Vollmond -> Insomnia?

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: Vollmond -> Insomnia?

Beitrag von Goa_Meitli »

mir händ wider e vollmondnacht hinter ois.
damal isches komisch xi, einersits hani die unglaublichi energie gspürt, das potential. aber igendwie isch so vil chrumm gloffe, dass die energie nöd richtig hät chöne use und irgend en usdruck finde. i ha ei nacht vorher null chöne schlafe (obwohl im bett..) und nöd nu mir isches so gange. dänn häts unglaublichi zwüschemänschlichi spannige gä, und dänn wider die energie, de tatedrang. es isch u vil gloffe, aber nüt so, wies planet xi isch. mis vollmond-ritual, woni jewils mach, isch e wunderbari oase vo tüüfer authentischer rue xi. n-smile_fortuneteller.gif
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
JimBo
Beiträge: 22
Registriert: Fr 29. Mai 2009, 02:21

Re: Vollmond -> Insomnia?

Beitrag von JimBo »

Gestirne sind wie Menschen auch, manchmal drehen sie durch, und das wirkt sich vor allem auf ihre Bewohner aus.
Ursprung?

Die drei Säulen der Tugend

Wahrheit Liebe Toleranz
tschennnni
Beiträge: 14
Registriert: Mi 6. Aug 2008, 23:18

Re: Vollmond -> Insomnia?

Beitrag von tschennnni »

hoi du..ich und min schatz händ imfal genau sgliche problem..scho 3 tag vorher herrscht amix en agressivi stimmig...und mitem schlofe funktionierts meistens au nid würkli i dem ziitruum..de mönsch bestoht jo zu 2/3 us wasser, und de mond zieht jo swasser a, sowie bi ebbe und fluet zum bispil...und ich dänke, rein physisch gseh passiert jo bim mönsch denn au irgendwie en durchmischig vode körperflüssigkeite, was sich denn au ufde schlof und ufd stimmig uswürkt...früener isch jo de mond no vil nöcher bide ärde zue gsii, und dlüüt händ no vil heftiger druf reagiert, vo döt chömed jo au die mythene überd werwölf zum bispil..
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Vollmond -> Insomnia?

Beitrag von nexus »

bi mir ischs imr die nacht defor. egal öbs bewölkt isch denn odr nöd, mitde helligkeit häz nüt ztueh. gspürschs halt, was wetsch mache? /color
Liebe Respekt Anarchie
Antworten