes kind auch jemanden hatte, der ihm das beibringen konnte, was es wissen wollte. so kam dann die idee auf, holzklötzchen und -stäbchen verschieden zu färben und mit unterschiedlichen mustern zu bemalen. diese sollten eine zwischenstufe darstellen, einen bestimmten wert erhalten. das erleichterte den tauschhandel. in verschiedenen regionen der erde (fiktionale landesgrenzen hatte man längst aufgehoben) sahen die bilder auf diesen klötzchen und stäbchen jeweis ein bisschen anders aus. so gab es dann auch kinder, die verschiedene stücke aus unterschiedlichen gebieten sammelten und damit spielten.
nach einigen jahren versammelte sich der kern, der sich damals, in jenem kleinen, diffusen raum, um den hölzernen, von einer kleinen lampe in der mitte der decke erhellten, tisch getroffen hatte um bei einem wärmenden kaffee visionen auszutauschen. schmunzeln mussten sie, als ihnen bewusst wurde, dass die bunten holzklötzchen und -stäbchen nichts anderes waren, als das, was ihnen dazumals als geld bekannt gewesen war. gewiss, form und farbe hatten sich geändert und der umgang damit ebenso. aber im grundegenommen, so mussten sie sich eingestehen, war nicht das geld an sich das, was eine gesunde beziehung zwischen den menschen verschiedenster regionen der welt verunmöglicht hatte, sondern die art, wie geld missbraucht wurde, die habgier, der übertriebene egoismus, die ignoranz gegenüber den mitmenschen und das streben nach macht.
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Dragonfly

Re: I have a dream

Beitrag von Dragonfly »

Ich habe eben auf Youtube mal einen kleinen Dokumentar-Trickfilm gesehen, in dem geschildert wird, wie die Macht des Geldes den Menschen manipuliert. Die, die diese Macht ausnützen sind im Fall dieses Trickfilms Aliens, die dadurch die Weltherrschaft an sich reissen. Ich glaube, der Film ist auch irgendwo hier auf dem Forum eingebettet.
Darum habe ich meine Geschichte im Hinblick auf eine Welt, in der Geld keine Macht mehr hat, geschrieben. Aber du hast recht: Um grössere Gesellschaften wie die unsere unter Kontrolle zu halten, käme man wohl irgendwann nicht mehr darum herum, Geld wieder einzuführen. Allerdings müsste dieses dann eben vom ganzen Volk in einen Pool gegeben werden und jeder bekommt dann so viel, wie er will. Würde man dann noch davon ausgehen, dass Menschen schnell dazu neigen, asozial zu werden (vor allem wenns ums Geld geht), müsste ein fixer Stundenlohn festgesetzt werden, der für alle gilt und jeder erhält so viel Geld, wie er gearbeitet hat.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

es gibt schon verschiedenste solche modelle, wo die arbeit nach zeit "abgerechnet" wird. eine stunde anwalt kostet dann nicht mehr als eine stunde haare schneiden oder steuererklärung ausfüllen oder gartenarbeit erledigen. nur ein link dazu, es gibt duzende:
http://www.tauschkreise.de/

das wegen der kontrolle... leider ist es tatsächlich so (also so sehe ich das zumindest), dass unsere gesellschaft (noch?) ein gewissen mass an kontrolle braucht, polizei ist nicht per se schlecht. aber... ich träume mal: wären alle menschen an einem punkt, an dem sie die kosmische, natürliche ordnung spürten, so wären die meisten gesetze gar nicht mehr notwendig. es ist doch klar, dass man mitmenschen nicht umbringt oder beklaut. krass, dass wir hierfür gesetze brauchen. wären alle an diesem punkt angelangt, bräuchten wir lediglich gewisse spielregeln, um ein zusammenleben mit so vielen menschen erst möglich zu machen. z. b. dass man auf der strasse rechts fährt oder ähnliches.
für ein gewisses mass an kontrolle sehe ich schon notwendigkeit, aber vieles, das uns als sicherheit verkauft wird, empfinde ich als übertriebene kontrolle... brave new world... /aaahh
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Dragonfly

Re: I have a dream

Beitrag von Dragonfly »

Goa_Meitli hat geschrieben:
wären alle menschen an einem punkt, an dem sie die kosmische, natürliche ordnung spürten,
...dann wären sie keine Menschen mehr. Es liegt in der Natur des Menschen, asozial zu sein. Aber ich glaube, würde es unserer Gesellschaft besser gehen, würden sich auch weniger der Kriminalität hingeben. Es muss ja da einen Zusammenhang geben: Unserer Welt gehts immer schlechter und im gleichen Mass nimmt auch die Kriminalität zu. Übergriffe werden immer brutaler, es wird immer fester zugeschlagen, bei Prügeleien gibts immer mehr Tote.
Würde man nun also weltweit ein System einführen, das allen die selben Rechte, den selben Lohn, die selben Lebensgrundlagen ermöglicht, dann würde wohl auch die Kriminalität signifikant sinken. Trotzdem würde es dann weiterhin Polizisten brauchen. Aber auf alle anderen Mittel des modernen Überwachungsstaates könnte man meiner Meinung nach verzichten.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: I have a dream

Beitrag von Goa_Meitli »

Dragonfly hat geschrieben: Es liegt in der Natur des Menschen, asozial zu sein.
sehe ich anders. und selbst wenn es so wäre, dann gäbe es da doch noch einige egoistische gründe, weshalb wir bestrebt sind, anderen zu helfen:
sind es verwandte, so ist uns bewusst, dass sie einen teil unserer gene tragen und wenn wir ihnen helfen, dann erhöhen wir die chance, dass unsere gene überleben.
sind es keine verwandten, dann können wir damit rechnen, dass uns mitmenschen auch helfen, wenn wir sie unterstützen, vorausgesetzt, wir könne davon ausgehen, diesen wieder zu begegnen.
zudem erhoffen wir uns auch bestätigung, information,... wenn wir mitmenschen unterstützen.
also, selbst wenn wir im grunde genommen asozial wären, so hätten wir dennoch genug gründe, miteinander, statt gegeneinander zu handeln. zu unserem eigenen vorteil. und ich bin sicher, dass es wirklich viele leute gibt, die nicht/gering asozial sind, aus dem herzen heraus handeln und lieben.
geht es unserer welt immer schlechter? meinst du der welt an sich oder der menschlichen bevölkerung oder den anderen tieren oder pflanzen?
glaubst du, dass frühere kriege weniger hart waren als heutige? bin ich mir nicht so sicher. aber mit der globalisierung nimmt auch die vernetztere information zu, es wird auch mehr thematisiert und auch dramatisiert. wie war das mit menschenopfern? mit hexenverbrennungen? mit folter? klar, gibts auch heute noch. aber das war früher nicht weniger schlimm... denke ich mal... auch wenn die mittel wohl anders waren. aber vielleicht täusche ich mich.
Zuletzt geändert von Goa_Meitli am Do 10. Dez 2009, 12:39, insgesamt 1-mal geändert.
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Antworten